Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/14 ve všech sekcích

  1. Tu je presne videt cesky pristup k vybave. Vsichni resi, ze to z venku lepe vypada, ale vubec nikdo, ze to treba lepe sviti, co jsem dosud povazoval za primarni ucel xenonu. Ale neberte si to nejak spatne, jen me to trochu pobavilo.
    4 body
  2. Zrovna v tomto tématu může mít 100 lidí 100 názorů. Kdo na to má prachy a chce xeny, asi mu je jedno jestli tam ledky jsou nebo ne, koupí xeny. Kdyby byla každá položka zvlášť, zase to bude v drtivé většině jen o penězích "tak když už vykulím 20 za xeny, tak dožmolím i 5 za led". Pokud tu ale máme jenom volbu A a B, je to čistě volba financí, vlastního přesvědčení o účelnosti a někdy i "snobství", jak se tu uvádí - soused xeny nemá, tak ať vidí, že na to mám! Když už tady tak o tom licitujeme, mě by naopak zajímala prodejnost xenů třeba u Rapidu. Sice primárně nechápu rozdílnost příplatku pro jednotlivé výbavy v rozmezí 10-17,6 litrů a rozumím i nižší úrovni xenů (žádné BI, či automatické štelování). Osobně v O3 xeny mám, jsou to mé první proti všem dosavadním halogenům a osobně je hlavně považuji za (pro mě) bezpečnostní prvek - svítí super a já díky tomu lépe vidím. To, že tam jsou led jako fajn, myslím, že jsou ale dnes i automobilky dále v pohledu jejich aplikace. Dají se přece zatočit, zvlnit, kdežto spodní rámeček byl IN před 10-ti lety v "A6". Mimo téma: Debatě na xeny rozumím, není to přece jen okrasná věc, ale dle mého i účelová a svůj účel plní dobře. Když si šéfik konfiguroval Medvěda CLS SB, museli jsme samozřejmě mrknout do ceníku. A tam je jedna položka (no asi více takových, ale tady ta je monstrózní), jmenuje se dřevěná podlaha do zavazadlového prostoru. Samozřejmě z emérické třešně a to vše za "lidových" 123000Kč (ano slovy stodvacetřitisíckorun s DPH). A tak si člověk říká doprdele pár prkýnek za 120 kulí????? Co to má za smysl a skutečně za ty peníze dostanu něco navíc? Ne pro mě je toto už skutečně úchylárna, která nepřináší žádnou přidanou hodnotu a je pouze snobáctvím. A přesto věřím, že na odbyt i tato nesmyslná kravina jde - foto přílohou.
    2 body
  3. No já dával odkaz na tyto stránky, ale to neznamená, že je tam vše 100% správně.
    1 bod
  4. tak jsem vše ohledně KESSY vyzkoušel a fungeje to... otevírat jsem to uměl, ale zavíral jsem až do včerejšího dne klíčkem... :kol-44:
    1 bod
  5. Nejsem přesvědčen o tom, že střecha s panoramou je bezpečnější, než střecha pevná. Netvrdím ovšem, že je nebezpečná. Ten zbytek je nesrozumitelný.
    1 bod
  6. Napiš si to SEM. Tady jsi ve špatné sekci...
    1 bod
  7. Jenže viewer píše o "Natočení při zpátečce" a to je něco jiného. A napadlo už někoho, že v tom manuálu jsou popsány všechny funkce a výbavy, které OIII může mít, ale nejsou a nemusí být součástí konkrétní specifikace výbavy modelu, který viewer má?
    1 bod
  8. A nebo si koupí gumovou vanu. :-)
    1 bod
  9. Ten kdo koupi auto za 4 mega s priplatkovou podlahou za 150 litru navic fakt nebude muset resit, zda do toho kufru pak neco polozi nebo ne. Az se podlaha poskrabe tak se vymeni (bud ta podlaha, nebo auto). K temto autum je mnoho priplatku v cene celych Octavii a to i tech slusne vybavenych.
    1 bod
  10. Přesně tak, 100 lidí a 100 názorů. Já bych si nejradši objednal do O3 halogeny s led páskem, ale to nějak zapomněli ve ŠA vyprojektovat
    1 bod
  11. Kolem auta mi běhá kříženec kavkazana a ovčáka. Na to nemá žádná kuna mentálně.
    1 bod
  12. Hravec:no můžeme to zkusit u mně@
    1 bod
  13. A NAKAZILI JSME DALŠÍHO VIREM HI-FI !!! SUPER!!!
    1 bod
  14. Ja si tez myslim, ze to schvalne nenabizi. Protoze na rozdil od vsech (nebo temer vsech, at me nekdo netaha za slovo) konkurencnich znacek mimo koncern neni LED denni sviceni uz v zakladu, tak tim chteji donutit ke koupi xenonu i lidi, co by si je jinak nekoupili.Tato politika je mi nanejvys odporna, nutno vsak rict, ze to neni vymysl Skodovky, ale toto pochazi z Nemecka, kde je za priplatek vsechno a u vseho od varne konvice az po bagr.
    1 bod
  15. Mě se zas ty ledky moc nelíběj. Myslím, že škodovka měla ty xeny bez led dát normálně do nabídky a třeba o něco levněji než z ledkama. Spousta lídí co chtějí xeny kvůli svítivosti by si radši vzala ty bez ledek a ušetřené peníze by investovala třeba do jiné výbavy.
    1 bod
  16. A co teprve v Holandsku. Tam Xenony nemá skoro žádné auto, protože pro ně je příplatek sprosté slovo. Myslím, že právě kuli české vlastnosti se ukázat, nejsou v nabídce ty xenony bez led. Soused by si pak nemusel všimnout, že je tam mám. Každopádně mě se líbí jak xenony svítí, takže bych bral klidně i xenony bez led. Ty halogeny jsou u OIII fakt bída
    1 bod
  17. laicky - výbojka má předřadník (ten se stará o vysoké startovací napětí, aby vznikl elektrický oblouk mezi elektrodami). Po rozsvícení přijde na řadu obvod na úpravu provozního napětí výbojky, ve kterém je také stabilizátor, který má za úkol z labilního vstupního napětí udělat stabilní průběh výstupního napětí pro udržování oblouku. Tedy mám dojem, že tyto špičky napětí (podpětí a přepětí) by měl s nějakou snahou zvládat.
    1 bod
  18. Při výběru výbavy člověk zvažuje z mnoha úhlů - mám si vzít panorama střechu nebo nebo xenony? Tyto prvky jsou jako příplatek k Eleganci +/- stejně drahé. Takže jsem vzal xenony místo panorama střechy protože to líp svítí a hlavně se mi xenony fakt líbí z hlediska designu. Jak zhasnuté, tak LED pásek, tak obraz světel za tmy ve zpětném zrcátku. (Ano já to ze svého auta neuvidím, jen ti jedoucí přede mnou). Ta světla bez LED a bez Xenonu na mne u OIII působí fakt lacině. U OII tomu tak nebylo. Rozdíl se poznal snad jen podle ostřikovačů v nárazníku.
    1 bod
  19. takže to souvisí s tuhostí karoserie...proto mi to minulej sedan nedělal:) Já když vyjel přes enrovnosti, já se tak lekl co to zase skřípe...Nad brzdovým světlem v tý spáře jsem měl normální kouli ledu, která za boha nešla dolu, simply škrabkou jsem to zas kvůli tý gumě neriskoval...no tunel se o to postaral
    1 bod
  20. Souhlasím, rozdíl motorů 1,2 1,4 TSI předchozích od nynějších (tedy motoru co se dnes dávají pořád do Rapida, Superba atd. od motorů co se dávají do O3), není pouze v řemenu. Je to konstrukčně již scela odlišný motor. Starý TSI mají pouze 8 ventilovou techniku, tedy 2 ventily na válec, zatím co nové TSI mají 16 ventilovou techniku. tedy 4 ventily na válec. Mají tak 2 vačkové hřídele oproti jedné u starých apod. Tedy ještě složitější rozvody než tomu bylo u starých, jízdní projev je totožný, charakteristika v podstatě také, je jen lepší spotřeba (při rychlejší jízdě apod. a motor plní emise euro 6). Co tím chci říci. Tím chci říci, že i když nynější novej motor nemá rozvodovej řetěz je zase složitější (starej je oproti němu jednoduchej motor relativně s turbem). Tedy nemusí nutně znamenat že bude spolehlivější a to nám zase ukáže až čas co se bude jeb.t u těchto motorů. Vsadím se s Vámi, že si ten motor taky najde svojí bolístku.
    1 bod
  21. .Honza., tabuľku z oleje.cz poznám aj, ale je trochu neúplná (chýba údaj o vonkajšej teplote a o samotnom motore) preto som ju necitoval. Každopádne si presne pochopil pointu toho, čo som písal. A práve preto som dával aj ja do motora ten Mobil1 New Life 0W-40, resp. aktuálne dávam Motul 8100 X-lite 0W-30, lebo aj u mňa sú to prevažne krátke jazdy v meste a studené štarty. Ak niekto chce jazdiť 5W, prípadne 10W, dá sa, určite to ten motor vydrží, ale treba si uvedomiť že v zime tomu oleju trvá naozaj dlhšie, kým začne mazať. A čím novší a modernejší motor, s čím menším objemom a väčším litrovým výkonom (viď. motory TSI, alebo 1.0 Ecoboost od Forda), tým viac sú z pohľadu životnosti citlivé na dobré mazanie.
    1 bod
  22. Fór je v tom, že Rapidy 1,2/63 a 77kW mají od počátku výroby právě ten 6RF199555D a dodnes není v ETCE žádná změna. Takže tvarově je to stejný, ale díky jíným materiálům bude mít H-čko jinou charakteristiku, než původní D-čko. Ale to už se noříme opravdu hluboko pod povrch problému klepání a ťukání. Hlavně aby H-čko zajistilo už jen bezproblémovou funkci, aspoň do počtu km obsahujících 5 nul, tj. nájezdu km u koncernu "kdysi" obvyklého. To bych si ze srdce přál.
    1 bod
  23. A tuhle informaci o Mazdě máš ověřenou a pokud, odkud ? Více detailů ? Kolega totiž mluví o Mazdě jako žesi ji chce koupit domů a takováhle informace mlže být zajímavá, pokud to ale není JPP. Já si jinak naopak myslím, že někteří zde by potřebovali trochu procitnout a uvědomit si, že O3 není nejlepší auto na planetě a to ačkoli chápu, že to co si koupí za svoje vydělaný háky je třeba chválit do nebes, tak občas by stálo za to vrátit se nohama na zem. A to nijak neobhajuju co píše wolfspitz, páč to zase smrdí v opačném gardu.
    1 bod
  24. Zdravim, precital som si vlakno ale mam iny problem so zamkom. Jedna sa o predne vodicove dvere, jedneho dna som odomkol auto DO a otvorilo vsetky dvere okrem vodicovych. Po par odomknuti a zamknuti otvorilo aj vodicove dvere. Zamknut ide uplne v pohode vsetky dvere, dioda vo dverach blika a niekedy odomyka 5 krat po sebe v pohode a potom zrazu sa stane ze zase neodomyka cize nerobi to stale. Druha vec zvnutra kluckou dvere neotvorim. V zamku pri odomykani cvaka 2 krat len niekedy nevylezie kolik a neodomkne. Taktiez som si vsimol pri odomykani ze aj ked odomkne tak vsetky ostatne koliky vyjdu hore naraz pekne a soferove dvere trosku oneskorene akoby az pri druhom cvaknuti. Este jedna vec ked odomykam tlacidlom na otvorenie stane sa len niekedy ze neodomkne soferove dvere ale ked stlacim otvorenie kufra odomkne cele auto, nie len kufor ale soferove dvere neotvori vzdy. Mikrospinac by to nemal byt bol meney pred rokom a vsetko mi signalizuje ako aj komplet elektrika v dverach funguje. Dik
    1 bod
  25. Vytvořil jsi už druhé to samé duplicitní téma, předtím sekce F1 podvozek, kde tu repasi scháníš již od října minulého roku na F1 http://forum.skodahome.cz/topic/125662-repasovan%C3%A9-servo-koyo-zku%C5%A1enosti-kde-sehnat/#entry1816880 zde máš 58 stran o tomto problému, kde figuruješ také http://forum.skodahome.cz/topic/45128-m%C3%A1te-probl%C3%A9my-s-%C5%99%C3%ADzen%C3%ADm-nefunguje/page-58 takže ještě někde něco založíš, třeba u Yeťáků, abys ses po půl roce rozhodl, jak to opravíš ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...