Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/30/14 ve všech sekcích

  1. Jo, holt to nejsou Krušovice, nebo Lány, které máš za barákem. Tak si budeš muset přivstat.
    3 body
  2. Jenže dva výfuky má i 4x4 TSI, nemusí jít o RS...
    2 body
  3. Mě právě přijde taky lepší mít obyč kastli, alespoň tam nejsou ty hnusný zadní koncovky co rvou celým koncernem taky jakej idiot může mít bílou, já po druhý
    1 bod
  4. Jojo, přesně, DSG nikdy. A navíc, jak jsem už psal, raději tu obyčejnou červenou, ale s motorem z RS-a To je lepší varianta, než mít kastli RS a motor z 1,8......Mě už nadchne jenom opravdové RS se vším všudy. Jo....málem jsem zapomněl, nechci bílou
    1 bod
  5. To Satas: Nevím, co jsi myslel s tím Štavo - to je slovensky?...A proč si tady furt děláš reklamu? To je sice pěkné, že k Tobě jezdí lidi z celé Evropy, ale tady jsme na fóru a tady se řeší. Do toho uložení buď teče proud nebo ne. Na cívku, která ovládá ucpávku netřeba osciloskop. Buď je sepnutá nebo ne, impulzně asi ne a i kdyby, tak by voltmetr něco naměřil. Já myslím spíš, že nenaměří nic a v tom je ten problém. Je samozřejmé, že je ovládaná jednotkou, ale bavíme se přímo o uložení, kde je cívka s ucpávkou. Jinak super rozborka, líbí se mi ty fotky, takto rozebraný uložení jsem ještě neviděl-chvála Janovi.
    1 bod
  6. A vo-vo-vo vo tom to maskování je..... Ono se ŠA těžko maskovala Fabia III za jinou škodovku, jako se jim to dobře podařilo u RAPIDa > Octavia II předface a Spaceback > Fabia I combi.
    1 bod
  7. Hurikane, pres DSG ovsem vlak u Clinta nejede.
    1 bod
  8. ani hádzaniu piesku či malte sa nevyhýbam, keď nato príde pomáham kamošom čo stavajú domčeky...
    1 bod
  9. Hmm, pěkný, slušná cena, o tom by se dalo uvažovat. Ovšem ne z roku 2012. To je tak trochu harakiri.
    1 bod
  10. Strýčku Jíříčku, pro tebe tvoje vysněné auto co si přeješ od dob našeho dlouholetého přátelství, za rok oslavíme 15let! http://www.skodaplus.cz/Car/767476/skoda-octavia-1-8-tsi-132-kw-elegance?query=ord%3D6%26dir%3D0%26fulltext%3D%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26discountPriceFrom%3D%26discountPriceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26loadFrom%3D132%26loadTo%3D%26capacity%3D0%26leasing%3D%26isRocnivuz%3D1
    1 bod
  11. kámoš dnes dostal ponuku (práca+matroš)od autoriz.servisu za 560€ (15383,76CZK) ....ale komplet za rozvody,vodnú pumpu,klin.remeň a atď (je toho viacej,ale nechcem tu pleveliť vlákno) ....odmietol čo na to poviete?? vozidlo je SII 2,0 TDI PD,103kW (skutočné km neznáme,kúpené v bazare)
    1 bod
  12. Příští víkend pojedem 4 dospělí a ta sedačka, tak dám vědět, ale bude to ok, stačí sundat ten boční chránič
    1 bod
  13. Jenže škodovka nemá problémy s prodeji jako Seat.
    1 bod
  14. takže opravdu mula ...
    1 bod
  15. Uložení motorů...
    1 bod
  16. To su tie CREE, co nie su fake? BTW, tie T10 som raz skusil, ale vytvarali po okrajoch svetelneho toku zlty nadych, co mi dost vadilo a preto som ich aj vratil.
    1 bod
  17. Tak to mazání dělá zanesený sací koš,není problém po 100000 vyčistit,naštěstí do škody nedávaly vyvažovací hřídele a s tím spojený poddimenzovaný pohon oil čerpadla,hlavy byly problémové hlavně u prvních ročníků.No a ty ostatní věci se týkají všech dieselů bez ohledu na značku. No a protože vím v čem se pořád hrabu tak mám benzín. Indy85 v tom Kunžaku ti udělá i hodně slušný úvěr,není to takvý vydřiduch,jako ostatní bazarníci.Stejně bych zvážil nabídku na tu 1,8 tsi,to je pan motor.
    1 bod
  18. Takže mám najeto 3000 km a podle PP mám spotřebu 6 l . Podle aplikace PHM §Náklady kde si vedu údaje o tankování a najetých km je průměrná spotřeba 6,3 l Věřím ,že spotřeba půjde ještě dolů . Zatím jsem spkojen .
    1 bod
  19. do toho tdiicka budes jen vrazet prachy aby to vubec jelo
    1 bod
  20. Všechny pěkně zdravím! Jelikož jsem se dočetl, že Bystřička má omezený počet míst, tak se také předběžně hlásím, ale potvrdit to budu moci až podle toho jak na tom budu. Doufám, že to půjde dobře a už teď se těším. Myslím, že závazně to budu vědět během prázdnin. Jsem teď v lázních a pokud by byly pokroky jako tady, tak by to vše mohlo být O.K..
    1 bod
  21. Ještě že jsi mi to řekl, ještě bych se dělil s ostatníma o jeho manželku. Takhle já si tedy vezmu tu dceru a Stanmar s Pawoukem a Hravcem se podělej o jeho manželku. (Kokta si prej zabírá Motosmana) Fakt nejedeš?
    1 bod
  22. Clinte zapomněl si, že Motosman má i dceru, kdyby chtěla jed taky. Čerstvá maturantka. Hlavně pak dejte zase fota (když já vyjímečně nejedu) ať vidím toho Hravce (kluka jednoho ušatýho).
    1 bod
  23. Jistě, také s ním souhlasím a psal jsem to proč. chtěl jsem zjistit, kolik si člověk může dovolit aby třeba až jednou bude v nouzi, věděl co a jak. Teď vím, že min. 20 po té co ukáže nulu bezpečně ještě ujedu a tím pro mě tato zkouška končí. A zase trochu sranda musí být a adrenalin a já rád překonávám výzvy a Miklisek mě nepřímo vyzval. Konec konců si myslím, že je to dobrá informace i pro vás ostatní a vy už teď nemusíte testovat a riskovat. Měl bych dostat medaili řádu "Jezdících na výpary".
    1 bod
  24. ten svetelnej senzor by se mi libil, sakra.
    1 bod
  25. Motos.....Jenom ty, to nevadí ale, my se prostřídáme App...ve dvanáct sraz? Vždyť já obvykle v jedenáct vstávám
    1 bod
  26. Motor ti jde jako pumpa na fekalie hroznej povstřik i z videa slyšitelnej a ten rozbor hydrosilenboku je špatnej.Je pozoruhodné... jezdej ke me na GO V6 tdi lidi z nemecka ,polska,slovenska.Z moravy do Prahy je to vždy daleko...
    1 bod
  27. Přátelé Octaviáci, v restauraci mám rezervováno cca. 15 míst na 12:00 hod. Tak doufám že to zaplníme . (Pokud bude pěkné počasí změnil bych to na venkovní zahrádku s částečným výhledem na parking)
    1 bod
  28. standavfr, to čo si napísal neplatí pre spomínané Vialle LPdi. Ten benzín nepotrebuje ani na chladenie vstrekov ani na štart. Naštuduj si jeho technickú dokumentáciu, je to naozaj pekný (a drahý) systém.
    1 bod
  29. tak jsem udelal rez tim ulozenim :D uz vim ze funguje tak ze do civky prijde napeti a ta vysiune ucpavku a ucpe privod vzduchu kterej tam je.
    1 bod
  30. Není na to žádnej spešl návod. Neposlouchat kecy co vykládá prodejce. Auto si prohlídnout pořádně sám, nechat si ho zvednout. Pokud máš cash, usmlouvat aspon slevu, většinou nějakou tisícovku slezou. Pokud chceš úvěr, nechat je to spočítat a alespon 3x -4x odmítnout. oni to přepočítají. Dá se tam dostat na dobrý úrok.. ale musíš je odmítat, ale jevit zájem... ideální je odejít s rozhodnutím, že si to musíš promyslet. Oni pak většinou volají ještě s nějakou nabídkou. Pak se hlavně nenechat ojebat, všechno přečíst a spočítat. Splátka x doba splácení (základní škola) ... nic složitého. Hlavní je se řídit selským rozumem a neposlouchat prodejce.. vše co řekne je lež Jinak zdravím Karla, at jsi co nejdřív zdráv a snad se uvidíme na podzim.
    1 bod
  31. S rezervou sa vždy počíta, určite aj počítadlo na dojazd je nastavené tak aby človek neostal 'visieť' keď ukáže nulu. U mňa dnes malé jubileum
    1 bod
  32. Řekl bych, že docela riskuješ. Něco podobného se mě u předešlého auta stalo taky, ale auto už chcíplo. Natáhlo si to vzduch a jelikož to byl také přímovstřik tak se zavzdušnilo vysokotlaké čerpadlo, vyřešil to až servis. Navíc mě bylo řečeno, že pokud to tak budu dělat dál tak si hraju, protože všechen bordel z nádrže, který palivo produkuje, se ti časem i přes různé filtry dostane do palivového systému tj.vstřiky atd. a to už není levná sranda. Od té doby, jak je čtvrtka nádrže tak tankuju.
    1 bod
  33. hm, oproti vyšroubování 3 šroubů a zasunutí bovdenu, fakt terno (jo pravda ty šrouby se pak musí ještě zašroubovat )
    1 bod
  34. Romče mám přes 2,5 roku a také mi začalo vadit bloncání káblu k navigačce u řadící páky a inspirován prvním příspěvkem od Stepnicky,vrhnul jsem se na řešení a tady je : Nejprve jsem z víčka zásuvky (obr.1) odstranil závitovou část, zvětšil průměr otvoru pro zásuvku (asi o 0,5mm),aby šlo lece nasunout na zásuvku a asi o 1mm obrousil výstuhy ve víčku aby se dovřelo (obr.2).Dále jsem vyvrtal otvor v záslepce (obr.3), z plechové matky zásuvky odřízl 10mm kroužek jako vymezovací podložku mezi záslepkou a přístrojovkou a zbytek ještě o 5mm zkrátil (obr.4 a 5). Po vymontování středového panelu s rádiem (obr.6) jsem zvětšil otvor v přístrojovce (obr:6 a 7),do přístrojovky vložil matku s kabely a připojil zásuvku (obr.9).Z důvodu špatného přístupu jsem matku pouze přidržel a zásuvku jsem dotahoval zvenčí páskem plechu vsunutým do zásuvky (obr.10). Kostru (dálka 0,5m) jsem připojil pod šroub v přístrujovce (obr.11),na + pól (délka 1m) nalisoval konektor se zajišťovacím jazýčkem (obr.12) a zasunul do volného otvoru v pojistkovém boxu ( u mne pojistka č. 46 nebyla z výroby obsazena a přívod je pod stálým napětím obr.13).Zásuvka má samostatné jištění a celkový pohled na přístrojovku (obr.14). Víčko zásuvky 190,- Kč, zásuvka 60,- Kč,káble a konektory do 20,- Kč
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...