Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/15 ve všech sekcích

  1. Měnil jsem svíčky na svém autě po 40500 km, 6 letech (krátké trasy) a přikládám pár fotografií, přípravku na vytažení zapalovacích cívek, vyměněných svíček a nového setu. Pomocí přípravku to byla otázka 15 minut. Protože nemám momentový klíč, tak jsem použil návod od svíček Bosch a po dotažení rukou jsem je ještě dotáhl klíčem o 90°, tak snad to mám dotaženo správně! Jinak vyměněné svíčky se mě zdají od pohledu v pořádku. Tak snad to někomu pomůže.
    1 bod
  2. Stringo: spíš bych řekl, měli vědět. Nevim, jestli mě v servisu zkoušej, ale já už tam chodím se seznamem prací a číslama ND a i tak se občas neshodneme.
    1 bod
  3. Jirko skutečně nemám nic proti tobě, ale napsat, že máš náklady na 1km 1.10,-Kč včetně benzínu, tak tomu nemůžeš ani sám věřit......
    1 bod
  4. Opravdu může auto jezdit i na naftu? [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  5. Doufám, že na to má Škodovka od Adobe licenci!
    1 bod
  6. u nas by to bylo na delsi vypraveni, ale to je lepsi osobne asi
    1 bod
  7. Hlavně platí, že bez znalosti věci jen ten člověk něco změní a vůbec si nezkontroluje co to bude mít za následek.
    1 bod
  8. To už mi někdo psal minulý týden, že si podobnou metodou krásně deaktivoval světelnou houkačku u obyčejných světel. Celkem to byla pěkná ukázka jak to někdy skončí když někdo nastavuje a nechápe co mění.
    1 bod
  9. Tak problém vyřešen. Po vyzkoušení záložního klíče (který sem nemohl najít) centrál funguje na cca 4-5 metrů na každý stisk. Takže nejspíš se mi pokadilo dálkové ovládání ;-)
    1 bod
  10. Ak na tej jedničke nejazdíš celý deň (vieš, ako Američanka ktorá prišla do Európy, požičala si auto, a nevedela, že treba radiť manuálne), tak sa tomu motoru vôbec nič nestane. Ak by to bol pre motor vyslovene nejaký problém, tak buď si istým, že by tam bol určite nastavený elektronický obmedzovač otáčok. Samozrejme so studeným motorom je tomu lepšie sa vyhnúť, ale keď treba ísť, tak treba ísť.
    1 bod
  11. Já bych jako nejrychlejší řešení zvolil vytáhnutí zámku a uříznutí oné páčky která točí se zámkem. Potom by se zámkem dalo otáčet ale nic by to neodemykalo.
    1 bod
  12. Analýza ženy: Prvek: ŽENA Značka: Wo Atomová hmotnost: 53,6 kg (přijato dohodou, může se však vyskytovat v rozmezí 40-200kg) Výskyt: ve větším množství hlavně v obydlených oblastech Fyzikální vlastnosti: 1. Povrch obvykle pokryt zmalovaným filmem 2. Bod varu nemá, mrzne bez jakékoliv známé příčiny 3. Taje při speciálním zacházení 4. Hořká při nesprávném použití 5. Vyskytuje se v různých stavech od panenského kovu až po běžnou rudu 6. Poddajná při aplikaci tlaku na správném místě Chemické vlastnosti: 1. Výborně přitahuje zlato, stříbro a většinu drahých kamenů 2. Absorbuje velké množství drahých látek 3. Může spontánně explodovat bez předešlého upozornění a jakékoliv známé příčiny 4. Nerozpustná v kapalinách, ale její aktivita se zvyšuje po nasycení alkoholem 5. Ze všech známých prvků nejlépe redukuje peníze Běžné použití: 1. Dekorativní účely, obzvlášť ve sportovních autech 2. Může být dobrou pomůckou při relaxaci 3. Velmi efektní čistič Testování: 1. Čistý vzorek má v přirozeném stavu růžovou barvu 2. V blízkosti kvalitnějšího vzorku se barva mění na zelenou Možná rizika: 1. V nezkušených rukou velmi nebezpečná 2. Je nelegální vlastnit více jak jeden exemplář, je však možné spravovat více exemplářů, které se nacházejí na různých místech a nejsou spolu v přímém kontaktu Výstraha: DLOUHODOBÉ VYSTAVOVÁNÍ SE ÚČINKU TOHOTO ELEMENTU JE NEBEZPEČNÉ !
    1 bod
  13. Je zajímavé, že soused TSI má, jezdí s ním každý den do práce 3+3 km, pak na nákup do města 4+4km, a žádný benzin mu nepřibývá v oleji. A to že 1,4 nejede, za tím si stojím, Já jsem bohužel ten blázen co si ji koupil, a dodnes z toho radost nemám.
    1 bod
  14. Prosím příště o vložení výcucu se změnami, tohle číst celé je děs. Polovina z toho jsou jenom plky.
    1 bod
  15. Tož já bych zkusil dcérku strkat chvíli druhýma dveřma. jestli to dělá taky. V prvé řadě musíš lokalizovat které dveře řj nepozná že se otevřely. Jde to najit i na vagu v zobrazovaných hodnotách dveřních spínačů.
    1 bod
  16. To co popisuješ vypadá spíš na nějakou chybu nějakého čidla ve dveřích, protože pokud otevřeš jakékoliv dveře, auto by se pak už samo zamknout nemělo. Je to ochrana proti tomu, když se ti třeba samo odemkne, například přisednutím klíče, tak ať se samo zamkne, pokud do určité doby auto nikdo neotevře. Jen teda u mě to trvá tuším kolem minuty. Nicméně přes kabel a diagnostiku tato funkce vypnout jde.
    1 bod
  17. Z alba Rapid Spaceback

    Béžový interiér

    © Creative Commons Share-Alike

    1 bod
  18. Měl jsem myšlenku spíš, než polemizovat nad dostatečností a oprávněností 81kW pro FIII, že výkon pro tohle malý auto stačí dostatečně. Výkon není o všem. Hlinka měl taky výkonné auto, o třídy vyššího Superba. Proti Avii mu byl ale kulový platný, ačkoliv si jistě hověl, jak je výkonný, jaké má deformační zóny, jak je bezpečný, jak skvěle žehlí nerovnosti vozovky a jak jsou naprostou samozřejmostí bezpečná předjetí. Promiň, ale takto přesvědčených a ujištěných a "bohužel" i nejen těch, jsou plné Olšanské a ostatní hřbitovy. FIII se svými schopnostmi, bez ohledu nad zkušeností a schopnostmi řidiče, je s 81kW plně dostačující. Měj na paměti nepsané, ale pravdivé pravidlo, že... vyšší výkon=vyšší rychlost=vyšší riziko nejsou totožné jako vyšší bezpečnost=vyšší třída.
    1 bod
  19. Při srovnání mezi FIII 55kW a mojí FII 51kW, jsem prostorem a především motorově zásadně rozdíl necítil, fakt jen trochu v Nm při zátahu okolo 80k/h. Při motorovém srovnání FIII s mojí služební OII 1.8 TSI... samo OII úplně jinde, prostorově ale (alespoň za mě) bez rozdílu... podotýkám mám jen 175cm. Při jízdě mi obě auta přišla zvukem stejně utlumená, ovšem dělí je 4 roky a cca 80tkm a jak bylo řečeno, při porovnávání záleží na článku mezi pedály a volantem, který dokáže někdy absurdně pozměnit veškerá zjištění. Nedá mi ale ohradit se proti výrokům ohledně slabého výkonu 81kW pro FIII, které považuji za směšné a můžou vzejít jen od trouby s inteligencí Trpišovského, co má na silnicích neustálou potřebu dokazovat své maličké ego, v ještě menší FIII. Pro drtivou většinu postačí s rezervou a kdo má "potřebu" ještě většího výkonu u FIII, ať se porozhlídne v jiné motorizaci, jiné třídě a pokud možno "pro nás normální účastníky silničního provozu" i na jiné planetě!!!
    1 bod
  20. K čemu silnější? Měl jsem několik silných aut a jsem rád, že jsem nepřišel o body . Člověk si to ani neuvědomil a už měl na tachometru více, než by chtěl. Navíc v dnešním provozu sílu výkonného auta ani nevyužiji. Ta 81kw je myslím tak akorát.. Čím vyšší výkon větší pojistné apod. Navíc za mě.! Na dálnici mě předjede blb, který si myslím že s třílitrem si může vše dovolit a po pár km ho v klidu dojíždím. Prostě rád se svezu ,ale když to vidím na našich silnicích , když se podívám kde všude jsou radary, kde všude dnes měří, atd., tak nemám kam spěchat a na to cestování těch 81kw bude v pohodě stačit. Kolik lidí tady kritizovalo HTP a dnes přiznávají, jak s tím jeli do zahraničí na dovolenou i s rodinou a pohoda . Jinak si pamatuji , jak jezdila Fabie 1 TDI 74kw, občas za sebou nechávala i silnější vozy, jen z důvodu že byla lehká a ten motor s tím uměl zahýbat. Totéž si myslím o dobře zajeté 81kw. Fábii.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...