Přejít na obsah

Ostatní

co se jinam nehodí


18 témat v tomto fóru

  1. Škoda Enyaq 1 2 3 4 23

    • 566 odpovědí
    • 167.9k zobrazení
  2. Škoda Enyaq RS

    • 16 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  3. Enyaq FL

    • 4 odpovědi
    • 883 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
  4. ENYAQ a konkurence

    • 21 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  5. ŠKODA ENYAQ iV - TECHNICKÁ DATA

    • 6 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  6. Dodacia doba

    • 14 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 777 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 707 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...