Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/19/15 ve všech sekcích
-
jen jedno...Někdo tu psal že Vorlík má tolik a tolik příspěvku...a že je z toho většina nejspíš o hjundej....Hoši uvědomte si jak dlouho tu je na foru Vorlík...narozdíl od většiny z vás...a většinu těch příspěvku napsal ještě před hjundajem co má....zase než někdo něco plácne....jinak je hezké že se řeší konkurence třeba fabia vs hjundaj....ale chce to v klidu a žadnej boj....bohužel jsme nečetl od Vorlajze žádné výpady proti ostaním narozdíl od některých vás.....Hlavně v klidu....5 bodů
-
3 body
-
Pozor!!! Změna místa konání srazu! Sraz se přesouvá z Krušovic na předchozí tradiční místo a to jest znovuotevřený Hotel Restaurant Classic v Lánech. Datum a čas zůstávají stejné. Clint právě provedl osobní návštěvu výše zmíněného podniku a rozhodl se pro návrat na osvědčené místo činu. Více podrobností napíše za chvíli sám. PS: v tomto smyslu jsem upravil i podpisy u Clinta, Stanmara a Oziho.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Vymena oleje 236 Diagnostika 472 demontaž a montáž víka rozvodů 1038 řetěz demontáž a montáž 330 napinak 330 vana oleje demontáž a montáž 755 olejovy filtr 229 řetěz 1119 kryt rozvodů 1883 lišta vodící 362 napínák řetězu 797 kluzná lišta 362 silikon 417 olej 1577 čistič a odmašťovač 461 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to se pleteš - duch, jakožto nadpřirozená bytost z jiné dimenze, NIKDY nespí a nezná slitování. To bude teprve pořádný režim.1 bod
-
Presne tak, ze mi to nedoslo drive, uz nas tady nebudes obtezovat a muzeme si konecne psat kdd chceme co chceme.1 bod
-
Síce s verziou po FL, ale jazdil som s tým. Samotný svetlomet svietil úplne rovnako ako môj projektor ktorý sa nenatáča. Nakoľko som jazdil v meste, rozdiel som neregistroval, akurát som si pri parkovaní všimol ako fungujú corner hmlovky (nemám ani tie). Naopak, kamarát keď raz šoféroval moju Fabiu, tak na okreske si všimol, že nevidí tak dobre do zákrut. On si už zvykol na tie natáčacie. Každý kto chce vo Fabii dobre vidieť, má dve reálne možnosti: Osram NBU Ak 1. riešenie stále nestačí, tak nelegálna HID sada.1 bod
-
jen na okraj - slovo "ližina" nemá vůbec nic společného s lyží, ale s líhou (od líhat, dnes lehat), proto se píše s i. Uvádím to čistě pro zajímavost, neodvážil bych se kohokoliv chytat na pravopise, ve kterém sám nemám úplně jasno :-)1 bod
-
Jo, tuhle nařizuje namontovat ta akce 15D7. Pro jistotu na to ještě mrknu doma.1 bod
-
1 bod
-
A teť si představ,že u některých značek je to normální.Nevím co může člověk poznat při cca 10 km zkušební jízdě.Pozná,že to jede do předu,občas do zadu,zatáčí.Půjčení auta na víkend je ideální stav.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nový je nový a passat je passat :-) to je bezesporu, těžká to volba. taky záleží jak se bude auto využívat, tj. jak často, jaký trasy a kolik se na něm ročně najezdí. ten passat bude určitě kvalitnější, ale zase žádnej držák, tak jako auto do roku 2005. já osobně vždy volím variantu nový auto s horší výbavou a nižší kategorie, než nadupaná ojetina. taky na rapida jsou levný díly, což bude hrát roli až když ho budete mít dýl a bude nějaký potřebovat. taky myslím, že tady padne víc názorů a každej bude preferovat něco jinýho a rozhodnout budeš muset stejně sám.1 bod
-
Rozhodl jsem se dát takový vtipný seznam, na čem všem zlá škodovka ušetřila: Dojezdy zadních oken a okna spolujezdce (zajímavé je, že FI co znám má dojezd u řidiče, ale tlačítko u spolujezdce má pouze jednu polohu, tzn. se musí držet) Nemá kryt "ze spodu" palubky Je jednodušší roletka v kufru (o něco horší materiál, nezacvákává se tak hezky) Místo poutka pro zvednutí podlahy v kufru je tam pouze prostřižená díra EDIT: Měla prý už FII po FL Výhradně tvrdé plasty Koženka, která zakrývá mezeru mezi sloupkem řízení a palubkou vypadá odbitě Není tam hezký kryt motoru s logem (jak to má VW nebo Audi) Nebudu se rozhodně tvářit, že mi některé body tohoto seznamu nevadí, nicméně tleskám tak mistrnému výběru maličkostí, které jako celek zní naprosto směšně vzhledem k prvkům základní výbavy, výborným motorům (hlavně TSI), podvozku a poměrně nízké ceně dobře vybaveného auta. Nedovedu si představit, že by kdokoliv, pokud by před něj postavili FII a FIII za stejnou cenu, bral starší generaci. A jsem přesvědčený že ani zdejší hateři ne, protože typický hater je buď členem Klubu přátel fluidního hořáku a nebo prostě nemá prachy na nové auto, tudíž neustále píše zkazky o tom, jak je to hrozně špatné, že on nedá dopustit na klasickou starou dobrou atmosféru a z auta, kde musí držet tlačítko aby zavřel okno spolujezdce, by dostal vzteklinu. Za pár let ovšem ti stejní co dnes nadávají, budou FIII považovat za úžasný držák a "poslední" poctivě vyrobené auto (protože se bude dát v áčkách koupit už za sto litrů, že jo mámo). A přitom by stačilo se občas mrknout kolem, nedávno jsem si prohlížel Citroen C4 Grand Picasso, které má nezakrytý kloub tyče řízení hned za pedály. Pokud by měl někdo špičatou botu a trošku by se natáhl, věřím, že by tu botu zvládl nacpat přímo do toho kloubu a trošku si zablokovat řízení a nebo užasná "jednoduchá" a "čistá" palubní deska francouzů, kde člověk musí lézt do menu dotykové obrazovky snad i kvůli tomu, aby pustil blinkr. A co občas vidno v prémiovkách, z toho taky jde rozum kolem (třeba ostré hrany plastů a podobně). A co z toho všeho plyne? Celý automobilový trh hledá kde ušetřit a pokud se někdo tomu trendu nepodřídí, velmi pravděpodobně špatně skončí. Souhlasím s tím, co tu mnozí píšou, že bylo by moc fajn, kdyby si škodovka tyhle věci odpustila, ale řekl bych, že to není úplně v její moci a děkuji za to, že dokázala ušetřit na takových nepodstatných maličkostech.1 bod
-
Já pevne verím že duch sa zachová aj s novými účastnikmi Uvidíme koľko ich vlastne bude :-)1 bod
-
Dneska jsem při náhradě dvou žárovek s paticí T10 LEDkami demontoval část vnitřního stropního osvětlení vpředu. Mám Octavii RS bez mikrofonu v stropním světle, obr. 34A v Návodu k obsluze. Postup demontáže: 1. Černý plastový rámeček s otvory na tlačítka. Celkem 8 zoubků/ západek. Začínal jsem stisknutím obou tlačítek zapnutí osvětlení. V mezeře páčit úzkou část černého rámečku. Jazýčky všech západek směřují dopředu auta až na dvě zadní (směřují dozadu) a jediné západky na pravé straně (směřuje doprava). Pozor na poslední dvě západky nejvíce uvnitř černého rámečku, asi by se nejdřív ulomily. 2.Plexi. Celkem 5 výstupků, začínal jsem vypáčením těch třech vzadu. 3. Stříbrný kryt žárovek. Čtyři zoubky/ západky směřují vždy dovnitř. Jde to celkem lehce. Další viz foto (možná jsou lepší obrázky v Etce):1 bod
-
Kubino stačilo napsat,že kryt tam není a ne fůru keců,jak to stejně nikomu nevadí,čímž to obhajuješ.Mě se tyhle věci na Škodovkách líbily,to je ta přidaná hodnota.Absencí těchhle věcí se posouvá ke konfekci a splývá z davem.Čitelné přístroje má dneska kde kdo,kvalitní ovladače jakbysmet.A představ si,že jsou i jiná auta s kvalitními sedačkami.Jestli považuješ příspěvky lidí,kteří vidí na nové fabii nedostatky za bulvár,tak to svědčí jen o tvé zaslepenosti a omezeném rozhledu.1 bod
-
Vite chlapi... Me to už unavuje... Měli jsme v rodině 2 Favority... Pak 2 Feldy... Nasledovala O I a F I... Pak další F I a O II Scout... A nakonec ještě F II... Ufff... To je skodovek... Pak jsem mel docela problémy a potreboval jsem auto... Sel jsem do i30 první generace... Kvůli ceně... Vetsi jak stávající F II a levnější... Neřeším reklamu v televizi... Je mi u zadku. Hyundai je agresivní a někdy to dost prehani... Ale na druhou stranu je jeho sebevědomí podporeno výsledky nejen u nás ale i celosvětově... Ale zpět k mým autum... Na konci roku jsem koupil auto nove... A opět i30... Tu novou... Je super.. Verte mi... Chtěl jsem atmosféru... Super výbavu a navíc se mi auto moc libi... Víc jak Skodovky... Ale proč to píšu?! Protože jsem vyzkoušel a vím, ze i Hyundai umí vyrobit pekne, konfortni a výkonné auto... Nejde o to, ze teď "kopu" za Hyundai a nadavam na Škodovky... Jen jsem poznal i něco jiného a rikam svůj názor. Někteří z vás mají doslova zatmění, když vidí v avataru mojí i30 a v podpisu název auta. A je to škoda... Pak hned mate jiny nahled... Fakt škoda.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, podělím se zde o fotodokumentaci děmontáže původního a montáže upraveného předního a zadního znaku na mé oktě. Velké poděkování patří Lukasonovi, který znaky skvěle podle mých představ nalakoval ... vypadá to podle mě super a alespoň trochu jsem tak odlišil svou oktu od tisícovek dalších přední znak: zadní znak (pouze výsledek): Jedná se však pouze o první fázi, jelikož mám zatím stále chromový rámeček masky. Na jaře jej vyměním za černý (vzadu přibyde černé lízatko z 1.8 TSI) a tudíž i chrom na znacích půjde do černého plastidipu1 bod
-
Přestaňte už řešit ptákoviny typu co je v motoru za olej z výroby!!! Je uplně jedno jestli tam je Mogul, Shell, Fuchs, Mobil nebo co já vím co!!! Stejně tak je uplně jedno jestli tam dolejete jednu nebo druhou značku. Podstatné je zda ten olej splňuje normu která je určena výrobcem motoru, pro daný servisní interval!!! Zaměřte se spíš na to aby jste se k motoru chovali tak jak se k němu máte chovat!!!! Nevytáčeli ho za studena, nechávali turbo tzv,,vydýchat", měnili olej včas atd... Právě to je podle mých zkušeností největším problémem a základem všeho!!!! Spousta lidí totiž neumí s autem vůbec zacházet!!!!1 bod
-
Jelikož potřebuju,aby Roomster vydržel asi 170000 km tak měním po 10000.1 bod
-
od 22KT 2014 neboli od MR2015 je otvor v 5. dveří velký, do tohoto data se musí dveře upravovat edit: platí pro hatchback, combi má 5. vrata s velkou dírou až někdy od září1 bod