Přejít na obsah

20 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
  1. 2.0TDI 140kW /DFHA/ 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 33,6k zobrazení
  2. 2.0TDI 110kW /DFGA/

    • 5 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 587 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 728 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 599 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  3. Rozvody Kodiaq 140 kW

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 86 odpovědí
    • 42,4k zobrazení
  4. Vaše spotřeba

    • 22 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 24,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 677 zobrazení
  5. Motory EVO pro Kodiaq

    • 6 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
  6. Zvuk po zastavení

    • 0 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  7. Startování 2.0 TDI 110kW 1 2

    • 37 odpovědí
    • 35,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,9k zobrazení
  8. 110kw vs. 140kw

    • 18 odpovědí
    • 34,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Auto vezu na montáž až v pondělí. BRC mi taktéž nabídli ale pro TSI doporučuji HLAVNĚ! Landi Renzo, je to prý nejlepší na ty TSIčka.  Přívstřik benzínu záleží na způsobu jízdy.
    • prednastavene percento ambient osvetlenia je asi toto
    • Dobrý deň, vyskytol sa mi nový problém na fabii 2004 1.2htp 47kw. Auto ide v poriadku dokým nedosiahnem 3000 otáčok, potom auto začne šklbať/trhať a stratí celkovo výkon. Občas sa stane, že úplne prestane reagovať plynový pedál a po vypnutí a zapnutí motora ide všetko ok, dokým ho zas vytočím nad 3000 otáčok. Už sa mi aj stalo, že keď som ho dlhšie vytáčal nad 3000 a zastavil som auto, začalo s ním triasť. Opäť keď som vypol a zapol motor všetko išlo ako má. Neviete čím to môže byť? Kamarát mi poradil, že to môže byť snímačom klepania, ale ten som nedokázal ani nájsť a nenašiel som žiaden videonávod, alebo fotky, kde sa nachádza. Predom ďakujem za rady.
    • normálne do fajky po obvode ja ju vždy postláčam nech sa to rozleje ... za tepla idú lepšie ale ak to nie je niečo staré kde to nik nemenil nebýva problém , v autorizákoch to 99% maže a ide to pekne von , už dávno sa mi nestalo že by som nevytiahol ... nič iné nerieš a hlavne nelamentuj nad tym , cievky von , sviecky von , sviecky dnu , cievky namazane nazad a do krcmy ...   
    • Karel je zkušený a má určitě konkrétní data z více aut, ale nemyslím, že to sdělí. Návratnost je prostě citelně delší než u systémů montovaných do atmosferických a jiných neTSI motorů a s tím se nechce nikdo chlubit.
×
×
  • Vytvořit nový...