Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/16 ve všech sekcích

  1. Jo. Do kabiny. Budeš mít turbo klima.
    2 body
  2. S ložiskem naprostá blbost. Žádná matka ložisko nedrží, je pouze nalisováno a je tam ségrovka. Matka drží pouze kynetický kloub, nikoli ložisko. To Ti někdo zase něco nakecal. Výjimkou je např.Škoda Felicia, kde na zadní nápravě skutečně drží ložisko matka, utažená pouze lehce a posichrovaná závlačkou O kolech další pitomost. Rozdrolit dosedací plochu... To mě pobavilo a že plecháčům to nevadí také.... Utahovací moment: O vlivu na životnost jsem Ti psal, jen kdybys to chtěl spíš číst a nezaměřoval ses na ostatní věci. Tak já se tedy zopakuji konkrétněji: Každý závit má tzv osovou sílu+průměr+průměr závitu. To jsou rozhodující faktory pro výpočet nejvyššího utahovacího momentu. V případě přetažení dojde k deformaci. A deformace = samozřejmě snížení životnosti. Utahovací momenty zadané výrobcem jsou vždy nižší, než onen "kritický utahovací moment" (tedy moment, kdy už dochází k deformaci), avšak jsou spočítány tak, aby postačili k tomu, aby nedošlo k uvolnění závitu Chceš-li tedy uvést konktrétní případ snížení životnosti na ramenech, tak třeba si vezmi případ, kdy přetáhneš spodní čep. Najedeš na díru, matka vyletí, čep vypadne a rozbiješ si hubu. Bude to způsobeno právě přetažením, kdy dejme tomu ještě nedošlo k deformaci materiálu závitu, ale nárazem zvýšíš osovou sílu závitu a tím dle výpočtu překonáš kritický utahovací moment a materiál se deformuje Při správném utažení předepsaným momentem při nájezdu na díru zvýšíš osovou sílu, avšak nedostaneš se dle výpočtu ke kritickému utahovacímu momentu. Proto jsou limity utahovacích momentů předepsány výrobcem, jsou poddimenzovány, vymýšleli to fakt velký hlavy a Tvému dotazu bych řekl, že by se páni promovaní inženýři vysmáli. Praxe je taková, že moc mechaniků, kteří už to nějaký čas dělají, ty momenty nedodržuje, resp. to mají tak nějak v rukách (ani já neutahuji ramena momenťákem), protože ví, co si mohou a nemohou dovolit. Prostě praxe Stačí Ti to tahkle? Věř, že momentálně mám fakt velkou trpělivost a už se k tomuto nechci dále vyjadřovat. Třeba se najde někdo jiný. Je tu sice o montáži ramen toto fórum a toto vlákno, ale nikoho ostatního z těch kluků, kteří dělali nebo potřebují udělat ramena, absolutně nezajímá, proč nemůžou nebo můžou přetahovat matky a jak konkrétně to ovlivní životnost ramen. Prostě si koupí matroš, namontují, podívají se sem nebo do DP, jak na to, pak se pochlubí, nebo přijdou s nějakou vychytávkou a tím to končí
    1 bod
  3. No, aby se Krnda jednou neprobudila v Maďarsku. Sama.
    1 bod
  4. Jestli mi někdo dá nějakou vodicku , která z kroužků odstraní zapeceni karbon má u mne pivo. . Zkoušel jsem všechno co mne napadlo ale nic nefunguje... Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
    1 bod
  5. Že bych si jeden fukar přidal?
    1 bod
  6. Produktová informace 13/16 1) Produktové změny ke kalendářnímu týdnu 45/2016- modely Citigo (NF), Fabia (NJ), Rapid (NH), Yeti (5l), Superb (3V) - redukce nabídky motorizací pro citigo, fabia, superb; -vyhřívané zadní sedačky pro rapid; -redukce potahů pro yeti; -změna výbavového stupěn active a paketu active plus pro superb; -vyhřívaný volant pro superb 2) Cenové změny 3) Model Yeti Trumf (Yeti, Yeti Outdoor) - od 16.09.2016 je možné objednávat akční model Yeti Trumf (5L12**) a Yeti Trumf Outdoor (5L2A**); -začátek výroby KT01/2017, konec výroby KT35/2017; -motorizace 1.2TSI81kW MP i DSG, 1.4TSI92kW MP i DSG, 2.0TDI81kW MP 4x2 i 4x4; -základní výbava modelu obsahuje rozšířený základní výbavový stupeň Active v rámci nového modelového roku a na přání je dostupný paket Trumf PLUS (Well), jiné mimořádné výbavy nebudou pro tento model dostupné. -doporučená prodejní cena 81kW TSI MP 399900,-. 4) Ukončení výbavového stupně Active (Yeti, Yeti Outdoor) 5) Ukončení objednávání modelu Octavia RS230 Cenové změny pro vybrané modely (základní ceny) Yeti (5L)- změna ceny vybraných mimořádných výbav Superb (3V)- změna ceny Active (+13.000,-), Ambition/Style (+10.000,-), LK (+11.000,-); změna ceny TSI (+2.000,-), TDI (+4.000,-); změna ceny vybraných mimořádných výbav (+4.000,-); od 07.11.2016 Yeti (5L)- metalická barva (+600,-), černá střecha pro monte carlo (+2.300,-), light and rain assist (+200,-), tažné zařízení (+300,-), vyhřívání předních sedadel (+300,-), vyhřívané čelní sklo (+500,-), sunset (+200,-), alarm (+400,-), kessy (+300,-), kessy+alarm (+700,-), ambition plus (+100,-), monte carlo plus (+100,-), style plus (+100,-) Superb (3V)- paket style advance (+700,-), adaptivní tempomat do 210km/h s omezovačem rychlosti )+500,-) Oběžník prodej 31/16 Instrukce k objednávání modelu octavia termín výběhu Octavia předfacelift- standardní verze stávajícího provedení je možné objednávat do 27.10.2016 (konec KT43/2016); jednotlivé výbavové deriváty ukončeny v závislosti na naplnění výrobních přídělů pro CZ termín náběhu Octavia facelift- standardní faceliftované provedení bude možné objednávat od KT44/2017 a jeho výroba bude zahájena v KT6/2017; Octavia RS FL a Octavia Scout FL bude k objednání nejpozději od KT08/2017 (náběh KT14/2017) Demo vozy 1.pol 2017- k objednání max do 27.11.2016, vyráběny od KT6/2017
    1 bod
  7. Tak jasně, v klasických knížkách mám "uloženo" fakt hodně peněz, takže to není tak, že bych jimi opovrhoval. Když je držíš v rukou, cítíš papír a jejich vůni, vidíš ilustrace, fotky, můžeš libovolně listovat a přehrabovat se v nich - to čtečka neumí. Jenže do MHD, či třeba někam na dovolenou, je to skvělá možnost. Protože třeba toto těžko někdo bude vláčet tramvají.
    1 bod
  8. Pawouk ma i ctecku. Tak to je narez. Nejvetsi konzerva fora a ma ctecku. To bych zase do ruky nevzal ja. Knizka je knizka. Staci ze cumim x hodin denne do PC a pak abych jeste cetl z ctecky. No nastesi toho moc nenactu. [emoji3]
    1 bod
  9. Uprimne... nebylo by lepsi zavolat tomu dealerovi a zjistit to od nej? Preci jen, nemame kristalove koule ...
    1 bod
  10. V Brně pije chlápek vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá: "Tý, kémo, nechlemté tu vasrůvku z tej kaserne, blejó do teho zkalené machři a chčijó do teho morgoši!" Chlápek se otočí: "Hele pane, já vám vůbec nerozumím, já jsem z Prahy." "Aha, tak to jo", říká Brňák a pokračuje: "Povídal jsem, voda je to dobrá, ale studená, tak pijte pomalu, ať se nenachladíte."
    1 bod
  11. Zaprvé, to, že jses policajt a bereš to auto takhle, mě málem dojalo Palec nahoru za přístup... Zadruhé, co se týče závady, také si toho občas všimnu. Asi to není tak hrozné, ani tak časté, jak popisuješ ty, ale cítit ve volantu to sem tam je - přesně jak píšeš, rovný povrch a přitom to vibruje, jak když je spára každý centimetr dálnice... Přitom nové gumy, kola vyvážená, podvozek v pořádku. Co jsem tak četl, tak to může být silentblok motoru, vnitřní kloub poloosy, nebo převodovka. Ten vnitřní kloub poloosy je asi nejpravděpodobnější, z toho, co jsem našel i u jiných aut.
    1 bod
  12. tak jsem se teď dozvěděl, že "v souvislosti s výběhem předfaceliftové verze Octavie A7 v únoru 2017 a s tím souvisejícím naplněním kvót v provedení Octavia RS230 (5E*6T) jsme nuceni s okamžitou platností zastavit příjem objednávek tohoto derivátu. Kompletní informace ohledně výběhu modelu Octavie budou dostupné v nejbližších dnech."
    1 bod
  13. tak prahy bych neresil.ale ten zbytek je fakt hnus
    1 bod
  14. Já bych jel rozhodně do fabriky do Kvasyn a na vrátnycy bych jim ty promáčklyny omlátyl o hlavu.
    1 bod
  15. ..... vy mate problemy si kupte Bentley nebo neco vic prestizniho, tam to mit nebudete
    1 bod
  16. to jsou šipky? proč to tam dělají? pro američany? Z dálky to na vypadá hrozně. Jsou to nepovedené troúhelníky. Takže Škoda má něco extra? Nebo to patří mezi Simply Clever? Na jiných autech jsem to neviděl.
    -1 bodů
  17. Pawouku většinou se body pro hever vyznačují dvouma výřezy na podélné hraně prahů. Že ty dvě promáčklyny jsou šipky nenapadlo nikho z lidí co mé auto viděli. Vypadá to spíše jako poškození. Kdyby ty šipky byly alespoň pořádně vylisované Si děláš kozy 5icz!
    -1 bodů
  18. http://www.autorevue.cz/skodu-octavia-rs230-uz-neobjednate-uvolnuje-misto-faceliftu
    -1 bodů
  19. S3 LaK 2.0 TDI 140kw 4x4, rok starý s nájezdem 28tis km za 799tis s možností odpočtu DPH. ŠkodaPlus. Třeba se někomu nebude chtít čekat http://www.cars.cz/xchanger/custom/jelinek_holding/detail.jsp?cid=1474017940961458
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...