Přejít na obsah

Interiér


257 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 8.1k zobrazení
  1. plastová vana

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  2. Demontaz A stlpiku

    • 14 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  3. Vnitřní teploměr

    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  4. držák na telefon

    • 10 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  5. Zadní sedačky

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  6. plastová vana do combi

    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  7. schránka na telefon 1 2

    • 47 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  8. Plynový pedál 1 2

    • 30 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  9. dekor imitace dřeva

    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  10. Nový tříramenný volant 1 2

    • 48 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  11. Velikost kufru

    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
  12. poloha volantu 1 2

    • 35 odpovědí
    • 13.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...