Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/24/14 ve všech sekcích

  1. Klidně je rozdávejte. Ve frontě budu já, pancho, já, pancho .........
    3 body
  2. Jsem normálně vysoký, mám normální ramena, mám normální problémy se zády. Normální verze sedáků mě vyhovuje. Vyzkoušeno po normálních xxxx km
    2 body
  3. Boze lidi co mate porad s tim dynamic paketem? OK asi to ma lepsi vedeni, ale ja osobne zatacky nevymetam jako prase a teda me uplne v phode staci ty normal sedacky. Nejak nevim co dalsiho je na nich o tolik lepsi... A TSI netopi? No tak to asi TSI nemam... Asi mi tam ve vyrobe dali omylem jinej motor. Ja v zime mel po par metrech vlaznej vzduch a za chvilku teplo...
    2 body
  4. ale no tak zachvilku to tady bude ve stylu zlatá škoda 120 s barum OR34.
    2 body
  5. Ocova uprava, Room. Material, preglejka 15mm, par srub, zeleza, panty, drevene podpery gulatinka...ma to nadvihnute, aby pod to vosli veci aj na modely lietadiel. Sedacky ma v aute tri, teda vzadu iba nudzova, aby mu tam este nieco voslo Ak nezabudnem a nebude to v aute, mozem cvsknut komplet. Navyse v tom ma aj pojazdnu "kuchynku" aspon na dtobne veci (vratane plynu, kanvice, atd) -- Z mobilu
    2 body
  6. To myslíš jako vážně, nebo si z lidí děláš kozy? Jak by asi vypadal motor, kterej by neměl chlazenou hlavu - umíš si představit, co plácáš za pitomosti? Dej si mokrej hadr na hlavu, ať ti trochu vychladne - a pak piš... Ano, TSI dostal samostatnou ochlazovanou vejfukovou komoru ve svodový části hlavy až ve 2. generaci, ale ani první turba od jinejch výrobců neměly chlazený svody, například ten tebou vychvalovanej EcoBoost je minimálně třetí generace turb od fordu, takže nejdřív přemejšlej a zjišťuj - a až pak piš, ano?
    1 bod
  7. To byla rychlá akce vzhledem k počasí v uplynulém týdnu.
    1 bod
  8. To unuc- No já tedy "nafasoval" po turbu a druhé sadě rozvodů před třetí výměnou než našli způsob jak nedávat motor celý, právě celou shortku a klep klep zatím jen jednou hrrrrr, ale jinak za cca 26000 km nic. A co je spotřeba oleje taky "cajk". To Pawouk- jo kdo ví co ty motory budou dělat. Každopádně je ironijí jak se relativně dobrá myšlenka z.urví pár dementníma rádoby ušetřeníma.
    1 bod
  9. Tam bylo více faktorů- rachotící talířky regulací(viz vlákno drnčící táhlo...), nástup tlaku turba od nízkých otáček- s tím souviselo to že se auta podtáčela a to vyvolávalo vlnu poruch včetně řetězů vibracemi motoru, nízký tlak oleje nedotahoval řádně řetěz, atd atd atd atd...Proto to podvědomé tahání SWčkem potáhli výš a spolu se změnou rozvodů je relativně klid. Ovšem menší foukání turba sice nepřehřívá kat a spotřeba tak nekolísá, ale základ spotřeby "od" se popotáhl výš. :kol-26:
    1 bod
  10. jj, standard je dvakrát.... Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby.
    1 bod
  11. je super a na bílém autě vypadá super... ale tuneři co si dají takovou tmu i dopředu jsou prostě idioti...
    1 bod
  12. Plakety první kategorie pro prvních 90 účastníků
    1 bod
  13. Na ujetém sněhu a na ledu na silnici jsou jasně lepší širší gumy, mají větší kontaktní plochu a tím pásem větší přilnavost. No a pokud napadne přes noc 30 čísel sněhu a silničáři si toho nějak nevšimnou tak jsou lepší užší pneumatiky. Takže je nutné koupit oboje a ráno vždy podle situace přezouvat.
    1 bod
  14. http://m.alza.cz/osram-night-breaker-unlimited-h7-55w-px26d-d506880.htm
    1 bod
  15. Jj, tím přeshraničním postavením některých modelů ŠA boduje. Já na ni (Teslu) koukal na Lipském autosalonu, jen ta palubní deska a obrovská obrazovka je na mně poněkud moc.
    1 bod
  16. ze octavia je passat a rapid golf hovoria len novinari ...
    1 bod
  17. S nižší životností počítám. Efekt světla je pro mě důležitější.. Díky
    1 bod
  18. Topspeed sleduju, asi nejlepší Česko-Slovenský pořad o autech. A to si vem, že to je opravdový zastánce spalovacích motorů, hlavně sportovních aut a byl z toho úplně v prdeli...
    1 bod
  19. K auto clime. Vzdy jsem mel manual. Az ted v Rapidu auto a uz nikdy nechci jinak. Ano kfyz nic neni manual lepsi nez nic, ale auto je auto bez debat.
    1 bod
  20. Já mám zkušenost jenom tu, že daleko lépe vypadají.......Jsem vysoký a mám široké ramena, mám problémy se záda. Přesto se mi lépe sedí v základní verzi sedáků, a při delší cestě to poznám nejvíc. Možná kdo je subtilnější postavy tak mu to vyhovuje, mne to víc tlačí než pomáhá.
    1 bod
  21. Kdyby někdo sháněl, objevil jsem na e-bay k prodeji krytky airbagu s novým logem, sice za drahý peníz, ale vzhledem k tomu, že u nás jsou nesehnatelné, tak lepší než nic.... ODKAZ TADY
    1 bod
  22. To bys musel přidělat přívěsný vozík.......
    1 bod
  23. Ani ne, posledni generace cehokoli je vzdy lepsi nez prvni generace nastupce, co se vychytanosti tyka
    1 bod
  24. Na tak lehky auto si daji na zimu siroky gumy jenom prazaciii a spol. Kdo nekdy jezdil na poradnym snehu a v drsnejsich podminkach, tak to neudela. Takze do mesta je to jedno, ale na poradnej snih uz ne.
    1 bod
  25. pamatujete jak jsem tady psal o tom cernym supovi v pardubicich za 109 tis? do tydne byl pryc a koukam ze na bazosi ho preprodava nejakej capslockar za 169 :D http://auto.bazos.cz/inzerat/38103854/SKODA-SUPERB-28-V6-1MAJNOVE-V-CRPLNA-SERVISNI-KNIHA.php je to na 100% on ;-)
    1 bod
  26. Užší pneumatiky jsou na zimu jednoznačně lepší... ...například v rally.
    1 bod
  27. Já to budu v OI kombi řešit tak, že mám dvojitou podlahu, podsedáky vyndám a dám na přední sedačky, které posunu dopředu, když sklopým zadní opěradlo, tak je to s podlahou v kufru v rovině. Při posunutí předních sedadel je tam ještě 30cm místa. Takže buďto menší lidi můžou spát hlavou do kufru, kdy jim budou přečuhovat nohy do té mezery to jim nevadí (alespoň mně by to nevadilo, jelikož jsem tak zvyklý u postele). A nebo delší lidi jako já si tam do těch 30cm udělají konstrukci o kterou to prodlouží a pak se tam akorát vejdou. Mám 196cm, takže jsem tam akorát. Až to bude hotový, tak vyfotím
    1 bod
  28. No ano to je taky reseni , ale co ta dira pred zadnima sedackama ? Jezdim stanovat s dcerou a to je moc fajn reseni ta podlaha. A prave kdyby jsme tam spali dva tak mi uz by to asi bylo kratke a nohy by trceli prave do te diry a nebo opacne. Kdybych byl sam neni problem si lehnout kolmo.
    1 bod
  29. O tom silně pochybuju, to by jsme Motose a Pancha nasrali
    1 bod
  30. Jo a budou se rozdavat steaky jako propagace.
    1 bod
  31. Kde furt proboha berete že tenčí guma je lepší na zimu než širší tady máte odpověď že tomu tak není s internetu na KKpneu.cz Je na zimu lepší širší pneumatika nebo užší? V zimě se zcela vyjímečně pohybujete v hlubokém sněhu. Daleko běžnější je provoz na zmrzlých nebo mokrých vozovkách při vysokých rychlostech. Při tomto provozu má široký plášť jasnou výhodu. Široký rozměr má více ostrých hran v záběru, je ovladatelnější za sucha i za mokra a výrazně lépe brzdí a zabírá, především díky větší styčné ploše a lepšímu rozložení tlaku ve stopě.
    1 bod
  32. olejový 071115562C palivový 6Q0127401F
    1 bod
  33. Tak dalsi foto stavebnika. Par cihlycek a druhy kolo bylo 13pytlu cementu [emoji2] poprve co schovaly gumy skoro cele za lem, vic uz sem si neryskl a foto bouzel nemam [emoji20]
    1 bod
  34. Můj názor - pneu od významých výrobců obecně určitě nejsou špatné a asi neuděláš chybu, když si nějaké pořídíš. Jen prostě někdy nesednou některým řidičům.
    1 bod
  35. Zdravim vsetkych, moj znamy vlastni Octu II a ma problem s autoradiom Stream. Z nicoho nic mu prestalo svietit. Radio hraje, vsetko je OK, parkovaci senzor funguje, len nesvieti. Nemate napad v com by mohla byt chyba? Vobec netusim, ako je radio podsvietene, kde sa diody nachadzaju, ako ho treba demontovat. Poradte prosim, ak viete. Dakujem.
    1 bod
  36. Škoda je asi nejznámější českou firmou, ale vozy s okřídleným šípem vyjíždí z bran továren i jinde ve světě. V Česku se škodovky vyrábějí v Mladé Boleslavi (nová Octavia, Fabia) na ploče o rozloze 2,5 km2. Továrna se nachází kousíček od místa, kde stály první výrobní haly, na jejichž místě nyní stojí Škoda Auto museum. Naproti areálu je i sídlo vedení firmy. A pobočných závodech v Kvasinách (Superb a připravuje se výroba Roomsteru) a ve Vrchlabí, které nyní prošlo velkou modernizací (Octavia Tour a speciální verze nové Octavie jako 4 x 4). Eurocar Solomonovo, Ukrajina v Zakarpadské oblasti se vyrábí celá modelová paleta vozů Škoda společně s dalšími koncernovými modely (VW Passat, Bora, Golf V, Audi A4 a A6) od prosince 2001. Skoda Auto India Ltd. Na indický trh vstoupila Škoda roku 2000 a výroba nových vozů zde byla zahájena v pronajaté hale v druhé polovině roku 2001 nejprve modelem Octavia, později přišel i Superb. Do závodu se komponenty prozatím dovážejí, ale značka počítá se zapojením místních dodavatelů. Ve všech důležitých městech Indie také již funguje vlastní síť prodejních a servisních míst pro vozy Škoda. V roce 2001 bylo v Indii prodáno 189 vozů, v roce 2002 již 4 401 vozidel, v roce 2003 celkem 4451 automobilů Škoda Octavia a v loňském roce Škoda umístila na indickém trhu již více jak 8000 Octavií a jako novinku i 300 luxusních modelů Superb. Do závodu ve městě Aurangabad nedaleko východoindické Bombaje, jehož výrobní kapacity činí 15 000 vozů ročně, značka investovala již přes 100 miliónů eur a plánuje jeho využití jako regionální výrobní základny, jenž má sloužit k expanzi na další trhy jižní Asie. VW Sarajevo, Bosna a Hercegovina nejprve se zde montovaly Felicie, později Octavia a od roku 2000 i Fabie. Továrna produkuje i další koncernové vozy (VW Passat, Golf, Polo, Audi A4 a A6). Azia – Avto, Kazachstán Z výrobní linky ve východokazachstánském Usť-Kamenogorsku sjela první Octavia ověřovací nulté série v červnu 2005, od září už by měla plně naběhnou sériová výroba. Nový předseda představenstva Škoda Auto Detlef Wittig (který od 1. října 2004 nahradil dlouholetého šéfa Vratislava Kulhánka) dostal za úkol rozšířit výrobu, což se má projevit již za rok (v roce 2006), kdy má automobilka vyrábět přes půl milionu vozů ročně a růst produkce má pokračovat, proto je nezbytný další rozvoj firmy především na nové trhu. Podle Detlefa Wittiga se má uzavřít smlouva o montáži aut v Rusku. V roce 2007 by se mohla rozjet licenční výroba Octavií (později Fabia a Superb) v Číně ve společnosti Shanghai Volkswagen Automotive Company Ltd. a vyloučena není ani spolupráce s automobilkou Proton v Malajsii.
    1 bod
  37. Nazdar chlapi, občas mám u své Fabie 1,2 12V problém s volnoběhem. Projevuje se to zcela nahodile jednou za čas, lhostejno jestli je motor zahřátý nebo studený, jestli je zima či léto a problém se projevuje jak při provozu na lpg, tak i benzín, takže vylučuji spojitost s lpg. Najeto mám 72t km, poprvé k těmto potížím došlo již při cca 40t km. Když se tento problém objeví, tak mě neustále kolísají volnoběžné otáčky od cca 500-600 po cca 1200-1300ot/min. Otáčky tak jakoby neustále oscilují okolo hodnoty, kterou by měly držet, ale nikdy ji nedosáhnou. Nejdřív jsem byl z této závady dost naštvaný, nepomáhalo prohnat auto ve vyšších otáčkách ani nic podobného, časem jsem objevil jediné řešení - když se problém projeví, zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat, protože po vypnutí motoru a nastartování už auto drží volnoběh normálně Kontrolka se při tomhle kolísavém volnoběhu nikdy žádná nerozsvítila, motor nikdy nezdechl... Netušíte někdo v čem by mohla spočívat závada? Neměl jste někdo podobný problém? Předem díky za odpovědi.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...