Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/04/15 ve všech sekcích
-
To petrys22: Pouzivam noveho Columba jiz vice jak 10 000km a osobne jsem nic takoveho co popisujes nepozoroval a to jsem tam poustel video v tebou zatracovanem rozliseni 720x576, dokonce jsem mel odvahu tam pustit i fotky v 360p a zase v pohode. Ta vzdalenost od ridice k displeji neni zase tak uplne mala. Neco bych ti rad napsal o tom co znamena pouziti displeje a grafickeho cipu, ktery zvladne FULL HD...k tomu vsemu potrebujes mnohem vykonejsi cip, potrebujes take k tomu vykonejsi cipovou sadu, ktera se ti postara o predani dat z daneho zarizeni na graficky cip a v neposledni rade i vlastni procesor, ktery se stara o cely system infotainmentu a samozrejme mnohem vetsi pametove naroky...popsal jsem to velice jednoduse a cely system procesoru, koprocesoru, cipovych sad, pameti apod. je mnohem slozitejsi a na mnohem detailnejsi debatu. Mel jsem moznost vyzkouset tablety implementovane do palubovky(hlavne Francouzi), ne jen ze to vypada strasne(napr. u 306-ky), ale odezva systemu byla naprosto katastrofalni...na zmacknuti tlacitka viditelne obrovske zpozdeni reakce...co to znamena...i kdyz je pouzit graficky cip, ktery to zvladne, je podtaktovany nebo je malo pameti a to z duvodu, aby se system neprehrival nemel velkou spotrebu, atd. atd. Infotainment je implementovan v palubovce, velice tezce se chladi a musi odolat vysokym teplotam. Dalsi vec co jsem spozoroval na one 306-ce je, ze se displej neskutecne patle, coz u displeje pouziteho na Columbovi nenastava. Tot muj nazor na tuto vec. Kazdopadne mas moznost si do auta koupit Bolero...na sklo drzak a na nej dat iPad a mam takovy dojem, ze existuje do iPadu i nejaky software, ktery prebira data z auta a umi je zobrazovat podobne jako Columbus(nejsem si timto tvrzenim ale uplne jisty). Vypadat to bude stejne jako u tech Francouzu a budes spokojeny2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Brzdy z Octavie II RS tam nedáš, lebo Octavia má rozteč 5x112, a Fabia/Roomster 5x100. Možnosti vylepšenia sú nasledujúce: Dopredu môžeš dať kotúče 288x25 mm ktoré sa montujú na silnejšie Fabie/Roomstre (vrátane Fabie II RS), alebo na verzie N1. Najmenšie kolesá ktoré na tieto obuješ, sú 15". Na 14" budeš musieť zabudnúť. Druhá možnosť dopredu, sú brzdy z Octavia I RS o veľkosti 312x25 mm. Minimálna veľkosť kolies je 16". Čo sa týka montáže dozadu, pôjdu tam dať brzdy zo silnejších verzii, tj 232x9 mm a asi aj 239x9 mm z bežnej Octavie I. A nakoľko existuje aj Octavia I RS, tak dozadu asi mohli ísť aj brzdy 256x22 mm, a to by ti už potom mohlo brzdiť naozaj viac než dobre. Ale je tu ešte jedna dôležitá vec. Okrem dobrých bŕzd potrebuješ primárne dobré pneumatiky. Totiž úplne zbytočne budeš mať perfektné brzdy, ak ich účinok nedokážu ustáť pneumatiky a pôjdu do šmyku. Základ je ten, aby si nedostal šmyk a nezačalo pracovať ABS, ktoré ti nakoniec zbytočne predĺži brzdnú dráhu. Takže, navrhujem aby si si kúpil najprv dobré pneumatiky ktoré okrem iného budú mať dobrý brzdný účinok a krátku brzdnú dráhu. Následne ak budeš mať stále pocit, že ti to nestačí, tak začni riešiť tie brzdy.2 body
-
Tak jak máš Pawouku ty to lízo, tak to je akorát, takový decent. Toto už je moc, i ten zadní difuzor ee, kdyby tym byly aspoň ty koncovky. Ale jak říkám já, ještě že se to každýmu líbí jinak, to by sme měli potom všecí stejné auta.1 bod
-
Děkuji za doporučení k ceníku. Tam to teď vidím. Objednával jsem přes konfigurátor a tam to nemám, tak jsem si nebyl jistej.1 bod
-
1 bod
-
Mně se na tom nelíbí nic, difuzor je ve skutečnosti ještě horší, než na fotce a s chybějící koncovkou výfuku to vypadá jako thymolinový úsměv, ovšem bez zubu... Předek by snad ještě ušel, nebýt toho, že ten spojler je viditelně ze dvou dílů.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já to rikam furt , ale malý už umí přepínat programy na televizi a donést rohlík tak mužů už onemocnět1 bod
-
Proč ne, vždyť ta je také určena pro použití ve vozech se systémem S/S. Spíš je zajímavé, že se pokouší dobíjet baterku u nového vozu.1 bod
-
Tak může to být náhoda, ale vloni jsem vezl z Č.Krumlova rodiče a tetu do Kaplice. Už od Č.K.se přede mnou ploužila přesně taková RS. Rodiče i teta jsou už staří, tak jsem je nechtěl stresovat nějakou rychlou jízdou a jel jsem za tím člověkem. Občas jsem dostal nápad ho předjet, ale on vždycky přidal, tak jsem se na to vykašlal. A kousek před tou obcí Zubčice, je takovej táhlej prudkej stoupák a dva pruhy nahoru. Protože to tam znám a těch 220 koní celkem jede, říkám si, počkám a tam ho předjedu. A tak se taky stalo. Načež asi v půlce kopce, za šílenýho řevu výfuku a fakt děsnou rychlostí, mě s tou RS znovu předjel, aby následně jel zase jak píča pomalu přede mnou. Jak říkám, může to být náhoda, ale možná, že to byl právě tenhle kokot.1 bod
-
1 bod
-
To by šlo, zima se blíží a ruší zdrazujou plyn , jo kožich bodne, ještě že mám svůj bio [emoji14]1 bod
-
Ja myslel ze jsem paranoidni, ale jak koukam, jeste mi neco chybi , o tomhle musis pohovorit na srazu. O kterym se tu nahle nemluvi. Takze jako ja. Akorat ja mel dvouletku a mela 30tis, tak se pul roku rozhodovali a pak to za tyden opravili. Asi tak, odsere to clovek, kterej s tim nema nic společnýho.Peetr, kdyby volal sanitu, tak maj jeho mobil a tim padem by i vedeli, v kolik rano vstava.1 bod
-
Musím taky rict že 2 sup neni moc pohodlná, až jsem byl překvapen, u jedničky když jedu dálku,tak až cca po 400 km zacnu tak nějak pociťovat první discomfort, ale u dvojky už po 100 až 150 už mě bolely žádá a zadek, to jsem fakt nečekal1 bod
-
1 bod
-
Ten řidič BKingu už podle mě věkem nestíhá hlídat provoz v autě natož na takovéhle mašině... Řidič RSky dle fotky asi nejspíš neviděl motorku a nedal mu přednost (pokud tedy motorka neletěla výrazně nad povolenou rychlostí). No a řidič KIA půjde k soudu za odjetí od dopravní nehody a neposkytnutí první pomoci!!!1 bod
-
1 bod
-
Takze je to jasne po prvnim odpalu by nam dali taky odpal z hriste1 bod
-
1 bod
-
RADIUSY, už jsem tě předběhl, značky na filtry si dělám a chci je všechny vidět, krom olejového. No kupodivu zatím vždy vyměnili. No jednou ale na pylovej filtr a to bylo naposled, tak tam dali obyč, ale účtovali si uhlíkovej - to bylo na poslední servisce. Rozdíl v ceně 200. To jsem si všiml právě jen kvůli tomu, že mi ten starej dali, že neseděla čísla filtrů na faktuře. No, možná náhoda a omyl, ale čert ví. Po telefonátu, samozřejmě vyměnili, ale musel jsem tam zase jed, čas, benzín. Při minulé servisce, na protokolu, chybí krytka odvzdušňováku na levém zadním kole. Kurva, to už ho tam nemohli rovnou dát, zase jsem tam musel jed speciálně kvůli tomu (no tu krytku mi dali zadarmo jsem se divil). Okopané prahy, to jsem si stěžoval pak písemně tomu vedoucímu a protože byl rád, že jsem si stěžoval jen jemu a údajně sjednal nápravu, tak si to pamatoval a nyní mi nepočítal práci při dodělávce toho zpětného ventilku na ostřikovačích (což mu jde taky k dobru-sral se s tím 3/4h). No a chybějící krytka v podběhu pro možnost demontáže žárovky z podběhu si taky nikdo nevšiml, přitom to stejně kdysi udělali oni, když jsem reklamoval poškrábaný světlomet od kapoty a oni ho měnili, pak ji asi zapomněli dát zpátky, protože nevěřím, že bych ji jen tak někde ztratil, ta tam drží až moc dobře. Sám žárovky měním vrchem. Všiml jsem si toho jen díky tomu, že jsem měl bordel s blátem zevnitř ohozené celé světlo včetně všech konektorů.1 bod
-
To mě moja už kolikrát kvůli tomu auto říká taky :D Ale to prostě člověk kterého to auto tak nebaví, nepochopí1 bod
-
1 bod
-
2x tlumící sprej na výplně - dělal jsem jenom přední ( ten je důležitej, výplň je sestavená z hodně dílů plastů který potom rezonují + nepomáhá i malá váha výplní - sprej nateče do spár a dir vymezí je + vytlumí http://www.ahifi.cz/tlumici-sprej-sinus-live-es-500.html 2x antivibrační materiál ( překryjou se s ním dveře a ještě dovnitř dveří se nalepí ) pohltí to vibrace a zpevní všechny pohyblivé věci http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-anticor-l-1-8-mm.html 1x akustickej materiál za repráky - zlepšuje ozvučení http://www.ahifi.cz/tlumici-material-gladen-aero-foam.html tady máš příklady co vše jde dělat - i montáže repráků, parkovacích senz. co tě napadne, vše pěkně popsané a i co bylo použito. http://www.ahifi.cz/montaze-autohifi-0/ Možná ještě vytlumím plastové podběhy, víc už investovat nebudu, hlavní bylo zbavit se rezonancí výplně dvěří což bylo nesnesitelné... http://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-6-odhlucneni-vozidla-0.htm1 bod
-
V podstatě na tom není nic složitého. Vyndat rádio, rozebrat loketku, povolit a povytahnout climatronic. Pak protáhnout aux kabel vedle climatronicu a vytáhnout ho u spolujezce a tahnout ho pod tim plastem potazenym kobercem až k ruční brzdě(tak jak je znacená červená čára) do kastliku v operce vyvrtat díru (podle tloušťky konektoru u 3,5 jacku) u mě to bylo 11ckou vrtákem a pak to všechno zase poskládat... původně jsem to chtěl protáhnout za popelnikem a pod radickou, ale tohle mi nakonec přišlo jako rozumější cesta.1 bod
-
1 bod