Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/16 ve všech sekcích
-
Na druhou stranu to je amerika, kde se jede 3dny rovně a ve čtvrtek doleva. Mezi tím 2x oil service.3 body
-
2 body
-
Obzvláště teď co budou nové přísnější STK i emise. Jsem toho názoru, že alespoň vše exteriové a světla obzvláště by měla splňovat patřičné homologace apod. Miklis není žádný bastlil, má vše z origo dílů alespoň. Až někdy nedej bože to půjde do AS na opravu třeba po střetu se zvěří nebo jiné nehodě a budou se řešit díly, to se pak asi v AS zapotí, kolikrát nevědí i tak co kde v jakém ročníku má být, natož pak Mikliskovo auto hybrid MR13 vs. MR14, 15,16, a nemám strach že nebude i MR 17 atd. K dokonalosti mu ovšem chybí a to nedá Miklískovi spát lištička na palubce.2 body
-
jezis.. stare feldy jezdily na 10w40, mnohdy na 15w40 v dobach, kdy byvaly mrazy-15 stupnu treba 3 tydny v kuse.. a najezdily desetitisice, statisice km.. dneska budeme lit do aut 0w40 protoze to je proste cool.. nechapu.. 5W40 je pro ty nase mixery, konstrukcne nekde v 90tych letech, naprosto dostatecny olej, pro nase klimaticke podminky.. a porovnavat to s autobaterkou.. tomu uz rikam uplne haluz.. ekkare, i kdybys jezdil denne 3 kilaky v -10ti, tak ti bude 5w40 naprosto dostacovat.. dostacoval by i 10w40..ktery se bezne pouziva do HaTaPek Oleje OW umožňují bezproblémové startování motoru i při teplotách pod -50° C, oleje 5W při teplotách okolo -40° C atd https://www.oleje.cz/clanek/Viskozita-automobilovych-motorovych-oleju Tady tu histerii okolo pouzivani 0w40tek fakt nechapu..2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Ekkar - staré OHV s motorom v Populári nemalo spoločné dokopy nič , bol to prakticky nový motor pre 1000MB , a nebudeme si klamať doviedol sa do dokonalosti vo Felde MPI Facelift - mechanicky pri údržbe nesmrteľný , jednoduchý , slušne výkonný - ešte dnes popreháňa hociktorý malý motor , servis nenáročný a veľmi spoľahlivý ... Malo to hold niečo do seba , tak ako má aj do seba motor 1,4 16V BUD ,BXW , CGG a podobné vychytané deriváty kde nakoniec skončili bez EGR a bez iných blbostí , a sú spoľahlivé ...1 bod
-
1 bod
-
chlapci, předpokládám, že to dotyčný už od 14.září povolil , hádám že ještě do dnes stále neskáče po klíči ve snaze povolit šroub1 bod
-
1 bod
-
Děkuji za objasnění. Ovšem to nemírní mé rozhořčení. Řetěz je doživotní, tudíž bych jej neměl v podstatě řešit vůbec, ani Škoda jej neřeší, protože nemá v servisním plánu předepsanou jeho kontrolu ( třeba alespoň při 90tis). Ale protože se ví, že je to všeobecně špatné konstrukční řešení a řetěz občas chrastí a občas skáče a Škoda si je toho vědoma, jinak by ten přípravek na měření protažení řetězu nikdy dodatečně nevymýšlela, tak proč to není zařazeno do servisního plánu a nebo tomu přizpůsobena cena ( změření třeba za 200) stejně jako je tomu u rozvodové opravné sady kdy cena je více než příznivá. No asi není jejich zájmem problému úplně předcházet a je lepší aby to po záruce skočilo a zákazník platil a platil a platil, za problém, za který může sama automobilka.1 bod
-
IMHO použití 0W-xy se mně zdá mnohem pochopitelnější než použití xW-50 (60). Proč si dělat rezervu v mazání jen při vysové teplotě, ke které dojde málokdy a ne při nízké teplotě, která je při každém startování. Další věcí je, že k největšímu opotřebovávání motoru dochází, když je motor studený.1 bod
-
Na výmenu oleja ťa premenlivý interval pošle určite skôr, auto si sleduje rozličné spôsoby prevádzky, otvorenie kapoty atď. Kolega má Fabiu s QI6 a chodí v rozmedzí 17-20 tis. km, proste si auto samo povie kedy nastal ten čas.1 bod
-
Já bych řekl, že rozdíl bude v použitém základovém oleji. 0W-40 bude z kvalitnějšího. Pro tvůj styl ježdění - hlavně včas vyměnit, na ostatním tolik nezáleží.1 bod
-
vzhledem k uvedené spotřebě má komplet nový olej ani ne za 3000 km. A protože všechen bordel spaluje ve válcích, může naopak prodloužit inerval na výměnu olejového filtru :-)1 bod
-
Je to možné, ale mám to vyskúšané, že je lepšie dať 0w-40 ako 5w-40 aspoň u značky Shell. 5w-40 je pre naše klimatické podmienky plne postačujúca, lenže každý nechodí vždy jazdy min 10km, ja niekedy prejdem 1,5km vypnem, za 2hodiny naspäť 1,5km potom napr. po 5hodinách znova, takže v tomto mojom prípade si myslím, že motoru pomôže 0w-40 viskozita. Nikomu nebudem vnucovať taký olej aký používam, ja som ho len odporúčil, keďže som s ním nemal zatiaľ žiaden problém. Nech sa každý rozhodne sám.1 bod
-
Jedinej rozdíl mezi škeblou helix ultra 0W-40 a škeblou helix ultra 5W-40 je v tekutosti pod 40°C - a hlavně v ceně ... A když si vezmu, že teplotu 40°C "na oleji" má motor po řádově 5 minutách chodu, tak i když najedeš denně zhruba 50-100km, rozdíly budeš mít jen na prvních kilometrech po startu. Viskozitní klasifikaci 0W-40 bych používal jedině pokud bych denně absolvoval víc jak dva skutečně STUDENÝ (= pod 0°C) starty a po každým startu ujel maximálně 3kiláky a auto na další hodinu odstavil - v podstatě že by se nikdy nestačilo ohřát nad těch 40°C. Kdykoliv jindy ta dvojnásobná cena nemá odůvodnění.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Škodovka má v ČR letos drtivý nárůst prodejů (+28%). Ovšem skoro vše jde na IČO. Soukromé prodej jsou bídné (-19%!) a na úrovni Hyundaie. SIII dokonce vyšoupnul Rapida na čtvrté místo.1 bod
-
Přesně tak, ještě aby si vybírala co? Asi si ještě myslí, že na Golfa bude lovit mladé samce...ale to platilo krátce po revoluci1 bod
-
No já si zvykl na klimu, navíc automatickou a již bych neměnil. Ten pocit příjemné teploty se dostavuje téměř okamžitě, v řádu minut, což při cestě městem kdy člověk navíc stojí i na semaforech a křižovatkách je více jak vhodné.1 bod
-
Kdyby to bylo v hlavním světlometu, tak by to bylo super. Ale osobně nemusím DLR v mlhovkách kvůli poloze nízko nad zemí. A tohle bude ještě níž :-( Ideál je prostě to co má okta, aspoň z mého pohledu, jenže to je nedosažitelné.1 bod
-
1.9 TDI 5q toci 2750 pri 130 km/h (podle GPS). Kolik je to pri 100 km/h se jeste podivam. EDIT: Pri 100 km/h (opet podle GPS) jsou otacky 2100. Otazka je, jestli ti to k necemu bude...1 bod
-
velka skoda ze roomster nema roztec ako octavka ale ako fabka...mohli by to uz zjednotit1 bod