Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/14 ve všech sekcích

  1. To my machři vormene máme v podpisu, tedy v mém případě udávaná spotřeba dle tankování asi už za 9tis km. Přesně jak píšeš, po 20km to moc neřekne, kdyby to bylo alespoň na nádrž. Jinak my co nemáme maxidot tak se to počítadlo dlouhodobé spotřeby (údaje pod 2čičkou) samo vynuluje už snad po 2tis km (nebo nevím kolik to bylo už) roli taky hraje doba, myslím 99hodin. někdo psal, že je to proto, že nemaxidot má malou paměť a proto je to takto nastaveno. U mé předchozí O1 s displayem japonské kalkulačky si pamatovalo 10000km a nevím kolik hodin.
    2 body
  2. Tak včera jsem dokódoval Bicistovi k jeho spokojenosti: -Corner -protočení ručiček -sklopení zrcátka při zpátečce -množství paliva k dotankování na maxidotu -zobrazení rychlosti ventilátoru klimatizace v poloze auto -odstranění AM pásma na Boleru
    2 body
  3. Co člověk najde na netu: http://www.fcd.eu/module/pub/forum/13/102996-7232.pdf http://www.fcd.eu/module/pub/forum/13/102996-2577.pdf http://www.fcd.eu/module/pub/forum/13/102996-7335.pdf http://www.fcd.eu/module/pub/forum/13/102996-7457.pdf
    1 bod
  4. Precistenie potrubia to ked som videl co je tamtak hrozne len nechapoem s kade sa to tam dostalo ked v turbe som nenasiel ani kvapku oleja ani brudu ale cojus ale pocitit trosku rozdiel a hlavne tak nedimi
    1 bod
  5. tss, me nedas, i kdybych mel z okruhu vyskocit a ujet...
    1 bod
  6. To Wladi: tak jinak, tady máš praxi. Ten Sprinter vlevo má 660tis, ten vedle přes 700tis Na druhé fotce vzadu to je náš šampion najeto 920tis. Je to rok 2008 a je v top stavu, protože se tam mění olej každé 4týdny. Interier jako nový, sedačky luxusní, od 500tis v tom jezdí kluk 50kg. Ten, co má 660tis má sedačku řidiče prosezelou, protože tam jezdil šofér mamánek, co má 100kg. Záleží hlavně tedy na servisu, úplně nejhlavněji na pravidelných výměnách oleje a na řidičovi. Všechny auta jsou skoro v TOP stavu (jezdí do GB/D/I) a nepoznal bys, že mají každé skoro milion najetých km. Stačí Ti toto vysvětlení?
    1 bod
  7. tady ten provereny nemam, ale bral jsem tam jine veci vzdy vpoho http://www.aliexpress.com/item/VAG-COM-11-11-6-VAGCOM-12-12-0-VCDS-HEX-CAN-USB-Interface-FOR-VW/1699599537.html pripadne tady, mel jsem starsi verzi a ok: http://www.obd2ii.de/vag-12-12-0-diagnostic-cable-vcds-12-12-0-hex-usb-interface-for-vw-audi-latest-software.html
    1 bod
  8. Dříve byly zákony "jasné" .Od dob demokracie a toho výkvětu ve sněmovně, kdy do toho kecá každej jouda, je to jedna perla za druhou.
    1 bod
  9. Tož je to přehnaný, ale je to tak. Ten motor jede v otáčkách ve kterých se jezdit prostě nedá (kdo to má poslouchat). Jinak do třech tisíc je to mrtvola. Ale jinak s tebou souhlasím.
    1 bod
  10. Tak už toho nechejte, když někdo porušuje zákon, tak je jedno, jestli policajti blikají nebo neblikají, každý by měl za svou hloupost zaplatit a nehledat kde jak z toho utéct... Pawouku, nenašel jsi něco ohledně té přechodky (redukce) k BT-HF do Columbuse?
    1 bod
  11. kokto, já nejsem naivní. Jen nemám rád ty bulvární kecy, co Radius žere Nově a pak je tady rozšiřuje, aniž by se pokusil zjistit alespoň znění těch zákonů. Vždyť on ani neví, jak ho má policajt zastavit, co tedy vůbec dělá na silnici? Zná i jiné paragrafy, nutné pro silniční provoz? Ještě je tady jedna možnost - že cíleně provokuje, viz ta jeho trapná komedie s údajným prodejem Octavie...
    1 bod
  12. No při nájezdu 200 000 ročně, asi nebyl na servis čas.
    1 bod
  13. až tě něco potká pawouku, nikomu tu nepřeji, tak budeš nahlížet na uřady a ministerstva asi trošku jinak.... když ani nevědí o co go lidi co tam makají...
    1 bod
  14. ta moje vyšla po "slevě" na 4200€ :D
    1 bod
  15. Já to vidím jinak - někdo potřeboval zaplnit prostor ve zprávách, tak prostě stvořil umělou kauzu...a řešil nesmysly.
    1 bod
  16. No já to nějak nestudoval, mám jiné věci na práci a reportáže jsem neviděl, ale když se neuměli shodnout ani na patřičných úřadech jak to tedy je a trvalo jim to 14 dní aby si sjednotili názory, pak se musím zastat lehce Radiuse. Zákon je jedna věc a jeho interpretace druhá. Když jsem byl u právníka kvůli radě kvůli manželky práci (zákonník práce) a nemít k tomu vysvětlivky a judikatury z jiných soudů, sám by se v tom hovno vyznal i sám právník, šlo o řetězení pracovních smluv na dobu určitou. A když si to přečte obyč člověk, dává to úplně jinej význam než je potom skutečnost a praxe soudů. Dělám trochu ve stavebnictví a stavební zákon si taky každý úředník vykládá jinak a po svém. Co chtějí třeba v Chebu nechtějí ve Varech atd. Situace je taková, že když chce úředník donést modré z nebe, tak mu je prostě doneseš (ačkoliv na to evidentně nemá právo), jinak máš smůlu a neuděláš s tím nic. Prostě nedostaneš stavební povolení a vysvětluj si to pak investorovi jak chceš.
    1 bod
  17. Takovej anální kolík to je hrozný To co mám já je textilní, neklouže to a prostě jak je to oko tak se s tím lepší manipuluje
    1 bod
  18. To Euro je stejně divná měna, doufám že u nás jen tak nebude
    1 bod
  19. Twl, třípruh na D1 ne, to bych ty středo a levoproudaře na těch 200 km do Brna nepřežil.
    1 bod
  20. Ježiš marja, ani záslepku tam nedali .. Taková díra .
    1 bod
  21. spomínaná fotka chýbajúceho vypínača...
    1 bod
  22. Tak super už mám dohodnutou schůzku tak jsem zvědavý a pak podám info...a možná už sním i přijedu a rovnou založím kartu . Jinak jsem koukal že tenhle Superb se prodával na bazoši a teď je v Esách. Hezky ho vyleštili Jinak nechápu náš právní systém...škoda že se nepoužívá selský rozum. Zato zase chápu že by třeba mohl někdo někomu křivdit. Edit: Tak super volal jsem majiteli a auto v super stavu, od všeho doklady ze servisu a servisní kniha. Jediné co tak by se měli letos dělat rozvody...ty bych stejně i tak dělat. Tak pecka
    1 bod
  23. Libor, zatiaľ nič nemám dohodnuté ani vyhliadnuté. páčia sa mi origo Elba, Comet, Atria. ale nebránim sa ani iným, jednoduchým. nie som náročný... veľkosť max. 16". ak by to boli 15-stky, tak mi stačí disky, ak 16, tak mi treba aj gumy :/ edit: tak pridám pár foto i ja
    1 bod
  24. Tak pánové, dnes jsem přezul a je to i nejspíš poslední den, špíny na mém autě. Zítra jedu do servisu a vzhledem k tomu, že mi tam vždy auto i umyli, tak spoléhám na to i teď. Pár dnešních fotek (auto byly naposledy umyto před podzimním Skodahome 12.10.2013).
    1 bod
  25. Na kole ti vzniká valivý odpor a s rostoucí rychlostí samozřejmě roste, ten je dán deformací pneumatiky - to je hlavní složka toho ztrátového.. Výkon motoru je čistě co udělá motor, není pokrácený např o účinnost převodovky, skluz spojky a podobně. Počítač zná přesné parametry chování a setrvačnost válců zkušebny a z toho ti je schopen dopočítat jednotlivé parametry.. Nebo tak je to alespoň na menší MAHA LPS 2000, kde jsem sem tam měřil.. Dále se pak ještě výsledný naměřený výkon koriguje dle normy, která zohledňuje teplotu nasávaného vzduchu a tlak. To je zase důležité proto, že ten motor se může chovat jinak u výrobce a jinak na zkušebně, která je například umístěna v odlišné nadmořské výšce...
    1 bod
  26. Tohle je pěkný graf, powerbox s tím vůbec nesrovnávej. A hlavně bez padání do nouzáku. Spektrum použitelných otáček od 2 -6tis. Hlavně však pořád neřešte u benz. motorů průběhy do dvou tis. Je to sice eko a na spotřebu, ale ničíte si na motoru a převodovém ústrojí úplně všechno.
    1 bod
  27. Táta měl 3 Roomstery na operativní leasing firemní, 1.9TDi, 1.4TDi, 1.6TDi. Toho 1.9TDi jsme odkoupili. Roomster je jednoznačně užitkové auto za cenu vzhledu. Vyházíš zadní sedačky během 5 sekund a odvezeš libovolný nesmysl, v kufru s mříží se dobře vozí psi, na odvoz hafo věcí a především vysokých neskladných je to k nezaplacení. Je to auto dříč, obzvlášt se starším 1.9TDi s nulovou spotřebou a tahem jak bejk, ale na parádu to není. Já jsem si teď koupil Rapida Liftback, kufr velikej, auto pěkný, ale sedačky se nedají vyndat, jen sklopit, vzadu to není ani trochu tak vzdušný na hlavu. Ale na běžný ježdění je to praktický a hezký zároveň. Pořád halda místa proti hatchbackům typu i30, Golf, Focus...
    1 bod
  28. To ze moze byt v horsom stave neverim velmi..resp kolko percent bude v horsom stave? Po tom ako som kupil supa s malo km yz ine auta ani nebudem chciet. Tie km su poznat na aute hned na prvy pohlad a omak
    1 bod
  29. Napiš svoje VIN-ko (klidně přes PM) a zjistím ti to přesně...
    1 bod
  30. Ve dne je ven vidět v pohodě. V noci to je trošku horší. Já měl ve zpátečkách LEDky a stálo to za .., teď mám jiný žárovky a je to lepší. Ale musím dodat, že mám pokovený skla na 50% propustnosti. Když se podiváš na odkaz co sem dával vo pár příspěvků vejš, tak tam sou fotky i z auta ven. Je tam na nich krásně vidět propustnost.
    1 bod
  31. Doktorone není ti už trapně, nechtělo by to přibrzdit, napočítat třeba do deseti a už toho nechat, jsi VETERÁN a pořád se do toho dotíráš jak nějaký nováček, který neví o co tady jde. Vždyť mu to neplatíš,řekl že mu to tak stačí a když se mu to rozpadne tak Ti to stejně nepřizná, tak to pořád neřeš.
    1 bod
  32. Snažím se tady tak trochu celou dobu jemně naznačovat, že defacto zvlnění kotoučů je nesmysl a špatně vyslovený problém. Kdyby se tak ty kotouče vlnily, dělalo by to na spoustě aut a ne jenom na O1. Zajímalo by mě, kolik lidí před tím, že ty kotouče vyměnily, proměřily házivost, popřípadě se na ně zkusilo podívat, jak jsou připevněny na kvalitním soustruhu na trnu - jen samotný kotouč. Divili byste se, ale vesměs ty kotouče byly vždy OK, žádná házivost, ale v prodejně vám to prostě vezmou jako reklamaci (to je zatím dobré) protože to zatím neřeší. Přípis od výrobců kotoučů a Škody, který tady už několikrát koloval je podle mě naprostý alibismus (dělat GO celé nápravnice při každé výměně a problému s kotouči), navíc stejně to začalo někomu dělat po výměně znovu, pokud se pletu, ať mě tady opraví. Celý problém je podle mě v opravdu "chytrém" řešení samotnéhho brzdiče FS III, který je na celé těhlici připevněn "takovými dvěmi šroubečky" až bych se z toho s prominutím p....l, přičemž ta přítlačná brz..deska bude vždy dosedat při nové montáži nakřivo na nový kotouč a já prakticky když to řeknu jako blázen " můžu jet s takto nově namontovanými kotouči a deskami klidně 3000Km bez jediného zabrždění (když uvážíme, že třmen je sednutý napevno po pár našlapání) a stejně tam pak při brždění ty vibrace mít budu" Proč??? Odpovím si sám - protože při každém otočení se prostě kotouč ve dvou místech mírně dotkne brzdové desky, která se po času vybrousí a kotouč v tom místě ztenčí a pak sou tady ty naše slavné, nikdy nevyřešené "zvlněné kotouče" a "inteligentní" řešení brzdiče FS III.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...