Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. ESP 1 2

    • 33 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  2. Predni brzy - pribrzduji

    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  3. Brzdná dráha

    • 11 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  4. Ubývá brzdovka

    • 7 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  5. Kayaba Excel G na 4x4

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  6. Test tlumicu

    • 20 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
  7. ŠROUBY McGard

    • 18 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
  8. (o)poradí mě někdo

    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  9. Výměna brzdovky

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  10. Strikani dutin

    • 7 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  11. Pneu Triangle

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  12. Chyba 1276

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  13. Jaka kola?

    • 19 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  14. Jake bezp. sroby

    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  15. Zapnuti EDS bez ESP

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Predni repracek je v Octavii 2 za budikama. V pravo dole   IMG_1371.mov
    • A máš to v telefonu určitě spuštěný?  f4d35658-569a-4aa6-a4e2-6ce09f5d409d.jfif
    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
×
×
  • Vytvořit nový...