Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. Vrzavy zvuk pri rejdu

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  2. Vrže mi něco v předku

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  3. Vrzgani v predni casti

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  4. Vrzganie prednej napravy

    • 2 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  5. vržou vám tlumiče

    • 14 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
  6. Vůle na přední nápravě.

    • 10 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 53k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
  7. vule v rizeni

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  8. Vule v rizeni

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  9. Vůle v řízení 1 2

    • 44 odpovědí
    • 27.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
  10. vule v tlumici

    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  11. výběr kol a pneu

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  12. výběr podvozku

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  13. Výběr pružin na O1

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  14. vydrz letnich pneu

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  15. Výfuk

    • 16 odpovědí
    • 8k zobrazení
  16. Výfuk

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Když jsem přezouval, porovnával jsem prstama, nehtama tvrdost pryže na běhounu s dalšími letními sadami a ty Dunlopy jsou tvrdé jak kdyby byly z plastu. Prostě s věkem ztvrdly, což zejm. na vodě může být nepříjemně znát a jistě to bude též příčina toho hukotu. Zkusím s nimi tuto sezonu ještě vydržet.
    • Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat. Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama.
    • Nevím jaký motor máš, ale pro tyto auta už asi není ani 160 velká zátěž motoru.  Jasně, že nevytáčet a ne plný plyn, ale chvilka nevadí.  Mě třeba u mého auta udivuje lehká převodovka (při 130 km/hod. otáčky na 7-mičku 2500/min. TSI 4x4). Jen mě zajímá názor na výměnu oleje po méně km, než chce auto. Myslíte, že to má význam? Z výroby je tam asi kvalitní olej (možná i nějaký speciální na záběh a přijde mně škoda ho vypustit dřív). Auto si interval samo zkracuje, teď po ujetí 8000 km je výměna požadována po dalších 13 000km. Asi to tak nechám. U dřívějších Superbů jsem měl ojetiny, které byli měněny, než jsem je koupil, po 30 000 km a nyní mají najeto 270 000 a 350 000 km a motory jsou v pořádku.
    • Tak na mém SII combi přibývá problémů. Jedním z nich je, že mi při jízdě drnčí (vibrují) páté dvěře. Prostě se třesou ve směru nahoru - dolů. Jakoby je přitahovač nedokázal udržet ve stálé poloze dole. Je tam (přitahovač, zámek) nějaká možnost nastavení vzájemné vzdálenosti? nebo v čem může být problém? Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?
    • Mám 2,0 TSI 4x4 v liftbacku. Dlouhodobou spotřebu od nového roku na 4000 km mám 7,5 l/100 km. Jezdím denně do práce 8 km tam a odpoledne 8 km zpět. Občas nějaké výlety, i na hory a ježdění po horách - vozil jsem týden lyžaře místo vleku - fronta a cena. Nejnižší jsem dosáhl na trase 140 km 5,5 l/100 km. Jezdím trvale na Racing. Ráno si motor předehřeju nez. topením. Zimní gumy 215/55-17 Continental 870 P, letní 235/45-18 Goodyear F1 - 6. stop-start zapnutý, ale málokdy se motor vypne - asi se nesplňují podmínky pro vypnutí (nabití baterky atd.)
×
×
  • Vytvořit nový...