Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/16 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Tak sem právě sežral dvoustovku tataráku, ta dieta se mi začíná líbit [emoji23]1 bod
-
No písal som čo mi bolo povedané.najprv to našlo nejakú aktualizáciu ale tu uz nešlo do autá nainštalovať.odkazovalo na novšiu ale ta este nebola povolená tak po telefonáte asi o desať minút povolené a nainštalované do vozidla.ak sa to týka viac osôb tu na fóre urcite sa čoskoro ozvú další.1 bod
-
1 bod
-
At mi zavolá soukromě, mám nyní výstupy z měření pro Volvo CZ, ohledně záruky je ok Polestar / vpodstatě čip od Volva/ pokud je mimo záruky, tak může přijet ke mě/ příznivější cena, výkon a navíc měření.1 bod
-
Mám výhrady i k APR softům, a především k Mustafovi, to není nic nového. Ale srovnávat s BSR vůbec nemá cenu, BSR je tak o tři levely dole, včetně Volva. Abych tak řekl, nic pěkného jsem od nich neviděl kromě marketingových žvástů.1 bod
-
také bych řekl, že to bez navaření nepůjde. Možná ale chtěl naznačit, že to nalakuje sám1 bod
-
Stringo, teď jsem asi hodinu pročítal tvůj "autoživotopis" a reakce teda byly místy emotivní.... od postupného šperkování přes nehody... no mazec... každopádně jsi udělal velký kus práce.. :-) ale to jen tak mimo téma... :-) Takže buď mi bude komunikovat telefon s Maxidotem, nebo si můžu pouštět písničky (což je funkce A2DP - chápu-li to správně).... no zřejmě u mě vyhraje komunikace s Maxidotem, jelikož to bude jediný způsob jak případně ovládat kontakty... změna rádia mi doma prozatím neprojde... :-D :'( přehrávání MP3 můžu teoreticky vyřešit BT adaptérem do AUX. Kdybych sehnal za dobrou cenu Columbuse tak jdu do něj... :-) Doporučili byste tedy prosím číslo komponentů? BT jednotka a mikrofon? Děkuji. suča1 bod
-
Beru to z pohledu koncernu, kdy to dle mého názoru spadá do sekce rychloobrátkové firmy, která má základní chip na vše pro maximalizaci zisku. Vývojem a testováním halvních koncernových benzínů jako je 2,0 TSI APR na úplně jiné úrovni.1 bod
-
děte s těma evropskýma ořezávátkama na Clintův čaj, tady je něco pro pořádný chlapy, roury a poctivé železo http://www.auto.cz/ram-power-wagon-zustava-verny-osmivalci-92848 To samé jako porovnání nízkotučného jogurtu a plnotučné smetany.1 bod
-
U dobrého úpravce se měří před a potom i po,aby bylo jasno okolik to šlo nahoru.Bez měřeni před a po už nemá smysl vůbec uvažovat o nějaké úpravě když to někdo nenabízí....1 bod
-
Zase se tu rozvinulo několik bludů a chabé úvahy o tom co je lepší nebo horší, bez špetky zkušeností s daným autem. Kdyby se tak ten čas a energie, která tu byla vynaložena na pošpinění někoho jiného, jen tak z hecu, využila na něco smysluplného, tak by bylo hned na světě líp... Ale na fóru je bohužel každý generál. Od BSR tu mam tři zákazníky, kteří ke mně přišly a dle mého názoru s tou firmou nechtějí již nic mít. Naopak s APR jsou spokojení a nedají na to dopustit. APR nabízí několik stupňů úprav, které si může kdokoliv vybrat. Máme v nabídce i slabší variantu na 295hp a 460Nm, která je pro ty, co se bezdůvodně jako Dedek007 bojí o převodovku, ale tuhle variantu si asi záměrně neviděl. Nehodilo se ti do krámu kvůli pomluvám, viď? Na druhou stranu tu máme i silnější úpravy, které snad nikdo jiný nedokáže naladit. Stejně tak, jako jsme tu naladili nejsilnějšího Golfa 6 R, který měl se seriovým turbem a seriovými vstřikovači na 98oct benzín 377hp. Všichni ostatní ladiči, co ladí skvěle na míru skončili většinou max na 340hp. BSR pro jistotu nenabízí nic pro tyto lidi. BSR beru vůbec celkově jako vtip. V Německu se tato úprava rozhodně nenabízí i s brzdou. Cena je pro celou Evropu za samotný chip stejná a všichni distributoři jí dodržují. Nerozšiřuj tu tedy bludy. APR je známá pro to, protože jejich úpravy fungují a na OIII RS zde mám několik grafů, které to dokazují. Buď si můžeš tedy naladit auto u nějakého patlala za pár korun, který ti to naladí na ten den a to místo nebo můžeš mít úpravu, která je ozkoušená ve všech koutech světa a za všech podmínek, že funguje. Je to na každém z Vás. Naladění řídící jednotky je to nejdůležitější v autě a šetřit se na tom rozhodně nevyplatí. A nikdo jiný třeba nenabízí úpravu, která je tak optimalizovaná jako APR, viz to, že na první dva rychlostní stupně je omezený výkon tak, aby to auto nesmyslně nehrabalo a neničilo gumy a převodovku. Na APR jsem sám najel ve své OIII RS 60tis Km bez problému. Mam zde zákazníky, kteří na DSG nebo také manuálu najeli daleko více. Také tu mam dost zákazníků, kteří mají konkurenční úpravu a i když mají menší krouťák, tak stejně museli měnit spojku. To já u svých zákazníků, kteří mají APR úpravu rozhodně nemam tak velké procento lidí, kteří měnili spojku u manuálu a ti, co jí měnili, tak o tom dopředu věděli a hlavně chtěli maximum koní, kde se to dá pochopit. Co se týče pohádek o tom, jak je naladění na míru nejlepší tu proběhlo taky moc. Mě to stálo motor, Swenaka taky a nakonec prostě člověk dospěje k tomu, že to APR se prostě vyplatí a skončí u něj. Opravdu mne mrzí, že se tu dokola objevují jedinci, kteří nemají s danou věcí zkušenost, možnost porovnání atd, ale jediný jejich cíl je někoho jen tak pošpinit a vyvolat flame.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dovolím si jeden příspěvek ke zkušenostem s Amundsenem, možná by se to mohlo někomu hodit. Jedná se o starší typ Amundsen, Amundsen+, resp. RNS 310, RNS 315. Řešil jsem problém, že tam nelze ručně procházet mapu a vybírat na ní přímo konkrétní body jako cíle cesty nebo zadávat alespoň souřadnice (jak je standardem třeba u Tom Tom, iGo, apod.), případně jsem na to nepřišel. Pouze lze zadávat interně obsažené adresy nebo POI v mapových podkladech. Existuje možnost, jak si lze přidat vlastní POI s libovolným místem na mapě, ale je k tomu potřeba počítač. Řekněme, že se budete chtít vydat třeba do lokality Šukačka. Pak je třeba si zjistit GPS souřadnice, např. přes mapy.cz. Tam si píchnete do mapy špendlík, kam chcete přesně jet a odečtete souřadnice, zde 49.2241689N, 13.2720961E. Do Amundsenu pak místo dostanete přes SD kartu. V počítači si vytvořte textový soubor a do něj dejte následující kostru: BEGIN:VCARD VERSION:3.0 GEO:49.2241689;13.2720961 FN;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Sukacka, Sumava End:VCARD Třetí řádek jsou souřadnice oddělené středníkem a zbavené koncových N a E. Čtvrtý řádek je název POI, jak se pak zobrazí v Amundsenu. Soubor s touto kostrou uložte s příponou vcf, třeba jako "Sukacka.vcf"., bez uvozovek. Tento soubor pak nahrajte na SD kartu do adresáře s názvem "destinations", opět bez uvozovek. Tento adresář musí být v kořeni SD karty. Když pak dáte kartu do Amundsenu a v navigačním menu vyberete položku "Paměť cílů". Tam naleznete možnost "Cíle SD", kde budou uložené POI v adresáři "destinations", viz výše. Cíle lze importovat přímo do přístroje.1 bod
-
1 bod
-
Petře to je pravda, ale každej normální servisák ti řekne to samé. Do střechy bych nevrtal, ať to uděláš sebe pečlivěji, začne to na 80% okolo reznout. Ten povrch už je starej po 5ti letech a udělají se tam mikropraskliny a začne to jít do háje... Takže tak no, jinak není problém nic, ale za jakou cenu někdy... Jinak mi to řeklo asi 5 lidí nezávisle na sobě, jenom v autorizáku to nebyl žádný problém ostatně jako vždy a se vším...1 bod
-
Ja se skodovkou se nemam problem,to jen ty mas furt neco:)) A jinak myslim ze cela evropa se riti do prdele a bude jedno jestli mas skodovku nebo kia1 bod
-
1 bod
-
aj ta kefa neni zlá=P ale ja osobne radšej štetec. http://kozmetika.umysi.sk/katalog/detailingovy-stetec-dodo-juice-hog-brush-752/ napríklad=P... konkretny tip ktory použivam ja už v ponuke nieje. ale ak chceš možem odporučiť, chalan na stranke ti poradi s čistenim čohokolvek.... ma velmi dobry pristup, jeden s najlepšich na slovensku, len škoda že tym že som z BA je na druhej strane SK1 bod
-
1 bod
-
Pawouk - mám k tobě prosbu - co je jiné v jednotlivých variantách 90/92/103/110/132kW, tedy až na ten kompresor u varianty 132kW? ( doufám, že jsem ty výkonové variace moc nepomotal ) Blíží se moje narozeniny a já stále nevím, jaký dárek si nadělím. Moc mě svrbí prsty, lehce mě mrazí v zádech, bolí mě chodidla, mám průjem… to vše nasvědčuje tomu, že mě zase chytá touha po něčem šíleném a jelikož je mi moc let na to, aby v tom byla ženská, tak už zbývá jen auto… Jen bych nerad Tulákovi zvýšením výkonu ublížil.1 bod
-
co jsem byl nedavno na nejakym skoleni tak obecne jsou v CR asi 2-3 hlavni rafinerky, ktere pouzivaji navic ten samy zdroj, cili pripadny rozdil vznikne az za nimi u nasledneho prodejce. Paliva se obecne casem kazi, cili muze hrat roli nejaka zapadla cerpacka s malou vytoci apod., ale napr. nejlevnejsi palivo v Pardubicich u Globusu je puvodem z Unipetrolu, cili zde bych problemy s kvalitou nevidel, a ani ve vykonu kdyz tam obcas zajedu. Ano co jsem jezdil na motorce a tankoval obcas v Rakousku tak tam rozdil ve spotrebe byl, to se okecat nedalo, holt nackove maj uber benziny.1 bod
-
1 bod
-
Vsak maji pravdu. Olej po 1000 ci 5000km se menil pred 20ti lety, kdy presnost vyroby byla ponekud na jinem levelu nez dnes. Dnes je to zhola zbytecne, motor je vyroben s takovou presnosti, ze se tam fakt nic neobrusuje ani si neseda. Vymena navic tomu urcite neuskodi, ale vliv na zivotnost auta to ma zcela zanedbatelnou.1 bod
-
každy zamok je robeny tak aby ho sikovny zamočnik vedel odomknuť =).... čiže mechanicke zabezpečenia su naozaj prd platne nakolko to odradi tak max zlodeja začiatočnika alebo amatera ktoreho by odradila možno aj nalepka pozor zly pes. doležita je v prvom rade poistka a dalej pre dobry pociť kludne aj retazou o stlp zamknuť, ale to už je viac menej jedno, ak ma niekto GAP je jedno či už ma zabezpečenia navyse, pripadne ak tie zabezpečenia ma zlodej mu rozbije auto poskodi veci v aute a poitovna mu zaplati opravu, ak by to tam nemal a zlodej auto ukradol dostal by prachy na cele nove auto=D1 bod
-
Prodej na přímo z dobrou smlouvou a budeš v klidu. Jak je tam odpočet DPH tak si to kupce najde brzo. Auto dej do původního stavu, ty píčoviny jako jsou ty nárazníky nikdo neocení. (ani já bych je tam nechtěl)1 bod
-
1 bod
-
Ve Š stodvacítce jsem tedy žádný vrzání nikdy neslyšel. Neslyšel jsem ani rádio1 bod
-
4X W5W do čtecích lapiček - http://www.aliexpress.com/item/2x-T10-1W-High-Power-White-COB-LED-License-Plate-Light-Bulb-DC12V/32259038712.html 2X sufit 42mm do světel v kabině - 41mm http://www.aliexpress.com/item/2pcs-Super-White-14W-2-LED-CREE-Chips-Error-Free-Festoon-Canbus-CAR-LED-License-Plate/1952062451.html 2x sufit 36mm do světel ve dvěří - najidealnejsie 39mm - http://www.aliexpress.com/item/2pcs-Super-White-14W-2-LED-CREE-Chips-Error-Free-Festoon-Canbus-CAR-LED-License-Plate/1952062451.html 2x W5W do kufru - http://www.aliexpress.com/item/2pcs-Canbus-Car-Light-LED-8SMD-Car-Dome-Light-Canbus-5050-8-SMD-8-led-NO/1845044657.html1 bod
-
Ahoj instaloval jsem kameru do auta a chci se podělit o jednu z možností zapojení. kameru jsem vybíral takovou, aby se vešla za zrcátko - v ČR Topcam mini A7+ (na ebay mini 0805) zapojení jsem řešil přes pojistkové pouzdro. U nás se prodává cca za 190,- Já koupil přes ebay za 40,- (stačí vyhledat na ebay výraz fuse tap). Toto zapojení jsem zvolil z důvodu,že se nemusí zasahovat do el. instalace vozidla. dále je vše zřejmé z přiložených fotek1 bod
-
1 bod