Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/14 ve všech sekcích
-
Taky nechapu, proc by mely originalni zasterky odrit lak. Mel jsem je na vsech svych autech celou dobu, a nikdy pod nimi zadne viditelne skrabance nebyly. Pokud by byly a byly by prokazatelne zpusobeny temi zasterkami, tak bych to normalne reklamoval.3 body
-
Měl jsem origo zástěrky na všech předchozích autech ale u žádného jsem nepozoroval že by odíraly lak!!!2 body
-
Měl jsem v autě O2 FL čtyřramínko v kůži, teď jsem si tam dal 3r s perfo a musím říct, že rozdíl markantní minimálně 50 koní pod kapotou to přidalo a jak to auto najednou drží v zatáčkách!2 body
-
2 body
-
2/2013 jsem také řešil dilema jestli koupit SII nebo OIII . Zprvu jsem byl rozhodnut pro OIII , ale po zkušebních jízdách (na salonu měli pouze 1.2 TSI a 1.6 TDI ) jsem začal pochybovat . Přišli mi hlučné , zvlášť od zadní nápravy na děravé silnici . Nadšený jsem byl asi jen z brzd , ty mne opravdu překvapily . Je to jen můj subjektivní názor , ale proti mojí stávající OII mne jízda OIII ničím zvlášť nenadchla. Interiér je jistě modernější , ale že by byl proti OII mnohem kvalitnější a hodnotnější to rozhodně nemůžu říct. Prostě OIII je pro mne krásné auto , ale je dost zasaženo snahou o úspory. Ono to , že je v základu o cca 80 000.- levnější než OII ( při uvedení na trh ) se podle mne muselo projevit. Náhodou jsem dostal do ruky akční nabídku pro SII , kde vlastně bylo pro mne vše podstatné ( xenony , dvouzonová klima , výhřev sedaček )již v základní verzi a díky i větší poskytované slevě než na OIII vycházel najednou SII o dost laciněji. A po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. Proti OIII jsem si připadal "jako v bavlnce". Navíc mne SII připadl jako mnohem poctivěji a nešizeně udělané auto. Po skoro roce svého rozhodnutí nelituju , jen by mne asi trochu zamotala hlavu OIII RS TDI , která mne přijde jako skvělá nabídka , ale s ní jsem neměl možnost se projet , tak nemohu posoudit. Berte to jako můj názor , zvlášť to srovnání OII a OIII odporuje všem srovnávacím testům v časopisech , tak mne za něj nekamenujte.2 body
-
Hravec: Nejdřív tady píšeš jak zástěrky NIKDY a podobné žvásty, ale když je teď máš, tak je to super. Pořád někomu jen vnucuješ svoje názory a pravdy. Ale co, tady to skončí tak, že v OIII budeš psát jen ty a pár jedinců, kterým lezeš až do krku. PS: Moc dobře si pamatuju co si tu vyplodil s předchozím nickem a tam si zmiňoval, že už sem nenapíšeš a hle 1238 příspěvků. Slovo moc držet neumíš.2 body
-
Ahoj, u Yetiho MC bude na 99% z Ambition vycházet. Elegance 1.2TSI DSG u "městské" verze je v nabídce např. na Slovensku, u nás jsou motorizace trochu osekané. Jinak jsem se díval, že Fabia Tour má začátek výroby údajně až osmý týden a je deklarovaná až do konce roku. To není úplně závazné, ale odpovídalo by to výběhu combi.1 bod
-
jj od svého prodejce vím, že firmy co dříve braly i na operativní leasing desítky aut ročně jsou dnes místo Octávii do Rapidů, nicméně proč ne? podle mě dobré auto za dobrou cenu...1 bod
-
1 bod
-
ono se to i těžko srovnává, s O III jsem ujel 15 tis. km a mám ji od května 2013, popravdě je to hooodně subjektivní, protože zvyk je železná košile... psal jsem to s tím, že jsem si vzpomínal na první dojmy, tedy na ty v tom květnu ...mimo to jen ženské si většinou dobře pamatují to špatné a ošklivé, chlapi si většinou vybavují jen to pozitivní....1 bod
-
Jeden chapete balon tak, ze vznika presahem gumy pres disk, druhy chapete balon naopak. Takze oba mate pravdu.1 bod
-
tak můžeš dřít, někdo se tam staví pro tvoje rs ať se s klintem můžem pokochat1 bod
-
1 bod
-
Pro man: Dlouhodobé zkušenosti s tímto motorem jsou takové, že Vaše spotřeba oleje na servisní interval je docela běžná, řekl bych že ještě dobrá. :kol-44: tuto myslienku by som ocenil cenou: zlata kopacka roka pre zakaznika. Vlastne co chces, bud rad, ze piesty vykonavaju este zvisly pohyb. P.s.: Pan co odpisoval, je asi nemec a mysliac, ze odpisuje na automobil TRABANT 601 - tam to bolo v poriadku. :scooter:1 bod
-
já len kolegu doplním... doťahovacie momenty: 3Nm → plastová trubka 20Nm → olejový filter 45Nm → výpustný šrób1 bod
-
1 bod
-
No, pokud pojedu dostatečnou vzdálenost, vyberu si dostatečně dlouhý rovný úsek nějaké silnice, ustálenou rychlostí, tak i ta GPS v mobilu mi prozradí s dostatečnou přesností jak je na tom s přesností zobrazované rychlosti palubní rychloměr. Pokud ještě toto "měření" zopakuji několikrát po sobě, vždy kdy budou nějak příhodné podmínky, udělám si dostatečný obraz o zobrazované odchylce.1 bod
-
1 bod
-
ŠA nepotřebuje českýho zákoše. Prodej v ČR je pár desítek tisíc kusů ročně, to je nepatrný % z celkový produkce. Fabrika obrací pozornost na zákoše na trhu, kterej TÁHNE - Čína, Rusko, Indie... tam je perspektiva statisícovejch ročních prodejů a z něj plynoucích zisků miliard $$$ a €, tak tam se taky přihlíží k požadavku kupujícího. Názor tuzemskýho zákoše nikoho nezajímá, to je hlas volajícího na poušti...1 bod
-
Protože jsem delší dobu přemýšlel jak vyřešit voltmetr v autě a ted přišel požadavek na měření teploty oleje, udělal jsem takový malý přístroj, který měří napětí a teplotu oleje. Možná by se to někomu taky hodilo,proto to davam sem. teplotu oleje to měří z TOG čidla (mají auta s proměnnými intervaly). napětí je možno měřit přímo na baterii nebo kdekoli na +. ted je to takový prototyp ve 2 exemplařích , na fotce je instalace v OII predFL s bilo /černým displejem (muj exemplař je klasika zeleny a je v OII FL 1,4TSI.....) Tak kdyby se to někomu libilo nebo měl napad kde to v autě umistit tak se ozvěte. Honza PS. udaj napětí na fotkach je z testování na zdroji,ne z auta.....1 bod
-
Jo chlupatej. tak si vem tátovo, ať alespoň srovnáte síly, machrovat na slabší auta to uměj, pak se prokáže kdo je lepší řidič jestli ty nebo ten s čepicí. Jestli jste koukali na zprávy tak v sobotu s chlupatejma jeden závodil z Prahy až do Plzně (do nemocnice) a ujel jim i když byl postřelenej a zdaleka neměl žádné žihadlo, ale starou popelnici. Nesmíš ale nechat po sobě střílet, to by asi táta nadšenej nebyl kdyby měl po včelkách dírky.1 bod
-
Tak nevím, jestli si toto dovolí i ve škodovce. Nicméně i roční auto je ojetina a tak to musíš brát. Já také svého času uvažoval nad novým, ale za stejnou cenu mít novou Fabii, nebo mírně jetou Octavii bylo pro mě rozhodnutí jednoznačné.1 bod
-
1 bod
-
viem že sa tu bavíte o oktávach ale... ja mám f1 zásterky na vš.4 vždy na jar ich dám dole vyčistím a nahodím späť žiadne poškodenie laku tam nie je pod nimi, mesiac dozadu som kúpil firemnú f2 bez zásterok prahy sú dosť otlčené na moj vkus aj lem blatníka a to má len 108000(možem dať foto oboch áut) a moja fabka má 140000 takže to hovorí dosť v prospech zásterok za mna určite ano už ich mám aj na f2 inak debata dosť o h..... myslím že by sme tu mali preberať výhody a nevýhody určitého riešenia a nie osobné osočovanie a pubertálne výlevy nie? opravte ma ak sa mýlim1 bod
-
Hele ty se zase chytáš písmenek tak speciálně pro ASPIRA auta jsou mytá někdy naposledy v září/říjnu už si ani nepamatuju1 bod
-
1 bod
-
Já myslím, že stačí zveřejnění videí s bezohlednou jízdou majitele kamery. Všude v civilizovaných zemích platí, že při vyjíždění z vedlejší můžeš omezit, nesmíš ohrozit. K ohrožení nedošlo na videích ani jednou. Slušný řidič umožní vyjetí z vedlejší například sundáním nohy z plynu, to ve většině případů bohatě stačí. Základní poučka do života, ne jen za volant "chovej se k ostatním tak, jak chceš aby se oni chovali k tobě". Přestaň si zkracovat život nesmyslným rozčilováním, nevytvářej nehodové situace, nesmyslným vynucováním přednosti a uvidíš budeš žít klidně a dlouho, ne jako vzteklý cholerik.1 bod
-
Furt s téma sutrama.... kam by ti asi litaly? Pod auto? To jako že když dopadnou o par desítek centimetru dal pod auto, tak už to je OK? Nejvíc poškození od kamínků je vždy na přední části auta a na kapotě a to vlastní zasterky v žádném případě nepomuzou... nikdy jsem na žádném autenikdy zasterky neměl ani na Felicii a taky jsem nikdy neměl nikde na autě od kamínků krom předků a kapoty žádná poškození neměl....1 bod
-
i já to tu a tam pozoruju, za úplně stejných podmínek: studený motor a rozjezd do kopce, u zahřátého motoru (spojky?) to neexistuje. Podle té zde uvedené DP to může mít povícero příčin, od "neškodného" podtáčení motoru při rozjezdu přes vytlučené uložení motoru nebo netěsnící těsnění na kl.hřídeli až po oddělanou spojku. Na jaře jdu na garanční prohlídku, tak to zkusím nějak pořešit, ta DP např. zmiňuje zavzdušněné ovládání spojky. Doufám, že se to nějak nepotento dřív.1 bod
-
prikladam binarku , jak to nahrat do procesoru si snad ti co vedi najdou a tem co to chteji procesor klidne poslu. PS. v momentalni variante jsem procesor vymenil za AVR Attiny, je tam min soucastek - integrovany AD prevodnik,eprom atd. udelal jsem navic bargraf ,aby byla videt hodnota mimo rozsah... Honza ZOBRAZ.zip1 bod
-
Z TMC boxu pin 2 (Can-L) připojíš na T32b(zelená) na pin 9 (B-Bus) a z TMC boxu pin 3 (Can-H) propojíš na T32b na pin 8 (A-Bus). To musí chodit. Mrkni, máš-li Canový TMC tuner, to by byl velký problém. Ten by nechodil...1 bod