Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


157 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TDI 147 kW 1 2 3 4 7

    • 151 odpovědí
    • 94.2k zobrazení
  2. Rozvody 2.0 TDI 1 2

    • 31 odpovědí
    • 35.3k zobrazení
  3. Motor 2.0 TDI Evo 1 2 3 4 5

    • 116 odpovědí
    • 78.4k zobrazení
  4. Vymena oleje 1 2 3 4 12

    • 276 odpovědí
    • 123.5k zobrazení
  5. 2.0 TDI 110 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 89.5k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  6. DFHA 140kW - problémy

    • 23 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
  7. Filter pevnych castic 1 2 3 4 5

    • 107 odpovědí
    • 35.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 333 zobrazení
  8. Únik kapaliny AdBlue 1 2 3 4

    • 88 odpovědí
    • 71.4k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 26.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 296 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 228 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 393 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  9. Chladící kapalina 1 2

    • 26 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 93 odpovědí
    • 41.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 547 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 223 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 662 zobrazení
  10. Nox Senzor

    • 4 odpovědi
    • 986 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 687 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Opravdu vám tady musím dělat Google? Jste schopný tu vyplodit tuny textu a ani si ho neověřit? Dramatický propad začíná už od 3 000 km a velmi brzy má stabilitu pod 5W-30, který si ji na rozdíl od 5W40 naopak drží i po 15 000 km: Vlastnosti motorových olejů 2 - Viskozita - MotoFocus.cz Pro ty z vás, kteří neumí, nebo je vám za těžko číst, naprosto dostačí upřít zrak na zelený obrázek zhruba na začátku druhé poloviny stránky.   Technicky ta generace olejů vychází z podobných specifikací a základů. Pokud neměníš olej po 5 000 km, nemá smysl uvažovat vůbec o ničem jiném než o 5W-30 se specifikací 504.00. A teď, když jsem tu do vlákna už podruhé tuto informaci dodal, bylo by od špekulantů fajn, kdyby aspoň ocenili moji snahu někomu vyvrátit ničím nepodložené spekulace, ale to bych chtěl asi příliš... Přitom by stačilo si tady to vlákno projít...
    • ,,namazal jsem je trochu vazelínou, kdybych je někdy ještě potřeboval vyndat'' To je strašná blbost. Ten sedák tam musí držet správně a pevně. Takto dost reálně hrozí, že se sedák při případné nehodě uvolní a člověk i se sedákem může podjet pod pásy!
    • AQPH_A8RX78eRT02zB0TcPQOAibYtkNEq5Cr9I9coeVIftg8QfIDr8cVo2KTsp3YOMbiCvckfl2oc166AfN8WQLO.mp4
    • Zdravim, mam podobny problem a hluk se stupnuje na hrubsim povrchu silnice, ale slysim to i na novem hladkem asfaltu. Prisuzoval jsem to zimnim pneu, ale nyni na letnich je to snad jeste horsi. Je to charakteristicke pro neco konkretniho? Diky
    • Zdravím, měl jsem úplně stejný problém na O3 110Kw, rok 2020. Více jak rok nebyl nikdo schopný na závadu příjít. Vyřešeno až ve Škoda servisu, kdy se povedlo závadu odhalit až na podruhé. Celý problém byl :-) v proklepaném hlavním kabelovém svazku, ke žhavení a vstřikovačům. Závada se nam děla totiž jen od cca října do dubna, během léta byl klid... A ten kabel byl proklepaný a zkratovaný o ten hlinikový výměník tepla, o jeho hranu o kterou se kabel opíral a dřel. Kabel opravený, zafixovaný od výměníku dál a tři měsíce je klid. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...