Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/11/14 ve všech sekcích

  1. Ten Mustang? Jo, to tak ty ameriky mají, plastový introš... Ale zvuk motoru je famózní. Před chvílí jsem jel v Řepích v tom skleněným tunelu za žlutým kabriem a musel jsem si otevřít okýnko a poslouchal to vrčení, paráda.
    3 body
  2. Prisimte muzes asi napodobit zvuk kterej to vydava? Pak Sup dokaze na 100% poradit
    3 body
  3. Narážel jsem na kvalitu servisu. To už je pak lepší jezdit na servis k sousedům.
    2 body
  4. Jo, než narazíš na autorizák a jejich fakturu.
    2 body
  5. Muži jsou pořád kluci, rozdíl je jen v ceně jejich hraček:-)
    2 body
  6. Není tuning jako tuning,ale pokud řešíte ty tři brka na těch fotkách,tak to moc nechápu.Já bych to označil za ještě decentní úpravy a vůbec bych neviděl problém v tom, že by to měl někdo na běžné ježdění, ale tady je to jen samý kritik odborník.
    2 body
  7. kokta7: Jako i v Nemecku nebo Rakousku, kde jsou cesty o 500% lepsi nez u nas je mraky normalnich asfaltovych cest, kde s tim vubec neprojedou. Pokud to maji jako auto na dojeti na sraz po dalnici a honeni si brka, tak v pohode, kazdy at si kupuje auto na cokoliv chce, ale na bezne jezdeni absolutne kdekoliv je to zcela nepouzitelne. Stejne to ale nechapu. S touhle silenosti si mohou honit brka tak maximalne ve spolecnosti podobne smyslejcich exotu. Normalnimu cloveku je to spise pro smich. Na honeni brka pred vetsinovou spolecnosti je imho mnohem lepsi treba "obycejne" Porsche s uplne standardni vyskou. Za tim se otoci skoro kazdy a pro smich to nebude nikomu.
    2 body
  8. Jo tak tos byl ty. A já si říkám, co tam hoří na letišti. Bouřka už přešla, tak jsi vylezl ven a hned zničíš auto.
    1 bod
  9. Petře přesně tak a ne nejakej ubohej 4 litr... To není mustang ale koloběžka.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. No jo, jenže i vyšší výkon bude mít nyní ten nejslabší v Mustangu 2015 Ecoboost 2,4 čtyřválec 227kw a 414 N.m. Jinak je to nějaká slabota, to určitě. Já ovšem pokud se řekne Mustang tak automaticky mi v hlavě cinkne 5,0 V8 313 kw 529 Nm. Popř. Camaro 6,2 V8 318kw 569 Nm. a nebo Dodge Challenger srt hellcat 6,2 520kw 881 Nm http://www.autoweb.cz/dodge-challenger-srt-hellcat-sesmazi-zadni-gumy-s-vykonem-717-koni/ Jinak v jůesej se tyhle auta prodávají již za 40tis dolarů (pravda americké verze - tedy cihly na kolech) Co máš tady za 800tis nějakýho Superba 1,4 TSI v základu? Amík si na takové auto alespoň vydělá za 10-12 měsíců tedy roční plat. Na co si tady vydělá průměrnej Čech Za roční plat má tak akorád Rapida v základu 1,2 MPI. Clinte: Jasně, že jezdím ve Škode, v novém sice sociálním voze oproti vám tady některým, ale jsem za něj rád, jiní lidé si nemohou dovolit ani to a to jich je hodně, kupují starý šunky pořád dokola, co Němec vyhodí Čech sebere.
    1 bod
  12. Nebo si plete mile s kilometrami
    1 bod
  13. Michale, nekecej! Víš, že lež má dlouhé nohy. Fakt jo? Ty ho máš? z jakého roku? Pod pojmem Mustang, rozuměj auto, ne motorku co se vyráběla v ČSR za komunistů.
    1 bod
  14. Na to není co dodat, snad jenom, když už zase začali dávat chalupáře, není nad to když máš v chalupě orchestrión.
    1 bod
  15. Třeba Š120 s upadlým vejfukem.
    1 bod
  16. Po pravdě, chtít LK, tak bych měl problém s barvou...vůbec nevím, jaká by se k těm kolům hodila. Vychází mi nejlépe fakt tahle hnědá (ačkoliv bych asi tu barvu nechtěl)
    1 bod
  17. Já myslím, že autosalony v Parze a okolí už moc dobře vědí, kdy seš v práci a kdy ne, protože když nejsi, tak jsi u nich. S Kugou? By mi ani nestálo za námahu.
    1 bod
  18. spíš za 4 hrnek dávat tyhle prachy, mě přijde fakt ujeté... tak ona ta stejná situace byla dříve, dávat 1,1 mega za V6 FSI pasata/supa ale furt to byl alespoň 6 hrnek... a stringo s těmi koncovkami neuděláme nic, dávají je všude všichni... a je to hnus jak na A8, O3 RS, atd atd...
    1 bod
  19. Clinte, ale hlavně, není to Škoda
    1 bod
  20. Dodo Juice http://www.detailingshop.cz/osetreni-kuze/1044-dodo-juice-supernatural-leather-cleaner-500ml-cistic-kuze-5060209262772.html http://www.detailingshop.cz/protekce-kuze/1043-dodo-juice-supernatural-leather-ultra-high-performance-sealant-250ml-ochrana-kuze-5060209262789.html
    1 bod
  21. Tak za něco se ty prachy utrácet musí. To že se to nelíbí nám (v Česku o autotuningu toho obecně příliš nevíme) neznamená, že je to ošklivý. Ale ujetý to je, to jo. Ale to je autodetailing taky a tomu propadávám zas občas já.
    1 bod
  22. Jinak ten sound Ferrari je boží. Kam se na to sere současná formule 1.
    1 bod
  23. zase oni nerozumí vám, třeba to nemají jako dayli car a cesty na západě jsou úplně jiné než tady. mě se taky osobně nelíbí zbytečně velké kola...
    1 bod
  24. Každopádně u TSI stačí lít kvalitní benzín a ty víceoktanovky jsou "placebo". Na projevu jsem nikdy nezaznamenal rozdíl. A nižší spotřebu už vůbec. Za mne zbytečnost.
    1 bod
  25. A tento poznate ??? Chlapík sa vracia domov zo služobnej cesty o deň skôr. Je po polnoci. Cestou sa pýta taxikára, či by nebol ochotný robiť mu svedka, lebo si myslí, že ho manželka podvádza. Taxíkár súhlasí, ak za to dostane 100 EUR. Ako prišli do domu, potichu sa vkradli do spálne. Muž zapáli svetlo, prudko zhodí prikrývku z postele a vidí ženu s milencom. Nahnevaný zoberie revolver a priloží ho milencovi k hlave. Žena vykríkne: Nestrieľaj, klamala som Ti, že som zdedila peniaze! ON zaplatil Corvettu, ktorú som Ti dala, ON zaplatil jachtu, ON zaplatil ročné lístky na športové zápasy, ON zaplatil chatu pri jazere, dokonca platí aj mesačné výlohy na domácnosť. Zneistený muž spustí pištoľ, pozrie na taxikára a pýta sa ho: "Čo by si urobil?" Taxikár chvíľku rozmýšľa a odpovie: "Prikryl by som ho dekou, aby neprechladol"
    1 bod
  26. asi záleží na typu kočáru, ale jak to má Fotrik to by mě teda nebavilo. sundat korbičku, pak ještě skládat podvozek a nakonec to zabere celou plochu kufru :-( škoda, že už nemáme hlubokej, abych to vyfotil. my máme jeden z největších kočárů tj. Firkon a tam jenom přehodím rukojět zezadu dopředu a kočár padne dolů jak nůžkovej hever a toť vše. následně ho položím normálně všema 4ma kolečkama na podlahu a dorazím k opěradlům a zůstane cca 30cm a celá šířka kufru. a takhle se to vejde pod plato, akorát jsem plato ze začátku sundával, protože jsem si myslel, že to nevyjde, ale ještě je pod ním asi 10 cm místa, takže na kočár můžu naházet ještě nějaký věci. já to říkám pořád, že tohle auto, byť ošizený jak se dá nemá konkrurenci a je to ideál za ty prachy.
    1 bod
  27. Dalsi vysledek poklidne jizdy... (Aktualne najeto ~1300km)
    1 bod
  28. No me to dela taky.Proste to padne do nouzaku.Takzvane prekroceni plniciho tlaku u turba.Uz se to hodnekrat na ruznych forech resilo.Bud to je magneticky ventil omezeni plniciho tlaku(N75),hadicky,a nebo zatuhle lopatky na turbu.U me to jsou hadicky ,nejsem schopnej se dokopat vymenit je za nove.Jen je vzdycky dotahnu a chvilku to vydrzi. Jinak zastavovat nemusis.Ja to delam za jizdy na rovince .Vypnu zapalovani a hned nastartuju a zas to jede. Moje auto na to ma jeden oblibenej kopecek,jinde to nedela.Rikam tomu uz pracovne testovaci kopec Je to hned za vyskovem ,kde kdyz to vytocim nad ty 3tis tak to padne do nouzaku
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...