Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/28/15 ve všech sekcích

  1. Ku.vadrát. Tak nakonec nafasuju v kolbence předfacelift FII 1.4 TDI PD. Byla to úplně nepatrná možnost, že by na mě zůstala, už už jsem měl 1.4 16V... a nakonec tenhle rozhrkaný klepotavý sráč.
    4 body
  2. Kura, rit, co to bylo za kokota, me tak soused asi mesic zpet pribral berusi, ani bych na to neprisel akorat je poctivec, rano jdu k autu a on lestenka, had a lesti mi naraznik
    4 body
  3. Ja mam klacek vepredu, vzadu ho mas rad mozna ty. Mne se golf nelibi. [emoji1]
    3 body
  4. Jaký email má maďarská sova? hu@hu.hu
    3 body
  5. Jak můžeš napsat takovou blbost. Doufám, že tě na parkovišti nikdy nepotkam. Když "opatrně" opřeš dveře o druhe auto, co se stane kdyš se posadíš? Auto se zhoupne a dojebe dveře. Velice inteligentní řešení
    3 body
  6. Ty aby si něco nerozpitvával...
    3 body
  7. Kdepak, až to hupsne, tak přejdu na 1.4 TSI 110 kW s řemenem.
    2 body
  8. No jo, jenže ty máš alespoň plnohodnotný motor, zatímco já tam budu mít klepotavého invalidu s amputovaným válcem.
    2 body
  9. Tyvole když se daří tak se daří Moc to řeší?Děláš si srandu? Nezlob se na mě,ale takové chytráky jako ty miluju Já někoho vidět jak mi toto udělá tak bych mu taky něco udělal.Ty mi odloupnout barvu nebo promáčklina na dveřích tak bych ti minimálně auto objel klíčem. Souhlasím
    2 body
  10. Jo, to je Boží trest, asi dám příště na modlení. Ale co, hlavně že nebudu muset chodit pěšky. Pak nakonec přijde francouz a bud rád za tuhle pomstu z Vlkohradu.
    2 body
  11. ty ? ty nemusis menit nic ty mas vzdycky dobre vztahy s tema zenskejma na racepci
    2 body
  12. Príde zúfalá blondínka po natankovatí za pumpárom a prosí o pomoc: ”Pán pumpár, zabuchla som si v aute kľúče. Nemohli by ste mi s tým nejako pomôcť?” ”Dám vám háčik a s tým si to auto otvoríte.” ”A nemohli by ste mi to ísť otvoriť vy?” ”Bohužiaľ, ale musím zostať za kasou.”… Nato blondínka išla ku svojmu autu. V tom vošiel na pumpu pán, ktorý sa strašne smial. Pumpár sa ho pýta: ”Čo sa stalo?” ”Ále, to ste ešte nevideli. Vonku je blondínka a snaží sa otvoriť auto háčikom.” ”No a čo? Však to som jej poradil ja.” ”No, ale v nútri v aute sedí ešte jedna, ktorá jej radí: doprava, doľava, ešte kúsok…
    2 body
  13. Nakonec mu Pawouk ještě přepíše přezdívku na Cockta
    1 bod
  14. Kdyz ho milujes, neni co resit [emoji23]
    1 bod
  15. Správně, ale hlavně žádnou duplicitu, protože takové téma tam už dávno je.
    1 bod
  16. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QLem60Rrj_s
    1 bod
  17. radšej to nebudeme rozvádzať ...všetci (teda niektorí) vieme o čo ide ... "a naspäť k téme" ako hovorí náš miestny guru Pawouk
    1 bod
  18. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jak-poznat-nebezpecneho-ridice-ridi-stribrne-auto-ma-majak-a-napis-policie/
    1 bod
  19. s mojich skusenosti je lepsie ked je on raz za 3 roky vycistit......
    1 bod
  20. Počasí No co na to říct Jinak dneska se mi zadařilo hned 2x Poprvé hned ráno ze směru OV-V.Polom,jak vjíždíte do Polomi tak máte po levé straně pumpu,jedu do kopca a dopravák u cesty,osobáky pouštěl rovně a nás velké doleva,říkám si co se děje.A pak mi to došlo,na parkovišti vpravo stáli dopraváci s váhou a už tam měli nějakého chudáka s cisternou.No a protože policajt nestihl doběhnout do cesty tak jsem projel a i ten s tím náklaďákem za mnou Ale pak to objíždění přes ty prdele okolo No a po druhé jsem našel a vrátil z5 majiteli peněženku včetně dokladů,občanky,kreditky,peněz,různých kartiček apod.
    1 bod
  21. Mno. Jestli to je ten motor, co mi dali pro kolegu místo rs fábie a já jim ho po 100m jel vrátit, že je to rozbitý, tak potěš koště. To i mamina řekla, že trenažér v autoškole byl rychlejší. Jinak autu nic nebylo a prý je jak nové. FUJ.[emoji33]
    1 bod
  22. Nediv se, že nikdo neraguje, protože zaslepovat dvěma záslepkama není obvyklé a hlavně je to nesmysl Co tě vedlo zaslepování EGRu? I když je to krávovina na entou, kterou vymyslel nějakej vyhulenec pro EU, nechápu trend ŽE VŠICHNI NAJEDNOU ZASLEPUJÍ, Z 90% ZBYTEČNĚ A NESMYSLNĚ (sousedovic Pepíček Vomáčků zaslepil ééégr, říkal, že je to dobrý jako sviňa, tak všichni v jeho okolí najednou zaslepují ééégry ) No dobře, už jsi to udělal, ale: Já bych to viděl tak, že jsi zbytečně odšrouboval 4 šrouby a dal hadici pryč a dal dvě záslepky. PROČ, PROČ PROČ? A co takhle nechat tam hadici, odšroubovat jen 2 šrouby a dát jen jednu záslepku? (MÉNĚ PRÁCE, MÉNĚ MATERIÁLU A MÉNĚ VYSVĚTLOVÁNÍ POLICAJTŮM) Takže Tvůj problém bude buď v tom, že jsi zaslepil blbě a někde ty Tvoje dvě záslepky netěsní (méně pravděpodobné), nebo jsi při zaslepování někde něco jinde na motoru pokazil (mohl jsi třeba utrhnout podtlakovou hadičku od turba, nebo přerušit nějaký konektor atd) Já radím: vyhodit dvě záslepky, našroubovat 4 šrouby a dát tam hadici. Projet a zjistit, jestli je to původní stav. Pak povolit jen 2 šrouby, zaslepit a toť vše (pokud tedy vyloženě teskně toužíš po zaslepeném EGRu) Předpokládám, že podtlak jsi nechal tak, jak byl, nebo ho zatěsnil např.šroubkem
    1 bod
  23. To že má někdo domrdané auto a chová se k němu jako prase neznamená, že musí ostatním domrdat auto. Ale Alma prostě s tímhle se nesmířím, nekupuju si nové auto kvůli toho aby mi ho nějaká stará vykodrcaná mrdka odřela.
    1 bod
  24. Tak to NIKDY! Anebo někdy? V práci je mi to celkem šumák. Jenže tento motor je tragický. Kdo v tom někdy jel, tak ví, o čem píšu. Clinte, z těch vibrací by tě trefil šlak do tří vteřin, maximálně do pěti.
    1 bod
  25. Je potřeba znát přesnou hmotnost kapoty s příslušenstvím a pak celou kinematiku zavěšení kapoty a uchycení vzpěry. A ještě v návrhu držáků zohlednit standardní vyráběné délky, aby to nebyl atyp. Výsledná síla vyjde buď standardní = zn. ideál, cena vzpěry nižší, nebo se nechají vyrobit vzpěry se silou sníženou. To pak ale stojí víc peněz a je potřeba objednat sérii třeba 50ks, aby šla kusová cena dolů.
    1 bod
  26. Doporučil by som vymeniť ihlu , stále dookola rovnaká pesnička Celá sada sa dá nahradiť sadou 03F198158B ktorá obsahuje aj spodné koliesko a inovovanú reťaz , napínák , vodiace lišty a skrutky , robili sme to kopec krát ... Potrebuješ na to dva prípravky na výmenu kolesa a dva na samotný rozvod . Materiálove tam ide tá rozvodová sada , molypasta na mazanie prípravku , gufero remenice podľa poškodenia a tuba tmelu na vaňu a veko , prípadne čistiace prostriedky ... Robota sa tam účtovala cca 5,5Hodiny tak si to pri sadzbe za normohodinu porátaj ...
    1 bod
  27. Tak sem si pohrál, už to z dálky nejde ani vidět z blízky trochu, ale kdybych nevěděl, že to bylo podřené ani bych si toho nevšiml. Takže naštěstí tak. Tak uvidíme co dále bude aspoň že to tak dopadlo rozumně s těma škrábancema.
    1 bod
  28. No a od spotřeby bychom se mohli vrátit k tématu Rapid MR 2016.....
    1 bod
  29. Trošku paranoia, ne? Co myslíš, že Ti s autem v servisu udělají? Rozdělají a prodají na orgány? Za týden ten lak ještě nebude vyzrálý, ale vzhledem k tomu, o jaký díl se jedná, tam auto týden držet nebudou, mají i jinou práci. Ale Ty uděláš nejlíp, když si ho necháš doma tak jak je, řekl bych :-D
    1 bod
  30. Mělo by se to tady přejmenovat na Clintovu kapličku - každý den, co jsem přijdu, je tu Tvůj příspěvek a nezřídka jako poslední :-D
    1 bod
  31. K čemu si ho budu půjčovat, když si ho stejně nemůžu koupit, abych pak byl víc nasranej? Už te´d jsem, asi zažaluji Sportku, to už není možné, tam budou podvody. :-)
    1 bod
  32. Hm, já se s Rapidem TSI 77kW pod 7,6 nedostal :-) Jak se na to šlape, tak to začíná žrát.
    1 bod
  33. Většina lidí jsou bezohledné hovada Ať mě nikdo neříká, že o tom nevěděl a jel pryč.. Nechápu takové chování Vždyť má viník auto určitě pojištěné, tak proboha co řeší, hodím lístek za okno, nebo zajdu na vrátnici a nechám tam číslo.. To je takový problém... No držím palce ať se viníka dohledáš, protože policie pochybuji, že něco zjistí, ta ani hledat nebude....
    1 bod
  34. tak to bych čekal více. Jinak zde, OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ !!! Mustang se blíží.
    1 bod
  35. co je na sestihrnci ostudnyho? nevidim jediny problem, M3jky zacinali na ctyrvalci, pak dve sestky, nasledne jedna osmicka a ted opet sestka. Nevim, proc ostuda. Sice uz neni vahovy rozdil tak markantni, ale mensi jednotka na predni naprave znamena lehsi vlastnisti a to se rovna vice srandy
    1 bod
  36. tak mě to nakonec pěkně vyšlo, takže pojedu ve čtvrtek
    1 bod
  37. Vrže všechno, i nové Audiny. Čím více plastů, tím více praskání a vrzání. Kokta zapomněl říct, že jeho strejda nedoslýchá, proto si nestěžuje
    1 bod
  38. Karlos: ptal ses mě na to Německo posílám ti přešný náš harmonogram i s odkazama na hotely atd atd. 2015+Sindsheim.doc
    1 bod
  39. Ver mi, že ak by výrobcovia nemuseli, tak by tam podobné veci vôbec nedávali a tak isto ani motory by neinovovali, ak by do toho neboli tlačení z časti normami a z časti zákazníkmi. To, že výsledný efekt je, že sa na aute má čo pokaziť, je vec druhoradá, nikto to však zámerne nerobí. Toto je otrepaná záležitosť a nepovedal by som, že autá pred 30timi rokmi boli extra zvlášť spoľahlivé. Boli jednoduchšie, ľudia jazdili oveľa menej a na autá boli kladené iné nároky.
    1 bod
  40. To je prave ta velka neznama, kterou netusi ani vyrobce, natoz vyvoj. Staci jeden clanek v pdf na netu a dogma o nejneuveritelnejsim motoru na svete, ktery je tak spatny, ze dokonce ani nema ctvrty valec, je na svete.
    1 bod
  41. Prakticky jediný, kdo tady z triviálních zásad pro dodržení záručních podmínek dělá vědu, jsi TY. Miliony příspěvků o ničem.
    1 bod
  42. Je, už jsem si tak zvykl, že mi to ani nepřijde a naopak bych bral ještě lehce přitvrdit. Nevím jak jsem mohl s tím standart Women módem jezdit.
    1 bod
  43. Stringo - sprej medzi sedačky je obyčajná "voňavka" ktorá ničomu nepomôže , jedine to chvílu prekryje smrad celého auta ... Ten bordel , vlhkosť a zápach je v 99% prípadov vo výparníku klímy ktorý treba silnou dezinfekciou vystriekať priamo naň , toto vždy pomohlo ... Vypneš klímu necháš vetrák na 2-3 na 10 minút nech výparník vysuší , vypneš , vyberieš peľový filter , sprej na čistenie klimatizácií - používam Wurth , je to silná nemocničná dezinfekcia ktorá pomáha , hodíš hadičkou smerom k výparníku a nahmatáš ho - je to pekne počuť ako tryska hadičky sa opiera o tenké lamely výparníka , dôkladne to vystrikaš , vrátiš nazad kryt bez peľového filtra a necháš zapnutý vetrák na 1-2 po dobu 10 min s vnútorným okruhom ... takto som odsmradil všetky autá okrem jedného passata kde nebola klíma čistená 8 rokov , tam pomohla už len rozborka komplet topení a vymytie výparníka chémiou vo vani ... a nezabudnúť na origo peľ. filter s aktívnym uhlím
    1 bod
  44. Tři stádia schizofrenie: 1. povídáte si doma s kočkou 2. povídáte si doma s kytkou 3. posloucháte jak si povídá kočka s kytkou Chlápek si koupí obrovské luxusní auto a vytahuje se před sousedem. Ten povídá: „No, hezkej bourák, ale má taky postel, jako ten můj?” „Váš? Tak mrňavé auto přece nemůže mít uvnitř postel!” „Tak se koukněte!” Jedno zmáčknutí tlačítka na palubní desce a uvnitř onoho obyčejně vypadajícího auta se rozloží pohodlné lůžko. Naštvaný chlápek uhání do autosalónu a nechá si za velké peníze namontovat do své limuzíny rozkládací postel na míru. Hned se jede předvést, ale soused není doma. Tak vyrazí do města. Cestou vidí na odpočívadle stát sousedovo auto. Přijede blíž a vidí, že okna jsou zevnitř zamlžená. Tak vystoupí a začne bouchat na dveře. Po chvíli se zevnitř na okně objeví obrys ruky, která otře kolečko. Uvnitř je vidět nahatý soused, který naštvaně povídá: „Člověče, co se děje? Co sakra chcete?” „Sousede, mám v autě postel jako vy!” „No, a jen kvůli tomu mě taháte z vany?” Po divokém mejdanu se chlap vzbudí vedle cizí ženy a ptá se: Proboha, kolik ti je let? No přece tolik, na kolik vypadám! Mě neser, tak dlouho člověk nežije!
    1 bod
  45. Roomster - Dielenská príručka (CZ) Poprosím o diskrétnosť pri sťahovaní a používaní dalo trošku zabrať, kým som sa k tomu dostal. V prípade nefunkčných odkazov ma kontaktujte, zálohu mám na disku. - Elektrika a schémy: Elektricka zarizeni Elektricka zarizeni - vseobecne informace Zakladni schema Roomster (od brezna 2006) Montazni mista - Pojistkovy box B, pojistkovy box A na akumulátoru, releovy box, pridavny drzak pojistek (od prosince 2006) Zakladni vybaveni (od brezna 2010) Zakladni vybaveni (od kvetna 2013) - Karoséria: Opravy karoserie - Montazni prace na karoserii Karoserie - Montazni prace Opravy karoserie - Motor: Motor 1.2 63 kW - 77 kW TSI Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR Motor 1.2 55 kW TDI CR Motor 1.2 63 - 77 kW TSI Motor 1.4 51 - 59 kW TDI PD - Podvozok: Brzdove systemy Kola, pneumatiky Napravy, rizeni - Prevodovka: Prevodovka 02T Prevodovka 02R 6 stupnova automaticka prevodovka 09G - Ostatné: Klimatizace s chladicim prostredkem R134A Udrzba presne pokyny Topeni, klimatizace Heslo k všetkým častiam: skodahome
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...