Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/29/16 ve všech sekcích

  1. Tak zejtra mi přivezou Barumky Ultra smyk III Už mi volali, jenže já se dneska flákal na Karláku s kasičkou a falšovanym papírem od asociace pejsek v tísni a pak žebral u kostela v převlečení za bezdomovce.
    4 body
  2. Tak dnes prijeli dva panove koukli sundali znacku z auta polozili a uznale kyvli jak to opravili
    3 body
  3. No nevím, když se dívám z okna na tu chumelenici, tak ten smyk by na nich zítra dostal zaručeně.
    2 body
  4. ANDi, nejak nechapu posledni tve video, cas 2.26 a dale.. pokud nejsi slovensky tatar tak snad vidis, ze dalnice je od snehu, presto se povesis za auto, ktere evidentne predjizdi pomale jedouci auta a jeste tam je souvisla vrstva snehu mezi pruhy.. debil ses spis ty.. co cekas, ze ti behem vteriny uhne, aby jsi ty, pan silnice, mohl jet..? dalsi situace 3.34, 2auta evidntne davaj prednost a ty tam picujes jak tatar.. fakt ses pako a doufam, ze te nikdy na svych cestach slovenskem nepotkam.. to video by se melo jmenovat stupid ANDI on the slovak roads.. jestli tam tak jezdite vsici tak potes koste..
    2 body
  5. Chtěl jsi napsat, po letech budu muset zase něco v práci dělat a po zkušebně se na to zase vyseru, odsedím si v kanclu 8h s SGN3 v rukách a bude... [emoji23]
    2 body
  6. ty to nechápeš, Škodu musíš ( jako Clint ) milovat, pak jí odpustíš úplně všechno, zatím co jiným autům to samé nikoliv. Ale když není láska, není nic.
    2 body
  7. Tak pravda, tohle vyjde zaručeně nejlevněji.
    2 body
  8. JJ, Stringo byl na školení u Rádia, u mě nebyl, bo bych si to pamatoval. Hold Stringo, kdybys byl jako Clint, co má nejlepší auto na světě, nejlepší a nejspolehlivější značku auta, měl bys to na háku a ani Pawouk by tě nerozházel. To víš Pawouk je odborník přes technickou legislativu a Motos přes dopravní právo. Motos zase studuje po nocích skuliny v paragrafech aby nemusel dát přednost sanitě nebo hasičům třeba, aby zónu pro cyklisty nemusel respektovat a superbem je setřeloval jednoho za druhým bez postihu atd. já jsem zase přes obchodní právo a reklamace jsou mojí a radiusovo doménou. Co se týče technických, souhlasím s oběma, každý má v něčem pravdu. Jsem pro zpřísnění, zároveň ale chci ( a to snad k tomu částečně také povede) aby se na technických měřilo všem stejným metrem bez slitování. Nevím proč já, který se poctivě o auto stará bych měl být vyhozen za prasklou žárovku a jiný, co tam to auto kolikrát musí div ne dotlačit, ale připlatí si pětikg do kapsičky technikovi a projde ohne problém. Snad už tomu bude konec. Rozumím tomu, že ne všichni mají na nová auta, ale jsem toho názoru, že i starší auto se dá udržovat v obstojném technickém stavu byť za cenu neoriginálních levných dílů. A když tam někdo dá star-line do 15 let starého auta, furt lepší než když tam dá nějaký díl z číny.
    2 body
  9. Ne ne, ale občas se musím vyventilovat... Serou mě tyhle Marxistické řeči. Tytyty nesmíš nic o čem bychom nevěděli nebo Ti to nepovolili. Řeknu pár příkladů. Můžeš si říkat co chceš, je demokracie ALE ne nic co by nám mohlo vadit! V práci chceme už 10let nová měřidla za 200000kč a ono je to moc drahé pro nás, vždyť se to dosud dělalo po staru, ALE někde v horních patrech leží ve skříní už 5let nevyužitý laser s příslušenstvím za 10 milionů! Na silnici mě dají pokutu za rozsvícené mlhovky když je po projetí mlhou zapomenut vypnout nebo v zimě má 100km jízdy mám přední SPZ zasranou a zadní čistou takže evidentně se o SPZ starám, ALE že za mnou jede auto kterému nesvítí půl žárovek ve světlech, toho si asi nevšimnou. Policajti jsou vidět na místech kde se dá krásné měřit rychlost, sedí si v autě, změří že jedu o 20-30km/h víc než bych měl a mají vyděláno, ALE že mě 5km před tím vytlačil pomalu kretén že silnice protože ani netuší že má nějaké zpětně zrcátko, nebo že v kopci úmyslně někdo brzdí provoz a jede 60 místo 90 to je v pořádku...a takhle mužů pokračovat do nekonečna... A po celém náročném dni mi tady Pawouk začne říkat jak mám neprovozuschopné auto, chlapci kdyby každej investoval do svých aut jako já a dával tomu takový servis, tak by na silnicích nejezdily vraky za kterými není vidět, které při brzdění houkání jako lokomotiva a neodpadávalo by z nich nic, stejně tak by z nich nic neteklo... To vidím u souseda, ten si vymění olej sám za nějakej z Tesca, brzdové destičky má Starline, filtry Starline, výfuk si nějak převařil sám z jiného auta jedny zadní dveře si musel taky při bodovat protože nesly zavřít a mohl bych pokračovat dalšíma opravama...ALE nemá chip takže je vlastně naprosto bezpečnější oproti mě... Tak se omlouvám za moje žblepty... Koukám že jsem už jak Rádius [emoji23]
    2 body
  10. Asi dal práska s Koktou nebo zbytkovej Uran.:-)
    2 body
  11. 1 bod
  12. Slusna nadilka. To je na Prahu prival jako hovado. Z toho nebudou tyden spat. Kapitane: jo to souhlas, kolegyne mi vozila. Jinej znamej kamionak zase z Francie. Jsou to syry uplne o necem jinem. A paradoxne nekdy za polovicni cenu.
    1 bod
  13. Jo sem tam je nechám olíznout příbor. S tím trochu umi sýry jsi přehnal protože ty jsou nejlepší u nás sýr snad ani nekoupíš protože to je umělá hmota co se jen tak tváří a tulipány ať si strčej tam co máš škodovku.
    1 bod
  14. Ty vole Stringo chtel jsem napsat ze tam davaji lisky dobrou noc, ale to vypada na to ze i ty lisky chciply hned po tech psech. [emoji23] Jak casto tam projede auto? Hadam 2x do mesice. Jednou kdyz jedes ty do prace a po druhy kdyz jedes z ni. [emoji23]
    1 bod
  15. 1 bod
  16. Takže až zruší tvůj obor v ČR tak zůstaneš sedět doma? Ano pro Děčín jsem taky pracoval ale stejně jezdil po Evropě. A tady jedna dietní večeře jen ta Plzeň chybí :-( polotovary ja nejím.:-)
    1 bod
  17. Anebo do ní neinvestovali... (a ta speciální stříkací linka v ČR na 100% existuje? Nebo to stříkají na lince "normální" a jen inkasujou za spec lak?). No, i tak mě to vypuštění modré překvapilo... Ale tak jako tak mohla bejt paleta barev pro každej model UP! CITIGO i Mii o něco větší, protože: Společné barvy pro UP! CITIGO Mii (názvy se dle značky vozu liší, kódy barev stejné): B4B4 - bílá ○ G2G2 - červená ♦ 2T2T - černá perleť ♦ 8E8E - světlejší stříbrná metalíza ♦ K5K5 - tmavší stříbrná metalíza ♦ S8S8 - modrá metalíza ♦ Pro CITIGO a Mii navíc: T1T1 - žlutá ♦ Pro CITIGO navíc: 0W0W - zelená metalíza ♦ Pro Mii navíc: J4J4 - béžová metalíza ♦ Pro UP! navíc: 4S4S - oranžová metalíza ♦ (a donedávna D7D7 - modrá ♦) [+ mimo nabídku pro ČR - 0R0R - bílá perleť ○] To je celkem 12 (nebo bez modré 11) barev lakovaných na stejné lince a celá tato paleta nebo minimálně tento počet barev by mohl mít každý model. Nicméně každý model má zbytečně pouze max. 8 barev (UP! už jen 7).
    1 bod
  18. Řeším obdobný problém s neustálým vibrováním kotoučů na F1 TDI. To auto žere kotouče skoro víc jak naftu. I po výměně nábojů kol, repasi třmenů a instalaci nových originálních kotoučů + destiček je po cca nájezdu 6000km problém zpět. Tentokrát už mi to fakt nedalo a rozhodl jsem se obstarat si úchylkoměr a proměřit házivost kotoučů přímo na autě. Sundal jsem kola a pod šrouby jsem dal matky m16 kvůli přitažení kotouče k náboji. Nasadil a seřídil indikátor a pootáčel kotoučem. Výsledek měření me z obou stran překvapil, oba dva kotouče z obou stran jsou jak noví, naměřil jsem házivost max 0,045mm. Jen pro info, noví kotouč by měl mít házivost do 0,030mm a maximální přípustná hodnota je někde okolo 0,150mm. Takže kotouče prostě zkroucený nejsou. Tak kde se tedy potom bere ono chvění brzd? Po přečtení vloženého odkazu začínám chápat onu problematiku ,,házení kotoučů,, podle všeho to vypadá že brzdy vibrují tomu kdo zkrátka málo a z lehla brzdí. Kotouče jsem po měření vyčistil smirkem spolu s destičkami a udělal test brzdění. Několikrát za sebou sem prudce brzdil z 160km/h na 60km/h a ejhle, ono to vibrování začíná mizet. Těžko říct přesně ale vypadá to že se zkrátka opravdu jedná o nerovnoměrně nanesený film z destiček. Uvidím zda postupem casu to vibrování zcela zmizí. Odkaz: http://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2
    1 bod
  19. Ano, tak to má správně být. Víc k tomu není co dodat. Amen.
    1 bod
  20. Jedinej já dělám 25 hod. denně. Buď jezdím, nebo se vzdělávám.
    1 bod
  21. mám, od dubna nastupuji. bude konec všemu. Budu muset 3 měsíce hákovat jako barevnej dokud mi neprodlouží smlouvu. pak už by to mělo být zase snad v poho.
    1 bod
  22. Tak už vím na které straně máš okna
    1 bod
  23. Ten kokta, kluk jedna kudrnatá se mi začíná líbit. Něco má ten kluk do sebe.
    1 bod
  24. 1 bod
  25. Nene. To je místo lístku za parkování. Takové placebo proti botičce. :-) Tak hrabu se v paragrafech, protože chci mít přehled a nenechat se šikanovat MP. Například, jak píšu výše. Detail v platnosti značek. Už neplatí konec na vzdálenější straně křižovatky. To jsou rychlosti, zákazy atd. Nebo, kruháče. Vlastně zavedli dva druhy kruháčů 1, s předností na kruháči 2, s předností zprava. No a vo tom to je....
    1 bod
  26. přesně, lak bych šel reklamovat tam kde ho před tím opravovali. no ale co si budeme nalhávat, stejně by ti to neuznali.
    1 bod
  27. Tak jim obouchej fakturu z toho lakování o hlavu.
    1 bod
  28. § 41 (1) Řidič vozidla, který při plnění úkolů souvisejících s výkonem zvláštních povinností užívá zvláštního výstražného světla modré barvy,2) případně doplněného o zvláštní zvukové výstražné znamení (dále jen „vozidlo s právem přednostní jízdy“), není povinen dodržovat § 4 písm. C), § 5 odst. 1 písm. F), g), h), a odst. 2 písm. F) a g), § 6 odst. 5 a 6, § 7 odst. 1 písm. , § 11, § 12 odst. 1, 2, 4, 5 a 6, § 13 až 17, § 18 odst. 2, 3, 4 a 8, § 19 odst. 2 a 3, § 20, § 21 odst. 2, 3 a 4, § 22, 23, § 24 odst. 3 a 4, § 25 odst. 1, 2, 3, 4, 5, § 26 odst. 3, § 27, § 28 odst. 2, 3 a 5, § 31, § 32 odst. 6, § 35, § 36 odst. 1 a 2 a § 39 odst. 4 a 5; je však povinen dbát potřebné opatrnosti, aby neohrozil bezpečnost provozu na pozemních komunikacích. § 21 Odbočování (1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti. (2) Vyžadují-li to okolnosti, například při přepravě dlouhého nákladu, musí řidič zajistit bezpečné odbočení pomocí způsobilé a náležitě poučené osoby. (3) Před odbočováním vpravo se musí řidič zařadit co nejblíže k pravému okraji vozovky; musí-li přitom s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu vybočit ze směru své jízdy vlevo, dává vždy jen znamení o změně směru jízdy vpravo. Před odbočováním vlevo se musí zařadit co nejdále vlevo v části vozovky určené pro jeho směr jízdy s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu a šířku vozovky. Odbočují-li řidiči protijedoucích vozidel vlevo, vyhýbají se vlevo. (4) Řidič, který při odbočování opouští průběžný pruh, musí co nejdříve vjet na odbočovací pruh, je-li vyznačen. (5) Řidič odbočující vlevo musí dát přednost v jízdě protijedoucím motorovým i nemotorovým vozidlům, jezdcům na zvířeti, protijdoucím organizovaným útvarům chodců a průvodcům hnaných zvířat se zvířaty, tramvajím jedoucím v obou směrech a vozidlům jedoucím ve vyhrazeném jízdním pruhu, pro něž je tento jízdní pruh vyhrazen, a cyklistům jedoucím v jízdním pruhu pro cyklisty. Samozřejmě je nutné vzít v úvahu i: (7) Řidiči ostatních vozidel musí vozidlům s právem přednostní jízdy a vozidlům jimi doprovázeným umožnit bezpečný a plynulý průjezd, a jestliže je to nutné, i zastavit vozidla na takovém místě, aby jim nepřekážela. Do skupiny tvořené vozidly s právem přednostní jízdy a vozidly jimi doprovázenými se řidiči ostatních vozidel nesmějí zařazovat. To platí i pro útvary chodců, jezdců na zvířatech a při vedení a hnaní zvířat.
    1 bod
  29. Nemusim nic branit, jen jsem popsal resp. dementoval nektere tebou nepotvrzene anebo dokonce mylne informace, protoze povazuji za fer poreferovat skutecne osobni zkusenosti z pouzivani SmartLink ve spojeni s Androidím telefonem... Cely tvuj problem je, ze popisujes zkusenost z MirrorLinku, zatimco ja pisu o Android Auto... Ano, vlakno se nazyva MirrorLink, ale spise se melo nazyvat SmartLink, tedy "škodovácké" oznaceni funkce resp. kompatibility se tremi ruznymi komunikacnimi standardy pro spojení vozů s chytrymi telefony, tj. Apple CarPlay/Android Auto/MirrorLink, coz tady spousta lidi plete a jeste zaměňuje se SmartGate... To, ze vetsina aplikaci v mirrorlinku nejede za jizdy, neni problem asi jen Skodovky, ale vsech koncernovych vozu, ostatne i to video z UK na Fabii ukazuje, ze za jizdy ma problem vetsina aplikaci...nejsem si jist, ze jde jen o problem certifikatu na strane ŠA... Nicmene, tim, ze ML je relativne malo podporovany standard vyjma high-end telefonu, daleko vice lidi tu asi vyuzije bud prave Apple CarPlay anebo Android Auto a tam uz je to jiná káva a vetsina veci, na ktere si stezujes, tam prave funguje, neb na rozdil od MirrorLink, jehoz pouziti bylo koncipovano spise pro komunikaci smartphones s moderni televizory, se CarPlay/Android Auto od pocatku naopak stavelo jako komunikacni standard pro pouzivani mobilu v aute, takze znova potvrzuji, ze nejen pri stání, nýbrž i za jizdy funguji VSECHNY aplikace, ktere pres tyto 2 technologie jsou v tuto chvili k dispozici, z cehoz bych hlavne vypíchl prave navigaci pres Google Maps a prehravani hudby pres Play Music, oboji samozrejme i pri soucasnem pouzivani...funguje i bezici navigace a do toho lze telefonovat, ale na displeji nechat zobrazit navigaci... Za jizdy akorat zneaktivni zadavani adresy pres virtualni klavesnici, funguje pak (podobne jako pro telefonovani...) "jen" hlasove ovladani, a to patrne to, ktere nabizi primo aplikace Android Auto, nikoli to "standardni", co ne kazdy v aute ma... Ja tedy mam, ale zjevne ovladani hlasem pri spustenem AA jede vyhradne skrze tu aplikaci a s klasickym hlasovym ovladanim dodavanym od ŠA to nema nic spolecneho...takze dalsi uspora pro ty, co si to tam neobjednali ;-) Jediny problem u Androidu je, ze standard AA z nejakeho duvodu nefunguje dobre na upravenych verzich Androidu, tedy typicky Samsung...tam AA mnohdy nejde vubec spustit anebo bezi velmi nestabilne...resenim je si na svuj Samsung nahrat nejakou cistou ROMku (idealne bezici na CyanogenModu), pak to maka perfektne... Byl to i jeden z duvodu, proc jsem odlozil svuj sluzebni Samsung a poridil si cinsky OnePlus X, ktery jede podobne jako Nexusy anebo Motoroly prakticky na cistem androidu, tzn. ze si s rezimem "car mode" pri spusteni AA velmi dobre rozumi.... Jinak nevim, co je dle tebe premrstena cena (ja to mel v konfiguratoru za 3 300,-), naopak mi to pripada jako vyborna alternativa k integrovane navigaci, at uz Amundsen anebo Columbus, navic vzdy up to date, protoze jede stale online, vc. aktualni dopravy a to vse zdarma... Za me tedy spokojenost...
    1 bod
  30. Koukal jsem na to a vypadá to že máte špatný adaptér, a vtom bude ten problém. V konektoru vidím jen dva dráty což vypadá na zapojení pro mono jack 3,5. Vy by jste potřeboval, nebo spíše měl mít Stereo jack 3.5 který má v zapojení 3 dráty což jsem vám nakreslil do obrázku v příloze. Kdyby jste měl zakončení cinch (RCA) tak zapojení je obdobné akorát jsou 4 dráty, což je rozdělená GND. Jinak ta propojená GND v obrázku tak to nemusí být, měl by stačit jen jeden z pinů, protože jsou propojené uvnitř na můstku v rádiu. Adaptér se dá i vyrobit i koupit na internetu. Na kvalitu schéma zapojení moc nehleďte,ale mělo by to stačit. Ještě existují adaptéry, nebo převodníky (USB/AUX/SDKarta), které se zapojují místo CD měniče což je na obrázku 12 pin konektor v horním pravém rohu, ale nevím zda i pro radio NEXUS, to by jste musel vyhledat na internetu. Ještě diagnostikou VAG-COM zkontrolujte nastavené vstupy 56-Rádio a 36-Navigace... Tak hlavně ať se zadaří
    1 bod
  31. Ještě jsem si vzpomněl, když budu dávat spojku a dám t jinou než originál, taky je to nelegální? Jak tohle na STK zjistí? Je to všechno naprosto stejné, jenom se řeší věci které jsou vidět a třeba zrovna spojka, převodovka (někdo má převodovku z úplně jiného auta) to jsou mnohem nebezpečnější věci než nějaký posraný chip nebo podvozek o 2cm nižší oproti sérii... Řeší se jenom píčoviny ale podstatně věci ne, stejně jako že PČR bude stále měřit rychlost která se řeší nejsnáze, ale opravdové ohrožování na silnici na to se vyserou...
    1 bod
  32. ja když byl na horach v roce 2012, to byly ještě mrazy -22 stupnu, nastartoval jsem denně na brnk.. rv 2011 cggb, leju vyhradně 5w40.. a olejnička mi nikdy po startu nesvitila.. jestli tvoje sestra nema spiš jinej problem..
    1 bod
  33. Tak vyřešeno! Po asi pátém ostrém telefonátu na servis to technik nevydržel a mám náhradní vozidlo.
    1 bod
  34. Audiofil ohrne nos (jako nad drtivou většinou výrobci dodávaných systémů), ale běžný uživatel-řidič bude nadšen. Je to v pohodě, výkonu na rozdávání.
    1 bod
  35. hm... 400km tam a 400km späť ,trošku ďaleko ,tak záležalo by od okolností . Aj keď neviem koľko aut by došlo zo Slovenska... Podľa môjho názoru by malo byť pre "ČeskoSlovenský zraz F3" miesto niekde v (+/-) pomyselnom strede ČS . Z dôvodu účasti . Jak sa tak dívam na mapu , mňe to príde niekde v trojuholníku : Brno , Olomouc , Zlín . Môžem sa mýliť , je to len môj názor (nápad).
    1 bod
  36. Děkuji všem za názory na řešení, zda 1 nebo 2 sady disků. Potíže s hlučným podvozkem jsme reklamovaly. Po domluvě se servisem jsme natočily jízdu na video, které servis poslal do Boleslav. Tam si nahrávku poslechly a poradily výměnu ramen zadní nápravy. Dnes volaly ze servisu, že výměna problém nevyřešila a hledají další způsob řešení. Od doby, kdy jsme s tímto problémem poprvé předaly auto do servisu uplynul už cca jeden měsíc. Radost s nového auta tedy zatím není. Zatím jenom řešíme problémy. Jinak pokaždé, když dáme auto do servisu, dají nám náhradní Superb III a tam je podvozek bez těchto zvuků a dokonce se nám zdá, že předváděcí vůz i lépe filtruje nerovnosti. Zapůjčený Superb III má podvozek OK. Snad se toho také dočkáme a budeme s novým autem konečně spokojeni.
    1 bod
  37. Na to existuje nejlepší řešení...zdokumentovat celou přestavbu. U combi tomu i rozumím, ale u sedana to je nesmysl pokud to není po nějaké velké havárii na zadní část vozu. Kdo provede na autě tak velkou změnu jej nechce do roka prodávat, tak otázka prodeje asi nepadá v úvahu. Při prodeji musí najít někoho kdo ocení, že to auto je takto předělané a nebude hledat chyby kde nejsou.
    1 bod
  38. Dílenská příručka OCTAVIA II (včetně faceliftu)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...