Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/16/14 ve všech sekcích

  1. Nevim kdo řídil, blbý je že sebou vzal další dva životy, kterých mi je líto, což nemůžu napsat o řidiči.
    4 body
  2. Nikto tu netvrdil, že spotreba oleja je úplne v poriadku, ale treba pochopiť, že nejaká spotreba oleja sa koná v každom motore, len niekde je tá spotreba malá, niekde väčšia a niekde to užívateľ neregistruje, lebo spotrebovaný olej sa nahradí benzínom (jeden z najhorších prípadov). Žiaľ, pri VAG máš smolu, samotný manuál uvádza, že spotreba 0,5 litra na 1000 km je v poriadku, tak s tým musíš počítať a musíš to akceptovať. Ak nie, máš na výber iné značky áut. Samozrejme môžeš tu o tom napísať dvojstranový elaborát, že spaľovať olej je neekologické, ale pointu toho čo som napísal, nevyvrátiš. Olejová náplň do ktorej si počas intervalu postupne dolieval čerstvý olej bude vždy v lepšej kondícií, ako náplň do ktorej sa nedolievalo a je už v motore tisícky kilometrov. Prečo je tomu tak si môžeš vydiskutovať na http://www.oleje.cz/forum/
    2 body
  3. jak by fungovalo světlo bez mlhovky? asi tak, že nebude svítit mlhovka ne celkově jsi tu otázku položil trochu jako tatar, zkus normálně popsat co tě zajímá
    2 body
  4. e1 by potřeboval něco takovýho: http://www.fronta.cz/pics/clanky/9armee/svetlo.jpg
    2 body
  5. vyloupnout... moc tam nedrží... nebát se nebo navštívit servis... natočil jsem ti video
    2 body
  6. Tak zravím mal som doma tablet od Orangeu HUAWEI MEDIAPAD za Euro a nepoužíval som ho, vždy bol iba na poličke a teraz ako som kupil fábiu napadlo ma že ho tam zabudujem. Zatial to mám hotové tak na 70 percent na fotkách uvidíte že to nieje dokonalé ale je to na dobrej ceste. Takže tuto to vidíme poskladané, pri nabíjačke je vidno dieru to sa bude musieť opraviť, hore tá lišta dosť chýba ale s ňou by nešli tlačidlá takže to nejak vyimprovizujem a samozejme úchyt a umiestnenie rádia. Na tejto fotke môžete vydieť ako je vyriešený aux kábel spolu s nabíjačkou: Tu je vidieť ako su potiahnuté káble od hora až dole ku radiu (euro koncovky, aux, nabijačka): Tu vidíte ako som vyrezal diery do tých líšt, nieje to nič extra profi ale na test postačilo keby som to velmi pokazil mam nahradne z vrakoviska ale nebude to treba menit dieru vidno len pri nabíjačke a to opravim: A druhá strana: Celé ma to stálo (ak nerátam zderský paušál pomaranču) nejakých 15 eur (zahnutá koncovka na nabijanie 4 eura, euro koncovky 6 eur, izolačná páska 30 centov, tablet 1 euro, drobne vydaje 3-5 eura) Je to použitelné a veľmi pohodlné, len treba kvalitnú nabíjačku moja je z garminu a strašne mi to píska v auxe ak nabíjam. Ďalšie fotky pridám ked to budem mať úplne hotové
    1 bod
  7. Najbližšie zrazy resp. stretká budú: sobota 18.1. o 14,00 v Bratislave pri jazere Štrkovec.. sobota 25.1. o 15,00 v Piešťanoch na parkovisku pri letisku..
    1 bod
  8. Teeda Karlos si teda uzivas tak stasnou cestu na zpet. Jinak k tomu kdo tam prijede je kazdeho vec a nikomu se meze nekladou , ale uz bych tu za posledni rok nasel nekolik prispevku ze by nekdo prijel a rad poznal skodovkare a to je tak akorat vse a na sraz nikdy nedorazi. Edit: ted jsem se lilie dival na tvuj profil a uz si to zde psala 15 srpna 2013 a od te doby uz byli dva srazy .
    1 bod
  9. Otevřel jsem ze zájmu ten tvůj odkaz a musím říci, že prodávají opravdu možná nejlevnější, ale také nejméně kvalitní, polské Vika neoplývá nijak zázračnou kvalitou, a např. filtry Filtron jsou chronicky známé tím, že "nefiltrují" !
    1 bod
  10. Zase když to zmrší v autorizovaném servisu a auto je v záruce nejedná se o neautorizovaný zásah.
    1 bod
  11. No to máš vlastně pravdu - luxusně se jí párají kožené sedačky.
    1 bod
  12. Paráda Michale, snad se k Tobě z Čech ještě někdo přidá, ale doufám že to na té Šumavě klapne. Jelikož na Šumavě jsem snad ještě ani nebyl a rád bych se tam při této příležitosti podival. Tak ať už je Sup v cajku! Jinak doufám že se přidají na sraz i další kolegové jako Wladi, Lukas.pce, Brc.majkl, Sup1, Kokyn, Stanli01, TomTF, Radis.low, Bazycek, Ghostbuster, Michal Kocan, Tomotires, Stankra6, JohanJFV... a další kteří tu ještě jsou jak nováčci tak všichni stálí majitelé Škody Superb 1. generace Čím víc Supů tím krásnější sraz a delší kolona na vyjížďce!
    1 bod
  13. .... by si měl koupit Pragu V3S ta má pohon každého kola..to by byla paráda
    1 bod
  14. Kokta furt s tim jeho všemocnym haldexem, asi mu budeme přezdívat "haldex"
    1 bod
  15. a vo tom to je, pokud nenapíšeš co vlastně chceš a co máš za výbavu těžko se pak radí..... jsou dvě varianty a demontáž bude shodná jen to nechytneš za tu díru po vypínači ale za zadní ohraj (směrem k čelnímu sklu) vypáčíš tupým tenkým předmětem...
    1 bod
  16. Při současné složitosti motorů jistě nikdo za miliony nedělal speciální program jen pro novináře. Nikdo si nevezme na triko nesériový SW pro běžného uživatele. Jeden megaprůšvih Toyoty stačil. EGas není sranda. Novináři jezdí se stejnou serií jako se prodává. Že mají motory trošku víc to tak je. Ale ne tolik co se tady měří. Přeci jen naměřit tento výkon na kole není sranda. A jak se říká jedno měření, žádné měření. Měření výkonu na motorové brzdě je jiná písnička.
    1 bod
  17. Dílenské učební pomůcky (zatím k 5/2014 je to 102 článků) Vydalo Škoda Service na https://portal.skoda-auto.com portál B2B pro zaměstnance a servis nebo na placeném: https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showArticleSearchByTopic1.do Pro Octavii III jsou hlavně tyto: 96 ŠKODA Octavia III – představení vozidla – I. Část Bohužel zatím nemám (pouze v tištěné podobě), no aspoň rusky(viz dole) 97 ŠKODA Octavia III – představení vozidla – II. část http://www.uloz.to/xYexFcPh/skoda-octavia-iii-predstaveni-vozu-2-cast-pdf 98 ŠKODA Octavia III – Elektronické systémy http://www.uloz.to/xHbujXNf/octavia-iii-elektronicke-systemy-pdf 99 Motory 1,8 l TFSI 132 kW a 2,0 l TFSI 162 kW - EA888 http://www.uloz.to/xiFGZnPD/motory-1-8-l-a-2-0-l-tfsi-rada-ea888-pdf 100 Motory 1,6l TDI a 2,0l TDI se systémem vstřikování Common Rail - konstrukční řada EA288 101 Zážehové motory EA211 102 Systém CNG ve vozech Škoda Octavia III a Citigo Editováno: některé odkazy na uloz.to už nefungovaly 97 Škoda-Octavia-III-představení­-vozu-2.část.pdf 98 Octavia-III---elektronické-systémy.pdf 99 Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf 102 System CNG pro vozy Škoda Octavia III a Citigo.pdf 96_skoda_octavia_III_pradstaveni vozu 1.cast_rus.pdf
    1 bod
  18. Slíbil jsem pár lidem, že přijedu též, takže si počkám na konečný termín a místo Na obojím mi nikterak nezaleží, hlavně, když to bude víkend
    1 bod
  19. To je docela zavádějící tvrzení - olej z motoru jen tak nemizne do černý díry, ale buď uniká nějakou netěsností ven, nebo prosakuje do pracovního/spalovacího traktu a tam se musí spálit. Obojí je blbě - únik znamená porušení těsnosti a tím pádem i poruchu ohrožující akutně spolehlivost funkce motoru - kdo ví, kdy se tenká a malá netěsnost najednou otevře a olej zmizí na silnici? Ani spalování oleje není jen "ekologickej průšvih". Všimněte si, kolik aut žeroucích olej naprosto v pohodě projde emisní kontrolou - o to se postaral platino-rhodiovej katalyzátor, aby z vejfuku nelítalo žádný nadměrný množství nespálenejch uhlovodíků. Ale OK takovej motor rozhodně není. Všecko, co se má používat jako palivo, se mezinárodně testuje a hodnotí (mimo dalších parametrů) i podle obsahu tzv. POPELOVIN neboli složek, který ani při ideálním spálení jednoduše neshoří na plynný zplodiny, ale zůstanou v podobě pevný usazeniny "někde" v motoru. Tam jednak zhoršujou hladkost vnitřního povrchu všech kanálů, kudy proudí vzduch/horkej plyn a tím zvyšujou třecí ztráty prouděním, druhak zhoršujou kluzný tření na všech kontaktních místech. Mazací olej pak tyhle úsady musí buď odplavit, nebo pokrejt tlustší mezní vrstvou, než jaká je potřeba po vytvoření stejně nízkýho tření na holým hladkým kovu. Výsledkem je vždycky horší % třecích ztrát v motoru, horší tepelná bilance a z toho plynoucí horší účinnost. Klasický paliva jako nafta a benzín mají obsah popelovin nepatrnej, proti tomu mazací olej je o několik řádů horší = z pohledu tvorby úsad je spálení litru mazacího oleje srovnatelný se spálením stovek litrů nafty nebo benzínu. Motor žeroucí olej ssi tudíž nějakým dolejváním rozhodně majitel nevyčistí, ani mu neslouží ku prospěchu. Spíš jen udržuje status quo - protože ten doplněnej "čerstvej" olej se okamžitě po proběhnutí motorem zasere právě úsadama z už spálenýho "předchozího" oleje. Zvyšuje se i zaplnění filtrační patrony v plnoprůtokovým filtru, takže olejová pumpa musí víc tlačit, aby zasraným filtrem propasírovala dost oleje na mazání všech třecích míst. Takže zase roste vlastní spotřeba energie v motoru, aby se vůbec byl schopnej točit. Zvýšeným vlastním ohřevem se zase víc znehodnocuje olej. Je to začarovanej kruh - zvýšenej ohřev vede ke zhoršení mazání a tím se zase zvedá teplota. Když se to všecko sečte, desetinka % k další desetince, výsledek může bejt klidně i několik celejch % - a aby motor dosahoval stejnýho výkonu, prostě musí o ty samý % zbůhdarma projebaný špatným mazáním sežrat víc i benzínu nebo nafty. A to nemluvím o tom, že zhoršený tření má vliv i na vyšší opotřebení všech kontaktních ploch a tím nižší životnost motoru jako celku. Suma sumárum - specialista na mazací technologie a na zjišťování závad z mazacích náplní neboli TRIBOTECHNIK by vejš ocitovaný tvrzení neoznačil za zavádějící, ale rovnou za lež. A já osobně bych mu dal za pravdu.
    1 bod
  20. Protože jsem při objednávce na fakturu napsal Autoopravy a přes známého ze Škody kterému jsem fakturu odevzdal dostanu peníze zpět.
    1 bod
  21. Já osobně bych rád viděl crash test těchto nových modelů (Rapid, OIII, atd.) v nepřesazeném nárazu do pevné překážky, tak, jako je v těch videiích. EuroNCAP se totiž dělá jinak.
    1 bod
  22. videl jsem to pred par mesici, je to mazec... no tak neco, ale to uz je moc dlouhy na heslo radej mam: Kdo brzdi ten prohrava a Lepsi mrtvej nez druhej
    1 bod
  23. http://tractorvideos.net/must-watch-water-transfer-printing-on-alloy-wheels/ znáte? Já čuměl jako kráva.
    1 bod
  24. Asi nečetli návod no.... ale vážně, oni někdy autorizovaném servise škoda dělají i horší zvěrstva, stačí tady počíst.
    1 bod
  25. Pár ľudí ten problém už malo, ale vlastnosť by som z toho u 1.2 TSI nerobil. Všeobecný problém to je hlavne u 1.4 TSI v RS-ku. Ako som už písal, skús viskóznejší olej. Riešenie to nie je, ale spotreba oleja ti pravdepodobne klesne, a s trochou šťastia na minimum, alebo aspoň na únosnú hranicu. Pokiaľ olej niekde netečie, tak nečakaj, že ti niekto povie, že vymeň tam a tam tri skrutky a zmizne spotreba oleja. To je nereálna predstava. P.s.: Pozeraj sa na to z druhej strany. Ty počas výmenného intervalu postupne dolievaš čerstvý olej, takže vždy máš v motore trochu lepší a čistejší olej, ako niekto, kto dolievať nemusí. Z takéhoto pohľadu to dolievanie nie je na škodu. :-)
    1 bod
  26. Čest mam VRS TDI dnes najeto celkem 300km na Slovensko a zpět průměrná spotřeba 5,2l tak úplná spokojenost .
    1 bod
  27. 2/2013 jsem také řešil dilema jestli koupit SII nebo OIII . Zprvu jsem byl rozhodnut pro OIII , ale po zkušebních jízdách (na salonu měli pouze 1.2 TSI a 1.6 TDI ) jsem začal pochybovat . Přišli mi hlučné , zvlášť od zadní nápravy na děravé silnici . Nadšený jsem byl asi jen z brzd , ty mne opravdu překvapily . Je to jen můj subjektivní názor , ale proti mojí stávající OII mne jízda OIII ničím zvlášť nenadchla. Interiér je jistě modernější , ale že by byl proti OII mnohem kvalitnější a hodnotnější to rozhodně nemůžu říct. Prostě OIII je pro mne krásné auto , ale je dost zasaženo snahou o úspory. Ono to , že je v základu o cca 80 000.- levnější než OII ( při uvedení na trh ) se podle mne muselo projevit. Náhodou jsem dostal do ruky akční nabídku pro SII , kde vlastně bylo pro mne vše podstatné ( xenony , dvouzonová klima , výhřev sedaček )již v základní verzi a díky i větší poskytované slevě než na OIII vycházel najednou SII o dost laciněji. A po zkušební jízdě bylo rozhodnuto. Proti OIII jsem si připadal "jako v bavlnce". Navíc mne SII připadl jako mnohem poctivěji a nešizeně udělané auto. Po skoro roce svého rozhodnutí nelituju , jen by mne asi trochu zamotala hlavu OIII RS TDI , která mne přijde jako skvělá nabídka , ale s ní jsem neměl možnost se projet , tak nemohu posoudit. Berte to jako můj názor , zvlášť to srovnání OII a OIII odporuje všem srovnávacím testům v časopisech , tak mne za něj nekamenujte.
    1 bod
  28. Ahoj. Prosím poraďte. Mám Fa 1.4 TDI PD 59kw. Pročpak se mi neustálé pálí všechny žhavicí svíčky najednou, nevydrží ani den. Měnil jsem už několikrát. Svíčky jsou origo BERU, BOSCH či WV AG. Svíčky jsou starší najeto cca 40-80tis.km. Jsou i žhavicí svíčky s tím konečkem tlustší a tenčí, má jejich tloušťka na žhavení vliv? Mohlo by mít vliv na žhavení vadné relé? Jak by se to pak projevovalo? Mockrát děkuji, nevím si rady.
    1 bod
  29. Zdravím pánové, já Jemnice VU 7481-dělostřelecký útvar,rok 1989,pak převelen Plzen-Líně,Pak letiště Pardubice rok 91.
    1 bod
  30. já myslím že stačí zaslepit ovládací hadičku od EGR . Narvat do ní 6 šroubek a výsledný efekt je stejný
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...