Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/07/14 ve všech sekcích

  1. 3 body
  2. Clinte tak do inzerátu napiš " v luxusní péči autorizovaného servisu". Protože to auto nikdy neprodáš. Mám dojem, že se to sere s železnou pravidelností. Jak jsem psal dříve. Škodovku si může dovolit jen bohatý člověk.[emoji3]
    2 body
  3. 1) Slibovat, že přijde Ježíšek - šíření poplašné zprávy § 357 Trestního zákona (dále jen TZ) - až 2 roky. 2) Když nebudeš poslouchat, nedostaneš nic - vydírání § 175 TZ - 6 měsíců až 4 roky. 3) Když budeš hodný, Ježíšek ti přinese ... - podplácení § 332 TZ - sazba až 2 roky. 4) Lití olova - činnost, která může způsobit újmu na zdraví - §148 TZ - odnětí svobody až na 1 rok. 5) Otevření dopisu pro Ježíška - porušení listovního tajemství - §182 TZ - až 2 roky. 6) Když vydržíš až do večera "nepapat", uvidíš zlaté prasátko - § 207 TZ - zanedbání povinné péče - trestní sazba až 2 roky. ​ A T D Takže bacha !!!
    2 body
  4. Dusan94: Jen se mrkni, jestli ti bude stačit příkon 70W, některé notebooky mají i 90W, tak aby to utáhlo...
    1 bod
  5. Treba jim neveril a jel jeste samostatne po sve linii. Taky jsem si dopisoval diky silentbloku pac servis nebyl schopnej niceho resp. byl ale SA to tutlala i pred servisy. Zadne TPI atd.
    1 bod
  6. To Drobecek: To je pomalu na zápis do Günnesovi knihy rekordů!
    1 bod
  7. v pohode ... ...ale s rodinkou (lubinob,Lumi) si pôjdete sadnúť v salóne k TV
    1 bod
  8. boban1108: nejsem si zcela jist, že všechny nabíječky notebooků s trojkolíkem nepoužívají ochranu zemněním. Pokud je zapojena zem a dojde ke zkratu, je odebíraný proud natolik veliký, že na 100% shoří pojistka rychleji, než dojde k zahoření. Jak se zdroj zachová bez zapojené země (počítá-li s ní), až se ti uvnitř něco uklepe spadá do spekulací o pravděpodobnosti a štěstí. Adaptér, který zem nepoužívá ji zpravidla ani nemá - je dvoukolíkový. Jediné řešení, které je bezpečné, uznatelné pojišťovnou "kdyby něco" je dvoukolíkový adaptér. P.S.: Já se tedy v autě bojím: od nastartování až do vypnutí motoru. motosman: tvůj měnič používá ochranu nulováním, což v případě poruchy zabezpečí stejně vysoký odebíraný proud jako při zemnění. Ale má zabezpečeno, že fáze bude vždy vlevo. Víc bych to nerozebíral, bo by mohlo některé "odborníky" napadnout zapojit nulování i na tady tom "dvojkolíku", o kterém diskutují a to už by šlo opravdu o život...
    1 bod
  9. ...musím surimu hodiť odkaz na toto vlákno
    1 bod
  10. škodou tam, fordem zpátky
    1 bod
  11. S tímto novým typem motoru najet přes 300 tis. km není zas tak špatné, máš asi veliká očekávání v dnešní době úspor a obrovského tlaku na produktivitu. Je pravda, že dříve jsi mohl od TDI čekat přes půl mio, ale taky sis to zaplatil v pořizovací ceně, koukni kolik to stojí dnes. Takže asi tak, pokud se tyto motory přehoupnou bez problémů přes 300 tak za mě dobrý.
    1 bod
  12. Kokta samozrejme mysli i 100% overene ve Skoda+ o 30% drazsi nez jinde. A nejlepsi je AAA tam mas sicher ze koupis to nejlepsi, rikaji to v reklame. Clint tomu uveril a jeho zena ted jezdi v aute slozene ze dvou a jak je spokojena :D:D
    1 bod
  13. jak si nemůžeš polepšit koupí jiného vozu, nemá smysl auto posílat pryč... ač je staré, vím co s ním bylo děláno a to je to nejdůležitéjší, dokud jede jak má nejde o nic...
    1 bod
  14. Na SA se muzes spolehnout.
    1 bod
  15. Doma víš co máš a koupě ojetiny není řešení a hlavně v naší republice nejsou všichni slušný prodejci
    1 bod
  16. Byl bych s provozem dal opatrný, polistujes-li v tomto vlakne trochu zpět, najdeš mou kauzu s výměnou skoro celého motoru, což vše začalo právě takovouto zvysenou spotřebou oleje, reseno naštěstí kulanci od Škody. ..
    1 bod
  17. Clinte,to se opraví a pak se budeš smát ty ,
    1 bod
  18. Tak Toledo má na denní svícení žárovku P21W
    1 bod
  19. Tady je to fakt Ukrajina. Služby v háji. Čím dál více se setkávám se špatně odvedenou prací. Skoro každému podnikateli dnes v podnikání jde jen o to, jak okrást co nejvíce zákazníka za účelem obohatit se. Je mo z toho fakt špatně. Taky teď taky řešíme jednoho zevla - rádoby podnikatele, který dostal dost peněz, odvedl špatnou práci a obrací se teď zády... Prostě hnus
    1 bod
  20. ako vidím,tak debata nabrala správny smer
    1 bod
  21. No samozřejmě to mohlo utéct některý fotce, kde je okno nebo pravý blatník. SPZ mažeme, na VIN zapomínáme. Ale to už by byla velká paranoia. Velký Bratr Google stejně o nás ví i to, co o sobě nevime my sami.....
    1 bod
  22. Odpružená poloha - mám na Superbu a moc jsem nepochopil smysl, proč to na nějakou dobu zavedli. Kontrolka - za mě nerozumím steskům nad jejím zmizení a zdůvodněním "prověření časem". Její smysl vidím v Superbu pouze v tom, že indikuje kdy se zapnou normální světla. Dementní svícení dole u mlhovek je naštěstí pryč. A pokud budíky přestanou za šera svítit a donutí k manuálnímu zapnutí normálních světel, tak mně přijde kontrolka zbytečná.
    1 bod
  23. Protože jezdím spíše krátké trasy.
    1 bod
  24. čo tak začať napojením na diagnostiku? ...
    1 bod
  25. Tady zase dneska chcípnul Koktův velšteriér koukám.... Petrrr doma hraje ruskou ruletu s Ukrajinci, Pawouk si konfiguruje Fábii, Kokta si honí vocas s raťafákem a Pancho asi sežral leštěnku od Doda.....
    1 bod
  26. Jinak v autosalonu Golf Sportsvan 2,0 TDI a nevypadal zle. MPV pro nas pro fotry od rodiny. Slusny jizdni vlastnosti s da se s tim jed i svizneji.
    1 bod
  27. Něco málo k předchozí diskusi o kontrolce tlumených světel. Pro mě je další kontrolka tlumených světel ve štítu zbytečná, když už je jejich signalizace použití na samotném přepínači na palubce a když je svícení či nesvícení indikováno funkcí podsvětlení budíků. Jakmile mi pohasnou budíky, tak zapnu přepínačem světla, budíky se rozsvítí a já bezpečně vím , že svítím. Nevím proč bych tam měl mít v budících další rušivou kontrolku. Úplně stačí standardní signalizace použití dálkových světel. Tolik můj názor na věc.
    1 bod
  28. bezvadný podvozek u i20? Určitě né moc dlouho a když todle řikáš tak doufám že jsi s obouma jezdil :-) Motory lepší? Ano jen papírově :-) Exelentní jízdní parametry? Opakuju že doufám že jsi v obou jezdil!! Cena je vždycky u všech vozu lepší než ceníková a velké plus k FIII u které bude sleva mnohem lepší než konkurence! To díky strategii celé škody :-) Teda FIII považuji za lepší volbu než i20 :-) Wolfspitz zase si se ukázal, bohužel... p.s. FIII má vnitřní rozměry +/- stejné jako u i20, spíše pár mm hovoří pro FIII takže zase jsi neobjektivní....ale kdo to pozná ty mm/cm, důležité je, že tu zase plácáš nesmysly
    1 bod
  29. Já tohle vlákno miluju... Vždy tu po čase někdo napíše, že má zástěrky.... pak všichni co jsou pro, napíšou že se jim to líbí, a druhá skupina zase, že se jim to nelíbí.... a tak pořád dokola.... ale Pawouku je to pořád k tématu ! Jinak fotka je to nádherná... to jsi ty garáže před tím uklidil, než se fotilo..... ?
    1 bod
  30. rozumny pristup a prispevek.... Budes spokojen. Jak pises o vytkach zde naforu na ruzne veci - prijde vetsina lidi jsou zde jednak "fajnsmekri" do aut v tom nejlepsim slova smyslu, a jednak lide kteri prisli na nejaky problem a aktivne hledaji zpusob ho resit, odstranit. Jsem spokojen, prechazel jsem z OI. Zaverem: Diky za tohle forum.
    1 bod
  31. No všude tu na fóru čtu více či méně plamenné diskuze o tom, zda je Rapid špatný, dobrý ... lepší než auto X, horší než auto X, atd. Jsou tu všechny druhy názorů od "jezdím dva roky a spokojenost" až po "jsem hrozně zklamaný, tvrdé plasty, koukající kolejnice u sedačky atd." Je to prostě co člověk, to názor. Z některých názorů tedy zůstává až rozum stát. Přidám také svůj intelektuální výplod mysli (a to ještě Rapida nemám) :-) Přesedám do Rapida z Fabie I RS. Ve zkratce ... nejlepší auto, co jsem kdy měl.. ALE nadešel čas jít dál. Fabie už má něco najeto, servis byl vždy drahý a je čím dál dražší vzhledem k postupujícímu stáří a opotřebování auta. Navíc teď má ještě rozumnou cenu k prodeji. Původně jsem chtěl Octavii 3, ale změnil jsem názor. Důvody: - až moc obří auto - v mnou přijatelné výbavě moc drahá sranda - strašně se krade (zejména v exkluzivnějších výbavách) Nakonec tedy Rapid. Zvolil jsem cestu o level nižší třídy, ale zase bohatší výbavy za méně peněz. Co od nového auta očekávám: - více prostoru pro mě a pasažéry - větší kufr... vlastně o hodně větší kufr - větší luxus... Fabie byť RS je svou výbavou poplatná svému roku výroby 2006... těším se na vymoženosti typu bluetooth handsfree, maxidot, ovládání na volantu, vyhřívané sedačky atd... oproti výbavě FI RS mi chybí snad jen tempomat a ostřikovače světel - větší komfort cestování... FI RS měla dost ďábelské odpružení... k dobru sportovnímu duchu jízdy, ale na D1 jsem vyklepal duši - od motoru 1.2TSi očekávám, že mě doveze na krátké i dlouhé vzdálenosti s přiměřeným komfortem a výkonem přeplňovaného motoru a snad i s rozumnou spotřebou díky 6-kvaltu Co od nového auta neočekávám: - že bude takový trhač betonu jako FI RS Výtky zde fóru ala že Škoda šetří na tom či onom... absence všlijakých krycích plastů, koberec na víku kufru místo plastu, chybějící dojezdy oken atd. ... prostě neřeším. Posadil jsem se do Rapida v salonu (víceméně ve stejné výbavě jako mnou objednaný) a subjektivně to pro mě bylo luxusní posezení. Projel jsem se... měl jsem 3 lidi na palubě.. jel jsem město, okrsku, dálnici... a i přes mojí zhýčkanost z turboefektu 1.9TDi PD 96kW... jsem s Rapidem neměl vůbec žádný problém. Jen doufám, že mě nepostihnou závady, které jsou tu na fóru občas zmíněny, např.: voda ve dveřích, různé neduhy TSi atd. Snad alespoň něco doladili za 2 roky působení tohoto modelu na trhu.
    1 bod
  32. mě na tom nepřijde ošklivýho vůbec nic
    1 bod
  33. zdárek, ja jsem sice z VW Clubu s pašíkem, ale měl jsem stjný problém. Rady jsou tyto: 1. vyčistit odtokové kanálky (a ty posr... gumičky vyhodit - jen se ucpávají a nenašel jsem jiný význam) 2. pod deklem pylového filtru nanést vrstvu tmelu 3. zkontrolovat kryt torpéda (prostě ten plast který nejde sundat bez demontáže stěračů - já ho měl v místě nad filtrem zespoda praskly a teklo přes něj na filtr a přes filtr dovnitř) 4. přetěsnit tmelem kryt stahovačky (aneb plech pod tapecem dveří) 5. pokud máte šíbr tak vyčistit odtokové kanálky (otevřít okno doplna a v předu jsou dva které vedou A sloupkami k pantům předních dveří - tam jsou takové scvaklé hadičky - nastřihnout protože časem zatvrdnou a voda nemá sílu je oddělit aby odtekla) vždy řádně vysušit auto !!! (sedačky ven, vyždímat vodu pod kobercem a zavřít tam přímotop na celý den) hodně zdaru, než jsem vše utěsnil tak jsem vytáhl 3x6 litrů vody (3x vytopené auto)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...