Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/09/11 ve všech sekcích
-
Neví někdo, jestli je možné nějak spustit automatické zavírání kufru u SII combi jinak, než jen tlačítkem zespodu na kufru? Tlačítkem na dálkači, nebo tlačítkem z auta jde otevřít, ale už se nezavře :-( docela bych to využil, když třeba rozvážím děti ze zápasu, tak jim sice otevřu kufr, ale vysvětlit některým, aby mi zmáčkli tlačítko je docela oříšek :-) Jednou se mi nevím jak podařilo nechtěně zmáčknout při otvírání kufr dálkáčem tento dvakrát a ten kufr se zase zavřel, ale od té doby se mi to již nepovedlo.1 bod
-
tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké. Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.1 bod
-
Pridam dalsi nazor priamo od servisaka. Ked som bol v predajni v TT a viezol ma chlap co taha auta povedal mi ze TSI este neopravovali a predali ich vela. Ze je to velmi dobry motor. Aby ste to cele pochopili ze preco som vytvoril tuto anketu: Chcel som vyvratit nazory ze motor je zly. Rovnako ze je poruchovy. Ja ososbne mam 77 kW fabiu a motor ide uplne super. Dlhodoba spotreba je 6.8 litra na 100 a to jazdim 70% mesto 10% mimo mesta a 20% dialnica. Moj styl jazdy je naladovy obcas idem na spotrebu a inokedy trham asfalt aby som si jazdu uzil. Vsak na to som kupoval auto s TSI. Ked to ale zosumarizujeme do dnesneho dna hlasovalo 141 ludi v ankete. Graf ale ukazuje len 80 hlasov. Ked berieme do uvahy ze prehryzene kable niesu porucha motora (ako niekto poznamenal) tak bezporuchovych majitelov mame 87.5% co je podla mna celkom pekne cislo.1 bod
-
Doufám, že to hodláš použít pouze jako "zdroj signálu" nikoliv, že na to pověsíš přímo ty žárovky vozíku, jelikož to fungovat nebude. Ideální je použít originální elektriku, která se dává k tažnýmu montovanýmu ve fabrice.1 bod
-
Nebudu hledat ale už se tu na to ptalo spousta lidí. Sám sem absolvoval, stačí na to špachtle kterou zasuneš do spodu schránky vpravo, uprostřed a vlevo (nebo naopak) vycvakne se tak ze třech západek. Dvě jsou ještě po stranách (po jedné na každé) ale ty už vyskočí samy, práce na pár vteřin, je to tam jen nacvaklý Třeba najdeš i foto http://forum.skodahome.cz/forum/11-instalacni-manualy/ ale je to opravdu hračka.1 bod
-
Jen pro info - kde jsi nechával čipovat? Stačí do SZ - pokud nechceš dělat reklamu.1 bod
-
Nejhorší je se uhlídat zejména na dálnici, kdy chceš vzít bénoš. Valíš ho, odbočíš, zhasneš motor a tankuješ. Na turbu vzniká vzhledem k jeho vysoké provozní teplotě a po zhasnutí motoru k velkým teplotním šokům ( měl jsem Dci Lagunu 88 kW, a tam to bylo vše tak poddimenzovaný, že k přidření turba standartně docházelo mezi 50 a 100 tisíci km ) . Vodou chlazené však neznamená , že bychom měli pravida používání měnit. Je potřeba mu nechat opravdu čas na "vydejchání".1 bod
-
berete mi myšlenky, taky jsem se o víkendu když byl u nás ten bordel když jsem přijel domů kouknul na yetiho zezadu a přemýšlel jsem jestli mi praskla žárovka nebo ne...., koukám, že nepraskla, osobně bych uvítal obě mlhovky takhle to vypadá jako nedodělaný1 bod
-
Takhle jak jsi to testoval to nemohlo nefungovat... Pokud zapneš TP a ručně mu vnutíš stanici která TP nevysílá, tak on si nepřeladí zase zpátky na TP... nebude se s tebou přetahovat, Tvoje ruční volba má přednost... Pokud zapneš TP a dáš automaticky hledat stanice, tak Ti to najde jenom ty co vysílají TP... Pokud jedeš a slábne signál vysílače který máš naladěn, pokusí se přeladit na jiný vysílač téže stanice který také vysílá TP. Pokud od dotyčné stanice už žádný vysílač s uspokojivým signálem s TP není, přeladí na jinou stanici s TP (fuknce AF) Pokud pustíš CD tak příchodem aktivačního signálu že začíná dopravní vysílání se CD vypne a po skončení dopravního zase zapne. Toto nemusí vždy spolehlivě zafungovat - buď se CD nevypne a nebo na konci dopravního vysílání zůstane hrát rádio - je to způsobeno tím že jste v době aktivačního/deaktivačního signálu byli ve stínu popř ho rádio pro nějaké rušení správně nerozkodovalo. Funkce že posloucháš stanici bez TP a rádio monituruje všechny ostatní stanice a pokud začne některá z nich vysílat TP tak pustí tuto stanici a po skončení TP se zase vrátí zpět se sice kdysi v době vzniku RDS plánovala, ale nikdy se nedotáhla ke zdárnému konci a výrobci rádii nakonec toto vypustili..1 bod
-
blok převodovky je u obou modelů ze slitiny hliníku s hořčíkem AZ91C-T6 u fábie navíc 77kW verze má stále 5 rychlostí!! ne 6, jak jsem tu někde četl. počet vyrobených kusů 63 a 77 kW je srovnatelný, 77 se dává navíc do yetiho a octavie, kde 63kW verze není... neznám z hlavy přesná čísla, ale 77kW verzí bylo tuším vyrobeno o něco víc.0 bodů
-
Na slovensku rozdiel 500€ Rozdiely: hlavne marketing 63kW - výrobne jednoduchšie a teda lacnejšie bubnové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi zliatina hliník + trochu horčíka 77kW - výrobne zložitejšie a teda drahšie kotúčové brzdy vzadu, iné číslo prevodovky, použité rovnaké prevody, rozdiel pravdepodobne v materiáli skrine, asi čistý horčík0 bodů
-
Jaký je technický rozdíl nevím, ale ceníkový mezi 63 a 77 kW je cca 25 tis. Kč ..... takže asi bude i nějký rozdíl technický. Mám 77, najeto 9 tis. a zatím dobrý, kromě již zmiňovaných otáček volnoběhu, kdy v zimě po nastartování padnou hned na 650 a teď při 25 stupních se dobu drží na 1200. Ptal jsem se na to v servise a odpověď byla taková, že když to elektronika tak vyhodnotí, tak to tak má být (čili to není závada, ale vlastnost !!! )0 bodů
-
To David C3, to si ma teda nepotešil, ja ho mám vyrobené 25.3.2011...... ale zatiaľ len cca 2500km........ tak zatiaľ neviem, na dovolenku pribalím pre istotu desilku a G12+ teda nerieši to ani nové zmenené čerpadlo0 bodů
-
V podtlakovom ovládaní clony vodného čerpadla, auto máš vyrobené do pred novembrom (listopadem) 2010?0 bodů
-
jaká panika, na 63kw se ušetřilo a logicky se to projevilo.. důkazem nechť ti je fakt, že poruchovější je 63kW verze, než ta 77kW. Materiálové listy a výrobní dokumentaci ti jako důkaz opravdu neposkytnu0 bodů
-
Ako si správne podotkol, tak si "to tady psal" tak prečo sa opakuješ? Nechápem prečo sa snažíš vyvolať paniku u všetkých majiteľov 63kW verzie 1,2 fámami o "menej kvalitných dieloch". Ak máš reálny dôkaz, tak ho uveď, inak láskavo prestaň vyvolávať paniku.0 bodů
-
už jsem tady psal, že na 63kW se z výroby použvají levnější součástky... ale všichni chytráci (Jikra a spol.) se tady začali bouřit, co to jsou za nesmysly.. 77kW v octavce a yetim jsou téměř bez poruchy, 63kW ve fábiích mají ještě nějjaké mouchy, ale od modelového roku 2012 by to mělo být v pohodě0 bodů
-
-1 bodů
-
Ono toho tam je odfláknutýho víc, ne jenom pohon rozvodu - a to mě na tom právě nejvíc mrzí, že i když by to měla být "ekologická bomba" (kvůli malý spotřebě při relativně vysokým výkonu) a "vlajková loď prodeje" (protože to bylo deklarováno jako budoucí nejrozšířenější pohonná jednotka), tak si zjevně nikdo nedal moc práce například s vyladěním "spolupráce" turba se zbytkem motoru - nebo přesněji řečeno, nedal si DOST ZÁLEŽET na tom vyladění - a teď se to dohání ex-post, samozřejmě za velkého mediálního zájmu veřejnosti... je to ŠKODA, že si to ŠKODA nepohlídala líp - i když za všemi rozhodovacími procesy stojí Vlkohrad...-1 bodů
-
Ať už je to 1,2 TSI nebo 1,4 MPI, hlavně si lidi nezapomeňte dát bílou střechu za šest tisíc, jinak to nebude mít ten pravej šmrnc-1 bodů
-
-1 bodů
-
Začnu od konce - já vždy podle sebe soudím tebe - takže i já si můžu myslet co chci - o komkoliv. I o tobě. Neurážím tady majitele TSIček za to, že si tenhle agregát koupili, vyjadřuju svůj názor na nadměrné kchatování kchostů, které vede k ojebávání základních věcí souvisejících s vývojem nových engine u VW - a přístup fabriky k těm, kterým se koupě nedovyvinuté novinky vymstila. Tihle lidi by měli být odškodňováni ne jen bezplatnou opravou - a koncern má obrovskou kliku v tom, že kritizované závady ohrožují pouze mobilitu a ne bezpečnost vozidel. Kdyby to bylo naopak, klepali by se teď ve Vlkohradu jak Bábinskej, starej lotr mexickej, dřepící ve věznici na kopečku v Africe - kauza Toyota a plynový pedál je dost známá. To k té aroganci, ze které mne obviňuješ. A k té 1,4 16V - nikde jsem nenapsal, že ten motor je nejvydařenější nebo že nad něj není - už jenom proto, že atmosférické "jednačtyřky" od VW je několik různých variant - a olej zhusta žeroucí je jen jedna z nich - bohužel ta "nejluxusnější" z nich. Pokud soudíš z toho že ho mám v podpisu, tak jsem si ho koupil z mnoha jiných důvodů, které tady nehodlám vypisovat. Kdyby to záleželo pouze a výhradně na mém názoru a přání, koupil bych si úplně jiné auto s jiným motorem - takto jsem se bohužel pro sebe musel přizpůsobit mnoha často i zcela protikladným požadavkům. Doufám že jsem zvolil dobře a že si v budoucnosti nebudu muset rvát vlasy. TSIčko si možná jednou koupím taky - až bude mít jako typ nějaký ten rok výroby a provozu za sebou. Zatím zůstávám u atmosférického motoru - i když turbem nepohrdám. Doufám, že tento názor se setká s pochopením i u tvé osoby. A nejen u ní. P.S. - pro všechny "naklikávače karmy" - ať už záporné, nebo kladné - JÁ SE ZA SVŮJ NÁZOR NESTYDÍM A ŘÍKÁM HO TADY VEŘEJNĚ. Pokud mi někdo svůj názor řekne otevřeně jako to udělal LubiSK, rád mu odpovím - jinak na anonymně naklikané plusy i mínusy seru jak na placatej kámen. Takže pokud má někdo pocit, že si kliknutím na mínus u mého příspěvku vylepší své ego, nechť tak klidně učiní - já si z toho dělám asi tolik starostí, jako pes z páté nohy... A za kladný ohlas považuju jen jasné "děkuju" napsané konkrétním tazatelem přímo ve vlákně - takže ani z kladných "bodů" si nehoním triko...-1 bodů
-
Dost možná by to chtělo přizvat i "Yeťáky" - sice už sem někteří zabloudili, ale vzhledem k tomu, že do "Sněžnýho muže" se 1,2TSI montuje výhradně právě v té silnější 77kW verzi, možná by stálo za to "zatáhnout je do diskuse" ve větším počtu nějakým odkazovacím témátkem v jejich sekci...-1 bodů
-
ja richtig, je to jenom náhoda, mladoboleslavští soudruzi by si přece nedovolili vypustit na český náročný trh nové nevyladěné turbíčko jen tak nějak politicky, aby splnili úkoly koncernu problémy má jen pár jedinců, kteří táhnou studené turbíčko do obrátek hned po otočení klíčkem a po dojezdu nenechají vůbec vychladnout a hned vytahujou klíč a pakují se z auta se pak diví, že maj po pár tisících km auto zralý do servisu a turbo na výměnu-1 bodů
-
Mi to tady někdy připadá jako mezi puboši. Mám onu údajně poruchovou 1.2 v jeťákovi, problémy žádné, prostě jezdím a užívám si to. Až se to podělá, tak se to nechá opravit. Hlášky dětí, ježismarjajozef, kámošovi z druhého kolena se rozpadnul řetěz na 1.2, továrna tutlá mega průšvih, továrna šidí vývoj a testy, bude obrovská svolávačka, mě nechávají naprosto klidným.-1 bodů
-
To bikeone: Neviem prečo, ale mám pocit, že si sa nikdy nezamyslel nad pomerom predajov 63kW a 77kW varianty 1.2TSI, teda pre menej chápavých: ak je pomer predajov 20:1 v prospech 63kW variantu, tak pri tom istom percente poruchovosti bude v absolútnych číslach 20x viac porúch práve u slabšieho variantu, aj keď relatívne hodnoty sú rovnaké. Nezabúdaj na fakt, že o prípadnej poruche napíše takmer každý nešťastný majiteľ, ale o bezproblémovom motore takmer nikto, nemá dôvod. Tak aspoň naznač kde sa teda šetrí a použi aspoň náznak argumentu, inak si budem myslieť, že o technológii materiálov, logistike a managemente vieš ešte menej ako o výrobe, teda "prd" Rozvod? Rovnaký odpor vačky, ventilov, vysokotlakové čerpadlo dodáva rovnaký tlak. Piesty? Zdroj z výroby tvrdí že sa robí len variant pre 77kW Ojnice? kľukový hriadeľ? Mr. bikeone si pravdepodobne na základe absolútneho počtu "problémových" 63kW motorov odvodil názor o použití menej kvalitných komponentov, pričom odmieta všetky argumenty a vnucuje spokojným majiteľom 63kW 1,2TSI svoje choré bludné predstavy postavené na iracionálnych predpokladoch. Namáhanie komponentov o 8,6% vyšším momentom u 77kW verzie by naozaj nebolo dôvodom pre existenciu "lepších" a "horších" dielov, zvlášť pokiaľ sú mechanicky zameniteľné.-1 bodů
-
Ekkare svatá pravda, to řikám pořád "zkoušeno na lidech" . Ono by to šlo, to by ale musely mít AZNP daleko víc testovacích řidičů, kteří by jezdili tyhle režimy okolo komína, ale to by je museli zaplatit a zbylo by málo do Wolfsburku . A kdyby úzkostlivě nešetřili aby udělali co nejlevnější agregát, tak by neudělali poddimenzovanej ventilovej rozvod . A to je jedno s druhym, dnes jsem rád že jsem připlatil a mám v podstatě Tvuj "motor snů" ikdyž o jeho životnosti si taky nedělám nějaké velké iluze, ale zatím funguje jak švýcary v létě v zimě.-2 bodů
-
Myslím že tento príspevok nepotrebuje komentár, predpoklad sa iba potvrdil...... Aby to tu nebolo totálne off topic, zatiaľ mám za necelé dva mesiace niečo cez 1900km, tak som zatiaľ nehlasoval, ale na TSI sa fakt ľahko zvyká, hlavne po HTP alebo 1,4TDI. Zatiaľ vnímam iba pozitíva, teda ak nerátam tých 1200 n/min po cca 8 hod státí a teplote okolia cca 25°C, trvá to vždy presne 30sec a žerie 3l/h ak stojím na mieste. Po 30s to padne na 650 +/- , zatiaľ mi nikto v servise nedokázal vysvetliť prečo je to tak. Nemáte niekto mail priamo do bolky na niekoho, kto by to dokázal vysvetliť rozumnými argumentami, prípadne uznať chybu v managemente motora ktorá sa odstráni napr. pri 1 garančke, lebo nemá vplyv na životnosť a vlastnosti motora a sa netreba znepokojovať. To cukanie čo sa občas spomína je totiž hlavne v tomto záhadnom "30s pevádzkovom režime".-2 bodů
-
Někdo holt kritizuje věci, které jiným škodí a ubližují, jiný za to reje do něj samého. Děkuju ti za upřímnost - i já jsem si potvrdil svůj názor že zde někomu nejde o veřejné pranýřování nepravosti a úmyslných nedostatků, ale o to znectít právě toho kritika... Ó, jak charakteristicky české (slovenské)... Du blejt, velebnosti!-2 bodů
-
Nejde o to, že kritizuješ, ale že o to, že to kritizuješ všade a už sa opakuješ, jednoducho, čo si chcel, tak si už povedal ale napriek tomu opakuješ všade to isté a dookola, lebo existuje niekoľko členov ktorý ešte nedokázali bezvýhradne prijať Tvoj názor. Skús akceptovať názor, že nikto a nič nie je dokonalé. Podobné reči o preskakujúcich reťaziach a odchádzajúcich hlavách ma už dohnali k predaju mojej bezproblémovej HTP pri 109kkm, čo keby náhodou? Tvůj názor na nadměrné kchatování kchostů je skrátka všude, jenže to sme už tady všichni četli. Inak si s Tebou kľudne dám .-2 bodů