Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/23/14 ve všech sekcích

  1. Dosáhli jste maximální počet pozitivních hlasů za den tedy alespoň takto: P.S. mnozí tu nevědí co je život a jak je krátkej a kurevsky ošidnej, vím o čem mluvím, ve čtvrtek jsem tu už nemusel být... proto je třeba plnými doušky života s klidem a úsměvem užívat! a nebrat všechno smrtelně vážně, neboť smrt číhá všude kolem nás a ani o tom nevíme, co nevíme, netušíme!
    5 bodů
  2. je fakt, že ne vždy jsem byl fanouškem Mistra Hravce a dával/dávám to zpravidla vědět. A ano, přiznávám otevřeně, občas mě štve a leze na nervy. Ale je třeba to fakt brát s nadhledem a odstupem, protože každý tu jsme jen půjčený a stejný problém co měl Hravec (pokud vím správně, tak Petr, že?) měl i strejda. Ze dne na den. Štěstí bylo to, že záchranka přijela takřka okamžitě a i v nemocnici o něj bylo dobře postaráno. To jsou v životě momenty, kdy si přehodnocuju veškerý život a dosavadní malichernosti, protože člověk nikdy neví, do kdy tu je. Ad pomoc: je fakt, že Petr (budu mu tak prostě říkat ) vždy hodil odkaz buď na již existující téma (ok, včetně patřičně rejpavé poznámky), anebo hodil třeba sken/obrázek manuálu s popisem. Je jasný, že když se někdo zeptá o půl stránky dále (aniž by se vůbec namáhal točit kolečkem na myši, nebo nadatlovat něco do vyhledávacího políčka), že jej sjede. A jako kvalitář a puntičkář v jednom si holt člověk nese životem kříž poznamenání... AMEN
    3 body
  3. Clinte, jen pro úplnost, nejsem Sáněk ani podobný paskvil, takže buď Šanek nebo Sanek81, poprosil bych, děkuji.
    3 body
  4. to je zase hysterie kolem jedné fíčury... zatím nikdo věrohodně neprokázal že to ty motory fakt kur*í. Všimněte si že v těch článcích o start stopu nepíšou žádné stanovisko výrobců, jen názory novinářů/autorů článku. Proč tam nikde nezmíní, že s/s auta mají jiný starter, jinou baterii, jiný power management atd. než auta bez s/s? Bo by pak to ostouzení s/s už nevyznívalo tak ohromě. Při používání s/s to chce i trochu předvídat a myslet a nenechat vše jen na elektronice. Když vidím před sebou pár aut a už naskakuje oranžová a bude zelená, tak prostě jen sešlápnu spojku a počkám až se ostatní rozjedou, když vím, že budu čekat aspoň 10 vteřin, tak to nechám na s/s. Motory vám dneska nevydrží tolik co dřív a s/s to nebude...malý objem s přeplňováním => vysoké tlaky a teplota - to nám ty motory ničí daleko víc než nějakej s/s. Ušetřit se dá, ale člověk se musí ten s/s naučit používat a ne každému se do toho chce. To je to samý jako automatická převodovka, taky má svá specifika a taky se furt lidi přou esi šetří nebo ne. Ale jezděte si podle gusta, nikomu nic nenutim.
    3 body
  5. Zase koupit staré rozpadající se RSo za 250 umí každej . Ale koupit nové auto Rapida za 350, to chce koule, jak už se zde psalo. To není pro srágory.
    3 body
  6. Přešel jsem na TSI z HTP. U HTP to téměř vždy u studeného staru zachrastilo a čím se víc blížila výměna oleje to bylo horší a horší (najeto 142tis...interval po 15tis.) ale to je asi charakteristika HTP. Mé TSI si také u studeného motoru řetězem někdy zachrastí (najeto 50tis. r.v.4/13)... Po četbě tady mi ale připadá že to bude spíš souhrnem událostí: - použitý olej a servisní interval - 30 tis. je přespříliš a 0w30 no nevím nevím...a hlídání hladiny oleje v motoru...kdopak to dělá?...čím míň oleje tím hůř, stejně jak u HTP... - vytáčení motoru za studena...X krát jsem tenhle nešvar vytýkal známým...a pak v zimě při -10 hned po nastartování plnej céres... - jízda na nízké otáčky...ano spotřeba jde dolů ale rozvody dostanou na prdel...mě optimálně připadá vše nad 2tis... A samo technická vada se nikdy vyloučit nedá... Pokud už to tady někde tahle bylo napsáno tak se hluboce omlouvám
    2 body
  7. ja sice byvam v penzione, ale tak zohrejem sa s vami vnutorne tiez
    2 body
  8. Pises kraviny, tlacitko neni na dochlazovani ale vypinani S/S! To, ze funkce se miji s manualem je moznost reklamace pri poskozeni motoru. Nikde neni psano o nutnosti pouzivat tlacitko pro dochlazovani, naopak je psano, ze je nutne motor dochladit po ostrejsi jizde, coz S/S ocividne nedela a samotny system tak porusuje manual k vozu.
    2 body
  9. však to víme, že se bál a dobře mu tak! jak je ten film: "Jen ho nechte ať se bojí"
    2 body
  10. Sorry, to sem si prostě musel rýpnout.Viděl jsem tu, že ti to prý jede až 130km/h:-) No já patřím k Hravcové odnoži, takže bez jeho svolení nikam a je jasný, že pokud tam bude Kokta7,tak mi prostě výjezdní doložku nedá:-(
    2 body
  11. Jenže Pancho vlastní akcie firmy Turtle wax, to je jiná třída Kolik máš na té oktě najeto synovče? Mě to začalo chroustat po 50tis...což je prej u této motorizace normální. S M3 by byla zábava, to uznávám
    2 body
  12. Říkal jsem bráchovi, ať jde k nám do pirátského klubu, koneckonců, má taky třídu oktávky a koncern, i když Španěla. Kokta je duší taky poloviční španěl, trvalou kubánec a myšlenkama západoněmec
    2 body
  13. http://www.autoforum.cz/technika/start-stop-soucasne-motory-znici-zatezuje-je-i-destinasobne-vice/
    2 body
  14. Doplním, jenom co překonám svou vrozenou lenost :-))
    1 bod
  15. Zdravím, když jsme u té přehlednosti, tak jsem to udělal ještě pŕehlednější. Nic proti tamtěm malůvkám. Omlouvám se za použité symboly, ale nechtělo se mi je tvořit. Klidně to schéma upravte někdo. Udělal jsem ho pro větší přehlednost. Jinak jestli je k nepochopení to paralelní propojení, jak je znázorněno fialově, rád to překreslím.Kdyby se to zapojilo seriově jak je to nakresleno za sebou, tak by to nefungovalo.
    1 bod
  16. Doufám, že bude i fotka, jak se veze na VW odtahovce. [emoji16][emoji16][emoji16]
    1 bod
  17. No uvidíme, kdo nakonec dorazí. Před chvílí jsem mluvil s Petrem Hravcem, tak dává dohromady moravské komando, které dorazí....
    1 bod
  18. Klintíku ty se moc nesměj... Mě naboural, hned si z toho měl Vánoce. Hned z toho byla trvalá a já nevím co ještě Naboural se Pančo a kdo zase vymyslel kola z filmu "Návrat do minulosti", kdo to asi byl?
    1 bod
  19. Ani se nedivím, že se bál,panovaly tady zvěsti, že si sebou Hravec veze žehličku na vlasy:-D
    1 bod
  20. možná bude lepší když tedy zase raději strachy zůstaneš doma! nebudeš riskovat jazykovou průpravu a budeš zcela v klidu
    1 bod
  21. nejsou to v Koktově případě spíš lizkulci nebo lizkaďáčci? nebo obojí? jj domluvím se s Kačerem, však je ještě čas....
    1 bod
  22. No jestli se hravec bude chovat jak v tématu o applu s připojením ke Kryštofovi přes BT, tak to bude něco v Krušovicích... Nic proti novým lidem nemám o to me fakt nejde...(viz petr, Pancho a motosman)
    1 bod
  23. Tohle má Kokta rád :D (Rádiusí lizpiči) Hravec: vezměte s sebou Kačera
    1 bod
  24. bylo to trochu jinak, ale budiž, tvá verze není nic proti ničemu...
    1 bod
  25. to je fakt... jak to tu s Hravcem začalo, tak jen jsem napsal něco k jeho komentu, už jsem byl za zaostalýho fanatika Clintova Clubu a měl jsem se klidit zpátky do naší nory... no a jak čas plynul, Hravec se k nám šinul,... a nakonec je tu jako doma
    1 bod
  26. Ja nekde slysel/cetl, ze smerove pneumatiky jsou obecne hlucnejsi nez asymetricke (pravdepodobne mysleno na suche vozovce). To by nekomu mohlo pomoci pri vyberu...
    1 bod
  27. No jo, nejede to=nežere to.
    1 bod
  28. no, s tou ekologií to fakt nebude tak hrr, co ušetříme na emisích to projedeme na chemii do baterie, na mědi alternátoru apod. Úsporu paliva já sám vidím v létě cca 0,2-0,5l na 100, přičemž to CG jezdí prakticky 90% po městě. Ale když budu mít těžkou nohu, tak mě ani s/s nespasí. A za tím, že s/s bude povinnou součástí aut od 20?? (ono to přijde) vidím jen kvalitní lobby dodavatelů dílů pro s/s podpořené jimi zfanatizovanými loutkami jež si říkají ekologové.
    1 bod
  29. Tyhle modré záblesky ve zpětném zrcátku taky dobře znám
    1 bod
  30. Zbytek dostanu příští rok.
    1 bod
  31. Zase špatně, tys nedával pozor ani v té autoškole. Od 1.1.1990 se smělo jezdit na dálnicích a silnicích pro motorová vozidla (to je ta tzv. rychlostní) mimo obec 110 km/h. Od 1.10.1997 nastala změna na 130 km/h (a to platí i dnes).
    1 bod
  32. Huri celkem si zaspal dobu A já na tom nevidím nic špatného...
    1 bod
  33. Hmmm, pěkné. Jak píše Stringo, jinak nedosažitelná auta, i když tady to by šlo za těch 700, ovšem ještě hroší je ta drahá údržba. Tam nedáš za destičky 2tis. Kokto: Ty sis nevšiml, Clint ti jednou když šel jako na hajzl povolil vypoušťák aby si musel taky dolévat jako on, aby v tom nebyl sám. Jooo, KinderCar 32tis a zatím ani deci. Hold dítě málo žere, jak benzínu, tak oleje. I když chladící jsem už 2dcl dolévat musel, byla na min.
    1 bod
  34. No tak já to nechtěl psát za ostatní, třeba Kokta na to bude mít a potom mi tady bude dusit, že za něj nemám psát
    1 bod
  35. Mno já měl dobré zkušenosti s GY UG7+. Navíc jsme je měli (máme na některých již UG8+) na všech služebních vozech. Špatné zkušenosti byly s Dunlop WS 3D. A po otcových zkušenostech z minulé sezóny s Continental TS850, jsem je koupil na čekající vůz.
    1 bod
  36. Tohle uz vypada prehledneji. To zapojeni na baterii a stropni lampicku vypada vcetne tech rele dobre. Nechapu ale ty dva "výpináč on/off externí někde po ruce". Tak jak je tam mas ted dane jsou tam zbytecne, nic neodpojuji. (Ale to jsi tam asi jen zapomnel vodic.) Vubec ale nechapu ten modul "světelná reakce nahudbu". Asi by to melo LEDky rozblikavat do rytmu hudby, ale jednak neznam zapojeni toho modulu (to je asi nejaka koupena hotova krabicka?) a jednak to takto zapojene LEDky urcite nerozblika. LEDky jsou totiz porad napajene stalym plus z baterie, takze tezko zacnou nejak blikat. Popis co ma delat ten modul a jak ma byt zapojeny (nebo nejaky odkaz, pokud jsi ho nekde kupoval) a nejak to vymyslime.
    1 bod
  37. Mě poslední dobou rozčilujou ty rychlé dodávky, jedu si kochačku po dálnici 140 v levém a najednou za mnou rozdrážděnej Fiat Ducato, to mě pak točí, protože nechat se předjet dodávkou, to je věčná potupa a zatracení. Musim na to šlápnout a pak mi to žere jako mlejn
    1 bod
  38. Petrrr: Počkej až Pancho detailista proleští prožranym plechem díru, to se budeš zase smát ty :D
    1 bod
  39. ja spiš čuměl, kolik je místa vzadu v tom rapidovi jak v O2 +-... a leon je moc krásnej, taková cupra
    1 bod
  40. jestli bude taková zima jak je teď, tak nám nic jinýho nezbyde
    1 bod
  41. Pancho: to víš, že tě nesvezl, když jsi mu řekl, že má zadní sedačku jak z Wartburga Ještě ráno se šel prej Petrrr podívat do kinder káry a sednul si tam na hodinku a přemejšlel o tom....
    1 bod
  42. můj skromný odhad je, že by to mohly být 25W xenony (absence ostřikovačů světel) alá rapid. To není zas tak špatný řešení. Ale vyvážení bíle je stejně nastavené špatně takhle modře to asi fakt svítit nebude.
    1 bod
  43. Jen dodám- po aktualizaci na iOS8 funguje s Columbusem bez problémů a bez mazání/resetování
    1 bod
  44. Ahoj, jen pár řádků (jakožto provozovatel eshopu cars-parts.cz) pro osvětlení nespokojenosti uživatele Honza9007. Ano, skutečně mám eshop jako koníčka a vedlejší příjem. Ano, původní termín předání jsem z důvodu hospitalizace s akutní ledvinovou kolikou zmeškal a ozval se až po dvou dnech (bohužel dříve to opravdu nešlo). S Honza9007 jsem si dohodl náhradní termín (v telefonu jsem byl ujištěn že se nic neděje) předání zboží, do kterého prozměnu "vlezlo" něco jemu (zavolal a omluvil se) a přijel den následující. Poděkoval, popřál brzké uzdravení a (alespoň já měl ten pocit) spokojený odjel. Nemám zapotřebí se nějak obhajovat, ale mrzí mě psaní poloviny skutečnosti. I když ona se většinou píše nespokojenost, ti spokojení nemají důvod se ozývat. Mějte se hezky a ať vám ty krasavice dlouho slouží.
    1 bod
  45. Moje postřehy s Octavii III G-tec. Jezdil jsem přes víkend, najel jsem cca 400km. Dynamika stejná jako moje TSi, motor tišší, podvozek tišší, průměrná spotřeba 4kg CNG/100km, při ceně 24.50 Kč za kg, to vychází necelou 1,-Kč na kilometr. Clint: lenochod to rozhodně není a když si uvědomím, že pojedu za +- třetinu tvých nákladů, musím se nad tvým příspěvkem jen pousmát
    1 bod
  46. Další z výletů se tentokráte odehrál až na Sever Čech do Českého Švýcarska, celkově odjeto cca 1100km se spotřebou 5,8l/100km cesta tam a zpět cca 800km + popojížďky na místě, rychlostně na hranicích limitů někdy max o 10km/h navíc, viděli jsme pár aut na střeše či v příkopě evidentně vinou vysoké rychlosti, proto říkám jezdit s rozvahou, x-aut co mě předjelo a jeli stylem brzda plyn jsem stejně za chvíli dojel svou ustálenou jízdou, tak proč spěchat a ohrožovat tím sebe své spolucestující a ostatní účastníky provozu. Cesta tam (sobota) vpoho bohužel při zpáteční cestě (středa) skoro hodinové čekání v kolonách. Trasa Beskydy - Olomouc - Hradec Králové - Liberec - Horní Podluží.
    1 bod
  47. Natvrdlej jsi akorát ty a tvůj způsob vyjadřování !! Nechápu, že u novýho auta si měníš věci sám, navíc tam dáváš díl z Fabie - jsi normální? Asi ne ... ale jediná rada co ti každý může dát je ta, že tam máš vrátit původní originální díl a jet do jiného servisu. Nic víc, nic míň. Buď rád, že máš Škodu, která je na každém rohu, připadá mi, že si sedíš na vedení sám, když nejsi schopen jet do jiného servisu bez toho, aby ti to někdo napsal! Pokud nejsi schopen pochopit ani tohle, pak nemá smysl ti tu něco psát PS: jestli ti vadí "blbý kecy", nemusíš tu být ... nikdo tě tu nedrží
    1 bod
  48. Taky mam mezipodlahu v kufru a spokojenost. Podlaha se da zvedat a vytvaris tim i delici prepazku v kufru. Vyhodou je, ze kdyz mas v kufru mezipodlahu, tak pri sklopeni zadnich sedacek tam neni zadny schod do kufru. At zije camping :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...