Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
  1. Zahájeno uživatelem Heve,

    Ahojte chcem sa opytat mam dsg 6 automat mam tam suchu alebo mokrú spojku?

  2. Zahájeno uživatelem eres94,

    Ahoj, pořídil jsem Superba. Výroba 10/2017, 2.0tdi, 110kw, 92k najeto, manuál a mám takový problém, třeba je to normální, nevím. Nikdy předtím jsem nafťáka neměl. Nicméně, co se děje - při řazení rychlosti je při mačkání spojky cítit, že tam jakoby něco dře, lehce vibruje, nevím jak to správně popsat. Zkrátka se mi zdá, že při mačkání pedálu tam je něco co být nemá. Nejvíce citelné to je mezi 1. a 2. převodem, mezi 2. a 3. už méně a mezi 4. a 5. + 5. a 6. vůbec. Nesetkal se s tím někdo? Nebo nevíte co by to mohlo být? Diagnostika nic nehlásí, na STK bez problémů, tak nevím co s tím, ale kazí mi to radost z nově pořízeného auta.. :-) Díky za každý…

    • 5 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem 5icz,

    Netusi nekdo, proc vsechny benzinove motory na Superbu 3 maji dva vyfuky (vlevo i vpravo). Vzdyt to musi dost zhorsovat aerodynamiku i hmotnost. Na Superbu 2 si 1.8 TSI vystacil s jednim a oktavka ma s 1.5TSI jeden vyfuk, se superbem ma 2. https://www.auto.cz/galerie/testy/63951/skoda-superb-combi-style-1-5-tsi-act-leta-na-jeho-pozici-nic-nemeni?foto=28

  4. Zahájeno uživatelem Ranga,

    Zdravím superbáky, potřeboval bych poradit... mám superb III 2.0TDI 110kW DSG7 ... nějak mi při přeřazování z 4 stupně na 3 stupeň auto divně podřazuje.. jakoby cuká-škubne, ale dělá to jen právě u těchto stupňů. Co by to mohlo být? Olej v dsg měněn cca před měsícem a nepomohlo.. Děkuji vám za rady.

  5. Zahájeno uživatelem kamildu86,

    Prosim o radu. Poslednych par dni pozorujem, ked auto zastavim a prepnem prevodovku do parkovacej polohy "P", ze sa auto pohne kusok dopredu a dozadu a az tak sa zastavi. Deje sa to na rovine, predtym som nic take nepozoroval. Nejake napady, navrhy, co by to mohlo byt. Vdaka. Skoda Super combi, 2016, 2.0 110kw style

    • 4 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Luccccas,

    Ahojte ake DSG ma novy Superb 2020 v prevedeni TSI 2.0 200kW 4x4? Je to DQ500 ako v Kodiaq RS?

    • 0 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Hezoun,

    Ahoj, nemate nekdo stejny problem - bzuceni prevodovky hlavne na 3. a 4. stupen pod plynem? Nejvic v rozmezi 1800-2800 otacek. Pry je problem s olejem v prevodovce a jeho “rezonanci” - melo by uz byt i popsano v servisnich instrukcich co s tim - ale nevidel jsem.

    • 0 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem CHOVKY,

    Zdravim, chcel by som sa opytat ci nemal niekto podobny problem. Spojkovy pedal sa niekedy nevracia do hornej polohy ale po par stlaceniach sa vrati a tvari sa ako nic. Nerobi to stale ale fakt len raz za cas.

  9. Zahájeno uživatelem Michal225,

    Nazdar chalani chcem sa poradit kto by vedel co je za problem mam superb 1.6 TDI rok 2016 automat a mi auto vypisalo stlacit brzdu tak som tak urobil a auto uz len doslo na kraj cesty a odvtedy sa ani nepohlo. Na displey sa mi zobrazuje ikona "problem prevodovky". Vie niekto poradit co to moze byt. Dakujem za odpovede

    • 1 odpověď
    • 5,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Neonik,

    Zdarec, u mého Supa se mi jednou za čas stane, že auto při rozjezdu (ze stání) cukne. Pocitově bych řekl asi jak kdybych místo 1 zařadil 5 a pustil spojku. Stává se to hlavně ve chvíli, kdy se začnu rozjíždět a pak plyn pustím (např. odněkud vyjíždím). Stává se to ale prakticky výhradně tehdy, když auto při rozjezdu musí "zabrat", například když musí překonat odpor ruční brzdy než se sama odbrzdí - když nepoužívám autohold/nerozjíždím se se zataženou ručkou a důsledně si před rozjetím ručku odbrzdím, tak se to nestává vůbec. Výjimkou bylo, když jsem táhl těžký přívěs a rozjel jsem se/pustil plyn, kdy to opět cuklo. Začnu výměnou oleje, ale rád bych…

    • 0 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem 5icz,

    Na rok starém Superbu 3 mam deravy vyfuk (profukuje to). Nejspis spatne svareny spoj a nejspis je to od vyroby. Predpokladam, ze tohle je na reklamaci a budou se to snazit zavarit, nebo ne?

    • 2 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    SIII 1.5 TSI ACT vs 2.0 TDI CR.pdf

  13. Zahájeno uživatelem Patrik1971,

    https://dominiccars.sk/filter-pevnych-castic-pre-benzinove-motory-mame-sa-ho-bat/

  14. Zahájeno uživatelem uxx,

    Zda se mi, ze chovani DSG (6 stupnu) prevodovky neni uplne v poradku. 1) Pri akceleraci na plny plyn pri prerazovani z 2 na 3 auto jakoby ztrati tah na cca 0.5s (jako kdyby jeste nebyla prevodovna pripravena preradit). U dalsich stupnu je to mene znatelne az skoro vubec. Protoze jde o plny plyn, tak je to "cuknuti" hodne znat. 2) Nedavno se mi stalo pri rozjezdu z kopce na plny plyn, ze mi to uplne koplo (stejny pripad jako vyse, ale mnohem vyraznejsi a bylo to takove "bouchnuti"). Zatim mi to udelalo jen jednou. U bezne jizdy se nic takoveho neprojevuje - prerazeni je trochu poznat, ale "zpozdeni pri prerazeni" tam neni. Je to nor…

  15. Zahájeno uživatelem Martin Bednář,

    By me zajimalo, ktera hlava osvicena vymyslela, ze tesneni kapoty motoru, bude pod logem Skoda (viz. ne moc kvalitni obrazek), preruseno. Diky tomu se skvele špiní motor. Jet za nekym v desti po dalnici, tak mam bordel pres cely motor az na zadni prepazce :-( + jeste jedna fotka, Honza Micka z Auto.cz snad promine :-)

  16. Zahájeno uživatelem juanv,

    Ahoj klubáci, koukám na ojeté S3 s DSG a trošku mi vrtá hlavou zda nepočkat, až do barzarů začnou přicházet modely se sedmistupňovými DSG. Testy a komentáře o utlumeném 140kw TDI jsem četl (naposledy i v testu bazarových S3 ve Světě motorů), ale co na to denní praxe? Měl někdo možnost přímého srovnání obou DSG převodovek v S3? Bude jedna z nich třeba komfortnější, tišší? Kdy poznám těch utlumených 400Nm v praxi?

  17. Zahájeno uživatelem Kraso,

    Omlouvam se, pokud jsem toto tema zalozil pod spatnym vlaknem. Kdyztak prosim o presunuti na spravne misto. Chtel bych se zeptat, jestli tu nema nekdo problem se zarazenim predevsim prvniho stupne. Obcas se mi stane, ze nemuzu jednicku vubec zaradit, dokud nejprve nezaradim jakykoliv jiny prevodovy stupen, pak uz tam jde i jednicka opet velmi lehce a plynule (ani vyslapnuti spojky nepomuze). Drobne problemy s razenim jsem pozoroval uz od predani auta, ale to jsem prisuzoval tomu, ze kola prevodovky jeste nejsou dostatecne zajeta a "obrousena", ale ted uz je to pul roku, co s nim jezdim. Jsem si vedom toho, ze v zime je ta prevodovka vzdycky vic "zatuhla", takze to nep…

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem mircak,

    Zdravim Jiz delsi dobu mi vrta hlavou jak je nastavena DSG prevodovka v S3. Zkusenost s DSG je takova, ze pri zastaveni vozu prevodovka vzdy vyradila na neutral, nutno dodat ze to byla DSG pro 1.6 tdi, tedy sucha spojka. Ted to vypada jako by po zastaveni zustala prevodovka vzdy se zarazenym 1.stupnem s jakoby vymacnutou spojkou. To ma za nasledek eliminaci cuknuti pri rozjezdu, asi? Co je ovsem naprosto jednoznacne, jsou vibrace ktere se prenaseji do vozu a rizeni, tyto naprosto vymizi se zarazenim N. Dokazete pozorovat rozdil zvuku nebo vibraci pri stojicim voze s navolenym D vs. N? Diky Sent from my HTC One_M8 dual sim using Tapatalk

  19. Zahájeno uživatelem Croog,

    Ahoj, netusite nekdo, kdy, prip. zda vubec, ma prijit cng varianta pro superb? Diky

    • 0 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem martinznitry,

    Pekny den, kde odporucate tankovat benzin? Pre mna by bol ideal ČS V SR. od koho? (omw, shell, slovnaft? atd.) 95 + VIF? Komu sa vyhnut oblukom? Dakujem

    • 2 odpovědi
    • 5,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem michal z,

    Zajímalo by mě jaký máte rozdíl mezi skutečnou spotřebou ( systém od plné do plné nádrže ) a tím co vám ukazuje palubní počítač. U současné OII Scouta to činní cca 0,4l-0,5l/100km v neprospěch skurečné. Tj. počítač mi ukáže průměrnou spotřebu třeba 5,9l/100km, ale reálně projedu 6,4l/100km. Podotýkám, že jsem schopný vyjet nádrž za jeden den ( tj. na krátkodobý počítač (1)) nebo čas od času mažu dlouhodobou spotřebu (2) pro účely tohoto testování.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.