Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TSI

  1. Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km

  2. Zahájeno uživatelem canzou,

    Ahoj, jsem tu na fóru nový a četl jsem už nějaké vaše příspěvky. Chtěl jsem se zeptat k 1.4 TSi: točí vám motor při studeném startu 1100 až 1200 ot/min po dobu cca 40 sekund? Mám Oktávku od listopadu 2009 a po celou zimu nic, až v březnu 2010 se ukázal tento problém, ale jen občas při teplém počasí a teď podlední měsíc to je skoru neustále. Díky

  3. Zahájeno uživatelem Marios,

    Trošku odbočím od tématu, ale né moc :-) Zajimalo by mě jak bude s OII jezdit ta 1.4 TSI 92kW která má po faceliftu nahradit právě 1.6 FSI. Osobně si myslím, že to může být asi tak nejideálnější motor pro OII když se to vezme s pohledu cena/užitná hodnota/zábavnost. Myslím že cena bude stejná jako teď u 1.6 FSI (ne-li o něco menší, ale záleží jak nastaví ceny motoru 1.6 16V 77kW který by měl nahradit 1.6 MPI) a výkonostně je jasné že ten motor je lepší (hlavně asi v nizkých a středních otáčkách) Tipnu si že OII s 1.4 TSI bude mít tyto výkonostní parametry : z 0 na 100km/h 10,1 s maximálka : 204 km/h spotřeba město/mimo/kombinace : 8,4 / 5,4 / 6,5 l/100km

  4. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Tady je prostor pro vaše spotřeby s motorem 1.4 TSI. Některé moje spotřeby: http://forum.skodahome.cz/topic/108070-pawoukovo-tsi/page-10#entry1599745 http://forum.skodahome.cz/topic/108070-pawoukovo-tsi/page-6#entry1547544 http://forum.skodahome.cz/topic/108070-pawoukovo-tsi/page-4#entry1530864 http://forum.skodahome.cz/topic/108070-pawoukovo-tsi/page-14#entry1659569 http://forum.skodahome.cz/topic/108070-pawoukovo-tsi/page-19#entry1731034 http://forum.skodahome.cz/topic/50051-14-tsi-90-kw/page-62#entry1779779 http://forum.skodahome.cz/topic/50051-14-tsi-90-kw/page-62#entry1779780

      • Pozitivní
    • 31 odpovědí
    • 22,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem pava,

    Škodovka doporučuje Shell a na olejovém víčku je emblém Castrolu. Nebude lepší používat Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30? Ten Castrol bude možná lépe sladěny s motorem. Tohle píšou u tohoto oleje: " Castrol SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30 byl vyvinut ve spolupráci s firmou Volkswagen pro generaci nejmodernějších motorů. Je vhodný jak pro vznětové, tak zážehové motory, včetně motorů s filtry pevných částic. Jeho technologie Clean Performance Technology™ prodlužuje životnost současných komplexních emisních systémů a napomáhá snižovat škodlivé emise do životního prostředí. Splňuje specifikace: ACEA A3/B3/B4, VW 504 00, 507 00" Ale asi to bude …

    • 38 odpovědí
    • 34,9tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Majitelé, či provozovatelé 1.4 TSI, jak jste na tom z doplňováním (či spotřebou) chladící kapaliny? Já poprvé musel dolít cca 1 dcl v 46 100 km a včera jsem opět dolil 1 dcl při 58 800 km.

    • 39 odpovědí
    • 25,6tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Měnil někdo z vás už vložku vzduchového filtru? Případně jestli ano, jak byl "zasviněný" a v kolika kilometrech? V servisní knížce je totiž předepsaná výměna 90 000 km/6 let, což mi přijde nějak moc.

    • 3 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem LukasC,

    Ahojte, chcel by som sa opýtať, či mal niekto podobný problém.. Motor 1.4 TSI, keď uvolním spojku a pridám plyn, tak počujem zvláštny zvuk, take jemne skripnutie alebo cinknutie, ako keby o seba treli nejaké pliešky alebo niečo, na videu zvuk znie trošičku inak ako naživo, ale verím tomu, že kto sa v tom vyzná, tento zvuk rozozná.. ďakujem za rady. https://youtube.com/shorts/VIxhCZQ-lpw?si=H-kj67LNUGG8aRs7

    • 0 odpovědí
    • 243 zobrazení
  9. Problém. První start po nočním stání trvá o něco déle,než bylo doposud. Cca 5-10sek. Po nastartování někdy i zdechne.Pak už po celý den naprosto v pořádku, na drc. Auto jezdí bez problémů. Ráno se situace opakuje. Diagnostika nic neříká. Pamět závad naprosto čistá. Nesetkal jste se stím někdo?

  10. Zahájeno uživatelem JenikB,

    Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám Octavii 2 rok výroby 2011 motor 1.4 TSI 90 kW EA 111. Motor začal jet špatně jakoby na 3 válce a držel špatně volnoběh. Vyměnili jsme svíčky+vstřikovače nepomohlo to. Nechali jsme udělat komplet hlavu, rozvody+ pístní kroužky. Teď když se auto zahřeje, tak během jízdy nic nejde poznat, ale na volnoběh jde pořád cítit že motor jede špatně jakoby na 3 válce, když je auto studené, je to horší. Výpis z diagnostiky: 000010 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé P000A - 000 - - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 11100000 …

    • 3 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Fernet 11,

    Zdravím, předem se omlouvám jestli zakládám již zavedené téma, ale tenhle můj konkrétní problém jsem nikde nenašel. Motor 1.4 TSi, 90kw CAXA, najeto skoro 280 000 km, z 90ti % ježděny krátké trasy po městě. Na podzim dělány komplet rozvody, se vším co k tomu patří (doufám). Minulý týden namátková kontrola hladiny oleje... výsledek: skoro 2 cm nad horní rysku ! Smrad po benzínu. Mechanikova jednoznačná odpověď - to bude vysokotlaké čerpadlo, nikde jinde to uchcávat nemůže, okamžitě vyměň... Nemáte s tím někdo větší zkušenosti? Nezkusit nějakou jinou (pravděpodobnější) příčinu? Zítra mu to mám vézt do servisu, a tím bych měl další dotaz. Cena: 7770 kč or…

  12. Zahájeno uživatelem lukixcze,

    Zdravím vás, už asi 1,5 roku řeším problémy s autem. Popíšu situaci.. ráno když nastartuju auto a motor je studený, tak při rozjezdu se motor hodně dusí a padají mu otáčky. Jakmile se motor zahřeje, už je vše naprosto v pořádku a nedělá to problémy. Na autě za tu dobu bylo vyměněno: Vstřikovače, vysokotlaké palivové čerpadlo, rozvody, ventil vvt, svíčky, kompletní dekrabonizace sání pískováním, nový PCV ventil, taktéž vyčištený intercooler, výměna obou lambda sond, adapatace škrtící klapky. Možná toho ještě bylo víc, ale to je vše co si vybavuju. Můj postřeh přes diagnostiku je ten, že motor po zahřátí (když začne směs regulovat lambda), tak se směs jeví …

  13. Zahájeno uživatelem dosty3,

    Včera mi na emisní kontrole naměřili obsah oxidu uhelnaté ve zýšených otáčkách kolem 2,75 % (limitní hodnota by se měla pohybovat do 0,3 %), přičemž hodnoty lambda jsou pod limitem tj.0.91 (Tato hodnota by se měla pohybovat v rozmezí 0,97-1,03). Diagnostika zatím nic neodhalila. Mátě někdo zkušenosti s tímto problémem? Je to docela oříšek i pro servis.

  14. Zahájeno uživatelem Boucass,

    Ahoj ,neví někdo jaké má oscilovat napětí na přední lambdě ? Myslel jsem že max do 1 V . Mě sice napětí osciluje ale 1,2 - 1,5 V když pustím plyn vyskočí třeba na 2,5v . Zkoušel jsem dát jinou (použitou) a defakto to samé . Obrázek je pořízen když auto běží na volnoběh. Děkuji.

  15. Zahájeno uživatelem LuuKe,

    Ahoj. Mám dotaz a snad mi tu někdo pomůže. Mám Škoda Octavia ll po faceliftu r. 2009 1.4 TSI 90kw. Má najeto cca 170tis. km a na 145 a 165 km byly dělané rozvody. Na 145tis byly vyměněné poprvé a na 165tis se to muselo udělat znovu ale bohužel s kompletní generálkou motoru (výbrus hlavy atd.). Na těch 165 se rozvody rozskočily, takže oprava stála necelých 40tis. Po generálce motoru mám najeto lehce okolo 5tis km a při nastartovaní mi to dělá tenhle zvuk (viz. video ). Tento zvuk mi to dělá pouze při nastartování studeného motoru, když auto stálo přes noc u baráku. Nedělá to ale při každém nastartování ale třeba jen 1x za 3 dny. Dělá to cca 3 vteřiny a motor pak úpln…

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Boucass,

    Ahoj. 1.4 caxa . Byl jsem na emisích a CO jak stará stodvaca 😃. Chybu to nepíše , na vagu projete snad všechno co jde .readiness kódy ok . Test lambda sond,katiku atd . na vagu vše ok. Jediné čeho jsem si všiml ,že lambda dost ochuzuje směs .Ve vagu je rozmezí -10 až +10 % . Chvílemi to létalo až k -15 . Když jsem zastavil a na volnoběh drze cca 2500 otáček neustále -13 % -15% a takové hodnoty . Vyndal jsem lambdy očistil . Natankoval stooktan a teď jsem max kolem -7% ale spíš to leta kolem té 0 . To je jediná věc . Dal absolutně nevím co s tím.. všechno jsem prolezl. Nemá někdo zkušenost ? Díky

  17. Zahájeno uživatelem marfan,

    Zdravím, riešim teraz problém na motore 1.4TSI CAXA, že vypadáva zapalovanie na 1. a 4. valci. 1. Skusil som vymenit sviecky nemohlo, vymenil som cievky medzi sebou kde nevynechavaju a ani to nepomohlo. 2. Problem je ze turbo netlaci ako ma, niekedy tlaci aka je poziadavka potom nie. Skusil som ci nema vôlu ale nezdalo sa mi, potom som skusil ci nieje klapka zaseknuta wastegate. Ide lahucko. Kontroloval som aj cez diagnostiku vynechavanie zapalovania a deje sa to iba v pripade ze otacky su vysie ako 2200ot. Viete mi poradit naco sa zamerat ? Je mozne cez diagnostiku skontrolovat ako je synchronizacia rozvodov ? Vopred dik za kazdu radu.. Prob…

    • 2 odpovědi
    • 1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem FilipRo,

    Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda by někdo nevěděl co to může být. Máš Škoda octavia 1.4. TSi, 90 Kw, R.v.2010 najeto 116 ... km a při rychlosti 115km/h se začne auto celé klepat ale potom už cca od 117km/h přestane a je klidné. Děkuji za odpovědi

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem pospa09,

    Dobrý den, při studeném startu (zejména když v noci mrzne) motor naskočí, otáčky skáčou zhruba z 500 na 800 a motor po chvíli chcípne. Pokud startuji na neutrál a se sešlápnutým plynem, motor naskočí. Otáčky sice vyletí na 4tis. ale motor bězi normálně a už nechcípne. Mohl bych se zeptat, zda někdo netuší v čem by mohl být problém? Děkuji předem za radu.

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení
  20. Ahoj, od března jsem majitelem nepojízdného auta. Auto za tu dobu bylo u 3 opravářů (2x elektro, 1x servis automatických převodovek). Bohužel nikdo neví co autu přesně je. Krátce po repasu mechatroniky (týden) došlo k vyskakování chyb (airbag, porucha motoru, ESP, ABS + komunikační chyby sběrnice atd.). Elektrikář si myslel, že je problém v budíkách, protože občas auto po nastartování ihned chcíplo (prý imobilizér). To se nepotvrdilo. Po odpojení automatické převodovky nemá auto žádnou chybu. Opravář automatických převodovek tvrdí, že mechatronika nevykazuje žádné chyby a funguje v pořádku do doby, než dojde k ohřátí moto…

  21. Zahájeno uživatelem Bučta,

    Ahoj vsichni, mam problem se svoji octavii. Motor 1.4 tsi 90KW. Posledni dobou se mi stava,ze pokud auto stoji delsi dobu, tak hned po nastartovani a je uplne jedno jaka je venkovni teplota, mi chcipne motor. Jeste nez mi chcipne, tak mi kolisaji otacky a zda se mi,jako by se auto dusilo. V prilozenem videu jsem pouze nastartoval, zadne slapani na plynovy pedal. Kdyz se po nekolikatym pokusu rozjedu, tak auto ma obcas tendence pocukavat. Diagnostika neukazuje zadnou chybu. Dekuji za vase rady. 20190925_054658.mp4

    • 3 odpovědi
    • 4,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Fernet 11,

    Zdravím, možná se ptám na špatné adrese... o víkendu jsem si po letech všiml, že mi chybí díl sání, konkrétně mezi maskou a filtrboxem (viz foto) a nemůžu ho nikde po vrakáčích sehnat. Netušíte, jak moc je velký problém jezdit bez toho jako doposud? a nebo když díl nahradím něčím, co ten vzduch povede tak jak má k filtru, ale napřímo? (origo díl je hadice-kolínko o 180 stupních (viz foto), ne napřímo rovnou cestou do boxu) Předem moc díky za případné odpovědi... Lukáš

    • 3 odpovědi
    • 1,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem miroslavcb,

    zdravím, potřeboval bych zjistit jaký tlak motororového oleje mám mít a to jak při studeném,tak i při ohřátém motoru,na volnoběh a při 2000 tis. otáčkách. Jde mi o to, že mám auto v servisu na opravu poté co se mi rosvítila hláška "nízký tlak oleje odstavte vozidlo" a potřebuji ověřit že je oprava v pořádku.Již mi auto jednou dali a po cca 40km se hláška objevila znovu.Proto potřebuji ty hodnoty,abych měl jistotu,že mi tu závadu opravili. Předem děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem George Travis,

    Zdravím pánové, mám podobný problém, jen ještě nevím čím to bude tak se chci tady ještě zeptat, než zítra pojedu do servisu. Včera jsem jel po dlouhé době trochu delší trasu do Drážďan. Už na dálnici mi přišlo, že se autu moc nechce a po větším sešlápnutí plynu auto začalo škubat. Pak to začalo být horší až se rozsvítila kontrolka sys. kontroly v. plnů, k tomu ještě EPC a na displeji "závada motoru - do servisu". Výlet jsem musel tedy ukončit těsně před Německem a nechat se raději odtáhnout domů. Dnes jsem zkoušel s autem jet tady po obci a pokud se jede standartně pomalu, nic nesvítí a auto jede, nicméně zase po přidání plynu škublo a poté už jsem raději zamířil domů. …

      • Díky
    • 7 odpovědí
    • 7,4tis zobrazení
  25. Zdravim, odešel mi motor 1.4tsi caxa se 6ti stupňovou převodovkou a mam možnost mít 1.4tsi caxa ale z automatu ( 7-mi stupňová dsg převodovka) je reálně možné, že by to šlo přehodit? Díky za Vaše názory.

    • 0 odpovědí
    • 697 zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.