Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/01/16 ve všech sekcích

  1. Není umění dobře pracovat, ale práci dobře přerozdělit. Kdo nic nedělá, nemá co pokazit. Kdo nic nepokazí, bývá odměněn. Kdo bývá odměněn, bývá povýšen. Kdo se hodně ptá, hodně se toho dozví. Třeba, že má padáka. [emoji12]
    4 body
  2. Im Back. Clinte, v podstate ani nevis jak nejsi tak uplne od pravdy [emoji1] . Hodili me na mesic do kanclu tedy spis kopirmistnosti. Nez odejde kolegyne, kterou mam nahradit ve vodarske skupine. Kdyz prisli s podpisem smlouvy, mel jsem o 2tis nizsi vymer nez co bylo dohodnuto pred 3 mesici pri pohovoru. A tim ze jsem odloucen od ostatnich tak se tam obcas citim jen jako vzduch. Neni kdo by poradil v kdecem atd. Jsem proste zatim jen cizi clovek a diky samostatnemu mistu se to mesic asi o moc nezmeni..V cem vas tady ovsem potesim je ze maji za sluzebni auta 2 nove F3. To mi pripomina ze parkovat budu muset na ulici pac pager od brany uz nemaji a budu si muset pockat az ho vyfasuji od te odchazejici kolegyne.
    2 body
  3. Byl bych nerad, kdyby to tady zase sklouzlo někam mimo téma.
    2 body
  4. jo představa jak těsně za mnou někdo maže rychlým krokem po schodech, jednou rukou mě šťouchá do nohy s kufrem plným elektroniky a v druhé ruce drží anténu, aby měl dosah až na parkoviště a kolega stihl nejen otevřít, ale i nastartovat mi přijde docela komická... Vždyť i dálkové ovládání je vcelku snadno zachytitelné=překonatelné a to na poměrně velkou vzdálenost. Svého času se doporučovalo na velkých parkovištích auto několikrát po sobě dálkou zamknout a odemknout, aby se snížila šance zachycení signálu a těch historek o vykradených autech bez jakéhokoliv poškození taky není zrovna málo. Je to tak jak jsem psal výše - všechno je překonatelné a je na každém, do jaké úrovně bezpečnosti se pustí. Ale toto tady mi už přijde jako hysterie, kvůli jednomu nějakému laboratornímu pokusu. Ano děkuji, vím, že KESSY není srovnatelné s pancířovým zámkem na litinovým trezoru a to je tak asi všechno. Jestli je normální dálka výrazně bezpečnější, tak to tedy z toho nepoznám.
    2 body
  5. Prej nastoupil do nové práce v kvádru a na zádech měl americkou vlajku. Nechává si prej říkat inženýr KinderObama a krémem na boty si pomazal trochu ksicht Fousy neschodil, manželka mu totiž řekla, že je to moc sexy. Myslela ale to lechtání mezi stehnama, což Petrrr nepochopil Prej včera nevečeřel, ani ráno nesnídal, aby mu nevypadla vana z kalhot....
    2 body
  6. Tak jsem tet telefonoval s Petrem prej dostal kancelář někde ve sklepě bez oken a každou hodinu ho chodej trápit ebenovou tyčí :-D
    2 body
  7. To by bylo docela dobrý řešení kdyby kuny místo hadiček, kabelů a tapícírungu začaly baštit ptako-prdy (ovšem nemusely by vláčet mrtvé ptáky pod kapotu, jako v případě synovo bývalého Favorita) Jenže realita je jiná - příroda bláznivá: Pod kapotou kuny hadičky žerou, a ptáci zvenku na auta serou. (konec veršů)
    2 body
  8. Aby mě to brzo nečekalo taky. Ředitelský auto mám asi poslední měsíc, pak dostanu Fobii a pak padáka.
    1 bod
  9. Něco na tom bude. Mě prosil, jestli bych ho jednou nemohl hodit do práce Lexusem. Ani jsme to nedomluvili, že prej má na oběd 10 min. a v kanclu nemá signál.
    1 bod
  10. Pres diag prizpusobeni jednotky telefonu.
    1 bod
  11. "Není-li v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak, pro prodlouženou záruku obecně platí všeobecné záruční podmínky stejné jako u základní záruky, tak jak jsou uvedené v servisní knížce, která je nedílnou součástí palubní literatury vozu (záruční list)." Vidí tam někdo nějaké ustanovení, které je uvedeno jinak, než v podmínkách uvedených v servisní knížce?
    1 bod
  12. Já k tomu dostal tehdy přesně tento leták, když jsem se ptal na detaily: http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/zaruky/prodlouzena-zaruka.pdf
    1 bod
  13. Tak v servisu udělali rozvody a vyměnili vodní pumpu a je po zvuku - dnes 5. den bez pískání, tak předpokládám že se to nevrátí....... Sami nevěděli co přesně to dělalo.
    1 bod
  14. já to vidím takto: fabia, polo, ibiza: 1,2tsi 81kW octavia, golf, leon: 1,4tsi 110kW Altea, touran: 2.0TDI
    1 bod
  15. nom.. len u nas su kotuce uz v serii, takze rozdiel je vykon a 6 kvalt.. mna 5 kvalt nijako neobmedzuje ani na dialnici (koniec koncov ma velmi dobre otacky aj pre dialnicne rychlosti). Samozrejme asi je to o tom, kolko na tej dialnici clovek najazdi, ale na druhej strane ak by som mal po nej jazdit denne vacsie trasy, tak vobec clovek nezvoli 1,2tsi a uz vobec nie fabiu. Inak mi proste ten priplatok zmysel nedava. Pre caste presuny na velke vzdialenosti s plne nalozenym autom v 4 fabia nie je tak ci tak. Takze 6kvalt a o nieco vyssi vykon v otackach to nezachrani. Losky: snad nebudes porovnavat fabiu a roomster.. Na tom priklade O s 1,4 vs Fabia s 1,2 pekne vidiet zameranie auta a je logicke, ze na podobne pouzitie bude vacsi vykon a vacsie auto nielen komfortnejsie, ale aj uspornejsie. Druha vec je, aka je situacia v 99% pouzitia tychto aut (ak ide o sukromne rodinne auto). Raz za rok sa da prezit vyssia spotreba na dovolenku aj s fabiou, vo vysledku ma nizsie naklady na prevadzku a samotne vozidlo majitel fabie. Tato umera samozrejme neplati vzdy. Cestu do HR som absolvoval aj s fabiou HTP aj s OI 1,8T a vzdy bola vyssia spotreba u tej octavie. Cesta je samozrejme s oboma autami uplne ina, ale ja si uzivam kazdu jazdu autom.. na kazdom je nieco, co cloveka bavi. HTP ma bavilo, ze doslo do ciela na hrane svojich moznosti za zaujimavu spotrebu houmr: pekne napisane, s tym sa da suhlasit. No zastavam nazor, ze do kazdeho auta v koncerne je nejaky benzinovy motor idealny z hladiska mainstreamu a ja to vidim takto: fabia, polo, ibiza: 1,2tsi 66kW octavia, golf, leon: 1,2tsi 81kW Altea, touran: 1,4tsi
    1 bod
  16. To je tady stále dookola ...30tkm|2r sú max.hodnoty a minimálne sú buď 15tkm|1r
    1 bod
  17. já teda těch 20tis navíc nebo kolik to bylo nedal jenom za výkon, ale také za 6 kvalt a zadní kotouče... Výkon tvořil 1/3 přínosu
    1 bod
  18. Armyk: Ono je to trochu komplikovane, pokusim sa to vysvetlit. Budem sa bavit o 1,2 TSI EA 211 63/66 160Nm - 77/81 kW 175 Nm a 1,4 TSI EA 211 90kW 200Nm............... 1. Pri beznej jazde a sulichani v pasme otacok 2000-3000 ot. budu jazdit obe 1,2 TSI podobne. Silnejsia 1,2 TSI zacne mat navrch ked sa pritlaci na pilu t.j. tocenie nad 3500 ot. ( tam sa prejavi slabsia orezana 1,2 TSI ), dalej pokial to auto nalozis, este tej silnejsej 1,2 TSI pomaha lepsie odstupnovana 6 stupnova prevpdovka vs. slabsia 1,2 TSI 5 - kvalt. 2. Ak budes robit akceleraciu z 0- na 100 km/h tak rozdiel medzi silnejsou a slabsou bude cca 1,5s, lenze urob akceleraciu z 0 na 160km/h a tam uz bude rozdiel vyrazne vyssi. To iste je napr. dialnica DE akceleracia nad 160km/h slabsia uz leze ozaj pomaly, nehovorim ze silnejsia nejako taha, ale tam sa prejavi, ze chybaju kone. 3.Napr. Ibiza ST 1,2 TSI pruzne zrychlenie 80-120km/h na 5-ke pre obe verzie vykonu 66/81kW je 14,7/11,7 s Polo 1,2 TSI pruzne zrychlenie 80-120km/h na 4-ke pre obe verzie vykonu 66/81kW je 11/9 s Polo 1,2 TSI pruzne zrychlenie 80-120km/h na 5-ke pre obe verzie vykonu 66/81kW je 15/12 s Golf 1,2 TSI pruzne zrychlenie 80-120km/h na 4-ke pre obe verzie vykonu 63/81kW je 12,5/10 s Golf 1,2 TSI pruzne zrychlenie 80-120km/h na 5-ke pre obe verzie vykonu 63/81kW je 18/13 s 4. Vozil som Leona 1,4 TSI 90kW a 200Nm. Pri beznej jazde rozdiel nie je dramaticky, ale je citit vacsi tahat. Logicky 1,2 TSI ma mensie turbo a tlaci 63/66kW 1,7 vs. 77/81kW 1,9 baru a 1,4 TSI ma vacsie o nieco sice tlaci 1,8 baru, ale zatah je silnejsi a hlavne rozdiel pocitis ak auto nalozis. Poviem ti 4 v aute a pri tlaceni na pilu islo pekne, jednoducho 25Nm + cca cez 10kW navyse a vacsi objem motora sa pri zatazi prejavi. Vyrobca nesidi nikoho na motore, jednoducho ked priplatis za 1,4 dostanes viacej ako u 1,2 a to iste plati aj u 1,2 slabsia vs. silnejsia To je skor o tom, ake su koho priority a ako ma hlboko do penazenky. Tak to je.
    1 bod
  19. Njn. Bude nám smutno. Mohl by dát heslo manželce, aby to zaněj převzala.
    1 bod
  20. To víš, příroda se brání, auta tu tenkrát nebyly, ale ptáci s kunama ano
    1 bod
  21. Takže teď můžeme v pohodě "mejt Petrrrovi prdel", bude zaměstnán jako Pawouk na 24 hodin denně, ale za desetinovej plat :D A to se kurva vyplatí. Do teďka jsem si myslel, že člověk pracuje pro peníze, ale ve Varech je to všechno jinak. Jemu stačí slíbit, že bude dělat "skoro ředitele" a ani nemusí mít maturitu a umět dobře česky
    1 bod
  22. Jop Petře. Bratrankuv kolega si z Acek koupil 1.8 tsi z roku 2009. Najeto 80000km a plíve mu to z vejfuku olej černý coud jak svina mám to i natočený
    1 bod
  23. Taky už mám nainstalované krytky, dokonce s nápisem TSI
    1 bod
  24. Rozdíl určitě je a né malej. Problém je v tom, že ty koně se probouzejí trošku dále a většina jsou šetřílci a auto nevytáčí, přeci jen by jim to pak kazilo hezká čísla v dlouhodobé spotřebě. Ještě pak někdo napíše, že 1.2 81 je skoro stejná jako 1.4 110kw. Teda Room 63kw umí předjíždět, ale ne už bezpečně. Blbě se odhaduje. Je to prostě slabé. Ale pro pasivnejsi řidiče ten motor ujde. Ale rozdíl s 1.4tsi je propastný. A ve spotřebě je taky znát rozdíl, zvláště pokud se 1.2 naloží. Na cestě k Severnímu moři jsme jeli F2 1.2 63kw a O3 1.4 103kw a my přijeli za necelých šest, kolega z fabkou o litr a drobné více.
    1 bod
  25. No kluci asi starnu, budem plynovat
    1 bod
  26. není nad to si nehodu pořádně užít a přidat před ní plyn...:-)) Ale vážně, také na to dávám pozor, i když si myslím, že občas chytne i to stojící. Nedá se na ale spolehnout. Je dobré, že to brzda vypíná, prostě přibrzdíš a víš, že se bude auto chovat normálně. Jinak se to také chytá vpravo vepředu jedoucích aut, pokud jedeš v levém úzkém pracovním pruhu. To je docela opruz, když před tebou volno a auto dupne na brzdu, protože si najednou všimne něčeho, co dosud ignorovalo.
    1 bod
  27. si pořiď zámek zpátečky a je to:-)
    1 bod
  28. Použij si dvanáctku někde na parkovišti mezi barákama - a budeš mít na krku masakr jak v Oklahoma City .... Vím o chlápkovi, co si pořídil malorážku a pár tejdnů za sebou se vždycky večer vypravil na procházku kolem parkoviště... Za měsíc už se holubi naučili na noc hřadovat jinde než na stromech kolem - nejdřív jich začalo poznenáhlu ubejvat a pak ti co zbyli POCHOPILI ...
    1 bod
  29. Jelikož je to mírně z kopce, tak mně to přijde víc. Ideální k zjištění přesnosti PP je tankovat do vycvaknutí pistole (pokud možno u stejné čerpačky a stejného stojanu), při prvním tankování vynulovat u PP paměť číslo 2. No a pak sledovat další tankování = výpočet spotřeby podle ujetých kilometrů a natankovaného paliva vs údaj z PP. Ale je potřeba takto natankovat vícekrát, z jednoho, či dvou tankování se to těžko srovnává, protože nikdy nevíš, zda pistole vypnula při stejném zaplnění nádrže. Je to prostě na delší dobu.
    1 bod
  30. no jo krutá realita, stejné to je s i lakem auta. škodovka ubrala totálně vrstvu laku a na plastové nárazníky a ostatní plastové díly nedává už ani plnič... nechápu jak to mohli dát prodeje....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...