Motor
Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...
Podfóra
362 témat v tomto fóru
-
Zdravim vsechny Mam Skoda Octavia 2 Laurin&Klement z roku 2007, 2.0 TDI 16V Diesel 1Z3. Z auta se mi ztraci voda, obcas rychle obcas to trvalo dlouho. V servise mi rekli ze je treba vymenit chladic. Je to pry 2 hodiny prace takze by to bylo drazsi nez samotny chladic. Muze mi nekdo poslat odkaz na to jak si ho muzu vymenit sam? Auto ma klimatizaci takze to bude vice narocne. Ocenim i rady cemu se mam vyvarovat a jak postupovat. Nemam rampu na auto jen zvedak. Diky moc.
-
- 6 odpovědí
- 29,6tis zobrazení
-
-
-
ahoj kluci prosim Vas mam octavia rs 125kw motor cega r.v 2011 Kod prevodovky KXZ jsou prevodovky i s jinym oznacenim napriklad JMA shodne?diky za kazdou radu
-
- 1 odpověď
- 1,6tis zobrazení
-
-
Ahoj,koupil jsem Octavii a mám problém s řazením,někdy se mi stává že nejde vyřadit nebo zařadit(bez ohledu na kvalt co tam zrovna je,jestli jedu nebo stojím),pomůže vždycky pustit spojku a znova sešlápnout.Přes zuby nic nejde,žádný pazvuky u toho nejsou ale je to dacela otravný.Dělá to i studenýho i u teplýho motoru,ale přijde mi,že u zahřátýho častěji.Jedná se o 2.0TDI kod BKD,rok 2006. Předem díky za rady
-
- 4 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
Ahoj všichni, po delším hledání jsem nenašel téma s relevantní odpovědí, proto zakládám nové téma. Když tak se omlouvám předem a odkažte mě prosím na správné vlákno. Mám problém s řazením. Když řadím z 1. na 2., přičemž motor má cca na 1.RS 2200 ot./min a více nebo zařadím hodně rychle 2. tak tam jde přes zuby - někdy to jen tak "klepne" jak tam skočí, někdy škubnutí se známým ošklivým pazvukem. Něco podobného se mi stalo i při řazení z 3. na 2. při rychlém zařazení - ale to asi jen 3-4x za 5000 km ... Začalo se mi to stávat až při rostoucích jarních-letních teplotách a po ujetí více jak cca 50 km .. Když jedu 20 km do práce, tak se mi to nestane ani jednou ..…
-
-
- 7 odpovědí
- 5,5tis zobrazení
-
-
Zdravím mám problém zo spojkou napríklad pri rýchlosti nad 100 km/h zmäkne pedál tak že neviem zaradiť žiadny prevodový stupeň a musím ju našlapat. Spojka má cca 60 000. Diky za radu
-
- 7 odpovědí
- 3,3tis zobrazení
-
-
Má někdo zkušenost s výměnou 5 převodu za převod z fabie HTP? Při 130km/h to motá 4000ot . Díky za rady
-
-
- 30 odpovědí
- 12,1tis zobrazení
-
-
Dobrý den, rád bych se vás zeptal, co může být za tím, že jde špatně řadit jednička nebo zpátečka při rozjezdu. Přiblížím vám situaci: Jednička jde zařadit normálně asi tak cca pouze 2x z 10 rozjezdů. Ve zbylých 8 pokusech prostě nezařadim. Takže postup je následovný. Po sešlápnutí spojky chci zařadit jedničku, zjistím, že to nejde, takže při stále sešlápnuté spojce zařadím dvojku a ihned řadičkou jdu z dvojky na jedničku a to se chytí vždycky. Druhá možnost je ta, že při nemožnosti zařadit jedničku mírně uvolním sešlápnutou spojku (ale ne úplně), následně opět došlápnu a jednička tam jde v pohodě. Samozřejmě, že také jde spojku uvolnit kompletně a znova…
-
- 3 odpovědi
- 21,7tis zobrazení
-
-
Ahoj, dneska jsem nastaroval a ihned po nastartování jsem slyšel zvuk podobný tomu, jako když projede kolem auto s povoleným řemenem (třeba k altíku). Když jsem ale sešlápl spojku, tak zvuk přestal, po vyšlápnutí opět začal. To samé to dělalo i při popojíždění v koloně na dálnici, kdy jsem měl zařazenou jedničku a jel bez plynu. Doposud je auto bez závad, spojka zabírá tak jak má, neprokluzuje. Napadl mě přítlačák či vypínací ložisko, ale nejsem mechanik. Děkuji za pomoc, v pondělí se objednám do servisu, ale ať jsem připraven na možnou závadu a její řešení. Jinak typ auta: O2, 2.0 TDI CR (2010, CFHC), najeto 140 000 km. Asi bych s tím asi neměl moc jezdit, že? M…
-
- 6 odpovědí
- 12,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zcela jistě se to tady řešilo,ale těch příspěvků je moc a nedokázal jsem najít odpověď na své možná nesmyslné otázky. Potřeboval bych vědět jak mám poznat,že je špatný setrvák? Zajímalo by mně,kdo to již musel řešit a hlavně podle čeho určili vadu setrváku. Je rozdíl jeho funkce při studeném či teplém startu nebo na tom vůbec nezáleží. Díky za rady.
-
- 84 odpovědí
- 104,6tis zobrazení
-
-
Dobrý den, asi před měsícem se mi povedlo trochu zahrabat moji O2 na horách ve sněhu. Nakonec jsem auto vyhrabal, ale trošku jsem asi připálil spojku, trošku to smrdělo, ale nic strašného. Bohužel poslední dny pozoruji, že se změnilo trochu chování spojkového pedálu. První asi 2 cm jde pedál jakoby na prázdno a je hrozně lehký a až poté začne mírný odpor spojky. Při pouštění pedálu zase když pouštím spojku tak pedál jakoby kopne do nohy. Jinak nepozoruji žádné problémy, žádné prokluzování apod. jen toto. Může to mít nějakou souvislost, popř. kde může být přímo problém? Díky
-
- 5 odpovědí
- 5,9tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, mám menší problém. Prorazil jsem převodovku DSG kód KPS, a chci se zeptat jestli někdo z vás neví, jakou převodovkou bych ji mohl nahradit, nebo jestli tam musím dát znovu s kódem KPS. Díky všem za odpověď
-
- 2 odpovědi
- 1,2tis zobrazení
-
-
zdravim.pred casom mi prestal ist tempomat a zacali sa mi zle preradzovat rychlosti,podradovat ide bez problemu.cital som ze moze byt vadny spojkovy spinac no ten som vymenil a tempomat a to preradovanie stale blbne proste nie je to hladke ale stale trhne autom.nestretol sa s tym niekto nahodou?tempomat je ok diagnotikovana,spojkovy spinac nemeni ziadnu hodnotu v diagnotike brzdovy ano.meral som svorku pri spojkovom spinaci ukazuje tam ze je to spinane minusom......diky za kazdu raduje to 1,9 tdi BXE
-
- 1 odpověď
- 1,3tis zobrazení
-
-
Dobrý den lidičky, mám takový malilinkatý problém. Snad si budete vědet rady. Při standartní jízdě po městě či okresce, kdy nezařadím vyšší stupeň jak 4, vše funguje jak má. Problém nastane, když zařadím 5ku, a na tomto rychlostním stupni zůstanu dejme tomu 10-20minut. Při zmáčknutí spojkového pedálu není cítit žádný odpor, na samém konci je cítít jakoby pohyb nějaké pevné částice. Pedál se občas po zařazení zastaví v sešlápnuté pozici, takže se musí posunout nohou zpět. Nestalo se, že by pedál zůstal v pozici, kdy by nebyla spojena převodovka s motorem (že by auto nejelo). Nově při testování téhle závady mi přisla i obtíž v zařazení jekéhokoliv stupně rychlosti…
-
- 1 odpověď
- 2,2tis zobrazení
-
-
Ahojte. Mám problém s prevodovkou. Riešil som reklamáciu spojky, avšak v inom servise než bola pôvodne montovaná. Auto mám už doma, no pri prehadzovaní rýchlostí ide páka o dosť ťažšie, než pred tým, ako som ten servis navštívil. Údajne tam dolievali olej, pretože ho tam bolo málo, asi 2 decilitre, ževraj pri prvej výmene spojky sa asi vylial a prvý technik to neskontroloval. Súčasný technik mi povedal, že sú tam vadné synchróny. No ja som pred návštevou toho servisu taký problém nemal. Prevodovka radila ľahko, skoro jedným prstom, teraz musím tlačiť dlaňou. Mám podozrenie že mi ju vymenili za inú. Je možná taká náhla zmena v radení? Fakt sa mi to nezdá. Má niekto neja…
-
-
- 16 odpovědí
- 5,6tis zobrazení
-
-
Dobrý den, už delší dobou pozuruju, že se mi za studena (ráno nastartuju auto) špatně řadí 1. a 2. rychlostní stupeň. Nechávám auto stát na rovince se zařazeným 1. rychlostním stupňem a kolikrát musím 3x sešlápnout spojku, abych mohl dát zpátečku (vyjíždím z garáže). Jakmile se auto zahřeje, tak je řazení v pořádku. Podobné téma jsem nenašel. Před rokem jsem nechal měnit u známého olej v převodovce (original). Co bude tentokrát špatně? Nebo stačí promazat řadící páku (čím)? Mám najeto cca. 170t km a letos už mě čeká zřejmě komplet spojka s dvouhmotovým setrvačníkem. Má to s tím nějakou spojitost? Díky za Vaše názory, které jistě pomohou i ostatním Mějte …
-
-
- 69 odpovědí
- 20,9tis zobrazení
-
-
Ahoj. Mám OII 1.6MPI 75Kw, BSE, rok 2006, 140 000Km. Musel jsem měnit pracovní a následně i hlavní spojkový válec, vyměnil jsem i těsnění na obou koncích hydraulic. vedení, jak uvádí výrobce. Problém mám teď s tím, že po dolití brzdovky do nádobky se spojka nedaří zapnit a odvzdušnit .Normálně by tam měla samospádem téct kapalina, ale pořád dokola otevřu odvzdušňovák, sešlápnu pedál, zavřu odvzdušňovák a vytáhnu pedál zpět nahoru, ale do hlavního válce se jakoby nedoplní dost kapaliny, která by doplnila vytlačený objem v okruhu, ale jen trocha, pedál je pořád bez odporu nebo je jen ke konci.Pořád se tlačí kapalina se vzduchem, přitom ta…
-
- 0 odpovědí
- 5,8tis zobrazení
-
-
Známý si pořídil auto s automatickou převodovkou DSG 02E (DQ250) 6/1 , která má nalétáno 350k km. V jeho případě jde o Caddy 1.9 TDI (77 kW) DPF 2006 ale vím, že se tato převodovka dává i do Octavii a tak si říkám, že tu bude více uživatel a servisáků než na fóru o Caddy. U převodovky je problém v režimu P kdy cuká, jinak při běžné jízdě problémy nejsou . Dokáže tu někdo odhadnout v čem je problém a co by stálo jeho řešení? Považujete za vhodné vyměnit ihned olej v převodovce a jak náročné to je? Co tak vím tak je v této převodovce cca 5,2l a G 052 182 A2 + filtr, jediný zádrhel je nutnost pořídit si hadici se šroubením pro nalití oleje, al…
-
- 5 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
-
-
Ahoj kluci mam problem s koupi nove spojkove sady.Nevim zda mam koupit jednohmotu ,nebo dvouhmotu poraditemi prosim.Jedna se o octavii ii 1.9 tdi 77kw.A LUK ,nebo SAKS. Diky
-
- 52 odpovědí
- 42,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den, měl bych dotaz. Na webu pana Sixty se píše, že většinou při závadě převodovky na 6q hučí převodovka při 5. rychlostním stupni. Já jsem si doteď myslel, že mi hučí kola, ale pravdou je, že když jedu na 3. a 4. rychlostní stupeň a dám nohu z plynu, tak se ozývá hučení. Pročetl jsem dieselpower a jiná fora a někteří píší, že stačí vyměnit převodový olej. Výměna stojí cca. 2000 Kč, což není málo a proto by mě zajímalo, jestli s tím nemáte někdo bližší zkušenost. Nerad bych vyhodil 2 000 Kč, když je fakt v háji převodovka. Mám najeto 200 000km, ale dělá to už docela dlouho (snad od 160 000km), ale je divné, že to v zimě jakoby zmizne. Ještě divnější je, že když…
-
- 3 odpovědi
- 7,7tis zobrazení
-
-
Potřeboval bych dát do své octavie 2 2.0 FSI novou převodovku a potřeboval bych poradit jestli je možné dát tam převodovku z 2.0 TFSI jestli jsou stejné,dá se ti tiž líp sehnat a jsou i levnější Dík
-
- 1 odpověď
- 1,6tis zobrazení
-
-
Chtel bych se zeptat na spojku dvojhmotu. Nekde jsem se docetl ze je lepsi pri dvojhmote pri startu nemackat spojku,pry odchazi axialni loziska a celkove lepsi pro spojku. Jakej mate na to nazor vy? Vzdy bylo pravidlem pri startu spojku zeslapnout. Dale mam otazku. Muj znamej kdyz radi,tak 2x seslapuje spojku. Tj kdyz radi tak do neutralu seslapne spojku a pak kdyz radi na dalsi stupen,at dolu ci nahoru.Jako za dob kdy nebyly synchrony v prevodovkach. Jakej mate na tohle nazor? Dela dobre,pomaha to k delsi vydrzi prevodovky ci naopak?
-
- 3 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
Začínám si všímat kovového hluku při jízdě u doposud dokonale tichého auta - 1.8 TSI CDAA s DSG 7°. Hluk souvisí jen s rychlostí auta, projevuje se i při N, takže motor to není, nemění se v zatáčkách, takže ložiska v kolech také ne... Moc hlasité to není, je slyšet jen na dobré silnici asi od 70 km/h, ale raději bych to řešil včas. Takže něco mezi DSG a koly - setkali jste se s podobným problémem s DSG, nebo může jít o diferenciál?? Zatím dva značkové autoservisy bez názoru... Moc dík za tipy, Miloš
-
- 7 odpovědí
- 6,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Co si myslite o prodlouzenych servisnich intervalech? Tady zas jeden duvod proc tomu neverit! Myslim ze kazdej to muze potvrdit.
-
-
- 41 odpovědí
- 52,4tis zobrazení
-
-
Ahoj, byl už někdo na STK v tomto roce s TDI ? Napojujou na tu diagnostiku? Mě žádná kontrolka emisí nesvítí ale občas mi to spadlo do nouzáku a po opětovném nastartování Ok na VAG v paměti nic není. A co readiness výpis v první sekce mám vše 00000 ale v prostřední liště mám jednu nebo 2 jedničky pak dám kdyžtak foto. Děkuji za poznatky mám z toho docela vítr. Každej mi tvrdí že slyšel ale zatím mi nikdo neřekl že byl na STk a že to je opravdu tak
-
- 6 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Ahoj když dobrzduji a dojizdim tak auto pocukava a kdy pustím brzsu a znovu zmacknu tak he to ok nevíte co je to? Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
- 1 sledující
-