Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


36 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TSI 206 kW 2020+ 1 2

    • 34 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
  2. Motorový olej pro 2.0 TSI 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 36.5k zobrazení
  3. Motor 2.0 TSI 200 kW 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 56.7k zobrazení
  4. Motor 2.0 TSI 206 kW 1 2 3 4 20

    • 499 odpovědí
    • 246.9k zobrazení
  5. Motor 2,0 TSI 140 kW 1 2

    • 30 odpovědí
    • 38.4k zobrazení
  6. Motor 2.0 TSI 162 kW 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 62.6k zobrazení
  7. Chip 206kw

    • 8 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  8. Chip 2.0 TSI 140kW

    • 10 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 463 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 197 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 545 zobrazení
  9. Který nejsilnější motor 200 / 206 kW vybrat

    • 15 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 689 zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
  10. 95 vs 98 oktan

    • 24 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 779 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 25.4k zobrazení
  11. Rozvody 2.0tsi

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
  12. Výfuk s el. klapkami 1 2

    • 44 odpovědí
    • 24k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @rogerer mám 1.5 TSI mhev a nemůžu si ho vynachválit. Je pravda, že při náhlém zrychlení je to takové línější (než najede turbo), ale pokud jezdíš předvídavě, tak to není problém. Nějaké postřehy z praxe ohledně spotřeby a kolik motor točí najdeš třeba zde   
    • Zdravim .Octavia 1 , 1.6 75kw r.v.2002 kód motora AVU. Problém je taký že  ručička paliva klesne počas jazdy iba v zákrutách  tak , že klesne na minimum , zaznie zvukový signál  že málo paliva a vráti sa potom naspäť na pôvodný stav paliva . V nádrži mám minimálne pol nádrže benzínu takže malým množstvom paliva to nieje  a za druhé vymenil som plavák paliva na palivovom čerpadle v  nádrži za nový a robí to stále. Takže ani plávakom to nieje .  Na nete som čítal,  že to môže byť kontaktom uzemnenia  palivového čerpadla . Len kde nájdem to uzemnenie.  A nejaká vaša rada čo by to mohlo ešte byť ? Fakt ma to už nebaví počúvať za jazdy 30x pipnute na 20km jazdy. Ďakujem 
    • @yendys  hoj  dojezdovka se tma vleze nebo to zabira komplet prostor ? 
    • panove co mate o4 FL ,   v servisu na me  naposledy typek  houknul,  že  u meho typu vozu . combi   by se mel resit nejaky  kryt motoru nebo co  ve spojistosti s olejovou vanou že to někde vydira lak. nebo co .. slyšel o tom někdo ?    ještě zjístim podrobnosti. 
    • Krátko po naštartovaní a pohnutí sa s vozidlom palubný počítač vyhodí chybu "Porucha ACC". Stávalo sa mi to často, hlavne počas dažďa/vlhka. Vozidlo je po zobrazení chyby zrejme aj v nejakom núdzovom režíme, lebo cítiť, že inač reaguje na plyn a DSG inač radí prevody.   Pri zobrazení pamäti chýb v jednotke "13 - regulace odstupu" je uložená chyba "U1123 00"   Nejedná sa ale o chybu radaru, či jednotky regulácie odstupu.   V jednotke motora je uložená chyba "P11A6 00" - Prestavovač vačkových hriadeľov "A" valec 2 - neplatný signál (vy môžete mať samozrejme inú chybu, dokonca v inej jednotke)   Ak sa pozriete na dátum a čas týchto chýb, vidieť, že chyba v jednotke motora bola uložená o jednu sekundu skôr, než chyba v jednotke regulácie odstupu. Teda jednotka regulácie odstupu len obdržala od jednotky motora chybu a na základe nej systém vypla a zobrazila poruchu ACC.   V mojom prípade sa teda jednalo o solenoid, ktorý posúva na vačkovom hriadeli variabilnú časť.   Solenoidy idú v tomto poradí z ľava doprava: A1 B1 A2 B2 A3 atď.   Ukážka systému:      Nový solenoid cca 25€, kód dielu 06E103697L. Výmena cca 15-30 minút podľa zručnosti. Pozor, nový solenoid je potrebné inštalovať v zasunutej polohe! Po výmene všetko v poriadku, žiadna chyba ACC.   Dúfam, že to niekomu pomôže.
×
×
  • Vytvořit nový...