Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


667 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 10k zobrazení
  1. Výhřev sedaček

    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.9k zobrazení
  2. VAG COM

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  3. Servisní knížka

    • 11 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  4. AUX vstup

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
  5. Leštící utěrky

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. servis teplice,ústí /l

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  7. Škoda koleda

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  8. Autovrakoviště Škoda 1 2

    • 32 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  9. Nákup Octavie v Polsku

    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  10. Catia V5 model Octavia II

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  11. Vypískovaný VIN kód

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 8k zobrazení
  12. Nová zimní kola 16´

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  13. Magnetizéry EXPANDER

    • 1 odpověď
    • 9.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já teprve zajíždím (1400 km) a mám dlouhodobou 8,1l. Mimo dálnici jsem většinou na průměru kolem 7,5l a po dálnici tak 8,5l. Měl jsem předtím Kodiaq (po FL) 2.0 TSI a spotřeba podobná. Je pravda, že cukaček po městě se moc neúčastním.
    • Mám cca 500km, mix mesto/diaľnica. Pocitovo je to dobrý motor, zrýchlenie fajn, prevodovka nepodtáča, skôr niekedy až príliš podraďuje. Spotreba mám priemerku 10,5l čo je dosť veľa, po diaľnici to ide za 9l pri miernom prekročení povolenej rýchlosti.
    • Použil jsem vodiče typu LifY jsou krásně flexibilní, jen už nevim průřez jestli to bylo 0,34 nebo 0.5. Nebo můžeš použít SIF ty použili výrobci těch vzpěr jako napájecí. Uvidíš je tam jsou to ty dva tlustý. Je vidět rozdíl. Těch slabých je tam asi 5 ale nejsem si teď jistej. Odpojený bych to asi neryskoval. Jelikož to komunikuje se zámkem tak by se ti to asi nezamklo.
    • @Petr984 a jake prosim kabely jsi jpouzil, jestli si pamatujes?  Kolik je tam zil?  Mozna na to mrknu s mistnim automechanikem radsi, nechci si to zacvaknout a uz neotevrit nebo cokoliv 😀   Nebo mozna na ty kabelu mrknu, muzu konektory odpojit a pripadne dal pouzivat?
    • Ahoj. Kdyby jsi to chtěl na normální vzpěry tak by si musel myslím vyměnit i zámek kufru. A určitě jiný kódování. Jinak ty kabely nevedou daleko. Stačí sundat tapec v místě vzpěr a tam jsou štekry. Kdyby si chtěl vzpěry vyndat tak štekry rozpojit , zajistit víko kufr nějakou tyčí ( je fakt těžký) , vycvaknou závlačky a vyndat vzpěry. Ty drátky jsou poškozené v ohybu průchodky. Už jsem to měnil známímu. Je problém v tom že ty slabý drátky jsou ze špatnýho typu kabelu. Kdyby se tam hned od začátku dávali flexi drátky tak ty vzpěry vydrží až do smrti. Já jsem je tam měnil za flexi a je klid.
×
×
  • Vytvořit nový...