Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/01/15 ve všech sekcích

  1. LED-BIXENON s dávkou halogenu!
    2 body
  2. Motosman: Oni netuší, že bereš ty speciální prášky, po kterých jsi schopen sežrat pečenýho slona i s chobotem, dělat si přitom zálusk na smaženou žirafu a ještě pošilhávat levým okem po grilovaném hrochovi....
    2 body
  3. Tak hlavně, abych jim nevyžral zásoby na 10 let dopředu.[emoji33] [emoji23]
    2 body
  4. Ochutnávka nových ceníků od půlky dubna, obecně letošního roku "potvrzená" Vlčkem dnes v rozhovoru na auto.cz: uvolnění paketu Style u Spacebacku jako příplatkové výbavy, nejen jako samostatná výbava Fabia MC v ceníku od dubna s novým MR Octavia RS 4x4 letos na podzim ve Frankfurtu Roomster II v Ženevě 2016 SUV Paříž 2016 pro nižší motorizace se víceprvková náprava u OIII neplánuje ani za příplatek CNG pro FIII nepotvrzeno, ale zcela nevyloučeno na parkovací kameře pro modely mimo SIII, OIII a Y se "pracuje" Scout pro nové modely (FIII, SIII) nevyloučen, ale nepotvrzen
    2 body
  5. Tod otazka, ze bych si koupil do rezervy? Ze by jsme zpusobili davovou psychozu jako se svetylky SPZ? [emoji1]
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Mám kamaráda s epilepsií . . . . . . Říkáme mu vozembouch..
    1 bod
  8. Tak to vypadá, že prodáme pixly a koupíme čluny, Škoda představila vizi motorového člunu (VisionSea) s motorem z benzínového RS-a Petrrr samozřejmě koupí kinder variantu, nafukovací raft Škoda VisionRiver. http://www.skodahome.cz/novinky/2623-sportovni-motorova-jachta-skoda-visionsea.html
    1 bod
  9. Vem ho a budes spokojenej. Ja na 1.8t vzpominam jako na nejlepsi motor, co jsem kdy mel. Ten tah, ohrev, zvuk a spolehlivost.. navic s vybavou na kterou budou vsichni cumet
    1 bod
  10. Jj, presne jak pises by se mi to libilo nejvice. Jen origo hacek musi byt dostatecne dlouhy pro ohnuti a musi byt jeho tloustka takova, aby vlezla mezi desku a bok oblozeni kufru.
    1 bod
  11. na ceně nevidím nic podivného, když na cc autodílech stojí 755Kč... FYI: U Fordu LL olej v autorizáku stojí cca 300Kč litr - takže kolik je asi nákupka, to jenom Škoda je předražená...
    1 bod
  12. Opravárenská sada včetně kola na kliku - 03F198158B
    1 bod
  13. Panove ja mel ma O1 letni Bridgestone a nic lepsiho jsem nemel, vzorek 1mm nad carkou a presto jsem je dojel az za 4 roky (a jeste by daly, ale byly uz asi 8mi lety tak jsem to nechtel riskovat a jedna byla lepena - to jsem zjistil az kdyz se sundavaly z rafku). A i takhle sjety gumy drzely na suchu a za deste lip nez nove ContiEco Contact 2 na 02... a ze o2 je stabilnejsi a co vse okolo, tak teda nvm. Jinak Peetrrr o te akci na Jarove jsem slysel, okamzite jsem tam bezel a rikam si uf, stiham maj na zahrade jeste 10 rapidu. A ejhle prodejce mi rika ze uz maji gumy za super cenu vyprodaný, tak rikam jakto, vzdyt jim venku stoji tolik Rapidu a on rikal ze prej k tem gumam si zhruba 1/3 lidi Rapida zdarma nevzala. Nejvic prej brali radoby milionari, co prijeli z vesnice do praglu, nos nahoru, sacko nazdobeny jeste od pohrbu tchyne (kde jinde vzit tolik penez na 4 gumy v akci a k nim zdarma rapid). Je to skoda, to mi fakt uteklo. Ptal jsem se co s tema rapidama, kdyz jsou samotne neprodejne a udajne mely.jit na crash testy se Superbem3. Pry je Rapid pro Superba jak stret se zveri - retrievrem (jak vahou, tak rozmerem). A taky dodal, ze tyhle Rapidy spadly z linky, takze se da cekat spis vic reklamaci, nez pozitku z jizdy. Jo jinak april ;)y ale ty gumy na 01 a 02 myslim vazne. Bridgestone mile prekvapila.
    1 bod
  14. A co teprve ta průměrná rychlost.
    1 bod
  15. LLIII by mal byť jediný rozdiel že pod UV lampou do niekoľko km od výmeny svieti ... inak tie ceny sú zaujímavo lacné , aby tam nebol nejaké M6A s polska ...
    1 bod
  16. Kdo by měl zájem tak rychle: http://www.slevici.cz/detail-slevy/p-luxusni-vecere-s-vrcholnym-predstavitelem-kldr-kim-cong-unem-za-pritomnosti-svetoznameho-basketbalisty-dennise-rodmana-v-pyongyangu-p-4029?nwsl=1&utm_source=dailynewsletter&utm_campaign=2015-04-01
    1 bod
  17. V červené je Monte Carlo hezčí
    1 bod
  18. Na zimu jsem dostal plechy 16 a na tom nějaké nokiany či jak se to menuje ale bylo to zadarmo a to se vyplati:-)
    1 bod
  19. no jo, ale na to ze s fabii dojedes u vas 400m do samosky by ti stacili i kola jak na trakari, takze Kleber dobrej jo proto si me pak tak hecoval, kdyz si mi to pujcil
    1 bod
  20. Hele,kdyby tam nebyl ten obrubnik:) A nevim kdo furt rikal pridej,ukaz co to umi. Sem se nechal vyhecovat jak mladej a blbej kluk:)
    1 bod
  21. Ja to vypinam aj na firemných
    1 bod
  22. Podla mna je to uplne jedno co ma aku reakciu, Definitivne motory EA 111 koncia a nahradene su EA 211 aj u Rapida a to uz coskoro, otazka tyzdnov. Bude este horsie, ked 1,2 TSI nahradia 1,0 TSI, mozu deklarovat vyssie vykony a neviem co, ale prave vec reakcie a ostreho nastupu nebude taka ako u 1,2 TSI. To iste plati aj o fordovom 1,0 EB. Ma vyssi vykon ako 1,2 TSI, ale nastup vykonu je linearny, naspodu sa nic extra nedeje, ma peknu spicku hore, taky atmo charakter. Kto caka ostry nastup, nech si rychlo kupi EA 111 (ak ho teda este ma a nebol utlmeny).
    1 bod
  23. Jozzi: Neříká se hele slunko,ale Pičo he! Slunko...
    1 bod
  24. Tak ad 1) určitě bych neházel všechny do jednoho pytle, kolega obchoďák za 14 měsíců nabouchal 90tkm v O3 1.6TDI a musím říct že se k tomu autu chová jak ke svému osobnímu. Ale ne všichni takoví jsou.,,, Jinač bych taky takovéhle auto nekoupil i když vím kdo s ním jezdil a třeba tuším jak. Osobně mám fobii z kupovaní jetých vozů (strach ze stočení) tak s vozů co mají reálně najeto přes 150tkm. To se těm investicím člověk pak nevyhne. Ale jak znám jednoho člověka tak ten by řekl že žádné koncernové auto není pořádné od novoty a best je ojetý starý rámový Sorentík :-D
    1 bod
  25. Nekoupil bych! za a ) všichni víme, jak se obchoďáci (a že jedině oni dokáží nakroutit tolik km) k těm "zapůjčeným" autům chovají za b ) naivita a hloupost lidí je do nebe volající.. Stejně jako si drtivá většina ráda koupí auto se stočeným tachometrem klidně i o 250.000 km (viz včerejší TV reportáž ve zprávách, holt co naděláte, když ta kastle tak pěně vypadá, i když prodejce úmyslně zatajil, že bylo 3x bourané............) tak si stejný počet lidí myslí, že si koupí ojeté auto, které bude dalších 15 let bez problémů jezdit bez investic (jen olej a PHM). Tak tomu není, výrobci aut v dnešním pojetí nedělají již výrobky na 15 let. Podle mě je to tak na max. 5 let nebo cca 200.000 km - pak bude potřeba začít masivně investovat - opravovat a opravovat, měnit, měnit, měnit. Jestli se to někomu vyplatí a má dost peněz, proč ne? Každé zboží má svého kupce. I to ojeté či extrémně nekvalitní. Jinak by nemohly přežívat nejrůznější "hobby" výrobky a prodejci.
    1 bod
  26. Zbytecne neco vyrabet to co prodavaji oni je OK ja v tom jeste vozim destnik tak ho mam i poruce. Takze odkladaci prostor jako vysity
    1 bod
  27. Kabaňovo záměrem prý bylo, aby si majitel auta musel bordel z tý štěrbiny utírat sám (myčka to asi neumeje) a tím získal ke svému autu osobnější vztah...
    1 bod
  28. asi trochu nelícuje spára, no co
    1 bod
  29. Fabia II - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Fabia II (od prosince 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - montazni prace na karoserii Karoserie - montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.4 132 kW TSI Motor 1.5 77, 1.6 55 - 66 - 77 kW TDI CR Motor 1.9 77 kW TDI PD Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD Motor 1.6 77 kW MPI Motor 1.2 44 - 47 - 51 - 55 kW MPI Motor 1.4 63 kW MPI Motor 1.9 l 77 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Automaticka prevodovka Prevodovka 09G Prevodovka 02T (06.2014) Prevodovka 0AM-DSG Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134a Udrzba - presne pokyny Topeni - klimatizace Heslo: žiadne !
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...