Přejít na obsah

Motor 1.3


410 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  1. Cukání 1.3MPi

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 47.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  2. Při jízdě cuká - chcípá

    • 0 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  3. Sportovní filtr

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  4. aditivum do oleje

    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  5. Za studena slaby tah

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  6. Vysoký předstih

    • 0 odpovědí
    • 998 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  7. chcipa mi felda

    • 0 odpovědí
    • 855 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 961 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 17k zobrazení
  8. Nestartuje, pri plynu se dusi

    • 6 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  9. teplota motora

    • 4 odpovědi
    • 4k zobrazení
  10. nat 98 místo nat 95

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Snad poradí někdo, kdo to nedávno rozebíral. Ani v dílenský příručce to nějak extra neřeší. Mrknout na stejný auto k sousedům ...
    • Ahoj. Budu mit k dispozici Swing+ s app connect 6.5' ze sveho auta Octavia 3, 2018. Pokud by mel nekdo zajem.
    • Zdravím škodováci, obracím se na vás s dotazem. Včera jsem zaregistroval chvíli po odstavení auta, že mi kape chladící kapalina. Je vidět i vlhkost na jedné vrtuli viz. fota. KO chladič?  Děkuji za nasměrování -R-
    • Dnes jsem zkoušel 2x a fungovalo 👌
    • Ahoj, moje zkušenost s výměnou svíček: fabia 3, r.v.2017, 1.0 mpi, kód motoru CHYA, ... nejprve jsem auto projel, zahřál motor (voda 86 stupňů), odpojit gumovou hadičku, která vede do airboxu, sundat airbox ( vytrhnout směrem nahoru, drží na třech místech, takové železné kuličky v gumě .Zakrýt otvor škrtící klapky hadrem. Odpojit svorkovnice od zapalovacích cívek, jedna mi šla odpojit fakt blbě a zlomil jsem takový zajišťovací prvek. Vyšroubovat šrouby cívek, desítka ořech,vytáhnout cívky směrem nahoru, nejde to úplně lehce, ale tím jak je motor teplý, tak to šlo. Nevím jak by to bylo u studeného motoru. I dílenská příručka doporučuje vytahovat cívky na zahřátém motoru. Pak asi hodina pauza, aby motor vychladl!!!! Dále, vyšroubovat svíčky, ořech na svíčky 16mm, uvnitř je gumový kroužek, který svíčku přidrží a nevypadne z ořechu. Ještě jsem měl na ráčně asi 15 cm prodloužení. Prostor kolem svíček je minimální, a dělat si tam nějaké značky fixou, kvůli pozici svíčky asi není úplně reálné. Našroubovat nové svíčky ( 04C 905 616 D, Bosch VW AG), utáhnout momentem 22nm. Na svíčky nasadit cívky, vyrovnat otvory pro šrouby. Jedna cívka mi nešla zatlačit úplně dolů, pak jsem si všiml, že na svíčce zůstal ten gumový kroužek z ořechu na svíčky. Takže jsem ji znovu vyšrouboval a znovu zašrouboval. Závity svíček jsem ničím nepotíral. Ani v DP se o tom nezmiňují. Zašroubovat šrouby cívek, 8 nm, připojit svorkovnice, tu jednu poškozenou jsem zajistil dvěmi stahovacími páskami, takže by se svorkovnice neměla uvolnit. Zkusím ji později vyměnit. Nasadit airbox, připojit tu hadičku. Pak následovala zkušební jízda, vše OK.
×
×
  • Vytvořit nový...