Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/19/15 ve všech sekcích
-
Lepší by bylo zasadit strom za každou padlou Škodovku. To by byl teprv prales.3 body
-
Radius: Jo to nevím co s ní je, ale při trochu vytocenych kolech a díře to zavrze jak stará herka. Na reklamace uz se.., připadám si jak kdyz si vymyslim. Časem budem muset měnit naši Fabii a uz ted vím, ze SA muže zapomenout. Tohle je firemní, takže jestli firmě nevadí, ze za dva roky zase vyhodime peníze za tuhle plecku tak s tím nic neudělám. Ja bych uz proste OIII nevzal. A to sem si ji tak strašně pral. Ostatní mají sice líné Supy, ale jízda s tím je pro me balzam.3 body
-
Tak slibované dojmy. Nejprve první setkání s kombíkem: Na salon dorazil (podle vedoucího prodeje cíleně) ve verzi Ambition v levnější konfiguraci (15" litá kola, pouze obyčejné světlomety) a v docela netradiční hnědě barvě. Abych pravdu řekl, tak v téhle kombinaci se mi to auto opravdu nelíbí - zepředu hodně smutný výraz kvůli světlům, zezadu tmavá barva ještě zmenší zadní světla. Na druhou stranu když je naleštěné, tak metalické prvky v barvě hážou pěkné odlesky na hranách a plochách. Přesto je tmavá barva krok špatným směrem. MichalV123 odpustí, ale když už tmavou, tak alespoň metalízu. Také jsem konečně viděl naživo ližiny a bohužel jsou z matného černého plastu, naděje, že by byly lakované lesklou černou jako u OIIIRS je fuč. :kol-26:Ale jsou rozhodně hezčí, než ližiny na OII Combi a FII Combi. Tohle provedení ližin, na které přešel celý koncern od Škodovky po Porsche se mi líbí. Auto bylo ještě zafóliované, tak jsem alespoň viděl to, co každého u kombíku zajímá - kufr. Jak už zaznělo recenzích, tak je to pořádná díra, ale je hezky geometrická. Háčky (narozdíl od FII se už nevvyklápí) a přihrádky po stranách jsou fajn, přihrádka pod podlahou je velká taky dost. To by bylo ke kombíku asi vše. Fabia III 1.2 TSI 81kW - svezení č. 2 Dostal jsem klíčky od auta v barvě Race Blue a cestou k němu zhodnotil, jak dobře naživo vypadají 15" litá kola Propeller na zimních Michelinech, která chci pořídit na kombíka na zimu. Při pohledu na kliku, který odhalil systém Kessy, jsem klíčky zase strčil do kapsy, zatáhl za kliku u řidiče a poprvé mohl zhodnotit sportovní sedadla z paketu Dynamic. Po rozpačitých dojmech z fotek novinářů, na kterých šedé pruhy na bocích vypadají až moc světle, vypadá realita mnohem lépe. Tmavší, šedé kontrastní švy sedadla hezky oživují, kárované středy lehce navozují dojem sportovních sedadel v Audi S a RS. Použitá látka vypadá opravdu kvalitně. První nasednutí chce trošku cviku, boční vedení sedáku je opravdu výraznější než u standardních sedadel. Přesto se není třeba bát nějakého utiskování zadnice Naopak opěradlo sevře záda opravdu pěkně, narozdíl od základních sedadel je cítit i podpora horní části zad a ramen - přijde mi, že sportovní sedadla jsou kvůli tomu lehce "zlomená" a vytváří tak lepší podporu zad. Zde prohrávají standardní sedačky (které jsou opravdu dobré) na plné čáře. Veliké plus mají sportovní sedadla za prodloužený sedák i opěradlo. Pevná hlavová opěrka ničemu nevadí, myslím, že nejen na mých 178cm je její poloha ideální. Co se mi naopak nelíbí ani trochu je "supersportovní" zploštělý volant. Nejen že je to prázdná show, ale při řízení zploštění opravdu vadí při točení. Ano, použitá kůže je sportovně perforovaná, ale hladká kůže na kulatém volantu mi přijde lepší a příjemnější. Tak toto tedy opravdu ne, za ten minimálně 7 tisícový příplatek (3,5 volant, 3,5 rádio s telefonem) to opravdu nestojí. Sportovní pedály vypadají super, jejich ovládání je stejně pohodové, jako u obyčejných. Vyzkoušel jsem lépe bezklíčové startování - s vyřazením bez spojky stisk tlačítka pouze zapne zapalování, druhý po zmáčknutí spojky nastartuje motor. Ve srovnání s prvními jízdními dojmy mi už při řazení nevadí loketní opěrka. Za jízdy je motor v nízkých otáčkách opravdu parádně utlumený, na volnoběhu o něm pomalu ani není vědět, při vytočení jeho zvuk neobtěžuje, je i hezký (asi záleží, z čeho přesedáte - řidiče atmosférických šestiválců fakt nenadchne, ale proti HTP je moc pěkný). Dojem z první jízdy, že není slyšet pískání turba se tady potvrdil. Trochu škoda. Jinak je motor opravdu skvělý - rozjezdy zvládá v pohodě, od 2000 ot. už výrazně táhne, ale po překročení 4500 už se nic velkého neděje, ale výkon stále neklesá. Jen už negraduje. Je to přesný opak atmosférické 1.8 20V 92kW v OI, která slušně táhne od volnoběhu (díky objemu) a po 4 tisících chytne druhý dech a pořád graduje. Přesto je nová 1.2 TSI lepší motor a 1.8 20V roznese na kopytech. Jak v jízdních výkonech a parametrech, tak ve spotřebě. Podvozek, nad kterým jsem se v prvních dojmech už rozplýval, 15" kola ještě vylepšila. Tam, kde FII na 15" kolech bouchá, se FIII jen plavně přenáší. Podvozek se opravdu povedl. Ještě k asistentům - front assist mi jen jednou dolů na maxidot vyplivl obrázek varující před malou vzdáleností od auta přede mnou, ale jinak nezasahoval. Předváděcí auto taky nemělo tempomat, jen speed limiter. Ten se dá přerušit prošlápnutím pedálu plynu až naplno (jako je tomu při kickdownu u automatu). Pokud jsem na něco zapomněl, klidně se ptejte. Já jen dodám, že se těším na svezení s kombi a zítra jdu na něj podepsat objednávku . Dodací lhůta je 10-11 týdnů a protože staré auto půjde na protiúčet raději hned, než mi na ulici někdo neopatrný sníží cenu, tak budu tuhle dobu bez auta Alespoň se mám na co těšit.2 body
-
Tak víme od Honzíka, co ten dvoulitr umí. Bude to chtít mimořádný čaj o páté, abychom ti to řádně zkritizovali. Kdy nás pozveš?2 body
-
Noju hoši, potřeboval jsem jezdit a ne čekat 4 měsíce (teď i 5 pač koncernu došly dieslové motory). Proto oktávka v liftu, roční vůz původem z MB, se zárukou 4 roky.... 1/ Nemám rád bílou.....proto ji mám 2/ Nemám rád TDI....proto sem ho koupil Ještě to mohl bejt myslivec a byl bych zralej do Beřkovic2 body
-
2 body
-
Clintova modla, to samé se může stát bohužel i nám všem..1.4 jak jsem už řikal mi stačila. Kokta je už obětí downsizingu :-)2 body
-
tak vzhledem k tomu, že prakticky všichni tady jezdí ve škodovce, tak se moc pozitivních informcí o Citroenu nedozvíš. Já bych samozřejmě do něj nešel z mnoha důvodů, které namá cenu rozebírat, jelikož nejsem nestranný... Ale nadruhou stranu musím přiznat, že RS mi pro "mamku" nepřijde jako úplně dobrá volba. Proč potřebuje RS? To je takový drakouš? Pokud nevyužije výkon navíc, tak zbytečně podstupuje o něco vyšší riziko krádeže a také fakt, že tyhle auta si lidi nekupují, aby je šetřili - takže vyloženě pěkných kousky vzhledem ke stáří vozu už prakticky neexistujou. Navíc jestli bude jezdit po městě (asi krátké trasy, co?), tak nafta není ideální. Myslím, že mamce by do města stačila 1,2 HTP, ale to jsi asi slyšet nechtěl2 body
-
2 body
-
Jak se tady bavíte o tom výběru auta, kdybych si mohl vybrat ( samozřejmě v nějakých ještě rozumných cenách, protože jinak jsem fanda aut s vrtulkou ve znaku) asi bych risknul koncern... Seat Leon Cupra ST http://www.autoforum.cz/bleskovky/seat-leon-st-cupra-ma-ceskou-cenu-jen-s-280-konmi-startuje-na-711-900-kc/?utm_source=rss&utm_medium=direct&utm_campaign=rss Myslím že není třeba mít nějaké RS jenom proto že je z MB.2 body
-
Hele Jiří a co Tě nutí, říkáš, že plánujete zvětšit Clintův klan, tedy manželka bude na mateřské a auto nebude potřebovat. Ta fábka nakonec bude nejspolehlivější paradoxně, na dálnici nebudeš lítat 150, ale předpisově 130 a ještě ušetříš na pokutách. Auto si pořídíš po mateřské, mezitím došetříš. O3 už bude po FL a hotovo. my taky máme te´d 2 auta, z toho jedno furt stojí, musím se donutit s ním alespoň jednou týdně do práce aby to nestálo. A prodávat se mi ho nechce, páč co bych za něj asi dostal (i když to má hovno najeto 4 roky starý) a po mateřský vím, že ho manželka zas dost užije. Na fóra nechoď, to bys nekoupil nic, zase to Mondeo je končící model co se nějaký pátek vyráběl a tak by měl být vychytanější s méně eco kurvítkama než nyní kdejaká novinka Tak že se vyser na auta a raději hopsni na manželku.2 body
-
Jinak ti Clinte samozřejmě gratuluji k novému (zánovnímu) vozu značky ŠKODA a přeji ti, abys s ním měl jen radost ze svezení a méně problémů, než s předchozím.1 bod
-
Podle technika zlobily navíječe "při jízdě z kopečka" a tak jsme zvedali Fabie pod prdýlky a zkoušeli navíječe. To vorlajz- většina Style. Jakékoli přihazování např. Active a rádio plus dálkáč nemá smysl, to už raději Ambik s tím samým a má mlhovky, než Ambik s projektory a litými koly, vychází líp Style s čidly vzadu lepším rádiem. Auto se nekupuje na týden a pokud dát za auto 289 nebo 306 už při horizontu 10 let nehraje roli, pokud má auto sloužit a nebude potřeba si to šetření omlouvat.Zpět k objednaným vozům. Active ani jedna. Všechny naopak TSI.1 bod
-
1 bod
-
JÉŽIŠI OJETEJ ROČNÍ VUZ, JAK SI TO MOHL KOUPIT DYT JE TO ŠPATNĚ ZAJETY SI MĚ ŘÍKAL1 bod
-
1 bod
-
Takže je to jasné - Clint nasadil koktovu metodu: nemám rád bílou, tudíž si koupím bílé auto, nemám rád naftu, tudíž si koupím diesela.1 bod
-
1 bod
-
Tak to Clinte vysypej a nedelej herecku. Si vetsi napinak jak napinak v TSI bez zoubku.1 bod
-
Pac se s nama v duchu loucil. Mel uz predstavy jak vytvori novy Ford team piratskej.1 bod
-
konečně je s tebou švanda strejdo, ve čtvrtek sem tě ani nerozveslil našemi žerty1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No ještě že jsem se té tvojí zbavil 110kw, je poznat že to moc nejede, asi i tou vahou ale ten interiér je opravdu moc povedenej..hlasové ovládání je teda na vyliž prdel1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nazdárek,člověk se vrátí z dovolenky a nestačím obracet stránky. Ondrovi musím poděkovat za nádhernou píseň, už ji mám v autě na disku. 15.2. se samozřejmně k Vám připojím,možná i s paní, a žasnu nad tím zájmem. Když jste tady řešili kdo kde a vedle koho bude stát,napadla mně geniální myšlenka. Já navrhuji seřadit se "DO PATRA" podle roku výroby.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky bych to bejt tebou zkusil, ale chce to fakt pořádně ohřát, aby to bylo jasně slyšet a nedělali z tebe v servisu blázna. Ze zkušennosti stačí courat cca 10km svižně po městě a musí bejt min. nad 5 stupňů. Prostě víc řadit a vytáčet to a nenechat motor přirozeně vychladnout. kasekvvv: to jsem já co mám pumpu vyměněnou a svině to dělá znova :-)1 bod
-
statisticky vychází nejlépe místo za spolujezdcem. Až si pořídíš druhé dítě, tak už si musíš vybrat, které máš raději1 bod
-
Zrovna před týdnem jsem poprvé nainstaloval a malá v ní jela poprvé a byla spokojená, mám tu cybex s pultíkem (někde výše jsem dával odkaz) Malý už bude tedy v únoru rok, je v zimním oblečení a nezdá se že by jí něco vadilo, byla z toho vyvalená, že najednou vidí dopředu a ani nedutala :-) . Co vím tak Romer je taky dobrá značka. Sedačku mám pochopitelně vzadu napravo ve směru jízdy. K sedačce jsem si i koupil takovou spec. podložku pod ní abych nerozedřel čalounění třeba a takovej kapsář na zadní stěnu sedadla spolujezdce proti okopání (i když to není úplně ještě a u Rapida už vůbec ne zapotřebí, ale kapsy se hodí). http://www.slune-cz.cz/diono-chranic-autosedadla-stuff-n-scuff/ http://www.slune-cz.cz/diono-chranic-autosedadla-grip-it-black/ http://www.slune-cz.cz/autosedacka-cybex-pallas-2-fix/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Právě jsem k této události bouchl šáňo. Ať má Clint šťastnou ruku při výběru. Veuve Clicquot, Maison Fondée en 1772, Brut, À Reims France.[emoji39]1 bod
-
1 bod
-
ja vim ale ja uz kdyz sem videl prvni Rs O1 tak sem si rikal to chci:)) a kufr pouzivam,vozim bednu s kosmetikou a obcas nakup a ja odjakziva mel skodovky a spokojenost.vse si na tom vetsinou udelam sam co se tejka mechachanicke prace a hlavne se na to sezene cokoliv.ale je fakt ze dneska uz ty nove auta sou proste spotrebak a je jednoo jestli je to skodovka nebo ford a proto sem spokojen za to co mam a nic noveho nechci a jestli to vyjde poridim si O1 1,9 tdi a spokojenost1 bod
-
1 bod
-
Napíšu to asi takhle... Na fórum Škodovky jsem se přihlásil z toho důvodu, že jsem si objednal F3 combi a chtěl se dozvědět co je možné se dozvědět a co se dozvědět chci. Bohužel se tu stále ozývají jedni a ti samý exoti, kteří neustále opakují, jak Huyndai, nebo Kia, Dacia a kdoví co ještě je lepší. OK, je to Váš názor, já se s vámi přít nebudu. Kdybych chtěl být sprostý, tak Vám napíšu, ať jdete do ..... Řešte si své vozidla na svým mateřských fórech a nechte nás laskavě být.1 bod
-
1 bod
-
Buď v klidu, moje taky ne... za boha se se nemůžu dostat na spotřebu benzínu co mám napsanou v techničáku1 bod
-
Zajímavé informace. Ať je to, jak chce, Room je první auto v mém životě, které jsem si pořídil druhé v řadě. Prostě mi maximálně vyhovuje, tak jak je postavený a jinak bych to asi nechtěl.1 bod
-
Já bych se trochu pozastavil nad tím původním příspěvkem, který zde typově není nijak ojedinělý. Představte si, že ráno dáte auto do servisu. Po obědě si v práci u kafe otevřete internet a z této diskuze zjistíte, že mechanik vůbec neví, co s tím. Možná mu také poradíte. A třeba vám to ani nedojde, že se jedná o vaše auto. No a odpoledne si jdete auto vyzvednout a mechanik vás pěkně zkásne1 bod
-
no vidíš, třeba aj občas prohnat, aj tu moju babičku Fábuli občas protáhnu, aby nezlenivěla1 bod
-
O víkendu jsem zaslechl pískání z pod kapoty. Neřešil jsem to a druhý den to po zahřátí pískalo zase. Ani jsem neotevřel kapotu abych zkoumal kde se to bere a až teď mne napadlo pohledat na netu. Koukám, že to není nic vyjímečného. Píská mí 63kW verze z poloviny roku 2012. Najeto 18k km. Auto je už po záruce, tak to nechám pískat a budu to jenom sledovat. Ale jak se říká "auto není hudební nástroj, auto se neposlouchá, autem se jezdí" Netušíte jestli TSI má ventil odvětrání (PCV)? Ten umí u některých motorů dělat zajímavé zvuky závislé na otáčkách.1 bod
-
1 bod
-
Prejde to samé = už nestratí výkon ale skape úplne , v ideálnej dobe v ideálnom čase a na ideálnom mieste ...1 bod
-
1 bod