Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


321 témat v tomto fóru

  1. zapach benzinu

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  2. 2.0i převodovka

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  3. zamrzani razeni?

    • 6 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  4. nastaveni převodovky

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. vrzani spojky

    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  6. převodovka 1.9sdi

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  7. Problem zo spojkov???

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. spojka 1.4 74kw

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  9. sportovní sání BMC

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  10. Zatuhla razeni 1.2 HTP

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...