Přejít na obsah

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru


951 témat v tomto fóru

  1. Černé tapecy do combi 1 2

    • 30 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  2. červená dioda 1 2

    • 33 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
  3. Červená kontrolka

    • 3 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  4. Chrom kruzky budikov

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  5. Chromové pojistky dveří 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  6. čím mazať zámok

    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 26.6k zobrazení
  7. Cisla dielov tapacire

    • 16 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  8. cistenie sedaciek

    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 6k zobrazení
  9. čistota vozu

    • 14 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  10. climatronic fabia 1 2 3 4

    • 92 odpovědí
    • 43.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Všetci opišu chybu ale nikto nenapíše ako to bolo vyriešené....  By ma zaujímalo ako to vyriešil emf...
    • 5G0698451A   https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/5g0698451a-zadne-brzdove-dosticky-skoda-43215.html   Ludova cena za dosky, 116,85€. Ale odporucam, 4 roky nemam problem s brzdami.  
    • Ve faceliftu už by měla být 1.5tsi EVO 2. Já mám před facelift.  Najeto mám 52000km. Motor je bez problémů a spolehlivý.Na běžné ježdění naprosto dostačující. Spotřeba ve městě je větší. Horko těžko se dostanu pod 8l/100km. Na dálky to umí být úsporný motor, kdy není problém jezdit okolo 5l/100km. Mám manuál a kdychych si teď měl kupovat jiné auto určitě bych vzal automat.  Někdy mám problém zařadit 1. Jak psal kolega výše , někdy je potřeba podřazovat. 
    • Taky bych neřekl, že by to měl být zrovna díl, co by měl při správné manipulaci i když třeba opakovanou demontáží nějak praskat a i kdyby určitě by neměl vůbec bránit pohybu lanka jako takového, to už jsem ostatně i psal v soukromé zprávě, která zůstala bez odpovědi.   ps. rád určitě zase pomůžu s takovým přístupem.      
    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
×
×
  • Vytvořit nový...