Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


30 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TSI 200 kW 1 2 3 4

    • 95 odpovědí
    • 49.9k zobrazení
  2. Motor 2.0 TSI 206 kW 1 2 3 4 20

    • 497 odpovědí
    • 226.9k zobrazení
  3. Motorový olej pro 2.0 TSI 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 32.5k zobrazení
  4. Motor 2,0 TSI 140 kW 1 2

    • 30 odpovědí
    • 33.9k zobrazení
  5. Motor 2.0 TSI 206 kW 2020+

    • 23 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
  6. Motor 2.0 TSI 162 kW 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 56.6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 713 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  7. Chip 206kw

    • 7 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  8. 95 vs 98 oktan

    • 24 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 634 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
  9. Rozvody 2.0tsi

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  10. Výfuk s el. klapkami 1 2

    • 44 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. Chip 2.0 TSI 140kW

    • 6 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  12. Skříň termostatu

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  13. Palivový filtr 206 kW

    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, parkovací senzory jsou citlivé na oxidaci kontaktů napájení. Zkusil bych je vyčistit.
    • Pokud se bavíme o benzinových vstřicich tak na 1.2 Tsi 81 kw stoji 1 ks originál 5 500kč,druhovýroba 1 600 až cca 2000 kus + práce samozřejmně ja jsem platil minule okolo 9 500 celkem.A svépomoci nevím,to jsem nezkoušel.
    • Kolik vlastně stojí ta výměna vstřiků? Dá se to udělat svépomocí?
    • Petr Lacina: Jenže my se tady bavíme o přestavbách přimovstřikových motoru Tsi,která mají přece jen svá jista specifika.Stačí když je tam malý přivstřik benzínu na "chlazení" benzinových vstřikovačů při provozu na Lpg a ty se nasledně "připečou". U Prinse,Brc-maestro je to nastaveno uplně debilně,malý přivstřik benzínu při provozu na Lpg a ještě je to "zamkle" z výroby takže tam nejde ani přidat větši přivstřik benzínu.Ja toho deb..ního Prinse mám a co cca 40 tis km benzinové KO. A to nejsem sám ,vím o dalších 2 autech a ten samý problém,takže to už asi nebude náhoda že???? A plynaři to vesele montujou a dělaji jakože nic....Škoda mluvit.Proto se tady ptáme jaky ma kdo systém a jak funguje,protože jen od uživatelu jsou věrohodné reference a ne od těch co to jen prodavají a montují,protože kdyby se provalilo že to ne úplně dobře funguje tak co by pak asi montážnici dělali když jse dnes přimovstřikových motoru většina.Takže ja jsem určitě za toto forum rád a hlavně je fajn si přečíst recenze uživatelů.
    • Dnes jsem natankoval podruhé přes tuto službu. Tentokrát bez problému načtena sleva.
×
×
  • Vytvořit nový...