Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...


39 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 11.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 14.1k zobrazení
  1. Škoda 130 GL

    • 3 odpovědi
    • 15.2k zobrazení
  2. ŠKODA 105L typ 742 Turbo Diesel FNM

    • 0 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
  3. Škoda 110L - model 1:43

    • 1 odpověď
    • 15k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 16k zobrazení
  4. Škoda Garde

    • 2 odpovědi
    • 17.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
  5. staré VIN

    • 13 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  6. Doladeni

    • 0 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  7. do šrotu nebo prodat??

    • 10 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 20.6k zobrazení
  8. Rapid 130 nebo 136

    • 5 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 14.6k zobrazení
  9. Nabídka stavby Škoda 130RS

    • 0 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  10. Škoda 135 GLI

    • 14 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  11. Škoda Estelle V8

    • 4 odpovědi
    • 13.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  12. Kolébka

    • 1 odpověď
    • 9.6k zobrazení
  13. Rapid 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 51.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 12.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 11.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 12.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...