Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/26/14 ve všech sekcích

  1. Flag se svezl Golfem, napsal co se mu více či méně líbilo a že rozdíl na nápravách ani nepostřehl, co je na tom špatného ? Hravec, Ty máš snad nějaký komplex že musíš v jednom kuse někoho poučovat co kam má nebo nemá psát. Pořád se zlobíš, že některé příspěvky nemají žádnou informační hodnotu a radíš pisatelům ať radši už nic nepíšou a podobně ale jakou hodnotu mají ty Tvé podrážděné reakce na kdeco to taky nevím. Nemám potřebu vždy reagovat na každý noví příspěvek, nemusím mít poslední slovo, pokud s něčím nesouhlasím tak nemusím hned každého přesvědčovat že nemá pravdu a moje věci nemusí být vždycky to nejlepší, tak to vidím za sebe....
    6 bodů
  2. Asi mu v práci zabavili postýlku.
    3 body
  3. Na podnikání je už dávno operativní leasing, tam si můžeš auto poskládat jakkoli a dát si třeba 50 tisíc kilometrů za rok. Cena bude pevná, prodejce má z toho 5 % a z těch ještě platí převoz, výbavu a přípravu... Někteří dealeři kvůli tomu tu akci ani nenabízejí, protože se jim to nevyplatı...
    2 body
  4. Hravče, viewer to naprosto přesně vystihnul. Chce to z tvé strany méně aktivismu a podrážděnosti a bude to ke všeobecné spokojenosti. Na kontrolu dodržování místních zvyklostí a pravidel je zde tým moderátorů, tudíž není nutné, abys neustále někoho plísnil a poučoval - jen tím provokuješ ostatní a zapleveluješ forum. Já si zde pořádek zjednám sám.
    2 body
  5. Mám ten dojem, že Scout je zrovna také výbava, která do značné míry hraje na notu image. Problém pro O3 je podoba základních světel H7, která prostě vypadají opravdu velmi levně, což podtrhuje zvolená varianta denního svícení. Daleko lépe se s levnějším provedením světel podařilo škodovce vypořádat při faceliftu Yetiho. Když se podíváme na O2FL, měla vždy světla s čočkou, která prostě a jednoduše po stránce vzhledu lahodí oku více. Sice bychom se měli bavit převážně o praktických vlastnostech světel, jenže jak jsem řekl, že prostě právě Scout určitý punc zajímavosti a exkluzivity v sobě má mít, už kvůli vyšší pořizovací ceně vzhledem k lepším motorizacím a použité technice. Základní kamen úrazu je tedy z mého pohledu v nepoužití čoček u halogenových světel, aby se auto minimálně více líbilo, jenže ta padla určitě za vlast šetření, na kterém se stále pracuje. Z mého pohledu měla být zvolena varianta, kterou rád zmiňuji - xenony bez LED denního svícení. Podívejte, jak by halogenové čočky na O3 i ve výbavě Active třeba vypadaly Hravec: Nerad, ale musím k tobě adresovat poznámku. Přijde mi totiž, že až zbytečně moc ostře reaguješ na podněty od jiných členů fóra.
    2 body
  6. dá se objednat - Osvetlenie priestoru pre nohy vpredu a vzadu Traveller Assistant (rozpoznání dopravních značek, Intelligent Light Assistant, Light Assistant, Lane Assistant, infotainment navigační systém Columbus s DAB, barevný Maxi DOT, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, dešťový senzor a osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu) za 59800 - špatně jsi koukal :-)
    1 bod
  7. Až budeš vedět,co vše dokáže autorizák,třebas Tě ty věty přejdou
    1 bod
  8. A kokta? ten jak vime nepusti telefon z ruky ani rano na hajzlu, pak dela kominek levou rukou a protoze je pravak delaji se mu nasledne kopie kominku na trenkach.
    1 bod
  9. Dobre ja natom to, že ten sprinter jeste jednou tolik najede, ale takový renault asi tezko ...
    1 bod
  10. Originalni senzory ti autorizak nenamontuje. Jenom takove ty piskajici ale nejsou propojene s radiem.
    1 bod
  11. ZDE v této souvislosti zajímavé téma na briskoda, jak v několika případech zapomněli prodejci vymontovat aretační přepravní elementy z tlumičů nového auta při prodeji - děs! to je panečku reklama prodejní sítě ŠA
    1 bod
  12. Učební pomůcka k motoru 1.2 TSI 77 kW http://www.uloz.to/x...-2-tsi-77kw-pdf
    1 bod
  13. 1 bod
  14. už asi potřetí .... tato nabídka není určena pro podnikatele, už se probuď!
    1 bod
  15. 64 km/h za 600,-. Kurvy. První cedule 70 a hned za ní 50.
    1 bod
  16. kluci neni to nahodou blbost? sak pokud bezi motor bezi i cerpadlo. jedine co se u automaticke prevodovky nesmi je stat pod plnym plyne se zarazenou rychlosti treba proti prekazce napriklad zdi ale samotne vytaceni nevadi mazana je porad. ale taky se mozna mylim ale je to celkem logicke
    1 bod
  17. Je nutno upozornit technika, že v autě je tiptronik a že auto nesmí být vytáčeno. Technik emisí by toto měl vědět a kvalitní technik se na to zeptá. A mimo jiné na změřní emisí není nutno motor vytáčet do bezvědomí, měří se emise na volnoběh, a dále emise při otáčkách zvýšených (nikoli maximálních). Zvýšených znamená 2-3tis u nafťáka stačí i méně. Na měření zvýšených se vozidlo vytočí většinou do poloviny rozpětí otáčkoměru (nebo zeléné rozmezí-v supu to označeno není) a na změření stačí pár sekund (2-3), což tiptronik pobere. Po tomto úkonu je dobré se v autě projet a prořadit všechny kvalty (promazání automatu). Podstata toho je, že při neutrálu je olej nashromážděn jen v části převodovky a ostatní části při tůrování nejsou mazány. Vždyť i při výměně oleje v automatu se musí prořadit všechny kvalty a kdo to už dělal (nebo spíš nechával dělat) ví, že když se tam olej nalije a prořadí se, pěkně si to olejíček spapá, protože se dostane právě do těch míst, které právě na neutrál/P nejsou mazány a dolévá se znovu. Spousta majitelů tiptroniků toto neví a je to škoda. DSG už je na tom lépe, ale i ten se nesmí točit na delší dobu
    1 bod
  18. mno ráno je snídaně u klinta a oběd u klinta a mytí aut u klinta
    1 bod
  19. přesně jak píše ano, opravdu ani neviděl, však se k tomu přiznal, natož pak řídil nebo měl možnost porovnávat O III s O III podobně i toto může napsat jen ten jak jsi to slušně napsal: no a toto mluví za vše: a všiml sis toho, že Golf je VW? a na závěr rozboru duchem chudého pisálka: ano, je to tak... ale věř že ti si tyto auta prioritně většinou kvůli víceprvkové nápravě jistě nekupují
    1 bod
  20. Čtu všechny obchodní podmínky a dělám si jejich analýzu. V poslední době s málokterýma souhlasím a je to čím dál tím horší pro klienta. Připadá mi to že nastupuje doba nevolnictví a tak proto jsem nikdy neměl půjčku, leasing, hypotéku nebo úvěr. Ty podmínky jsou často cesta do náruče exekutora a nekonečných starostí.
    1 bod
  21. OIII, vyrobeno v 22KT (tedy MR2015). Schránku zavírám někdě na úrovni té otvírací páky. Když jí zavírám velmi velmi pomalu, tak pravá strana skutečně nezaklapne. Když jí zavírám normální rychlostí, tak je jedno jak moc vlevo jí zavírám a zaklapne vždycky. Asi 20 minut jsem seděl v autě a zkoušel to.
    1 bod
  22. Takže vařil se novej pletenec, upravovala se příruba, dělali se prodloužení na trubky, pak se to vařilo všechno , střídavě dávalo na auto a dolu a dovařovalo, kde bylo potřeba, přemístili jsme lambda sondu, všechny díly výfuku osadili přetahovacíma spojkama, pod ně přišel ještě tmel pro stopro těsnění a výsledek je FENOMENÁLNÍ, žádné vibrace, žadnej otravnej hluk, nic prostě ticho po pěšině a šepot motoru. od 1000 do 4000 stále jenom zvuk motoru nic jinýho, nádhera jsem unešenej z efektu, není nad to jed v 55kW motoru kde nic nehučí:-)Pokud budou otázky tak se ptejte jsem unaven jdu si odpočinout, nechce se mi dlouze psát.
    1 bod
  23. Tak sem to taky osetril. Koupil sem cernou barvu na kamna a grilly, takze teplotne odolna, ve spreji. Bubny uz byly pekne hnusne, supinate, tak to dalo dost praci to cele odrit, ale vysledek parada. Uz to skrz hlinikace neprosvita. Jsem ale zvedavy, jak to dloho vydrzi, no...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...