Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
Sedí chlap v hospodě a kouká do prázdna.Přijde chlap a ptá se ho : " Co se Vám stalo"? Chlap se otočí a povídá : " Ale přemýšlím jestli mi žena řekla že si mám dát 11 piv a bejt v 1 doma nebo si dát 1 pivo a bejt doma v 11 "2 body
-
A to je GPS rychlost, takže ve skutečnosti přičti tak 3-5 km/h . Navíc ona ta rychlost je trochu opožděná oproti obrazu, takže to hopsnutí v těch 50 být mohlo . Ale tady to moc nejde, tady je za tím hned zatáčku, v Olomouci máme garáž, kde se najíždí rovno až dolů, takže je tam místo daleko lepší ale kolem 60 km/h už je to docela rána Ondra: Ve tmě ti to natačí ještě huř než kalkulačka :D EDIT: Dosahli jste maximálního.... sakra2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zdravím všechny , poraďte. Mám Fabii 1,4 - 50 KW , MPI. Je z roku 12/1999. Výborně startuje , na škrtnutí, ale po rozjezdu jede jak na půl výkonu, když přidám skoro nezrychlí, najednou jako vyrazí a hned nato zase ztratí výkon, a tak nějak nepravidelně , ale pořád dokola. To samé i do kopce, ale tam je to ještě horší. Koupil jsem nové svíčky NGK ale nepomohly. Koupil jsem i vzduchový filtr,ale také nepomohlo. Trochu prdí někde vpředu výfuk, může to mít nějaký vliv ? Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Co bych měl vyměnit ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Přemýšlím, jak by taková reklama vypadala natočená v klasickém českém pajzlu1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ty prej si tomu pražákovu zboural bránu, Petrrr, že to není pravda? Bránu? Stodolu! I s krovama.....1 bod
-
1 bod
-
To nepochybně - na s2 zpočátku výroby zatíkalo do předních mlhovek a mlžily se běžně a hle - proběhla výměna všech těchto mlhovek na garanci, kéž by to byl případ váš. Ideální kupovat auto cca 2 roky po uvedení, ale bez testovacích jezdců by to taky nešlo :-)1 bod
-
1 bod
-
Mail je ti v tomto případě k hovnu, poštou nevyjednáš vůbec nic, to bys měl vědět, když už máš narážku. Tohle se musí osobně....Je vidět, že v tom nemáš žádnou zkušenost. (navíc psal "navštíveno", od kdy znamená návštěva mail??)1 bod
-
...už jenom třeba to, že to škodovka začne časem v tichosti řešit a provede potřebné konstrukční úpravy, pokud nebudou mít zpětnou vazbu od uživatelů, nebudou řešit nic.1 bod
-
1 bod
-
V ČR vyrábí světla např. Varroc Lighting Systems, Automotive Lighting, Hella Autotechnik, Koito. Kdo z nich nebo někdo další, to budou opět vědět ve Škodovce. Logo výrobce na světlech asi nebude, pokud ano, tak tam bude asi Škoda...1 bod
-
Naboural si ho sam vocas. Vozralej asi 2 promile mel nutkani si auto u baraku preparkovavat. No a sousedovi lehce upravil tvar sloupku plotu. [emoji23] nastesti jen naraznik a lampa. 30tis skoda = Motos jednotka.1 bod
-
Davide zarovky ma kazdy urcite napsane v svych tematech ale ja mam Osram Night Breaker. Jirko paradni fotky ale strasne male jsem se vcera na to dival pres mobil a tu fotku mam asi tak na jednu tretinu displeje. Tak jsem se dnes musel podivat pres PC A dik za pokec. Po ceste zpet se mnou chtel zavodit nejaky zavodnik v fabii jednickove asi neunesl ze jsem ho predbehl1 bod
-
Už tu píši po "xté". Najděte a uveřejněte tu někdo graf měrné spotřeby paliva motoru 1,2 TSI a hned budete vědět spektrum optimálních otáček. To, co píšete, tak budí dojem, že jedete z kopce a necháte to na 1800-2000 otáčkách. Vážně? Městem jedete na rovině padesátkou na 2. RS a ještě k tomu přemýšlíte jestli to při 3. RS "nepodtočíte". Vážně se tak chováte? To mne baví, jak si tu přečtu, že někdo nejezdí pod tolik a tolik otáček, znásobí důvěryhodnost strojařským vzděláním nebo zkušenostmi rozborky a sborky motoru a vynechá mnoho dalších vstupních informací, které jsou důležité a rozhodné pro stanovení optimálního chodu motoru. Je ale fakt, že je každého věc, jak se k motoru chová. On se mu pak odvděčí.1 bod
-
Ha. Mam to same v nove F3. Ze zacatku jsem si myslel, ze si snad nekdo z fabriky zapomnel pod sedackama mobil :-) Takove tlumene cinkani odnekud z vnitrnosti. S tony vystrahy, maxidotem ani infotainmentem to nema nic spolecneho.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Š-A může být nadmíru spokojená kolik vášní a debat se okolo jejich modelů vede, pomlouvačných kampaní a hloupých řečí. To představitelé všech značek nevidí dohromady toliko reakcí na jejich modely jako Škoda. A podíváme-li se na to heslem Hondy "to auto bych si nikdy nekoupil", tak podle všech reakcí z minula si Škodovku kupuje celý národ a pozitivní reakce na dnešní Fabii jen toto "negativum" umocňují. Na prvotních reakcích u krasavice segmentu je vidět, že sklízí v podstatě jen a jen pozitiva a rozhodně není pod palbou rozporuplných reakcí jako se odehrálo v době Fabule předchozí generace. Je jasné, že podtextem je i slušná cenová politika oproti FII ve vyšších verzích Elegance. K tomu je taky smazán disproporční vzhled, pomalu nekonečná možnost kombinací(cca 125 barevných prokombinací), slušná nabídka i u prokombinačních paketů interiéru z ní děla aspiranta na superminihothatch pro mladé lidi, kteří si finančně nesáhnou na jiná vozidla vyššího levelu (např. OIII RS nebo Focus ST), ale mají za slušné peníze atraktivní vůz s firemní úpravou vzhledu(colorkoncept) a motorizacemi (TSI s DSG) zajímavý prostor pro vyblbnutí. Za mně je Fabka na slušné startovní pozici po nevalném úspěchu předchozí generaci a pan Kabáň se svým týmem dokázal, že i malý špunt se může obejít bez velikých vzhledových kompromisů. Chvalozpěvy na Rooma jsou i s jeho oblinami fajn(i pro mne nedoceněná linie-měl jsem ho jako majitel, odlišující se od ostatních právě specifikem v designu) jsou zbytečné a pokud jukneme do minulosti i současnosti, tak jednoduché linie např. O1, F1 jsou stále živé a naproti tomu ty prazvláštně koncipované, složité obliny nejen jiných značek i v interiéru se rychle ohleděly a jsou jen módním výkřikem na krátký časový horizont.1 bod
-
dneska projeto, najeto cca 20 km -start/stop je vypinatelny, ale jen pro prave tuto jizdu, po vypnuti klicky se opet aktivuje, vyzkouseno- auto scipne,pak se hned nahodi.. celkem v poho.. -interier mi prijde stejne uzky jak u stare, sice neni ten panel s radiem tak vystouply, ale cloveka tlaci leve madlo dveri a panel ovladani topeni, ale pro pravou nohu je vic mista nez ve stare -sedadla OK, motor 66kW nezajety, tak nemuzu soudit, ale nijaka bomba to nebyla, srovnatelne s 1.4 auto jede od cca 2500otacek, nad 4000 sem to netocil, ale tak je to celkem prijemne svezeni -ubylo kastliku-ta horni u spolujezde uz tam neni, ta spodnejsi je vic hlubsi, ale je dole pomerne uzka, hledat tam mince, klic nebo tak, tak tam moc mista pro manevrovani neni -za mne celkem prijemne auto... ale cena 340t za to, v cem jsem jel mi prijde vcelku vysoka.. --jen tak mezi reci mi rika prodejce-prijde mi zakaznik co ma i20tku na LPG za 40t km uz tam ma 3ti motor, kastle jak z celofanu, je to rok stare auto, nabidli mu za to 150t korun ve vykupu a dnes si jde objednat fabiu...1 bod
-
píšu že všichni ? nepíšu... nejvíce záleží v jaké barvě jsou, pokud světlé, tak se prostě špiní a jak moc, to už záleží na člověku jak moc se potí apod. Ty výhody co ty píšeš, tak já u sebe v Rapidu nějak nepociťuju že by mě to trápilo s koženkou...1 bod
-
osobně netuším proč někomu koženka vadí, já měl v první Fabii textilem pokrytou půlku dveří a bylo to jenom pro zlost jak se to špinilo. To samé vám řeknou majitelé loketních opěrek s textilem...1 bod
-
No však uvidíte jakej bude požitek z vlastnění tříválců, mě stačilo když jsem si přečetl o předchůdcích a jejich životnosti. Tedy dříve motor slabej a poruchovej. Nyní asi s lepší životností o trošku, ale s menším krouťákem a to tedy bude terno. Výkon podobný jako u staré Škody 120 která ale vážila cca 875 kg a nyní F III bude o nějaký ten metrák těžší. Tedy přímo děsná kombinace a když vezmu v úvahu i jen o mírně vyšší krouťák u F III oproti Š 120 tak tedy je to přímo děs. A k té scéně na dálnici, bude to častý a nebezečný protože hodně lidí nevydrží se motat mezi kamionama a bude se snažit předjíždět.1 bod