Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1094 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  1. Rozteč a počet šroubů

    • 3 odpovědi
    • 10.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  2. Construkt

    • 18 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  3. Eko daň

    • 7 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  4. Zadni sterac 1 2

    • 44 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  5. Voda z vyfuku

    • 13 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 83 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  6. Otvorenie dveri

    • 21 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  7. Problém s canbus

    • 3 odpovědi
    • 10.2k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  8. Octavia I vs. Octavia II 1 2

    • 29 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  9. Škoda RABBIT 1 2

    • 25 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 9.6k zobrazení
  10. Fridex G12, G12+, G12++

    • 2 odpovědi
    • 9.6k zobrazení
  11. Co je to za klíč 1 2

    • 39 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  12. dezinfekcia klimatizácie

    • 8 odpovědí
    • 9.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zájem nulový => LOCK. 
    • Tak jsem byl také postižen výpadkem spojení. Po příjezdu domů jsem včera připojil embéčko k nabíječce, proces nabíjení sleduji v apce. Najednou při snaze o kontrolu zjišťuji, že se apka nemůže připojit k vozu, mám to zkusit později. Odpojuji embéčko od nabíječky, v apce se pořád nabíjím 😀, když tento stav trvá dvě hodiny, šel jsem embéčku domluvit. Přepínání uživatelských účtů nepomohlo, pak jsem si všiml času poslední synchronizace pod svým profilem, odpovídající času ztráty spojení s vozem. Při snaze o synchronizaci embéčko napísalo něco ve smyslu, že synchronizace není možná. Už jsem začal uvažovat o tom, že si uděláme výlet nad skálu nad lomem, ale po několikátém pokusu o synchronizaci se najednou synchronizace zdařila, naskočil aktuální čas a apka se opět připojila a bylo možné vůz ovládat na dálku (do té doby byla v nějakém zamrzlém stavu a ukazovala, že jsem připojen k nabíječce a nabíjím). Tvl, to jsou občas s embéčkem nervy ...
    • ŠKODA Octavia 4×4 ŠKODA Octavia 4×4 je dostupná v karosářských verzích liftback i kombi, které kombinují výkonný motor 2,0 TSI (150 kW/204 k) s řadící sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.  Praktická, výkonná a na vše připravená Octavia 4×4 byla stvořena pro každodenní život i víkendové výlety, proto kombinuje praktičnost s dynamickými jízdními výkony a dává jistotu celoroční využitelnosti. Nabízí bezpečné ovládání a vysokou úroveň komfortu, ať už jede po dálnici, proplétá se městem, stoupá horskými průsmyky nebo zdolává náročnější trasy po nezpevněném povrchu.  Přestože se chlubí působivým výkonem, díky němuž se rozjede až na 228 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 6,6 sekundy (kombi za 6,7 […] Článek Skvělý společník na každou cestu ŠKODA Octavia 4×4 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Jasny, dekuji. Jinak kolega tam jezdi poctive do servisu celou dobu, no moc se s nim bavit nechteji  Moje doporuceni bylo zkusit to jinde.
    • Tak může jet i jinam, co AS to jiný přístup. Když jsem zůstal v 5leté záruce na silnici taky mě odtáhli do jednoho velkého AS, kde by auto jen stálo v kopřivách a čekalo a ve druhém se auta hned ochotně pozdě odpoledne ujali a ještě večer(!) volali, že je OK. Ráno jsem si pro něj jel 100km náhraďákem. Můj domovský AS se mi snaží vyjít vstříc s čímkoliv, jezdím tam 15 let 😀
×
×
  • Vytvořit nový...