Přejít na obsah

Interiér

vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....


81 témat v tomto fóru

    • 27 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  1. Cargo elementy 1 2

    • 43 odpovědí
    • 13k zobrazení
  2. Čištění klimatizace

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  3. Cistenie/Susenie Klimy

    • 23 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  4. Cvrlikající climatronic

    • 0 odpovědí
    • 588 zobrazení
  5. Deliaca mreza

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
  6. Držák multimédií

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  7. Držák na lístky

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  8. Držák na telefon

    • 17 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  9. Horko v autě 1 2

    • 26 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  10. Hučení topení ??

    • 0 odpovědí
    • 734 zobrazení
  11. Interier - ambition

    • 3 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 49.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jasne, pruzina je uplne ok jedna aj druha, prevodovka nema poskodenie nic nikde, nic vozit sa az sa nieco nestane.... poloosi nebucha neklepe netrha zavesenia motora, zavesenia prevodovky atd vsetko,  nikde nieje ziadne poskodenie ale ako sa mu zaziada tak bum jeba riadna.....  stale ked len rano pri rozjazde  a nie stale niekedy raz za 3 dni..... masaker 
    • Takze zde treba diskuze o olejich do EA211 pisou pravy opak.Pri vymene do 15 000km je prave vhodnejsi ten 5w40 nez 0w30,protoze 5w40 ma vyssi TBN.Dalsi vec v diskusi se pise,ze ma mit olej ACES A3,ale nektere ty tvoje 504.00 maji C3,coz je spatne a navic ty 504 jsou zarovnej 507,coz jsou pro naftu a pdf a nejsou tedy moc vhodne pro benzin a kratke popojizdeni,takze tim zes mi poradil 504.00 jsi me poradil spatne,protoze uz jsi k tomu nedodal to podstatne,ze maji mit A3 a ne C3 a dalsi veci,co se v diskusi pisou.   https://www.oleje.cz/forum/olej-do-1-2-tsi-t5040-615.html          
    • Dobrý den, Přišel jsem si pro radu, zda-li by někdo nevěděl, co by mohla zapříčinit tento bouchavý zvuk. Jediné, co víme je, že motor vrací spaliny zpět do sání (alespoň takto jsem to pochopil).   Jedná se o Superb III 2.0 TDI 110KW DSG r.v. 2017   Auto mělo normální zvuk při poslední jízdě. Motor jsem nechal nastartovaný cca 3 minuty, aby se dochladilo turbo a následně to chcípnul. Po 10 minutách jsem motor nastartoval a začal vydávat tyto bouchavé/dunivé zvuky.  7769720149965507823.mp4
    • Nemas odfoukle celni sklo na horni hrane? Az ti to bude zase piskat, tak zatlac zevnitr na sklo v horni casti a uvidis, jestli se zvuk zmeni.
    • Díval jsi se na ty pružiny jak psal Kedarek1, je fakt že to dělá při točení. Zkusil bych někde zaparkovat tak, abych ráno vyjel rovně vidělo by se, kdy to udělá znova.
×
×
  • Vytvořit nový...