Motor 2.0 TDI
165 témat v tomto fóru
-
-
-
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli by se zde našel někdo kdo měl nastavení rozvodů a zda by bylo možné zaslat obrázek s aretacemi a s postupem výměny rozvodů. Na Superb 3 2.0 cr, DFCA, 4x4, 03. 03. 2016 DSG. Přikládám VIN: TMBLJ7NP9G7059297. Za jakoukoliv informaci děkuji.
-
-
- 35 odpovědí
- 40tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Motor 2.0 TDI EA288 Evo.pdf
-
-
- 116 odpovědí
- 84tis zobrazení
- 6 sledujících
-
-
Ahoj, mám drobný dotaz. Superb3 TDI 140kW DSG, 9/2015, nájezd 90.000km - budu jej po 3 letech dávat manželce s nájezdem do 15.000 ročně, možná méně. Dnes jsem byl na servisní prohlídce, výměna oleje haldex atd. A chtěl jsem změnit proměnný interval po 30tis. (QI6) na pevný po 15tis. (QI4). Zejména kvůli oleji, je blbost do toho lít ten drahý longlife... Je pravda, že jsem to chtěl udělat už když bylo auto nové, ale vźdy jsem zapoměl... A teď k dotazu - servisák v AS řekl, že to nemá smysl, protože i když se to změní na QI4, tak tam stejně "kvůli DPF" musí být tento olej a "výměna za 30.000 nebo do 1 roku". Není to blbost? Jaké jsou předepsané oleje pro t…
-
-
- 276 odpovědí
- 132,3tis zobrazení
- 9 sledujících
-
-
Měl jsem možnost vyzkoušet tento motor v novém SIII s manuální převodovkou. Jednalo se o nový vůz (200 km), motor měl velmi slušný zátah již od 1500 ot., nepozoroval jsem žádné delší prodlevy. Změřil jsem si čas na akceleraci z 80 na120 km/h na 4. st. (cca 2000 až 3000 ot.) při plném sešlápnutí pedálu. Hodnota mě celkem překvapila - od 6,5 do 7,0 s (6 měření na dálnici), což vhledem k hmotnosti vozu je dle mého názoru slušné.
-
-
- 157 odpovědí
- 93,8tis zobrazení
- 6 sledujících
-
-
Dobrý den, jen malé varování. Superb III 2.0 140kw 4x4 2018. Koupen po leasingu, 170000 na tachometru. Pečlivě zkontrolován v servisu. Vše bez chyb. Těsně po koupi nefunkční vodní pumpa - řešeno rovnou včetně rozvodů. Teď po roce měl jít na olej a motor začal mít takovej divnej traktorovej zvuk, těch pár km to ještě vydrží. No do servisu se dostal už na odtahovce. Na dálnici začalo škubat, ztratil výkon, divnej rachot. Kontrolka ani chyba žádná. Naštěstí u sjezdu, takže hned odstaveno. Zjištěno rozpadnutí ložiska vahadla ventilu s následným kolapsem a "potkáním" motoru. Rozvody skočeny o dva zuby. Takže komplet výměna vahadel a těch věcí okolo, nové rozvody. Po…
-
-
- 19 odpovědí
- 25,3tis zobrazení
-
-
Stretol sa už niekto z vás s tymto zvukom. Najviac ho počuť pri naštartovani studeneho motora. Pri zohriatom motore pocut je, ale nie az tak vyrazne, ked viete sa nanho sustredit pocujete ho. Najprv som si myslel ze to bude nejaka kladka, vacsinou pri inych autach bol problem tam. Tu som to spozoroval aj vdaka fonendoskopu, ze ten cvrlikavy zvuk ide niekde z palivovej listy ako je znazornene na obrazku. Ak pocujete taky chrapotavy pravidelny zvuk, ten neriesim, to je olejove cerpadlo, ktore bohuzial je take od vyroby a ma s tym zvukom asi vacsina problem. Ma niekto podobny problem a vedel by k tomu napisat viac este pred navstevou skodovky? Dakujem Prikladam link na …
-
-
- 11 odpovědí
- 6,2tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Dobry den prajem, poprosil by som Vas o radu, na mojom Superbe 2.0 TDI 140kw , 4x4, rv.2020 76.000 km , pozorujem unik olej, prikladam aj foto, najprv si v autorizovanom servise mysleli, ze olej presakuje v oblasti klukovej hriadele, tak vymenili - gufero klukoveho hriadela a pretesnenie olejovej vane, ale po dvoch mesiacoch presne ten isty stav, takze gufero bolo podla vsetkeho v poriadku, vyzera, ze olej prepusta niekde vyssie (aj na foto vidiet, ze ten olej unika z hornej casti), kontrolovali a na nic neprisli, veko suche, trysky suche, vodna pumpa mi bolo povedane, ze je v poriadku, olej neubuda. Vedeli by mi niekto mozno zo skusenosti poradit, kde by mohol byt unik, …
-
-
- 1 odpověď
- 366 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Rozsvietila sa mi kontrolka chladiacej kvapaliny, tak som pozrel jej stav a je asi 1,5cm pod spodnou ryskou. Je to normalne, ze jej tolko pocas zimy zmizlo? Len doliat a neriesit?
-
-
- 100 odpovědí
- 46,9tis zobrazení
- 6 sledujících
-
-
A o kvalitu nám jde především aneb budete jezdit do servisu a ztrácet čas a my to snad časem vyřešíme. 2050115-qa1-cz.pdf 2050115-qa2-cz.pdf TPI citace: Panel přístrojů indikuje závadu motoru. Zjištění dílny: • V paměti závad řídicí jednotky motoru je uloženo chybové hlášení: P20EE00: SRC katalyzátor NOx řady válců 1stupeň účinnosti příliš nízký Technické pozadí Odchylka SW řídicí jednotky motoru. Podle současných odhadů budou nápravná opatření k dispo…
-
-
- 27 odpovědí
- 20,1tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Bol som prekvapeny, ked sa pri cca 14500km rozsvietilo hlasenie " skontrolujte hladinu oleja". Dolial som cca 0,75 litra, po doliati na mierke v polovicke rozsahu. Zda sa mi to prilis vysoka spotreba. Predtym Mondeo 2,0TDI, za 270000km som nevedel co to je olej. Ake mate skusenosti?
-
- 26 odpovědí
- 35,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Nepotkal se někdo z vás s dlouhými starty motoru? V zásadě od novoty mi jednou za pár dnů auto nechytne hned, ale točí někdy 5, někdy až 15 s než nastartuje. Mám pocit, že teď je to spíš častější. A nevypozoroval jsem žádnou závislost - někdy je to studený motor, někdy teplý. Někdy dá mnoho startů za sebou v pohodě, někdy si to zopakuje dlouhý třeba už po 5. Když si to promítám zpětně, dělal to i minulý Superb, ale ten tak jednou za pár měsíců. Tam jsem to přisuzoval modernímu dobíjení baterky, ale asi špatně.
-
- 8 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
-
-
Dobrý den, chci se zeptat, svítí kontrolka motoru a diagnostika píše tohle (viz obrázek). Dle doporučení vyměněna žhavička i s Ngk kablem. Po cca 8 startech se kontrola rozsvítila znova. Když smažu, chyby se na diagnostice neobjevují hned a to na místě 3x nastartuji a vypnu a čisto. Po několika jízdách se to zase rozsvítí a píše to zase to samé co předtím. Auto normálně jede. Nevíte co vyměnit? Případně v čem by mohl být problém? Už jsme docela zoufalí, jelikož si s tím zatím nikdo nevěděl rady. Předem moc děkuji.
-
- 1 odpověď
- 286 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim. Pri poklesu otacek se od motoroveho prostoru ozivaji klepave zvuky. Udelalo to poprve cca pred 10.xxx kilometry, ted zase. Motor 2.0 tdi 140kw 4x4 dsg 6 stupen. Prikladam video se zvukem.. Co to může být? Auto jede, radi jako dřív bez problémů. Jeste dodam, auto je par tisic kilometru po rozvodech, po olejich i v prevodovce. Najezd momentalne cca 185.xxx Diky vsem. https://youtube.com/shorts/NjxboSB4tak?si=K4UQqznxOO1j-jL9
-
-
- 5 odpovědí
- 573 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim, chcel by som sa opytat na radu ohladom opravy auta. Dnes pri predbiehani ked som sa vyradil a podradil z 5 do 4 auto stratilo tah, rozblikalo sa žhavenie a mal som problem uz obehnut. Auto zacalo dymit, mierne trhat a od motora islo mierne piskanie/sycanie. Zastavil som a nacital som chyby kde hlasi P0299 Nedostatocna dodavka vzduchu turba a P0402 EGR-Nadmerny prietok. Po opätovnom nastartovani klepanie od motora takze som motor hned vypnul. Auto bude odtiah ute do servisu ale predbezne by ma zaujmalo ci uz sa s tymto problemom stretol a ake bolo riesenie. Superb 3 2.0TDI 110kw Dik
-
-
- 8 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Dobrý den. Vlastním vozidlo Škoda Superb 2.0 tdi 140 kw, r.v. 2015 DSG 4x4. Několikrát se mi stalo, že během jízdy při nízkých otáčkách okolo 1500 začne vozidlo cukat. Když přidám plyn a zvýší se otáčky tak to přestane. A dále když přijíždím do křižovatky úplně nezastavím a chci se znova rozjet, je tam zařazený 2 rychlostní stupeň , tak to také cukne , Toto se neděje pravidelně jen někdy. Děkuji za každou radu která mi pomůže.
-
- 14 odpovědí
- 7,8tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravim clenovia prosim o pomoc neporadili mi ani v skodovke uzivatel jirkak uz riesil ten isty problem ale nenapisal aka to bola zavada kde bol problem ...idem autom po dialnici a zacne snim sklabat cuka trocha padnu otacki na sekundu a pribrzduje to motor cuka snim prevodovka ok vstreky ok mam pocit ze je nieco niekde prehryzene od hlodavcov pls pomoc dikes
-
- 2 odpovědi
- 476 zobrazení
-
-
Ahoj všem, potřebuji poradit ohledně chyby (záměny) motorového oleje. Ve vozidle mám motor 2.0 TDI, 110 kw, DFHA, který má specifikaci 504.00 a 507.00, běžně používám olej značky Castrol edge 5W 30 (měním po roce, což odpovídá cca 10.000 km). Při aktuální výměně jsem si, již při dolévání, všiml, že jsem objednal olej jiný, konkrétně značky Castrol edge 5W 40, specifikace 505.00 a 505.01. Můj dotaz tedy zní, zda tento olej mohu v motoru vozidla zanechat s tím, že výměnu budu realizovat, tak jako vždy, po jednom roce a uvedeném nájezdu kilometrů, aniž bych mu způsobil nějakou újmu? Děkuji moc.
-
- 2 odpovědi
- 362 zobrazení
-
-
Caute, nebol som tu uz vyse roka, no okolnosti ma donutili prist si po radu. Vyskocila mi kontrolka motora a diagnostika ukazala tieto dva kody P0684 a P20EE. Stretli ste sa s tym prosim, ze o co sa moze jednat?
-
- 4 odpovědi
- 576 zobrazení
-
-
Zdravím, mám Superb 3, 2017, 2.0 TDI, automat. Při menší rychlosti do 50km/h auto sebou pravidelně citelně škubne. Děje se to i pro vyšší rychlosti, ale intenzita je nízká. Čím to může nejpravděpodobněji být?
-
- 2 odpovědi
- 466 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den, Přišel jsem si pro radu, zda-li by někdo nevěděl, co by mohla zapříčinit tento bouchavý zvuk. Jediné, co víme je, že motor vrací spaliny zpět do sání (alespoň takto jsem to pochopil). Jedná se o Superb III 2.0 TDI 110KW DSG r.v. 2017 Auto mělo normální zvuk při poslední jízdě. Motor jsem nechal nastartovaný cca 3 minuty, aby se dochladilo turbo a následně to chcípnul. Po 10 minutách jsem motor nastartoval a začal vydávat tyto bouchavé/dunivé zvuky. 7769720149965507823.mp4
-
- 2 odpovědi
- 638 zobrazení
- 2 sledující
-
-
Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku. Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný". Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku. Má někdo zkušenost s tímto postupem?
-
- 15 odpovědí
- 34,8tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím všechny, již delší dobu pozoruju na mém Superbu 2016 2.0TDI 6DSG jeden velmi zvláštní zvuk a vůbec nevím, kam bych jej měl zařadit :D Děje se tak vždy pouze pár minut po nastartování, když je motor úplně studený a vždy jen při např. dojezdu do prvních křižovatek, kdy zpomalím na minimální rychlost, dám nohu z plynu a nechám auto samo popojíždět...Vždy tam začne na chvíli něco strašidelně chrčet/ drnčet/ vrzat - nevím jak to nazvat :D Jakmile zastavím na křižovatce, tak je klid... Když při tom "zachrčení" přidám i klidně jen milimetr plynu, tak je zvuk také rázem pryč... Po pár minutách, kdy se auto rozhýbe a trochu zahřeje, tak opět žádné zvuky :) Převodovka ne…
-
- 3 odpovědi
- 1,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj všem, potřeboval bych vyřešit jeden zvuk, který mi jde z motoru POUZE po studeném startu. Přidávám ho do přílohy, prosím, poslechněte si ho a jsem zvědav na Vaše názory.. Je to kombinace "chroupání" a "cvrčka".. Nechci měnit půl motoru, ale byl bych rád, kdyby náhodou někdo z Vás věděl, o co jde... Díky moc. PS: jedná se o SUPERBa III, 2,0TDi (110/150) r.v. 2016, najeto 128tkm IMG_1754.TRIM.MOV
-
-
- 39 odpovědí
- 27,9tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Dobry den, Kupil som Skoda Superb 2.0 TDI 140 kw, 4x4, 7DSG, rv.2019 (75t km). Vsetko funguje ako ma, auto po servise bez chyb, jedine, co ma zaujalo su vibracie v sedadle (interieri) na volnobehu, pri studenom aj teplom motore, vibracie su rovnomerne, motor netrha, volnobezne otacky ustalene v norme, pri rozbehu a zvyseni otacok vibracie zmiznu, je to vlastnost auta-motorizacie, alebo by som mal nieco konkretne na aute skontrolovat? Dakujem za kazde info. Pekny den zelam 😊 Edit. Tak skusal som aj iny superb, prejav je rovnaky, takze je to len o mojom pocite.
-
-
- 26 odpovědí
- 4,7tis zobrazení
- 4 sledující
-