Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/29/13 ve všech sekcích
-
Dokud jsou lidi ochotni za to platit, tak se nejedna o demenci ale spravny podnikatelsky krok. Zde je alespon nutno se Skodovky zastat, ze je byt za priplatek k dispozici asi 50 ruznych barev. Jsou vyrobci co maji 7 nepouzitelnych barev, ze kterych se neda poradne vybrat, a konec.4 body
-
3 body
-
Nechcel by som to, čo napíšem, zovšeobecňovať, ale mám potrebu upozorniť na to, že ak sa púšťate do zložitého terénu a v zime, je nevyhnutné urobiť akýsi prieskum, aký podklad nás pod kolesami čaká a zvážiť riziká. Chcem tým povedať, že ani 4x4 a ani zázračné tlačítka nám v situácii, kde sa nemajú kolesá čoho chytiť nepomôže. Praktická situácia - strmá poľná cesta na chatu so zákrutou (stúp. asi 20%), čerstvý sneh 10cm, pod ním zmrznutý ľad, šotolina, vzduch -5st, tma . S úsmevom, Yeti pod zadkom, zapínam OffRoad a frčím rutinne do kopca - začiatok dobrý, ale keď zdolávam zatáčku a stúpanie je strmšie, Yeti spomalí, systémy zasiahnu, ide sa ďalej, ale v momente, ako sa "odtrhnú" všetky kolesá od podkladu, auto zastavuje a poskakujúc sa sunie naspäť nekontrolovaným šmykom, stále idúc akože dopredu. Ako poslednú záchranu aktivujem tlačítko zjazdu z kopca (funguje aj pri cúvaní), auto sa zasekne,spomalí, ale stále šmýka, našťastie sa už chytá riadenie, takže miesto potoka a zrušeného auta dolu ma čaká len infarktový stav a Yeti skrížený cez cestu, našťastie bez mechanickej újmy. Na rovine aj v snehu je zase všetko OK, auto je plne ovládateľné, zahrabe a vyhrabe sa bez problémov. Takže na chatu pekne peši, po vlastných. Hore zisťujem, že na vrchole stúpania je už len čistý ľad, takže ďakujem neviem komu, že sa Yeti nedostal až sem. Bol by som, aj pri jeho váhe bez šance a frčal by som dolu ako raketa a "systémy" so mnou. V tejto situácii by pomohli jedine reťaze. Vlastná skúsenosť je neoceniteľná, najmä keď to nakoniec skončí dobre. Ale vždy nemusí...2 body
-
O tom, že škodovka nic nedělá bych raději mlčel.. Pokud se nepletu, tak minimálně jedna svolávačka ohledně rozvodů byla a rozvody se měnily... Pak taky byla na podložku turba co se přidávala... Škodovka si je si myslím moc dobře vědoma nepříliš dobré funkčnosti prvních verzí těchto motorů... Doma máme 2 auta s 1.2 TSI 77kW (Fabia a Golf VI, obě auta r.v. 2010) a neměly větší problém, než občasné zarachocení po startu. Podle mě se z toho dělá moc velké bublina. Nedávno tady někdo psal, že mu řetěz přeskočil, ale když jezdil řádně do autorizovaného servisu dle servisky, tak dostal nový motor..Horší to mají jen ti, kteří se snaží nějakou korunu ušetřit a jezdí jinam, to už je ale každého věc... Takže o tom, že by na to škodovka kašlala se mluvit moc nedá.. Jen všem okamžitě nerozdává nové auta jako omluvu za zarachocení řetězu, jak by asi mnozí chtěli...2 body
-
Jeste to muzes natocit pres mikrofon a hodit to sem jako MP3 aby nebylo pochyb, jak to bylo mysleno. Pro ty co nekoukaji na smajliky. :-) :-) :-)1 bod
-
možná většina majitelu nechodí hlásit své závady sem na toto forum, takže se ze vzorku 20 lid, kteří sem chodí nedozvíš kolika lidí se to týká.. když jsem byl se svým autem na garančce, bavil jsem se se servisákem a nepřímo mi říkal, že dost majitelů s Tsi tam jezdí brečet.. ale , může to být kec, těžko říci... musel by jsi mít zaručené informace přímo od nějakýho známýho mechanika ze škodovky, jak to tam funguje.. nikdo cizí ti neřekne na plnou hubub- tsi jsou šrot, sype se to jak hrušky na podzim, nekupujte to..to si nikdo nelajzne..já když kupoval v roce 2011 auto, tak jsem prošel pár prodejen škoda, a to už tsi aféra s řetězi byla dávno na světě a horečně se probírala a ve všech prodejnách se na mě dívali, jakože o tom vuuubec nic neví a divili jse, kde jsem k tomu došel..1 bod
-
V garážích je tam jen jedno patro hned u vjezdu .. buď na kraji u vjezdu, pokud první zaparkují kuřáci, nebo na konci garáže naproti vjezdu, pokud přijedou dřív nekuřáci1 bod
-
To mě připomíná formulaci: "To že jsem paranoidní neznamená, že po mně nejdou."1 bod
-
Tak jestli jsi myslíš,že jsi pořídíš auto 10-15let staré a nebude tě to nic stát,tak to jsi na omylu u jaké koliv značky.1 bod
-
Nemají, jen vyloženým vy.írákům je vhod možnost hození plivance za jakoukoli cenu. :kol-44:1 bod
-
Asi chtěl říct, že širší plocha řetězu souvisí s vyšším tlakem potřebným k napnutí a pístek napínáku má menší dráhu chodu s větším tlakem vyvíjeným pro dopnutí řetězu. Jinak tomu ani já nerozumím.... Každopádně zbytečné řešit v době kdy evidentně ustoupily vyložené průse.y a je relativně klid.1 bod
-
Hans, ak sa moje auto poserie, tak budem búchať na stôl, ale dovtedy nemám čo riešiť. Stále nechápem, že čo chceš spraviť. (Ne)spoľahlivosť 1.2 TSI bola už dávno medializovaná, ŠA vie o tom, takže nechápem, že čo tu riešime. Inak mne osobne vadí už aj doterajšia medializácia, lebo aktuálne napriek tomu že posledné 1.2 TSI (myslím reťazové) sú už dlho bez problémov, každý sa ich bojí ako čert kríža. Potom sa čudujeme, keď trhová cena týchto áut bude o X rokov hlboko pod priemerom a nebudeme vedieť svoje autá predať za rozumnú cenu. Do dnes musím ľudí presviedčať, že moje auto má 4 valce a nie 3 (už som zažil, že niekto sa o tom so mnou aj hádal), takže bol by som rád, ak by ste prestali roznášať do sveta (a na internete) bludy, že všetky tieto motory sú na hovno a podobne, lebo potom sa to medzi ľuďmi šíri ako klebety medzi babkami po omši. Aj dnes som na jednom fóre narazil na hlášku, že "všetky TSI žerú olej", a bolo to tam napísané ako jednoznačný fakt.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Svolávačka na 1.2 TSI? Ona totiž nabyla vůbec žádná. Pleteš si to se "servisní akcí", což byl třeba případ té podložky. Kde se servisní akce provádí skoro partyzánským způsobem, že to ani někteří majitelé nevědí, co se na jejich autech provádí.1 bod
-
Hans, ja som zatiaľ so svojim autom spokojný, nemám žiaden problém. Ak ty máš nejaký problém tak prečo sa už so Škodovkou nesúdiš? Nie že by som ti to prial, ale tvoj prípsevok mi pripadá iba ako prázdny výkrik do tmy. Petrrr, a čo chceš medializovať? A čo tým chceš dosiahnuť?1 bod
-
Kdy už se konečně tady přítomní diskutující domluvíme a podáme na Škoda Auto hromadnou žalobu?Každou chvilku někde na netu čtu jak ta a ta automobilka svolává k servisním akcím třeba i jeden a půl milionu aut na opravu po celém světě ohledně kde jakých prkotin a tady se vesele kašle na zákazníky kterým se prodalo něco o čem se ještě než k tomu prodeji došlo vědělo že je to špatné ale vesele to prodávali dál,tohle je přece jasný podvod a to bez diskuzí,navíc jsou do něj zapojení i tak zvaní autorizovaní prodejci kteří se na celém tomto podvodu z nějakého důvodu sami podílejí,celkový přístup k tomu problému ŠA je jedním slovem katastrofa a doslova zneužívají toho že si běžný zákazník nechá nasrat na hlavu a ještě za to poděkuje....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Clovek se s nima nepotka z jednoducheho duvodu - svetlomety sice existuji, jen nejsou zahrnuty do nabidky na ceskem trhu. LED TFL hybe svetem a ČR patri k tem trhum, kde na to zakaznici hodne slysi...1 bod
-
Ad cerny svetla - jestli ono to nebylo tak nejak naopak - v dobe, kdy FI v Classicu prisla s cernymi ramecky ve svetlometech (mel jsem na sve FI Combi taky - usporne opatreni a mne se to paradoxne libilo vice nez do te doby bezne chromove ramecky), bylo na trhu nekolik vozu (namatkove Opel Vectra C/Signum), ktere mely ve sportovnejsich verzich (napr. GTS/OPC) svetlomety s cernymi ramecky a tedy efektem "zatmavene" optiky. Obecne se tedy zatmaveni optiky svetel pouzivalo spise jako sportovni akcent, v tu dobu stejny postup ale Skoda pojala jako realne usporne opatreni. Mne to tehdy vubec nevadilo, naopak v dobe, kdy jsem resil porizeni originalnich xenonovych svetel do FI (ty originalni existovali pouze v "celochromove" verzi) jsem resil moznost zameny chromovych ramecku za ty cerne. K tomu nakonec nedoslo, FI jsem vymenil za OII Combi, ale pozdeji se na trhu objevily xenony pro FI od Depa i ve verzi s cernym rameckem...1 bod
-
člověk je stejně divnej tvor. Nejdřív všichni sháněj a různě bastlej denní svícení a když se to začne dělat konečně sériově, tak se zase přemejšlí, jak to udělat bez něj. Nechápu.1 bod
-
Přesně tak, všechno je to trend nebo móda..... A taky reklama dělá divy.... všimli jste si někdy, že když byla reklama na OI, účinkovalo tam auto v červené barvě ... všichni kupovali červenou, ta OI mimochodem opravdu slušela . Pak byla reklama na OII FL s autem ve světlounké zelené (taková ta "vyblitá" zelená.. omlouvám se, opravdu se mě nelíbí) a kolik jich je v této barvě na silnicích k vidění... pak byl Rapid ve světlounké modré a světe div se..... zase je jich plno A netvďte mě, že si někdo vybere tuhle sv.zelnou mezi (25 barvama) jen tak ..... Ještě doplním, že reklama na OIII RS je na bílou ...1 bod
-
kokta,... tak to je pak jasny,.... kdyz si nekdo sedi na curaku a takhle se mu to prosedi,...1 bod
-
1 bod
-
Jsem zastáncem textilních koberců i v zimě, nemohl jsem se dívat na tu vodu v autě. Člověk by ji musel pořád vylévat. A ještě mi vrzaly podrážky s koberci při řazení.1 bod
-
akorát, že než ji vyleješ, tak si mácháš nohavie v kaluži, mám tkaný, jezdím denně a žádnej problém1 bod