Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/15 ve všech sekcích
-
Rád bych Tě slušně požádal o soudy s cenou k ponechání pro kanára. Už se chováš celkem zoufale. ColorConcept je zrovinka pro ty co se chtějí odlišit a cena je to POSLEDNÍ co je zajímalo. A nakonec když vím kam míříš, tak i20 ve stejné výbavě i bez colorky (položka cca 13000 navíc) je tam kde je. http://www.hyundai.cz/konfigurator/7-88-239-3600-1345-31325-1339/ A zkus tvrdit, že TSI 81 jede hůř jako 74 kW. Uděláme poměr kW/ kroutící moment/cena(ať je po Tvém) a je to dané. Fabia je o cca 20% výhodnější nabídka. http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/nj3/62315#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NJ3&cc-carline=62315&cc-equipment=&cc-motor=124062&cc-color=8X1Z&cc-interior=BL&cc-packages=GPCCPCC%2CGPJSPJS%2CGWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6&cc-view=step7&cc-configurationId=64981345&cc-viewstate=%7B%22lastConfigurationHash%22%3A%224_L5_BL_8X1Z_GPCCPCC%2CGPJSPJS%2CGWCEWCE%2CGYA1YA1%2CMAFHUG1%2CMGRA8T6%22%2C%22packageItem%22%3Atrue%2C%22finishDisplay%22%3A%22show%22%2C%22selectedPresentation-step7%22%3A%22exterior%22%7D Někteří si sice budou mlít to svoje, ale realitě neutečou...3 body
-
Já to myslel tak, že pro čtyřčlenou rodinu to ideální není, hlavně mě osobně vadí kolmost zadních opěráků a nejde to srovnat třeba s Octavií 3, kde už poloha sedadel je na celkem pohodlné cestování. My jsme zatím taky jen dva a autem k moři jsme několikrát byli a dokonce i s malým Citrónem C3 a pohoda. Každopádně cesta do BG ve fabii combi ave 4 dospělích bylo utrpení. V zahraničí je ale Fabie druhé auto v rodině na cestování kolem komína a ba dálku volí pohodlí, ale bohužel je to jinou mentalitou a hlavně jiným smýšlením, kde auto slouží jako třeba holící strojek a né modla, na kterou se šetří 10 let. Ale to je složitý téma, hlavně ruská okupace se vynechat nedá [emoji20]2 body
-
Shodneme se na tom, že je to auto pro méně náročné lidi, kteří necestují velké dálky, ale jezdí kolem komína.2 body
-
není problém spočítat jakou kapacitu dané auto skutečně potřebuje....A nikdy jsem nenarazil na teoretické vysvětlení v čem by předimenzovaná kapacita byla nějakou výhodou, je to stejný nesmysl jako dvojnásobná expanze k topnému systému. Svého času byly automobilky ochotné dávat větší akumulátory, protože pochopily, že si na to spotřebitel potrpí. Nicméně krize tomuto přehánění udělala přítrž. Jediné využití je, že pokud ti zdechne dobíjení, tak to fachá o něco dýl. Pokud vše funguje jak má, tak ji nepotřebuješ a nevydrží ani dýl. Akorát ji zbytečně přeplácíš. Ale tohle stejně nemá cenu... Mimojiné hláška "objem ničím nenahradíš" je oblíbená zejmána u amíků, zpravidla to říkají do doby, než se svezou v Evropském autě...2 body
-
Pánové kašlete na to? Je to vážně děs, to tady číst. Prostě každý, má jiná názor a jiný vkus. Jednomu se líbí to a druhému ono.Kdyžmi tu někdo napíše, jaký má názor na vzhled vozidla, budu to brát. Ale kritizovat interiér, apod.,jak to bude za pár tisíc km vrzat atd.,to je děs. Nejdříve s tím jezděte a pak kritizujte. Rád si přečtu kritiku,fakta po najetých 50,100tis.km. Já jsem např. s interiérem spokojený a i dobře se to ošetřuje. Blábolíte nesmysli a tak to je. Už jednou jsem to tu psal auto za mega a vrzalo co mohlo. Kus od kusu. Neznám auto co nemá mouchy. BMW, Mercedes, mrkněte na stránky co se tam řeší a pak se podívejte za kolik ty auta jsou. Proti tomu je škodovka zlatá. Kdo chce,koupí si co chce a hlavně na co má. A to tu přizná málokdo. Někdo koupí Fabii, druhý ji pomlouvá a kritizuje a jenom proto, že na to nemá a tak haní a jezdí v tom na co má. Ale jak píši každého věc a já to neřeším. Mé poslední auto byla Octavii II Facelift. Plná, nejvyšší výbava a dal jsem ji pryč jen pro to, že jezdím sám . Nespěchám a potřebuji se dostat do služby a zpátky. Tak jsem šel do Fabie a to mi stačí. Servis všude a dílu se dá sehnat taky dost. To je jedna věc co hraje pro českou škodovku. Zkuste díly schánět na toho vašeho Korejce apod. Já si tu rád přečtu fakta ale ty blbosti mě unavují.2 body
-
tomu se říká amortizace. + 55000kč Kdybys mu tam nechal Michale ty kožené sedačky tak tam asi dá cenu 215 0002 body
-
Pánové, děkuji za vaše (úsměvné) reakce. Já vůbec nemám nic proti diskusi nad konkurencí, ale to co se děje tady je svojí úrovní čtvrtá cenová po pěti pivech. Já vůbec "krvavě" nebojuju za Škodu, já pouze bojuju proti těm hromadám nesmyslů co tu jistí jedinci zase stihli navršit. I když jsem se trošku rozepsal, tak všechno co píšu jsou snadno ověřitelná fakta (pokud to fakta jsou, hint: design je samozřejmě subjektivní) a rozhodně netrpím nějakými přehnanými iluzemi o novém autě. Ba naopak, snažím se porovnávat to co můžu porovnat (a v tom Fabia jednoznačně vyhrála) a to co porovnat nejde, v tomto případě třeba počet poruch a nešvarů co se projeví provozem, jednoduše neporovnávám a ani si o tom nedělám žádné iluze. Je klidně možné, že hned druhý týden se mi auto celé rozpadne, ale jenom velmi naivní člověk si může myslet, že u jiné značky by to bylo jinak. Považujte tento argument klidně za subjektivní, nicméně pořád budu mít klidnější spaní když budu mít "německé" auto vyrobené v ČR než "korejské" auto vyrobené v Turecku. P.S.: Rozhodně nejsem žádný "škodofil", nikdy jsem Škodu neměl a její vztah k ní pro mne byl naprosto vlažný. Nicméně auto jsem vybíral v podstatě rok a jsem si sakra jistý, že jsem výběr auta těžce promyslel ze všech možných úhlů. A potom se tu objeví nějaký Jarda co Fabii viděl projet kolem a hned má názor. To mě pak berou čerti .2 body
-
To není o žádné zaujatosti. Myslel jsem, že jsi určité věci pochopil přes SZ, nicméně neustálým bijcem za určitou značku je někdo jiný. Já jen sem tam vzpomenu reakce, resp. vůbec žádné negativní reakce na poměr cena- výkon- užitná hodnota a další věci u Fabie a jejich "nových" majitelů. Bohužel , a to předem sorry,nejen Ty neustále omíláš Hyundai i30, Hyundai i30. Ale že jejich přímý konkurent je v jejich vlastních řadách v podstatě dražší než o třídu vyšší auto je minimálně nelogické. Š-A musí s prasečí radostí těšit, že je Fabie úspěšná nejen na poli tržním, ale i v diskuzích, debatách a spol. Je to důkazem, že se stejně jako ostatní modely poslední doby nááááramně povedly a tom svědčí i určité logistické záležitosti z titulu nestíhání výroby.2 body
-
Pánové, až začnou do Hjundé dávat motor, můžeme se teprve začít bavit o tom, že to je nějaká konkurence civilizovaným značkám. A celkově nerozumím vašemu trápení. Škoda přidala třetí směnu a nestíhá vyrábět, Fabia vyhrála prestižní britské ocenění a stejně tak Auto roku v ČR. Očividně jsou novináři, zákazníci a automobilka spokojení, přesto zdejší experti na všechno "neshledávají jediný důvod ke koupi Fabie". Nevím jak ostatním, ale mě to přijde velmi úsměvné . A co se týče mě, tak vězte, že jsem měl spoustu dobrých důvodů proč objednat právě Fabii Combi - motorem počínaje, přes palubní systémy, až po fakt, že to není blbej korejec s dizajnem ala exkrement, konče. Novou Corsu jsem si neprohlížel (vzhledem k tomu, že auto již mám objednáno, nepovažuji tuto činnost za smysluplnou), nicméně na předchozím modelu mne velmi zaujaly levné ovladače v interiéru, drhnoucí prvky pro seřizování sedadel a volantu, totálně neschopné audio a co mě obzvlášť zaujalo byly naprosto imbecilní páčky za volantem (jak funkčností tak umístěním). Vrcholem argumentace zdejší haterů se ovšem stává tzv. "hodnotnější palubní deska" Hjundé či Corsy prezentovaná měkčenými plasty na její horní části. Přiznám se, že tento argument je můj nejoblíbenější a to zejména proto, protože v interiéru neexistuje zbytečnějšího místa pro použití tohoto typu materiálu než je právě horní díl palubní desky. Já raději upřednostním dokonalou ergonomii a rozložení ovládacích prvků, která je stejná nejen napříč koncernem ale i po přesednutí z německé prémiovky se člověk cítí "jako doma". Nicméně chápu, že masochistům nesmysly typu páčky trčící z volantu, ovládání světel na páčce, rádio s tisícovkou čudlíků, stupidní rozložení přístrojového štítu a řádící páka na střeše dělají dobře. Na závěr bych pro vás všechny měl jednu dobrou radu. Kázat vaše evangelium na tomto fóru napovažuji za příliš efektivní. Napadlo váš už někdy, jaké by to bylo, kdybyste vaše aktivity začali rozvíjet třeba na fóru věnující se automobilům Audi? Modrazem by mohlo porovnat, kolik "stepíků" se dá koupit za cenu jednoho Audi A1 (a toho prostoru!) a nebo vorlajz by mohl volně navázat s bohatou výbavou a nízkou cenou jeho i30. Jsem skálopevně přesvědčený, že do půl roku by se prodeje aut této značky propadly o polovinu a do Vánoc by firma vyhlásila bankrot. Takové prozření by to bylo! vorlajz: Ty pořád jezdíš v tom hlubokým sněhu a nebo kde se bere ta vysoká spotřeba? EDIT: Já rozhodně Hjundé jméno nekomolím, já pouze používám označení které si tato společnost v reklamách zkomolila sama.2 body
-
Ahoj všichni tak po 7mi letech co mám roomstera 1.9TDI s nejhoršíma projekčníma světlama co znám ( nepomáhají ani Osram Night braker + apod.) mi došla trpělivost. Objednal jsem do toho HID sadu H7 4300k, do parkovaček jsem dal světlejší LEDky. Svítí to tak o 100% líp. Vím, že to je nehomologované. s sebou vozím i náhradní klasické H7 kdyby byl nějaký průšvih, tak to přehodím. Už mě několikrát zastavili kluci od policie a vždy úplně v pohodě , světla ani nekontrolovali ...Uvažoval jsem o HOD 100w žárovkách, bylo mi řečeno, že to vypálí světlo, tak jsem zajel za kamarádem na hasičárnu, co si je objednával do volva V70. Změřili jsme teplotu klasické H7 (304°c) a té 100w ( 330°C). nešel jsem do toho , pač nevěřím na kvalitu. O HIDkách mi to samé chlapi ve Škoda servisu říkali taky, tak jsme změřili HIDku a v jádru měla 440 °C 3cm od žárovky to bylo ale jen nějakých 240°C... HIDky používám asi dva měsíce a do žádných jiných žárovek/výbojek nepůjdu... teda do nějakého většího prvního průseru....2 body
-
To snad žere víc než 3.6ka. Já jel na úsporu kolem 120km/h a průměr 8,7. Do bublání mi při odjezdu udělalo 35,7.[emoji33]1 bod
-
Tak, jak ctu ten popis u te levnejsi varianty, tak to funguje presne tak - staci namacknout packu a zacne to blikat celkem 3x. Pokud se zaaretuje, tak to funguje normalne. Cili funkcionalita je stejna, jako u aut, co to uz maji z vyroby. S2 to ma a hodi se to. Pokud nestojim na krizovatce a nechci tak permanentne ukazovat smer, pouzivam jenom ten trojblik.1 bod
-
Každý to máme postavený jinak. Já F3 a zvlášť combi beru jako rodinné auto. A cestovat se v něm bude i k moři. Do teď mám Scenica,který pujde pryč. Takže prostorově jdu do menšího,ale pro mě dostatečně vyhovujiciho.1 bod
-
1 bod
-
Michale, jestli jsi si vyzkoušel prostor za sebou, popřípadě jestli je vyšší drahá polovička, tak za ní, děti i s autosedačkami a v pohodě se tam vlezete, tak je to pro tebe dobře vybrané rodinné auto.1 bod
-
že zrovna ty jako prodejce budeš překrucovat mezinárodní označení auta... Rodinné auto a druhé auto do rodiny není jedno a to samé, ale to je jedno, nemá to cenu...1 bod
-
tak do prdele ho asi nepošlou, ale slušně mu vysvětlí, že je vše v pořádku a nemusí si dělat starosti1 bod
-
Rodina jsou i dva, nebo tři v mém případě. Nemusí to hned znamenat postavy přes 185 cm a pět dětí.A mít omezený rozpočet, tak to FIII C s dloubáním v nose zvládne.1 bod
-
Jenže dřív se děti do stovky vešly protože neměly autosedačku a mohly si poposednout jak chtěly.1 bod
-
Jo jo, Room je Room. Kdo si ho zkusil, tak má potíž najít jemu rovného. Vzpomínám na něj v dobrém....I přes to co jsem se s ním nazlobil.1 bod
-
Od MR2015 je už zbytečné (možná na nějaké výjmky), nastavení už vyladila ŠA, takže se nemlží...1 bod
-
1 bod
-
"Kvóty pro dovoz konkurenčních aut" :kol-52: :kol-52: , bože můj, nemůže už někdo konečně uživatele "modrazem" superarbitrovat pro blbost? Já jako nechci nikoho urážet, ale tohle je teda fakt něco. Za vznik těchto nesmyslných debat jednoznačně nesou spoluzodpovědnost moderátoři, tento člověk měl dostat banána už hoodně dávno. Ale jako jo, byl jsem v salonu Dacia, že si koupím dva Logany (jedním budu jezdit v sudý a druhým v lichý dny). Oni řekli jako že jo, ale že budou muset zavolat do Škodovky jak je to s těma kvótama a jestli mi ten dovoz jako povolí. Nakonec to ÚRKDKZ ŠA (Útvar pro regulaci a kontrolu dovozu konkurenčních značek Škoda Auto) zamítl, že teď mají tu Fabii a bude se prodávat tohle. Musel jsem se holt spokojit.1 bod
-
1 bod
-
Nestudoval jsem nijak extra vybavení ale řekl bych ze tady se to bude prodávat jako rohlíky [emoji23]1 bod
-
Čipováním motoru je možné, že ti spotřeba klesne, pokud je čip udělán dobře, ale rozhodně se to nedá brát jako zázrak. Snížení spotřeby spočívá v tom, že bude mít motor "vyšší" výkon a tudíž jej nebudeš muset třeba při rozjezdu nebo předjíždění tolik vytáčet a bude stačit jet s menším plynem (bez podřazování a pod), ale při jízdě po dálnici si určitě zázračně nepolepšíš, pořád při 130 km/h pojedeš na 5ku a budeš mít stejné otáčky a šlapat na to budeš muset skoro stejně - v tak vysokých otáčkách už nebude si myslím nárůst výkonu a momentu motoru takový aby se to na spotřebě významně podepsalo.. 40kW HTP není stavěno ani zpřevodováno na takový provoz - je to auto určené pro provoz v městě a jeho okolí, rozhodně to není dálniční auto. HTP při dálniční rychlosti už točí dost vysoké otáčky a jestli by ti to po čipu ubralo desetinu litru na 100 km, tak to není nic - rozhodně to neubere půl litru, nebo litr na 100 Navíc když to vezmeš kolem a kolem, kolik kW a Nm ti ten čip přidá? Podle mě to za to nestojí. Raději bych ušetřené peníze za čip projezdil.1 bod
-
Kecáš. Koupě silnější baterie je jediná cesta, jak obejít fabrický "katování kostů", "díky" kterýmu se do aut montujou baterky s parametrama nastavenýma na "prodej a zapomeň, že tvůj výrobek existoval" = na přežití záruky a pak potopa. Jak mi vysvětlíš, že pro 1,4 63kW a s výbavou Style škodifka montovala 44 nebo 45Ah, ale výrobci počínaje v Číně vyrobenou AKUMOU a konče americkým EXIDEm doporučujou pro tenhle motor a výbavu kapacitu 52-66Ah? Já ti neberu, že to jsou marketingový kejkle, ale taky vím, co umí udělat s baterkou a její startovací schopností mrazivá noc na parkovišti - a taková 36-37Ah pidibaterka, i když má sebemodernější konstrukci a startér auta bude rychloběžka s reduktorem, bude prostě ráno po -20°C noci daleko hůř startovat, než baterka 55, 62 nebo ještě víc Ah - prostě proto, že při úbytku kapacity o 50% vinou ochlazení v ní bude furt dvakrát tolik energie, než v tý mini... Jsme totiž zase tam, kde při hodnocení moderních maloobsahovejch motorů - tam se říká OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ, u baterky to slovo OBJEM můžeš naprosto rovnocenně nahradit slovem KAPACITA.1 bod
-
Libore mam rezervu , vezmu s sebou Woody , takze rekneme ze dalsi sraz bude 20teho Dubna Jo kdybys udil , dej mi cynk , bych se kapku prizivil a dovezl par bučku a neco na traveni ... Sofera mam1 bod
-
Sú dve riešenia zlepšenia svietivosti svetiel na fabii pred FL, 1.Lacnejšia varianta, proste tam namontovať nejaké HIDky ja odporúčam teplotu svetla 4300k alebo 5000k viac nie a len 35W verziu a nejakú, ktorá bola odskúšaná nie nejaká čína. 2.Drahšia varianta, vymeniť svetla z fabie po FL tj. tie ktoré majú šošovku na stretávacie a parabolu na dialkové, lenže tu sa musí toho viacej vymeniť (naraznik,kapota,hmlovky,svetla a veľa iného) táto voľba je najlepšia pre tých ktorý majú ťuknutý predok a treba to vymeniť. Osobne 100w žiarovky alebo LAD žiarovky neuznávam, zaťažujú viac elektickú sústavu a tie tenké káble sú neni stavané na taký výkon aj keď vydržia.1 bod
-
Jen pro upřesnění - v jiném vlákně děkuji ferdovi25 za nasměrování k jednotce HF která má opravdovou podporu hlasového ovládání. Mnou výše uvedená 7P6 035 730 M tuto podporu neměla ikdyž jinak fungovala bezvadně. Výměnou za 7P6 035 730 K jsem tedy získal podporu pro hlas.ovládání a nemohu si to vynachválit. Objednat můžeš např. tady nebo tady. Popř.skusit bazar. Samotná montáž mi trvala tak hodinku a půl. Následně nakódovat a hotovo.1 bod
-
osobne nevidim problem v tom, ze niekto spravi nieco zadarmo a druhy za to vypyta uplatu... ono je mozno hlavny rozdiel v medzi "mam kabel a na fore som nasiel, ze s tym viem spravit asi toto..." a "presne viem co robim, viem sa zarucit, ze ak nieco slubim, tak to aj splnim..." proste je to rozdielna uroven danej sluzby... ak auto zverim do ruk ozajstnemu odbornikovi, tak nevidim najmensi problem v rozumnej odplate (v mojom pripade to bol Igor z BA a kedze tu u nas robil asi 7 aut, tak aj cena za jedno vychadzala celkom fajn) islo predovsetkym o tieto adaptacie: Columbus video obraz pri pohybe auta + povolenie vstupu do skryteho setup menu Automaticke zatvorenie okien pri dazdi Zapnute zadne svetla pri dennom svieteni Zobrazenie sily ventilacie v AUTO rezime Zrusenie AM frekvencie radia Zmena citlivosti cidla vlhkosti (zabranuje roseniu okna) Naklopenie praveho zrkadla pri zaradeni spiatocky Corner hmlovky Dve zadne hmlovky Oneskorene ostrekovanie xenonov Stlmenie (intenzity) predneho denneho LED svetla pri blikajucom blikri Signalizacia nezapnuteho pasu vodica a spolujazdca – vypnut Pernamentne vypnutie Start-stop Zobrazenie mnozstva paliva chybajuceho do plnej nadrze na maxidote (nie je to presne, zaokruhluje na 5 litrov) Zatvaranie 5-tych dveri gombikom z predneho sedadla (pre tych, co maju elektricke otvaranie kufra) samozrejme v zavislosti od toho, kto co chcel, resp. mohol vzhladom na vybavu auta (jednalo sa vesmes o vybavy RS a Business)1 bod
-
1 bod
-
Zajímalo by me co říkají Turci a Korejci o Skodovce... Myslím ti, kde se to vyrábí... Nic... Jen by mě zajímalo kolik z vás, co tu nadavate na korejce, mate doma mobily, audio a tv prave z jejich produkce ... Fakt je ten, ze F III se bude skvěle prodavat, protože je proste "naše"1 bod
-
Inak pozeral som tu Corsu novú a jako musím uznať ze je paradna tomu hovorim super auto v tejto triede ale. No a tych je viac jednou je cena a financovanie. Nakonfiguroval som si niečo podobne čo budem mat vo fabii a teda samozrejme pre mna najvacsia nevýhoda corsa sa nerobi combi a cena bola úplne niekde inde než pri škode. Ale pochváliť opel musim za viac detajlov a to také ako som sa hneval na škodovku že nedokazu dat do cenniku niektore veci ktoré si sice malo ludi doobjedna ale im by sa nic nestalo keby ich tam maju. Takze chvalim siroky výber vybavy to sa musi uznat ze je spickovy snad nic tam nechýba a su to prvky luxusneho auta. Dalej dizajn. Pokial sa tu neustale dohadujete co je lepsie ŠA/H/K tak vam poviem že keby sa dali dohromady aj tak by nevyrobili také auto. Ale zasa ako som spominal mam skúsenosť s Oplom a velmi dlhu a bol to ozaj boj. Auto vydrzi nemozne ale treba si zato zaplatit tak toto by bol dalsi argument proti. Tak len tolko k teme. Pojdem na skusobnu jazdu len tak zo zvedavosti lebo je ozaj krasna a chcem porovnat ako rozdielne su v kvalite v porovnani s mojou objednanou fabiou.1 bod
-
1 bod
-
Happymaster tak z tvích příspěvků zde jsem se dozvěděl jen jedno a to,že nesnášíš značku Hyundai,nedej bože,aby konkuroval Škodě.Nic víc.1 bod
-
To je ten samej, jen pokaždé focený z jiné strany.1 bod
-
1 bod
-
Právěže to MQ250 znamená max. krouťák. Samozřejmě s nějakou rezervou. Sežeň kódy převodovek a uvidíš hned, jestli má škodovka a Audi stejné.1 bod
-
Ja jsem jenom rad, ze si každý může dneska vybrat Ja mam i30 ne proto, ze nemam rad Škodu, ale protože mam pocit, ze mi nabízí víc než například O III... Na F III jsem byl zvědavý, tak jsem se sel podívat... A nadšený z toho proste nejsem... (ještě jsem to neridil)... Ale proč bych to nemohl napsat? Uvidíme jaká bude kvalita... Co se týče spotřeby... Budu testovat. pac budu mít F III i i20 na víkend1 bod
-
Jakube,kdo si to Bolero koupí?Pro mě by byl důležitější bluetooth,usb a hands free,to Škodovka za rozumný peníz nemá.S těmi plasty,nejde o to že jsou na dotek tvrdé,ale o to,že časem začnou drnčet a vrzat.U fab 1 bylo ve 130tis ticho jako v kostele,room.si po 32tis.už za určitých teplot zadrnčí.A to je vylepšený facelift.Všude je něco a záleží na tom,co člověk preferuje,nejsem fanatický fanoušek žádné značky,jen se snážím objektivně,na rozdíl od některých zdejších škodafilů,porovnat různá auta za podobnou cenu. KubinoPv mě by spíš zajímalo,jak se ve Skodě auto líbí diskuze tipu Benzín v oleji Tsi,Rozvodový řetěz Tsi,Podpálené ventily Htp atd. a o tvojí zaujatosti snad nemůže být sporu,ale vyčítat ti to nikdo nemůže koho chleba jíš,toho píseň zpívej.No když už srovnáváš i20 a i30 tak nezapomeň srovnat fabii a rapid...Těch aut cenově srovnatelných je samořejmě víc,Pulsar,Leon,Megane,základní Golf,ale tam už je ten rozdíl větší.1 bod
-
Kdo píše "Hjundé", sám ze sebe dělá trapného šaška. Copak se cizí názvy píšou foneticky? Pak se má člověk divit, že jsou skuteční škodovkáři terčem posměchu. Je to právě kvůli takovýmto lidem, kteří dělají značce medvědí službu. No nic, je to marné, je to marné, je to marné...1 bod
-
1 bod
-
Nemám chalupu a do OC nechodím (a když už jednou za rok musím, tak se silným sebezapřením).1 bod
-
Korni u O3 prave potrebujes kodovat jinak to bude hlasit prasklou zarovku. Kde nepotrevujes je u Rapida a proc? No protoze Rapid zadne hlidani krom hlavnich svetel nema. Ta cena 124kc za kus za to ovsem i tak stoji. Nevim jestli je ta akce stale aktualni. Jinak plati cena v odkaze za kus.1 bod
-
Ty by sis mohl dat rovnou do podpisu hlášku Držte se tématu. Fakt nepotřebujeme abys nás tu furt kibicoval. Když sam nemáš co k tématu.1 bod
-
..muzes mu poradit na jake auta v cene cca 280t+- by se mel u te tve konkurence zamerit? Roomster je jako vybehovy model za velmi velmi lukrativni peniz... rekl bych, ze za ty penize nic lepsiho nekoupi... ja bych pozadoval novy motor se zarukou...pripadne starou osvedcenou 1.4rku..1 bod