Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


107 témat v tomto fóru

  1. Amundsen+ 1 2 3 4 9

    • 202 odpovědí
    • 88,5k zobrazení
  2. Bluetooth Rapid 1 2 3 4

    • 88 odpovědí
    • 68k zobrazení
  3. Bolero 1 2 3 4 5

    • 101 odpovědí
    • 40,3k zobrazení
  4. Columbus v Rapidu.

    • 13 odpovědí
    • 15k zobrazení
  5. SWING 1 2 3 4 8

    • 196 odpovědí
    • 64,3k zobrazení
  6. 2DIN autoradio, navigace

    • 23 odpovědí
    • 24,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  7. Alternativne Navi/Radio 1 2

    • 25 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
  8. Amundsen II

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
  9. Android Auto 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 29,7k zobrazení
  10. Anténa

    • 10 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
  11. Apple Carplay

    • 9 odpovědí
    • 15,4k zobrazení
  12. AppleCar Play

    • 3 odpovědi
    • 7,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 664 zobrazení
  13. AUX vstup na SWINGu

    • 8 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
  14. Barevná loga stanic

    • 7 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 59,9k zobrazení
  15. Car Connect

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  16. CarPlay

    • 5 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  17. DAB

    • 13 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dotyčný tady byl naposledy v říjnu 2012, ten ti asi už neodpoví... 
    • Dobrý den, mám stejný problém, vyřešil jste to nějak?
    • Zkusil jsem to v tomto stavu i rozjet, cca na 100 km/h. Než jsem stihl vyřadit a vylézt z auta, tak ložisko stálo.. Čekal bych že tomu převodovka dá nějakou setrvačnost, ale asi opak je pravdou.  Co se týče průměru, když je tam kolo a roztočím ho, tak neudělá snad ani půl otáčky. Nevím, třeba to tyhle Fabie mají všechny.  Jestli hřeje se špatně poznává, hřejou hlavně brzdy, ale mohl bych to někdy zkusit.    U jedničkových Fabií? Pamatuju, že jsem zkoušel roztočit kolo u Mondea a tam objelo asi pět otáček místo zmíněné cca půl otáčky. Pět už mi přijde v pohodě.      Tak nevím, jestli by tomu šlo pomoci. Výměnou oleje v převodovce a diferenciálu bych snad neměl nic pokazit, byť si na to netroufám a asi to svěřím servisákovi. S ložiskama si nejspíš hlavu zatim lámat nebudu. 
    • Zdravím,   řeším problém na octavii  2 rv. 2013 nefunguje otevírání kufru. Nereaguje na nic, zkoušel jsem otevírat všemi způsoby.  Nový zámek, nové tlačítko na ruku, nová kabeláž pátých dveří: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1z9972175-svazek-elektroinstalace-vika-kufru-skoda-39793.html   Auto o stavu kufru dostává informaci a žárovky při otevření a zavření reagují. Vše funguje jen prostě neotvírá. Vše zjištěno na základě výměny dílů. Jediné co mě ještě napadá je spatný spoj někde dál po cestě ke komfortce nebo prímo komfortka, ale tady už nevím jak dál postupovat - kde hledat. Je po cestě nějaké rizikové místo, kde najdu komfortku?       
    • Výrobce doporučuje 0W-20 (VW 508.00/509.00), je to často vylepeno i v motorovém prostoru nad chladičem. Případné použití 5W-30 (VW 504.00/507.00) povede maximálně k mírnému zvýšení spotřeby paliva, klíčové je použít motorový oleje s Low SAPS (0W-20 je také Low SAPS) u vozidel s GPF. Obecně oleje s Low SAPS rychleji ztrácí mazací schopnosti a tomu by měl odpovídat kratší interval výměny. Zcela nejhorší je, pokud je motor EA211 používán k provozu na velmi krátké vzdálenosti, motorový olej je pak rychle plný kondenzační vody, sazí z bohaté směsi a mírně naředěný palivem. Dovoluju si tvrdit, že je zcela nepodstatné, jaký motorový olej je použitý, pokud plní požadovanou normu, rozdíly v kvalitě motorových olejů jednotlivých značek jsou zcela minimální, často je to stejný výrobek jen v jiném obalu. Hlavní je vyměnit ho včas tedy po 10 000 km, maximálně  po 15 000 km, u vozidla jezdícího jen krátké tratě „soustavně se studeným motorem“ a aktivním stop-startem může být žádoucí výměna ještě dříve než po 10 000 km. Filtry motorového oleje používám od firmy MANN a nejsou s nimi žádné problémy. Základ je namazat před montáží těsnění lehce olejem a dotahovat pouze rukou. U EA211 není od věci odstranit ze výpustného šroubu ocelové těsnění a nahradit ho měděným o tl. alespoň 1,5 mm a ideálně před montáží vyžíhaným.
×
×
  • Vytvořit nový...