Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
ani bych combi nechtěl. Samozřejmě je ta cena o dost vyšší, než u Cupry, ale ten rozdíl je diametrální. Cupra je proti tomu jak šlapací autíčko.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Díky, to jsem potřeboval vědět - takže konektor nemá žádnou pojistku (tak jak to píší v návodu), jenom to chce za něj pořádně zatáhnout ...1 bod
-
Už jsem s tím pohla. Tři lidi tlačili, motor zabíral. Brzdí to zase jako předtím, bez zvuků. Budu s tím jezdit častěji, zvlášť když napadne sníh, aby to nestihlo přirůst. Díky za rady=)1 bod
-
Doplneno, bych ho tam dal sam ale nevedel jsem co je to zlocik1 bod
-
No malý má 83cm a 10,90kg , macik po tatovi ... Placek si objedná celý, co nedoji, dorazim já1 bod
-
a, chybička ! Já mám jen vnitřní vložku. Tam jsi rád, když na to nemusíš moc šahat. No na tomhle typu filtru ano, tam se to zjistit dá snadno.1 bod
-
1 bod
-
http://zen.e15.cz/automobil/deset-lakavych-ojetin-ktere-si-ale-radeji-nikdy-nekupujte-12684691 bod
-
Krasne, ovsem uveze to jen 2 lidi max. A nema to kufr aby se do toho vesel nakup z kauflandu. Jo a prsi na tebe. Jinak rikam porad ze uz neplati Japonec na konec, ale Japonec na zacatek, koncern na konec. I Clint uz poznal ze toyotu nezastavis a zacinam verit i Motosovi ze v segmentu luxusnich vozu hraje Lexus prim ve spolehlivosti. No a u motorek je to asi obdobne jak sami uvadite pac ja motorkam nerozumim - hovori reci jineho kmene.1 bod
-
1 bod
-
a nebo klint zahučel do TSI které se po 100k km sesypalo, pak si vyhodil 600k za další oktavii. to máš 1,1 mega. takže co je lepší? to neví ani bůh.1 bod
-
Potká medvěd zajíce a ten mu říká: "Čau medvěde, pozdravuje tě Hroutil". "Jakej Hroutil?" "Ten co ti pinďourem kroutil!" Zajíc se strašně chechtá a uteče. Za nějakou dobu se zase potkaj. "Čau, medvěde. Co dělá Hroutil?" "Jakej Hroutil?" "Ten co ti pinďourem kroutil!" Zajíc se mu zase vysměje a odejde. Medvěda už to štve, tak se jde zeptat lišky, jak ma zajíce dostat. Liška mu říká: "Tak mu to taky udělej. Řekni mu třeba: Pozdravuje tě Trkal. A až se zeptá, jakej Trkal, tak řekni: Ten co ti ho tam strkal." "To je skvělý, díky, fakt, na to bych nepřišel," říká medvěd a jde za zajícem: "Čau zajíci. Pozdravuje te Trkal." "Já vím, říkal mi to Hroutil." "Jakej Hroutil?"1 bod
-
Ja poridil Fabku 1.0 55kw Combi a hned jsem tam supl LPG. Zatim spokojenost! :-)1 bod
-
1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15 1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9 1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15 1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,141 bod
-
Někdo by asi řekl "tuzing", ale poněvadž já nejsem příznivcem schovaných výfuků, mi se to docela líbí a na rozdíl od OIII to Milotec udělal z chromu a v reálně vypadajícím rozměru (pro OIII je to jako špatný vtip, jak je to uzoučké a plastově nastříkané stříbrnou barvou). Kdyby tam majitel nedal tu nepovedenou imitaci něčeho, co má asi hodně dalece připomínat odrazku alá OIII RS, docela by to šlo1 bod
-
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-0/s480x480/12439136_486338444824507_7297978457532637102_n.jpg?oh=7bf359c32379935a20195ba9c6efd77f&oe=5700781B1 bod
-
1 bod
-
1.700Kc za Millers olej 5l ? Dakujem pekne... lepsia volba je kupovat olej za normalnu cenu 700-800Kc 5l a menit ho castejsie 10tkm / 1rok (castejsia vymena oleja motor precisti) JasonB29 pre TDI PD bez dpf je olej Valvoline Durablend Diesel 5W-40 dobra volba ACEA B3/B4 (bez C3) VW 505 01 15tkm je ale na olej 5W-40 uz dost, hlavne ak jazdis kratke trasy, ideal pre 5W-40 je 10tkm / 1rok a ak si kupil auto v ktorom sa menil mot. olej po 30tkm tak urob prvu vymenu oleja po cca 5tkm a dalsie uz po 10tkm1 bod
-
Ty pozice nemáš úplně komplet 1) Superman – spící na stole, jedna ruka natažená vpřed 2) Rybář – spící vsedě, překřížené ruce, jednou jako by nahazoval prut 3) Hvězdář – spící s hlavou dozadu 4) Hodinář – opřený o pěsti 5) Odsouzený – s hlavou na stole a rukama svěšenýma přes roh stolu 6) Automechanik – pod stolem na zádech 7) Filozof – spící s podepřenou bradou 8) Plavec – ruce natažené dopředu a spojené (plave prsa) 9) U zubaře – spící s otevřenou pusou 10) Ježíš – opřený, ruce přes zábradlí1 bod
-
1 bod
-
Dnes dodělána parkovací kamera. První dojmy super. Poděkování flope63 za nasměrování při výběru a nákupu a ferda25 za zapojení a nakódování. Je to ta z Aliexpresu, vyjde na pár kaček. Negativa: otevírání kufru jde teď o něco víc ztuha (nemyslím tím dveře, ale ten spínač v madle je potřeba víc zmáčknout, kladě větší odpor, než ten originální), vodiče té kamery jsou dost tenké, ale jakmile se to podaří zapojit, tak už je to jedno. Plusy: optika se zdá být naprosto v pohodě, obraz je velmi dobrý a v kombinaci s LED couvačkami, které jsem si do zadních světel osadil, je vidět bombasticky i ve tmě. Jinak zásadní poznatek je ten, že netuším, jak zdatný kutil flope63 je, ale patrně hodně zdatný. Podle toho, co mi popisoval už jsem byl skoro na vážkách pustit se do toho sám. Ale ještě, že jsem to neudělal, protože když jsem viděl, jak to ferda zapojoval, tak bych od toho chtěl každého, kdo s tím nemá zkušenost, velmi důrazně odradit :-D1 bod
-
1 bod
-
všude se dozvíš že to jde pouze silou http://forum.skodahome.cz/topic/130742-led-parkova%C4%8Dky-na-superb-ii/?hl=%2Bnejde+%2Bsilou+%2Bjde+%2Bje%C5%A1t%C4%9B+%2Bv%C4%9Bt%C5%A1%C3%AD#entry20134471 bod
-
1 bod
-
Zdravím páni. Včera sme odstránili typickú závadu na felícii 1.3 (781.136) r.v.1996 - jednobodové vstrekovanie Bosch Monomotronic. Nefungoval otáčkomer. Len pri vyšších otáčkach motora ručička skočila na nejakých 4 tisíc. Je to konštrukčná vada plošného spoja: cestička plošného spoja od integrovaného obvodu k otáčkomeru je veľmi tenká a pri ploške, kde je matičkou prichytený otáčkomer, tá cestička praskne. Cestičku sme nahradili tenkým drátikom priletovaným priamo na vývod integrovaného obvodu a plošku na prichytenie otáčkomera. Takže odobrať celú prístrojovku z auta, to obnáša odpojiť náhon rýchlomeru, odpojiť všetky konektory. Odobrať dosku plošného spoja: odskrutkovať skrutky, ktoré držia dosku a opatrne vytiahnúť z konektorov jednotlivé prístroje: teplomer, palivomer, otáčkomer. Aby ste sa dostali k tým jednotlivým prístrojom, je samozrejme nutné odobrať z prístrojovej dosky aj predný prehľadný štít. Každý prístroj je k doske plošných spojov prichytený medenou matičkou, túto musíme samozrejme predtým uvoľniť. Palivomer a teplomer majú okrem tej matičky ďalšie dva kolíčkové piny - konektory, opatrne vytiahnúť. Otáčkomer má okrem tej matičky ďalšie tri kolíčkové piny.1 bod
-
Normálně ho zkopíruj a vlož. Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne?1 bod