Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

  1. Fábie "FIT" 1 2

    • 35 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  2. Nefunguje zadní stěřač

    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  3. Stare farby Skoda Fabia

    • 11 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
  4. sada klučov

    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
  5. Přezutí pneu

    • 22 odpovědí
    • 4k zobrazení
  6. Propojení PC - Auta

    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
  7. Spoiler 1 2

    • 38 odpovědí
    • 4k zobrazení
  8. Fabia prodat/schovat ???

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  9. Prodejte Fabku 1 2

    • 35 odpovědí
    • 4k zobrazení
  10. Vrakoviště

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  11. střešní nosič 1 2

    • 27 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  12. Nebudu vám tu vadít? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  13. Ztráta klíče

    • 10 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  14. Mobb77 1 2

    • 33 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  15. Otvírání nádrže

    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  16. Predni sklo

    • 14 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  17. Buračka

    • 17 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Přesně tak, 1.5 TSI v Superbu a v Kodiaqu je právě propastnej rozdíl, zde ty Newtonmetry prostě hrozně chybí, Kodiaq je velká a těžší krabice. Kdybych se rozhodoval u Superba, tak bych tu 1.5 TSI asi taky zvolil. Žádná starší verze TDI zde není, je to ta poslední inovovaná. Co se týče hlučnosti, je v Kodiaqu rozdíl minimální, na dálnici pri vyšších otáčkách naopak u TSI i trochu vyšší, to je z mé zkušenosti. Jinak mám i Fabii IV 1.0 TSI 81kW a ta také ve 170 na dálnici zrychluje... ale kvůli tomu jí nemám.
    • Přesně tak, inteligentní systém nabitou baterku rychle vysaje a pak začne ne-dobíjet. Stačí strčit do zapalovače V-metr a sledovat.
    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
    • Já s nabíjením nabíječkou a "inteligentním dobíjením" osobní zkušenost nemám (mám odpojeno), ale jak tady uvádějí jiní, když dobiješ nabíječkou, tak o to méně pak dobíjí auto a to znamená, že nechá baterku vybít a za pár jízd je baterka ve stejném stavu jako před nabíjením.  Tím ale nezpochybňuji, že občasné nabití baterie na "100 %" baterii prospěje.
    • Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
×
×
  • Vytvořit nový...