Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

    • 16 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  1. Nádobka ostřikovače.

    • 6 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  2. Spoiler 1 2

    • 38 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  3. Nefunguje zadní stěřač

    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  4. Stare farby Skoda Fabia

    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  5. Přezutí pneu

    • 22 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  6. Prodejte Fabku 1 2

    • 35 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  7. střešní nosič 1 2

    • 27 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  8. Propojení PC - Auta

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
  9. sada klučov

    • 8 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  10. Fabia prodat/schovat ???

    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  11. Nebudu vám tu vadít? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  12. Mobb77 1 2

    • 33 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  13. Ztráta klíče

    • 10 odpovědí
    • 4k zobrazení
  14. Otvírání nádrže

    • 12 odpovědí
    • 4k zobrazení
  15. Vrakoviště

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  16. Predni sklo

    • 14 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4k zobrazení
  17. Buračka

    • 17 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...