Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/30/15 ve všech sekcích

  1. Kolegyně z práce měla velice dobrý nápad na mě zbyla jen realizace.
    3 body
  2. mi máme zatím jen 287000km. 1.4tdi 59kw. běží jako hodinky
    2 body
  3. A nebo možno koupit zde, dorazí za cca 2 týdny. Za necelé 2 USD včetně dopravy :-) http://www.aliexpress.com/item/A10-Middle-ATO-ATC-Add-A-Circuit-Fuse-Tap-ACU-Piggy-Back-Pluggable-Standard-Blade-G0243/32287541527.html
    2 body
  4. To jo největší prdel byla když tatík říznul jednu zatáčku a citron se naklonil tak že se táta lék že vypadne z bočního okna chytnul se za řadičku a ona mu zůstala v ruce.:-D
    2 body
  5. Já už mu přál... k 15-tým narozeninám, myslím, že jsem se moc nesekl
    2 body
  6. No počkej, mám všechno na kameře, sice z posledního místa, protože jste leteli jak blázni , ale mám to, pak jak se vrátím asi v pondělí do Ovy pro auto, tak hned to z kamery vydoluji.. Aspoň všichni uvidí, kdo je tady pirát a mě s Rambem ze začátku ujížděl
    2 body
  7. A kdo nechce pájet drát na pojistku tak si koupí adaptér kterým jen nahradí nějakou již použitou spínanou pojistku a má to bez práce. V adaptéru jsou dva sloty na pojistky, do jednoho dáte tu co jste vyndali a nahradili adaptérem a druhá jistí ten výstup na který si připojíte cokoliv.
    2 body
  8. To hej. Uz k tomu padlo par namietok...a dame este jeden, pomerne aktualny... -- Z mobilu
    2 body
  9. Varianta 1) Nic nesroubujes. Proste to mezi sklem a stropnici to tam ten kablik zasoupnes. a pak to zasoupnes mezi sloupek a sklo. Zacnes tim ze si povolis jeden sroubek na boku stredoveho tunelu vzi sipka foto. protahnes to pod volanetem. Vycvaknes si bok palubovky. Mezi predni sklo a roh palubovky si protahnes drat dolu do prostoru toho otevreneho boku. K dratu prilepis lepenkou mikro USB konec od kabelu a protahnes ho nahoru. Pak kabel normalne nastouchas mezi sloupek a sklo a pak dale ho nastouchas mezi stropnici a sklo (treba skrabkou na led) a dal pokracujes az ke kamere. Varianta 2) Lepsi je ale udelat si prodluzku s konektorem samice-zapalovac. Tu napojit do pojistkove skrine pres pojistku na volnou pozici kde je napeti po zapnuti klicku viz muj prizpevek na ktery tu je shora dan odkaz. a nabijecku a s tou samici-zapalovac spojit a ulozit do boku palubovky. Je to tak lepsi. AD1 kemare se zapne po zapnutem zapalovani a vypne pri vypnuti klicku, Ad2 zustane ti volny zapalovac pro nabijei mobilu ci navigaci, kterou mam mimo jine vlevo na skle a protazenou k zapalovaci. Ad3 zapalovac je porad pod proudem, takze musis kameru rucne vypinat, zadna ochrana proti vybiti autobaterie tam neni a musis naopak zase kameru zapinat takze na to porad musis myslet. Jako pripojit to na pojistky je fakt easy koupis toto : http://www.gme.cz/zapalovaci-konektor-cg-001-p899-292 Dale 10A pojistku (stacila by i 5A) v autodilech nebo na pumpe nebo servisu. K nozicce pojistky co nejblize k plastove hlavicce napajis cerveny drat (tak aby ti co nejvice nozicky zustalo aby byla kam v pojistkove skrini zasunout.) pripadně si na ebay koupit drzacek pojistky s kablikem. Viz pripojeny obrazek No a zpojis ji do pojistkove skrine, Noziskou s dratem nahoru viz pripojeny obrazek. Druhy drat od prodluzky pripevnis nekam na kostru auta, vedle pojistek po leve strane najde nejaky sroub ktery se dotyka zelezne casti a k nemu to pritahnes. a jeto. Do prodluzky zasunes nabijecku, omotas izolepou aby treba vybracema nedoslo k rozpojeni a cely to nechas v bocnim prostoru. P.S pojistkovou skrin najdes za prihratkou leveho kolena, Vyklopit, pomoci sroubovaku nahore trochu zapacit aby jsi ji vykopil uplne. Nebo si nakup dily a prijed do ČB a ja ti to udelam
    2 body
  10. Ahoj všem členům i potencionálním "cizím" návštěvníkům. Po své zkušenosti jsem se rozhodl varovat ostatní před jednáním pana Volodymyra Ilchyshyna (ano, Ukrajinec), který provozuje své čalounictví, viz. web http://www.autocalounictvi-cl.cz/ Nabízí na pohled zajímavé přešití sedaček všech značek, nejvíce zkušeností má asi se sedačkami ze Škodovek. Jeho hlavní předností je na pohled skvělá cena - sám jsem si u něj nechal obšít sedačky. Doba obšití byla poměrně dlouhá se stálými sliby, po několika týdnech se konečně něco začalo dít a zhruba po 2 měsících jsem si mohl sedačky vyzvednout osobně. Dohodou bylo, že s sebou vezmu výplně dveří na přešití. Vzhledem ke vzdálenosti 550 km od mého bydliště jsme se domluvili, že použije sedačky, které měl "skladem" (o jejich skutečném stavu z jeho strany nepadlo ani slovo) a následně provedeme výměnu. Když jsem dorazil na místo a sedačky poprvé uviděl, bil mě do očí pohled na jejich konstrukci. Kolejničky byly v příšerném stavu, ani jsem netušil, že může konstrukce sedaček na ne tak staré auto (Octavia II) vypadat tak otřesně. Konstrukce byla celá ztuhlá, zrezivělá, kolejničky jedna velká rez, všude nánosy špíny, staré listí, pavučiny, prach - a na toto pán natáhl nový potah. Ze své dobré vůle jsem to na místě neřešil a následně jsem utratil ještě nemalé peníze a mnoho času renovací kolejniček a dostupných částí konstrukce, avšak samozřejmě jako nové to nebude už nikdy. Poněvadž v posuvu sedaček po kolejnicích bránily nánosy špíny a rzi, musel jsem vše důkladně obrousit, odmastit, nalakovat a následně promazat a uvést do funkčního stavu. Oříškem pak bylo opěradlo řidiče, které se kvůli nějaké vadě od jisté polohy samo sklápělo dozadu - velmi "bezpečné". Dalším postřehem byly plasty - opět s nánosem špíny, poškrábané a s viditelným uchycením vruty. Dalšími detaily byla prasklá a nefunkční kolečka na regulaci sklonu opěradel a bederních opěrek, které jsem naštěstí identifikoval již na místě a reklamací byla provedena výměna. Různě "nedomrlá" (čti přesahující) místa jsem ladil postupem času tak, aby nikde nepřesahovala kůže a aby vše sedělo. Když už jsem svým slušným jednáním nereklamoval celé sedačky kvůli té otřesné podobě konstrukcí předních sedadel, alespoň z pocitu zadostiučinění jsem způsobené komplikace sdělil prodejci. Ten se mi omluvil a slíbil 1000,- Kč slevu na obšití výplní dveří. To nejpodstatnější však přišlo až později: Návštěvu jsem absolvoval v únoru, dnes je téměř červenec a výplně dveří stále nemám. Prodejci jsem nechal volnost, pouze s občasným připomenutím. Sliby, že jsou výplně dveří připraveny a pouze je nestíhá poslat, poslouchám již někdy od března. Po desítkách telefonických urgencí mi prodejce koncem května do telefonu několikrát zopakoval omluvy s tím, že mi k výplním něco přidá zdarma (konkrétně návrhem byla řadící páka z OIII) a že výplně do 2 dnů pošle. Já jsem jakékoli kompenzace s poděkováním odmítl s tím, že opravdu potřebuji ty výplně, na které čekám již půl roku. Toto se opakovalo v několika telefonátech, až mi telefon nezvedl. Rozhodl jsem se jej kontaktovat e-mailem, avšak bez jakéhokoli efektu i bez odpovědi. Neodpověděl ani na vyložený požadavek, ani na upozornění podnikání dalších právních kroků. Poněvadž nejsem tak chudý, abych řešil výplně dveří, dnes jsem se rozhodl situaci dále neřešit. Kohokoli jiného ale může podvést s cennějšími věcmi, nedej bože při platbě předem. Vzhledem k těmto zkušenostem nikomu toto čalounictví nedoporučuji, dočkáte se pouze slibů, špatně odvedené práce a ještě vás okrade !!! Pokud navzdory mému doporučení pána navštívíte, vše řešte pouze osobně, lidem z druhého konce ČR tak, jako já, opravdu doporučuji navštívit pouze ověřené specialisty. Denis
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Mam stale LL. Opravim te s tim Rapidem, az ten zlodej zjisti ze misto Octavky v TDI ukradl Rapuda s TSI tak se nejenom pujde priznat ale pred tim se jeste obesi. [emoji1]
    1 bod
  13. Tak to je 220 kg rozdíl, čili asi já a Petrrr vzadu
    1 bod
  14. Dobrý den..... To, že to nejde, je z důvodu nějakých provedených hardwarových změn v přístrojích od MR 2014, aby fungovala funkce stmívání osvětlení přístrojů při svítícím DLR? Protože pokud je to jen otázka jiného software, nechápu, proč by to za úplatu nešlo v autorizovaném servisu provést. Samozřejmě mechanici autorizovaných servisů neumí nejspíše vše, ale existují určitě i možnosti online napojení auta přímo na centrálu (v řeči IT se tomu říká vzdálený přístup). S pozdravem M. Hle, asi by to i šlo, ale tak nějak asi nechcou: Vážený pane M, litujeme, že naše odpověď nesplnila Vaše očekávání. Vámi zmiňovanou úpravu u tohoto staršího modelu nemůžeme z naší strany doporučit. S pozdravem ŠA Až bude čas, vyrážím do Strakonic.....
    1 bod
  15. Někdy prasknou, někdy ne. Vždycky je potřeba jich mít pár náhradních. Trochu pomůže, když to necháš nahřát na sluníčku, ale i tak je to sázka do loterie. Až to budeš montovat tak je namaž vazelínou, později to půjde o trochu lépe rozebrat
    1 bod
  16. Já jel na pohodu, nevím kam jste spěchali..
    1 bod
  17. aha tak ten co se chlubi jakou ma spotrebu tak jezdi jako pirat a zavodnik
    1 bod
  18. Aha takze Jirka to vyprovokoval a pak si nas jeste tocil
    1 bod
  19. No vsak jsem se bal tak proto jsem ujizdel Si tak jedu na pohodu domu pred jizdim jedno auto a z niceho nic se za mnou vyriti dve modre fabie tak jsem se lekl a slapl na to Ale Ondra je vetsi pirat bo jet tam kde je radar a jeste k tomu mu to pise at zpomali na 50 jede 100 to uz bylo nad moje sily Jinak Ondro vse nej k Tvym narozkam.
    1 bod
  20. Ani nevím jak se to tam menuje budeme se mačkat někde kousek před Benátkama vybíral to kámoš že mu prej mám věřit lidí tam je prej sraček takže se bude těžký k nám prostřílet. Kilometry nebude potřeba stáčet důležité je ze jo to diesl lidi se o to poperou. Jo manželka dostane proplach už v neděli to dovalim tentokrát až po třech týdnech domů.
    1 bod
  21. Aspire: ok teda na vyhlidce se vleze i aut tolik co do slezské odskoušeno dá se tam vjet do toho areálu hospody na travicku Jinac dovolenkuju od nedele 14 dnu, ale pak ještě 14dnu v kuse makam páč máme odstávku takže já budu ready začátkem sprna. Teď se ještě doma seru s matičinim Fiatem...pekelný stroj, nejraději bych to odvezl do milaty ! Pak ja se vrátím z dovolenkování by jsme mohli nahodit nějakou tu anketu na ty trička, ať vím z hruba barvu velikosti a počet trik, ať se mám pak při objednávání opřít.
    1 bod
  22. Petre me kamery si v aute všimli, předminule i mazali, tak dostali takového zprcaka, co se hrabou v cizích vecech.
    1 bod
  23. Máš pravdu má i lepší zrychlení http://www.auto.cz/skoda-rapid-vs-citroen-c-elysee-peugeot-301-72927 http://www.auto.cz/test-citroen-c-elysee-1-6-vti-prostor-za-malo-penez-81704 Dnes už bych je při koupi zvážil, to se přiznám. Když jsem kupoval já, tak ještě na světě nebyl. Ale tehdá to vzhledem k ceně Rapida bylo ještě jinde a jiné přemýšlení. I když rapid je v mnoha aspektech lepší ( a to i pro mě co se rodiny týče), ale poměr cena výkon RAPIDNĚ za ty roky klesl. Kvalita stála za hovno už od začátku a dnes to není jiné.
    1 bod
  24. Jo přesně, Škoda nebo Francouz jak píše Clint, ono je to kvalitou nastejno.
    1 bod
  25. Včera v servisu mi byly demontovány obě SPZ po nehodě, které jsem měl přilepené oboustrankou PATTEX, technik to měl během dvou minut. Po opravě vozu budu opět lepit natvrdo páskou. Za mě mohu jen doporučit.
    1 bod
  26. patnácté ... a že prý už dojíždí druhé gumy
    1 bod
  27. nemyslíš tím Sněhurčiného Rejpala ?
    1 bod
  28. Ty budeš ale bohatej a jedna pikoška štěně má dneska narozky tak psst
    1 bod
  29. Nazdárek hošani... Tak jsem se vrátil z Havířova a mám pár otázek... Kde je v Žamberku ten sraz vždycky? Nikde jsem neviděl nějakej kemp,nebo tak něco... Potom jsem taky chtěl zastavit před Škodovkou v M.B. ale prostě jsem se k ní nedostal....po půl hodině kroužení kolem té zóny průmyslové mě to přestalo bavit,takže jsem viděl jen to logo na budově... Jinak na plnou nádrž jsem najel 830km což vzhledem k těm serpentinam kolem Šumperka je podle mě dobrý dojezd. Na PC mi to ukazovalo při tankování spotřebu na tu projetou nádrž 6,1 l/100km... V autě jsme jeli 2 dospělí a 2 děti + plném kufr všeho možného... :-) Jo a spočetná spotřeba je 6,23 l/100km takže trochu to lže...
    1 bod
  30. Hoši já sem zase v práci na noční, poslední dobou jsem tu víc jak doma. Akorát jsem se vrátil z projížďky, je to tu samej zajíc polní Dokonce jsem objevil asi 10cm mladého zajíčka, tak jsem mu dal list pampelišky a dlabal ho pěkně z ruky Jestli se neschová, sovy si je tu u nás dovedou vychytat...
    1 bod
  31. Karlos krasne fotky . Patriku jsme se tam domlouvali ze dame jeste jeden pokec o prazdninach a to nahore nad jizbou na te vyhlidce. Ale jeste se nevi kdy, jelikoz nikdo nevi jak vy ostatni robite o vikendech a jak budou mit vsichni dovolenou. Tak jsme se domluvili ze to zas treba oznamime par dnu predem a kolik nas prijede tolik nas bude i kdyby zas jenom v par lidech i tak jsme tam krasne pokecali. A jelikoz tam asi nebude velke parkoviste tak to bude i vyhovovat. Jen je treba aby vyslo pocasi a nekdo navrhl datum A oficialni bude az v zari urcite.
    1 bod
  32. Nazdar chlapi,konečně jsem se vrátil z nucených prací. Pár obrázků pro inspiraci.
    1 bod
  33. 1 bod
  34. Cituji co mi psal Galvi: "Ale důchodce v roomsteru se celkem držel že?" :D Emotikona grin
    1 bod
  35. Ja jsem ujizdel bo jsem videl dve auta co me honi a nevedel jsem kdo to je jsem mel strach
    1 bod
  36. No jak jsem predem avizoval tak jsme se dnes setkali na bramboraku. No moc nas nebylo ale s tim se pocitalo a vubec to nevadilo Ale musim rict ze oba co jsou na fotce jsou silnicni pirati :D
    1 bod
  37. Pavouku, na tvoje neustálé kecy o OT a urážení ekkara taky nikdo není zvědavej. Chováš se jako slon v porcelánu - možná to myslíš dobře, ale provedení je strašný. Ale zpátky k tématu - teprve teď jsem se podle reálných obrázků díval na Monte Carlo. Zvenku paradoxně nemá černě lakovanou střechu, jenom část a panoramatickou střechu. Je to asi docela škoda. Na druhou stranu je dobře, že jde s Colour Conteptem za 12800Kč vytvořit obdobu za mnohem lepší peníze.
    1 bod
  38. tady je čínská verze toho G21 Smart za cca 140 Kč, stojí za vyzkoušení. http://www.ebay.com/itm/360-Universial-In-Car-Dashboard-Phone-Mount-Holder-Stand-Cradle-For-Mobile-GPS-/291454390587?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item43dc09113b
    1 bod
  39. Janka koupí, Janka už má zaplaceno. F2, krátká, 1,4 16V 63kW, ambiente s klimou, původně firemní, 1-2 řidiči, servisováno jen v autorizáku, náš mechanik to projel podle VINu v škodovácké databázi a prý opravdu pěkná servisní historie, vše měněno tak, jak se má. Před x desítkami tisíc km lehce ťuknuté, nahrazeno novými plechy. Od té doby bez závady. Najeto 160 tis, ale ten motor, chvilku se tam něco štelovalo(táta ví co, já si to už nepamatuju), protože to cca 14 dnů stálo, ale potom krásný tichý běh, nic neklape, nešustí, motor bez vibrací, táta se nad tím rozplýval, proti naší staré 1,6 babi, co má nejeto stejně, úplná poezie. Když jsem to projížděla, tak jsem po městě měla neustále 60, protože mám naposlouchané naše auto na 50 na trojku, ale tady bylo furt ticho. Jinak interiér i exteriér odpovídá věku i nájezdu. Proti 1,6 55kW v oktávce to je pěkný žihadlo :-D Budu si muset zvyknout na to, že motor toho tolik nezkousne, ta 1,6, když na to přišlo, auto táhla i na 1800 otáček... Ale je prostě Škoda, vše tam, kde to člověk čeká. A jinak si připadám jak cvok, od té doby, co vím, že ji budu kupovat, nemluvím s nikým o ničem jiném, jediný tatík má pro mně pochopení :-D
    1 bod
  40. V tom případě dobře mu tak! Jen ať splácí, aspoň si bude každý měsíc opakovaně uvědomovat, jaký je hlupák, a třeba zmoudří. Nemáš pravdu, že ti dá pojišťovna prd, konkrétně u odcizení celého vozu je to jenom hloupá výmluva. Někdy to v jiných případech zkouší, ne že ne, ale u odcizení celého vozu se nemá pojišťovna pořádně na čem točit, tam je to celkem jednoduché a jasné. Když už jsme u toho, co se týká pojištění vozidel, znám jeden jediný případ, kdy pojišťovna podle mě neoprávněně odmítla vyplatit pojistné plnění z povinného ručení viníka s odůvodněním, že charakter poškození neodpovídá uvedenému způsobu vzniku. To potom opravdu naštve (ale pořád se s tím dá pracovat). Na druhou stranu znám celou řadu případů, kdy lidi vydrbali s pojišťovnou nebo se o to pokoušeli. Tím nemyslím jenom velice rozšířené úmyslné poškození připojištěného čelního skla, ale i pokusy o opakované uplatnění stejné škody a podobné chuťovky. Na jednu stranu lidi nadávají, že pojišťovny plní málo, na druhou stranu se pokoušejí o "malou domů" při každé příležitosti. Děláme si to sami. Pojišťovna je firma jako kterákoliv jiná, podniká za účelem zisku, není to charita. Ještě jednu věc mám na srdci, než tu přestanu šířit OT. Každý druhý má na auto za statisíce až miliony, ale když přijde na pojištění za zlomek jeho ceny, kroutí se jak had, obrací každou korunu a ještě trousí "moudra". Pojistka holt není vidět a nedá se s ní machrovat, že? Ta česká malost! Konečně už si, lidi, uvědomte, že pojištění je stejný provozní náklad jako palivo nebo servis. Vlastnictví auta je poměrně drahý špás, přičemž jeho koupí to nekončí, ale naopak teprve začíná. Obecně pak platí, že když na něco nemám, tak si to nepořizuju. Ano, na pojištění se dá ušetřit, ale potom, když se něco semele, by měl být člověk dostatečně soudný, aby si místo výmluv nebo nadávek na všechno a všechny okolo nasypal popel na vlastní hlavu.
    1 bod
  41. Víte proč vám tam občas ta zpátečka nejde? :-) Protože zpátečka nemá synchronizaci... Až Vám to zase nepůjde tak vyřaďte, pusťte spojku a znovu ji zmáčkněte a zařadíte ji bez problémů. Stejně tak funguje když auto odbrzdíte a hnete s koly, když tedy nejste úplně na rovině.
    1 bod
  42. treba se bude nekomu hodit VW/Škoda 1. Při vypnutém zapalování zatlačte tlačítko 1 2. Zapněte zapalování, držte dokud se nezobrazí „OIL“ 3. pusťte tlačítko 1 4. Otáčejte tlačítkem 2 doprava dokud se na displeji nezobrazí „---„ Tímto se vyresetoval olejový interval. 5. Znovu stlačte tlačítko 1 dokud se na displeji nezobrazí „INSP“ 6. Otáčejte tlačítkem 2 doprava dokud se na displeji nezobrazí „---„ Tímto se vyresetoval inspekční interval.
    1 bod
  43. Tak kamera Challenger DVR-D3 je uspesne naistalovana. Pripojuji par fotek, je tam jak vyhled ze strany ridice, tak spolujezdce.
    1 bod
  44. Ako pozerám, tak budíky ako aj centrál bola dosť veľká slabina týchto áut... sranda, že keď som mal Fiat Bravo, tak každý vravel, aby som to nekupoval, že taliani nevedia robiť elektrické časti... mal som ho 3 roky a za 3 roky som nevymenil ani jednu jedinú elektrickú súčasť, všetko išlo pekne, bez chyba. Teraz k môjmu problému, mám Octaviu 1 a tiež mám problém s padajúcou ručičkou, ale s padajúcou ručičkou ukazovateľa teploty. Ostatné hodnoty fungujú normálne, tak tiež podsvietenie funguje normálne. Ukazovateľ teploty motora pri teplom motore vyskočí aj na presný stred, potom zase padne na nulu, potom zase 2 - 3 milimetre vyskočí potom zase padne... neviem či je to chyba budíkov alebo nejakého snímača na motore. Ak by to bola chyba budíkov, tak dajú sa takéto budíky ešte "zreinkarnovať"? A ak by to bolo niektoré čidlo, tak ktoré by to malo byť, kde by som ho mal hľadať? Ďakujem za reakcie. Peťo
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...