Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/27/15 ve všech sekcích
-
Bylo moc fajn.Moc se omlouvám že jsem se nenahlásil předem.Kompjuter není moc muj kolega.(ale učím se)Příště se polepším.Zdraví rapiďák z Ditmansdorfu.3 body
-
Tady se můžete dovzdělat - soubor všech učebních pomůcek, které mám k dispozici.2 body
-
Díky za scuka,bylo fajn. I má mamina řekla ,že se nenudila.2 body
-
Tak jsem právě utratil jednu motos jednotku za hlídání auta. Jen budu muset jezdit o hodinu dříve a odjíždět taky dříve. Ještě budu muset vymyslet, kde budu skladovat ten dlouhý řetěz.[emoji23] [emoji6]2 body
-
Petrrr to vysvětlil jasně, to je tak, když je jeden dieslák proti většině v benzínu a ti nemohou skousnout, že mi to méně žere a že nehrozí skok řetězu Teď mi tedy přišla posila přímo z dieselového nebe (Barbossa). Prostě je to smečka vlků...(s vyjímkou Stringa) kterou jsem dal dohromady. Vysvětlovat pár jedincům (Kozák a Kokta), proč jsem benzína musel prodat je už zbytečné. Takže musím snášet narážky, že mi to pomalu jezdí a že to kouří jak lokomotiva a že dehet jen do kamen atp.... Kozákovy slova neber vážně, on je teď trochu mimo, jak se přestěhoval do té vesnice. Já a do někoho šít??? Ježíš, to by mi huba upadla.... Musím vymyslet, jak těchto pár jedinců zlikvidovat, u Oziho to selhalo, měli mu vzít celé auto a ti pitomci ukradli jenom kola :D Zkusil sem to u Motose v Krušárně, když byl v opojení vůně z vepřového kolena a zase pro změnu to podělal Kozák a Motosovi řekl, že mu berou auto a oni utekli. No a Koktu jsem nechal několikrát nabourat zezadu a ten vůl si koupil jiné auto :D2 body
-
2 body
-
pawouk porušuje zákony;) sdílí nelegální obsah a pak píše, něco o neautorizákách1 bod
-
1 bod
-
My jsme propojovali z konektoru T4c/4 u zadní lapmpičky kabel k přední lampičce ke br/ge (hnědožlutému) vodiči na pozici T3a/1. Nově je v přední lampičce ta odbočka (v tasumově schématu je to úplně pravý obrázek zapojení přední lampičky), konektor už na kabelech není 3 pinový ale 4pinový a k zadní lampičce na pin T4c/4 vede br/vi (hnědofialový) vodič z pinu T4ag/4 přední lampičky. Fór je v tom, že my jsme napojovali nový kabel dozadu ještě před tím trojcestným vypínačem na přední lapičce, takže není možnost ji vypnout, vždycky má přívod proudu a proto se zadní lampička rozsvěcí i když je přední vypnutá. Teď po novu, když je to napojený až za tím vypínačem, jde dozadu proud buď přes komfortku (při otevření dveří nebo odemknutí), pak je poloha oboje vypnuto (ale samostatně zadní lampička jde zapnout díky tomu druhému přívodu T4c/1 s hnědými vodiči) a poslední poloha je zapnuto společně s přední lampičkou. Nová přední lampička bude mít 4pinový konektor a jinak udělaný vodivý dráhy. U naší původní 3 pinový se bude muset kdyžtak připojit kabel někde přímo na ty vodivý dráhy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes ano, pred 9 lety to bylo jeste jinak, to byl taky duvod proc si porizoval tento a ne jiny novejsi vuz s turbem. Na technicke z toho meli Vanoce, ze skoro zapomneli merit to co meli. Samozrejme vse ok. W12, 6.3 clovek nevidi kazdy den ze?1 bod
-
1 bod
-
Tady je někdo slavnej a nesmírně bohatne na vajíčkách Kdo z Vás ho zná? na srazy už skoro nejezdí...už víme proč http://archiv.ihned.cz/c1-63910910-majstrstyky-restauraci-michana-vajicka-s-pazitkou-v-cafe-savoy1 bod
-
1 bod
-
No jo, zbavil ses TSI včas. Ad i40 - se Superbem bych to asi neporovnával, to spíš s Octavií. Těžko říct, je to úzké, jen o něco málo delší. Jen si potvrdil moji předešlou informaci o výměnách motorů 1.7 CRDi (jak jsem to tady psal Radiusovi).1 bod
-
Karlos: ptal ses mě na to Německo posílám ti přešný náš harmonogram i s odkazama na hotely atd atd. 2015+Sindsheim.doc1 bod
-
A to si jako myslíš, že ŠA dá svoje draze vyvinuté postupy zadarmo kdejakému joudovi, aby si na servise mastil kapsu a když se něco podělá, tak tě pošle reklamovat to do autorizáku? Divná teorie. V tomto se musím autorizáků zastat, oni musejí investovat miliony a nějakej Franta Vomáčka s ručním hevírkem bude dávat razítka se stejnou platností jako oni? Tak padlá na hlavu není ani EU, aby tohle nařídila výrobcům a jejich servisům.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já jsem tu furt,jen více čtu než píšu.Ve vinohradě sem ještě letos nebyl,ale zrovna ted o víkendu jsem pomáhal kámošovi upravit terén před sklepem a hnul jsem si ze zádama.Ani sedmička muškátu to nespravila.1 bod
-
Tak auto je po třetím "utišovacím" pokusu. Teď to vzali v servisu docela vážně a vypadá to, že se jim to povedlo. Podle jejich slov rozebrali kostru palubní desky, znovu usadili panely přístrojů, znovu usadili všechny panely na středu (rádio, klima), znova usadili schránku u spolujezdce a vymezili všechny vůle. Co jsem pochopil, tak tohle dělali 2x, protože se jim napoprvé nezdálo vše úplně v pořádku. Navrch ještě rozebrali zámky obou předních dveří a znova je usadili a namazali. A k tomu nastříkali těsnění dveří nějaké speciálním VW sprejem. Byl problém s tím,že vrzali dveře řidiče (vrzalo těsnění) a palubní deska drnčela v určitých otáčkáých (1500 - 2000). Pokoušeli se to vyřešit 3x a až teď se jim to, zdá se, povedlo. Takže Oktavii stačí po fabrice týden ruční práce a pak začne být pořádným autem.1 bod
-
Mám je tam už více než rok a svítí super. Patice se nehřeje a životnost bude u LED určitě vyšší než u normální žárovky. Ferda mně ještě nastavil vyšší svítivost LED žárovek. Byl jsem u něj, když mně montoval zadní LED světla SII FL a nastavoval zároveň BCM jednotku. Taky nastavil osvětlení SPZ - měnil jsem za VW led osvětlení a díky Ferdovi šlape bez hlášení chybné žárovky.1 bod
-
RS ma riadenie s premenlivym prevodom. takze otacat volantom staci menej. schopnost efektivne pouzivat padla pod volantom je zavisla od schopnosti drzat volant spravne v rukach. t.j. volant by sa mal za jazdy vzdy drzat v polohe "tristvrte na tri". umozni ti to spravne manevrovanie a zaroven mas stale na dosah padla. Pri radeni DSG zaroven do hry vstupuje zvoleny mod (normal/sport, resp. aj eco a individual v pripade performance mode selection pre RS alebo driving mode selection pre obyc. OIII) Dalsia vec je, ze DSG sa "uci" - kedze vsak nemam s cim porovnavat, neviem sa k tomu detailnejsie vyjadrit...1 bod
-
Barbossa, tak takove to v octavii prece jen neni... Sanek, vsak on sije do nas, tak mi do nej. Myslim, ze na to je nejake prislovi, neco jako "jak se do lesa vola tak z lesa prilitne cihla"1 bod
-
Spáchal ten největší hřích, který se neodpouští, konvertoval. To je jako ve válce dezerce. za to se rovnou střílí. Tady bude muset ještě snášet nějaký ten čas veřejné pranýřování . Já už jsem Clintovi odpustil (protože odpouštěti je americké), ale někteří to asi stále nemohou skousnout vzhledem i k ANTIdehtové kampani, kterou dlouhé roky sám Clint vedl ( konec konců i díky té a Clintovi jsem se sem dostal kdysi ). No a i když to Clint vysvětloval, sypal si popel na hlavu, vše uznal a skoro se šel zastřelit, že si troufl koupit dehta, přesto prostě pravověrným benzíňákům jako jejich vůdce zlomil srdce a Ti mu to stále nemohou odpustit. Takový už je život v pirátském klubu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nevládne v pirátském klubu ponorková nemoc:-) Clinte cos jim všem udělal(kromě toho,že sis koupil dehet),že do tebe tak šijí?!1 bod
-
1 bod
-
Nemáš zač, jsem rád, že se to povedlo. Když zase někdy něco vymyslíš nebo objevíš co by mohlo jít, klidně řekni1 bod
-
Tak konečně doma, kluci ať nespamuji moc ve srazovém vlákně, tak chválím Vám fotky tady, jsou hodně povedené1 bod
-
Potvrzuji spokojenost s DSG, je potřeba se s tím prostě naučit jezdit. Je to něco jako když sedneš do jiného auta, kde spojka (u manuálu) zabírá jinde a jinak a chvíli trvá než si zvykneš.... A můžeš řadit pádly pod volantem, taková ostřejší jízda v serpentinách je jako v motokáře....1 bod
-
Jo syncy a kdyby měl někdo zajem o zanovni gumy tam se tam jedny valely za terasou1 bod
-
Všem moc děkuji za hojnou učast, za to že jste si udělali čas a přijeli se kouknout na to jake maji v Sedlišti fajne braboraky Na pamatku blejsknul par lidi a nějake ty auta na parkovišti1 bod
-
1 bod
-
Proc to neprodas a nekoupis jine vhodnejsi? Ve smartphonu preci take nemenis procesor za silnejsi, ne?1 bod
-
No jde tam dát teoreticky cokoliv,ale asi nemáš představu co to obnáší!!! Kompletní elektroinstalaci k novému motoru a spoustu dalších věcí. Tlumiče,stabilizátor,převodovka a prostě všechny související díly k danému motoru.Taky nechápu jak to chceš řešit na STK. Vykašly se nad takovou úvahou a bud tam dej ten samý co tam byl,nebo raděj prodej celé auto a kup druhé.1 bod
-
Presne dava se to najevo dost brzo. Cas si kazdy muze udelat jak potrebuje. A nejlepsi jsou ti co uz par krat napsali ze by radi taky prijeli na nejaky sraz a jak se porada uz clovek o nich nevi.1 bod
-
Vyjde nevyjde, je to vedlejsi, pokud ses mi nenahlasil alsspon tyden do predu, tudiz minulou nedeli tak je i tak pozde, nebudu porad kvuli opozdilcum volat do restauracky. Dneska to bylo naposled1 bod
-
To je prave ta velka neznama, kterou netusi ani vyrobce, natoz vyvoj. Staci jeden clanek v pdf na netu a dogma o nejneuveritelnejsim motoru na svete, ktery je tak spatny, ze dokonce ani nema ctvrty valec, je na svete.1 bod
-
mc2uba. Já jsem měl fresh ambition plus bez Škofinu za hotové. V mém vlákně je v uveden v objednávce.1 bod
-
Nevím odkud jsi, Ale ja tu mam treba mototechnu, takovej komunistickej obchod kde sezenes i lampy na favorita No nicmene staci tam jit s tim cislem dilů, oni to objednají, ty zaplatis a za par dni si to vyzvednes... No anebo normalne k dealerovi do servisu...ty ceny mi tenkrat vychazely téměř stejné (kupodivu)1 bod