Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/08/14 ve všech sekcích
-
Pekne je to popsane na wikipedii... Zjišťování oktanového čísla Chování paliva je v referenčním motoru porovnáváno s chováním směsi izooktanu a n-heptanu. Podle způsobu měření se rozeznávají dvě definice oktanového čísla: Oktanové číslo výzkumnou metodou je určováno při 600 otáčkách za minutu. Je vhodné pro popis městského provozu při nízkých rychlostech a s častou akcelerací. Oktanové číslo motorovou metodou je určováno při 900 otáčkách za minutu. Popisuje spíše chování při provozu ve vyšších rychlostech, např. na dálnici. Oktanové číslo motorovou metodou je typicky o cca 10 bodů nižší. V praxi se téměř všude uvádí pouze oktanové číslo výzkumnou metodou, oktanové číslo motorovou metodou je však definováno v normách. Oktanová čísla některých paliv Automobilový benzín: 87–98, dnes obvykle nejméně 95 (v Evropě) nebo 87 (v USA). V Americe ale udávají oktanové číslo jako aritmetický průměr okt. čísel získaných výzkumnou a motorovou metodou.2 body
-
je to kvuli dodatecnemu dochlazeni IC... Nicmene je to pomerne funkcni vec. Jinak drive to bylo normalne napojene na nadobce ostrikovacu. Respektive tak to bylo na Evolutionu 5 s ktery jsem jezdil. A jestli je lepsi EVO nebo Reza? do devaty generace rozhodne Evo, ze serie podvozkove lepsi, motor vydrzel daleko vic(treba i 100tis km bez repasu), ale je daleko drazsi na provoz. Bohuzel Evo X uz je bidacky a proto uz pak jedina moznost STI, ktery je ted v novy generaci mimoradne dobry. Narozdil od tech starejch jizdne daleko prijemnejsi (ale treba interier je na tom aute strasnej, nemyslim vzhledove, to me netrapi, jsem spise na funkcnost, ale materialy jsou osklivy1 bod
-
Zdravim nasiel som zaujimave video k vymene rozvodov vratane ozubeneho kolesa na kluke-predpokladam... Pozrite si video „1,2TSi Changeover of timing chain“ na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=uht2ROfERuw&feature=youtube_gdata_player1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
taková stará historka : Kdysi za komančů měl jeden kámoš Škodovku Rapida. Taky toužil po šíbru, nastudoval, jak se to montuje a teoreticky to měl všechno zmáklý. Jen mu v tu chvíli chyběly ty prachy. Tak vymyslel takovou šílenost. Seděli v hospodě s chlapama u piva, no a jak se tak pindá, padla sázka. "Vo co, že si zarazím krumpáč do střechy auta". Samozřejmě nikdo nevěřil, padaly docela velký sázky. No tak kolega šel, vzal krumpáč, dobře namířil a bylo to. Zinkasoval mnohem víc, než ho pak to střešní okno stálo. A tu díru by tam musel tak, jako tak nějak udělat. Tak to je jen takovej nápad, jak na to1 bod
-
Ja som bol odjakživa na čierny interiér, ale celkom v tom Scoute vypadá dobre aj v hnedom prevedení. Rád by som videl hnedé prevedenie na živo alebo viacej reálnych fotiek, zatiaľ všetky fotografie novinárov sú len v prevedení s čiernou Alcantarou. Ešte som zvedavý na hnedý základ - látka. Ale ako som písal už viacej krát, do Scouta by určite patrila aj ako voliteľná výbava strop v čiernej, predsa je to tak trochu viac športový derivát Octavie...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak protože se nám asi bude zavádět silniční známka v Německu (nepíšu dálniční, páč se bude vztahovat na všechny silnice) vypočítal jsem si z daňové kalkulačky kolik to asi cca bude (dle daňové kalkulačky platné po němce) zde http://www.kfz-steuercheck.de/kfz-steuer-rechner/pkw-steuer/ No pro Rapid vyšlo 54 EU, zatím co pro mou bývalou dehtovou O1 316 EU a kdybych si místo benzínu koupil Rapid dehet 77kw tak 160 EU. Diesel se v německu vyplatí. Stejně tak jako co se vyplatí čechům co budou po roce 2016 do Německa jezdit.1 bod
-
Nesmysl to není, jde přece o to, abys při ovládání rádia nemusel sundávat ruku z volantu a šátrat někde po rádiu...1 bod
-
Jo Petře, s tím už nikdo nic neudělá, to je ta konzumní společnost - koupit nějaký výrobek, použít, zahodit, koupit jakože "novější" variantu (i když třeba ta původní je ještě funkční, ale už není "in"), zahodit, atd. - na tomto principu je založena současná výroba čehokoliv. Ono kdyby ti všechno vydrželo bez větších problémů třeba 25 let, byla by nezaměstnanost v mnoha desítkách procent - firmy by po nasycení trhu neměly komu prodávat. A tzv. služby jaksi všechny nezaměstnají.1 bod
-
POZOR ! DŮRAZNÉ UPOZORNĚNÍ! Tento příspěvek není doporučován číst následujícím osobám: Clint, Honza 9007. Mohlo by u nich dojít k vážnému poškození zdraví jako cevní mozková (srdeční) příhoda, psychické problémy, nevolnost, zvracení, žaludeční potíže (vředy) apod.! Tomu nerozumím, vyrábí jednu šunku za druhou a lidi to furt kupují. Ale asi je to taktika vyrábět zmetky a a pak se bude víc prodávat, páč ta auta se musí točit. Koupit nové po 3 letech dát sešrotovat (déle to stejně nevydrží) a zase koupit nové. Něco jako Tank Ono, úspěch není ve kvalitě, ale v kvantitě. Nová obchodní strategie1 bod
-
Asi mam take prekousnutou hadicku od turba jako Tomik. Mam pocit ze to do kopce netahne. Clinte muzes mi ten Rakovnik domluvit? A RS protoceni budiku jim na eleganci nebude Kokto divny? Jinak co mate proti Francouzum? Tata ma 307 SW uz asi 8-10 let a zadnej problém, 1x svolavacka, menila se snad ridici jednotka abs a pri te prilezitosti zdarma aktualizovali sw a zdarma aktivovali denni sviceni. Nemusim snad dodavat, ze nas oslovil primo autosalon! To je u skodovky utopie. Ted mu odesly vzadu loziska, to je konstrukcni vada a jinak absolutne zadnej problem, zadna zavada ani reklamace. Jo jeste praskani zarovek ve svetlometu, dal mi tip muj automechanik, ze neni problem s palubnim napetim, ale s posranejma plastovejma objimkama. Daly se keramicky a je klid! Svara mel problem jen s baterkou, odchazela po roce, no bodejd, 2.0 HDI mel snad 54Ah, dal tam 77Ah a je klid, pak taky zadni loziska. Kdyz se kouknu na ty vase vochcavky a moji, tak jako fakt nechapu proc nekdo hani Francouze. Ty vase preplneny kolovratky jsou casovany bomby nikdy nevis kdy to lupne, kabely jsou namoreny v masovym roztoku pro kuny, s loziskama na predni naprave mel problem snad kazdej, praskajici zarovky taky - ale neni to objimkama, ale elektrikou... hele fakt to nechapu. Mel jsi nekdy Clinte Francouze nebo z ceho cisi ta nenavist? Predjizdeji te pravidelne na dalnici? Mam dale porovnat Peugeot 309 z roku 1988 a Felicii z roku 1999? By ses Clinte divil... staci jen rict, ze na Felde odesla prevodovka a ma najeto 140tis, Peugeota jsme prodali s 230tis a co se tyce motoroveho prostoru, tak vse krom baterky a alternatoru puvodni. Pak se menila jen zadni naprava - praskla torzni tyc - tata nema rad prazdnou nadrz, kdyby tankoval jen 10l (nejmin jezdil a jezdi s pulkou nadrze), tak by byla naprava puvodni. A pak jen spotrebni material. Schnily to bylo min nez je ted felda! A to mu bylo 20, Felde je 15. Ps tata nikdy nemenil olej v prevodovce ani chladici kapalinu - je prece dozivotni.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak ani v jůesej ani v Číně nemají tak kvalitní benzín jako máme v Evropě. Např. v Číně (konkrétně v Pekingu, ale jinde to nebude jiný) je problém sehnat alespoň N95. Běžná kvalita se tam pohybuje někde mezi N85-N91 a třeba celý moderní auta z Evropy tam mají neskutečný problémy se vstřikováním. Jen pro informaci: např. zákazníci značky Porsche mají zvýhodněný tankování N95 přímo u prodejců této značky. Jinak se jim neuznává záruka. A v Pekingu je zatím jen jedno Porsche centrum, kde se dá tankovat A když není kvalitní benzín, tj. min N95, tak nemůžou platit ani přísné EURO-normy. Bohužel dojíždíme na to, že úřední šiml z Bruselu to má celé pod palcem a dohledem a může diktovat co a jak. A výrobci auta mají jen dvě možnosti: podřídit se a vyrábět/prodávat, nebo nechat být a nevyrábět/neprodávat.1 bod
-
Clinte, to jsou účelové kecy, Mondeo má i jiné motory. To je stejné, jako bys hodnotil OII podle varianty s motorem 1.4 16V 59 kW.1 bod
-
přesně, já si pod tím představuji třeba nahou ženskou1 bod
-
s tím ovladanim radia si se trefil :-D kdyz treba zastavim a mam otocenej volant a cekam a chci si pohrat s radiem tak si pripadam jak blazen1 bod
-
Já řídím, ale myslel jsem, že ovládání na volantu je zejména a právě pro tyto případy. nebo když pojedu zatáčkovitým úsekem, tak si nemám právo ztišit rádio ? Sice vypadá, ale pro mě praktičtější. Někteří lidé i z O3 si paradoxně nechávají dávat čtyřrameno i když je tam standartně tří. Když to vemu všeobecně tak na rapidu těch cinkrlátek přibylo, snaží se z Rapida udělat víc než je, páč vzhled prodává, k čemu toto všechno když po čase zjistíš (jako já po 1,5 roce), že je to kostitřas (pazvuků plné auto, řadu konstrukčních chyb jako odtok vody ze zadních dveří, silentblok převodovky, vrzající těsnění dveří - 27tis najeto stáří 1,5roku), že se šetřilo úplně na všem. Pak Ti nějaká lištička, tříramenný volant, rádoby sportovní sedačky dobrý dojem nevrátí. Děkuji za pozornost1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak to me netizi to ja zase rad rozeberu supa do stoubku ale spis me dela starost ten vyrez te strechy jasne je to uz extrem laborovani ale tak nez umru chci vyzkouset spostu veci a tohle je jedna z nich :D1 bod
-
Hele brácha to měl také v benzínu a šlo to hned. Benzínů je málo a je malej výběr, lidi to berou. Nafty je všude mraky.1 bod
-
Ovladani nove PP kdyz i mirne tocis volante do dlouhe tahle zatacky a chces neco prepnout na PP tak diky tomu ze se to ovladani toci spolu z volantem tak je to na hovno. Jako kdyz jedu na kruhaci a chci ztisit radio a mam volant vzhuru nohama to je pak pakarna, radeji sahnu na koleko na radiu. Obdobne to je s tim PP, za me ovl. na pacce je ovl. na pacce. Volant - pri delsi dalnicni ceste ti ctyr umoznuje vice uchopu a odocinek rukou. Treba volant drzim za leve spodni rameno a loket s predloktim mam polozeny na koleni leve nohy a pohoda. s triram tohle neudelas.1 bod
-
No pokud uděláš CAN verzi a napíšeš to do Fabia sekce, tak Ti utrhou ruce myslím, že se to vyplatí, bude to pak funkční ve i v dalších "novějších" autech z celého koncernu (jako D-Dot)1 bod
-
1 bod
-
Já když vezu auto na garančku, tak hlásím přijímacímu technikovi: - nevylepovat žádné nálepky, blbě se sundávají - nedotýkat se světlometů, protože minule jste je seřizovali, a seřídili špatně A mám klid1 bod