Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/28/16 ve všech sekcích
-
Pac jsem tam nebyl sam vole. [emoji3] Navic jsme vsichni po nemoci. Mala jeste atb bere a manzelka v 8 mesici. Jinak by to byl peknej vylet na kole. To je pravda. Akorad by to sezralo i tak furu casu - jel bych sam a ja ted moc toho casu traveny s rodinou nemam.2 body
-
2 body
-
ale zas tak .. proc by se nepo..... je to domácí automobilka, která je neskutečně úspěšná a dělá skutečně úspěšná auta, a kokodák je po dlouhých letech úplně nový model auta, a ne jen další "reinkarance" něčeho, co už tu nějaké desetiletí je.... a nepochybně bude stejně úspěšný, jako sup, octa nebo fabie. stejně tak, jako u nás se media rozplývají nad škodovkou (kromě škarohlídů, kteří za vším vidí spiknutí - třeba dfens), tak se němci rozplývají nad BMW/AUDI/VW, frantíci zas ustříkávaji z Rencka/Citroenu/Peugotu .... nenaděláš nic. patří to k tomu, a bude to tak. a klidne at to je reklama.2 body
-
Jojo klidně sem nějakou hoď, Petrrrova stará bude ráda, až ji to pošlu. Tuhle říkala, že Petrrr vypadá jako bezdomovec [emoji23] Potřebuje prej nějakého nového vraníka a ne starého fousatého osla [emoji23]2 body
-
2 body
-
Pravdepodobne nevieš ho poriadne otestovať, netreba byť kamikadze. Systém je z logického hľadiska aktivovaný automaticky po naštartovaní, čo ak vozidlo užíva viac vodičov, to má každý pred jazdou prejsť všetky bezpečnostné funkcie vozidla ?? Mne raz pomohol a to som ho ešte nepoznal poriadne, bol som v Bošanoch a klasika nepoznám to tam idem opatrne a pozerám kde odbočiť , predomnou šiel tiež pomaly jeden Maďar špz a zrazu bez smerovky skoro zastavil a chcel odbočiť, asistent zareagoval, súčasne so mnou, bol rýchlejší nejakú mikrosekundu. Sú dopravné situacie kde to môže celkom pomôcť.2 body
-
2 body
-
Ahoj kolegové, nenašel jsem zde žádný podrobný návod na montáž tažného zařízení a proto jsem jej vytvořil a v příloze přikládám soubor, ve kterém je popsána montáž tažného zařízení i s fotkami. Montáž svépomocí není náročná a schválení na úřadě také ne. Musí být však Typový list k tažnému zařízení (dodává snad každý výrobce), provést evidenční prohlídku a zajít se schválením na úřad, kde za 50 Kč zapíší tažné zařízení do TP. Snad to někomu pomůže. Tažné zařízení Rapid Spaceback.docx1 bod
-
Mně je zase špatně z vašeho nářku na to, že se tady lidi nemůžou zavírat a trestat bez důkazů. Jestli máte moc demokracie, jsou ještě pořád státy, kde je jí méně, šťastnou cestu.1 bod
-
Na Klínovec jsem šel loni i s dětma po sjezdovce (v září) - a docela jim to stačilo....1 bod
-
Chuděra tvoje manželka, prachy jí z práce nepřineseš - (narozdíl od clinta, který si je raději tiskne aby jich měl víc) a ještě ji nutíš šplhat na rozhlednu ....1 bod
-
Jo je z r. 2015. Funglovka, jeste na ni nezaschl nater? 2km k ni do mirneho kopce. Super prochazka. Akorad 30km autem k ni. To vis tady drsnej zapad, jen pro horaly.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Výsledky testů dTEST https://www.dtest.cz/clanek-5362/test-zimnich-a-celorocnich-pneumatik-2016?&utm_source=novinky160926&utm_medium=email&e_id=436644&a_id=36051 bod
-
Proc? Je to jen "nepovinny" asistent, stejne jako treba parkovaky nebo ASR. Jsou chvile, kdy je lepsi to vypnout (treba pri tazeni), ale pri dalsi jizde uz bys to mohl zase vyuzit. Nez to pokazdy lovit nekde v menu a myslet na to, jestli jsem si to aktivoval nebo ne, tak mne vic vyhovuje to, ze se to po startu zase zapne automaticky.1 bod
-
Miklisku co omlouvali nebo co ? ........... onijsou nezavisli, ale maji taky svoje prefence, takze o tom to taky je a jestli jim skodovka neco hodi, tod otazka. Ale to jim muze hodit kde kdo, ze ano. Ja reklamu, jestli se to da brat jako reklama Skodovce mozna delam, ale v jakem slova smyslu. Pohybuju se v tom a bavi me to, takze proto. Jak uvadi ze je to PR Skodovky, tak to rozhodne teda ne kdyz bude chtit Skodovka neco vypustit, vypusti a v ohromne vetsi mire a hlavne kvalite. BTW. ... kdyz jsme u toho, videli jste tu reklamu na Kodiaqa ? jak proturujou motor a zvuk je snad z 12ti valce to je uchylnost zajimalo by me kdo si toho jeste vsimne a pujdou okolo nejake bludy1 bod
-
1 bod
-
To je vždy vidět i v Autosalonu, kde se mohou například z představení Kodiaqua posrat. Zjevná reklama, nic víc..1 bod
-
Na jakej sraz, to neni sraz piratu zdejsiho klubu. A na nejakej sraz felicii a favoritu nejezdime. Tesi me ovsem ze ses zvedavej na VIP clena klubu..[emoji3] To vis, jsou proste lide bez kterych se klub neobejde. [emoji3] A naopak jsou lide co si mysleli, ze se obejdou bez klubu a uz jsou z5. Vime o koho se jedna [emoji23]1 bod
-
vsichni tlachaji do vetru, to je hezky takhle taky nebudou vypadat, tady to maji rozdeleno i mezi maskou a svetlem, ale maji byt spojen s maskou (maji se dotykat) tskze takhle taky ne1 bod
-
1 bod
-
Clinte Petře co to tu hrajete za komedie  Clint jsi ty směšný papírky natisknul u Petra v práci na kopirce. Příště zkuste 500eurače ať tu nejste za chudáky1 bod
-
A proč to vůbec řešíš? Dostáváš pokuty neprávem, nebo jen nechceš platit za něco, co jsi udělal?1 bod
-
1 bod
-
Ano presne tak Skodovka si to hlida sama, viz. třeba Kodiaq, kdy den před predstavenim v Berline se objevili na uplne neznamych ŘECKÝCH strankach fotografie odhaleného Kodiaqa, kde fotky byli myslim porizeny prave primo v Norsku, když novinari testovali jizdni vlastnosti Medveda. Takze ona si to Skodovka hlida a musí Cechacky nejak nakrmit. Ty predni svetla neberte vazne, bude to vypadat trošičku ještě jinak, když jsem se dival pozorne predni část byla ještě dosti zahalena1 bod
-
Vlakno ako toto je peknou ukazko toho kolko hluposti a nedorozumeni vznika a nasledne koluje na internetovych forach, zial Spat k teme: to ti kto povedal, ze treba nieco stelovat? Ten clovek sa potom tomu rozumie jak hus zrnu. Na tvojom mieste by som nic nesteloval a do toho motoru nesparal. Teda ak neexistuju dalsie skutocnosti o ktorych nevieme a vychadzame iba z tebou uvedenych hodnot... Niesu tam jednotky, ale predpokladam, ze jednotka je mg/str. Ked som minule prave toto rozoberal so Skoda technikom, povedal, ze oni v autorizovanom servise menia, resp. odporucaju menit vstrek ak ma odchylku vacsiu ako +/- 2mg/str. Takze nie 0.3 ale skor 3 mg/str (to je hodnota, ktora je zaznavana a pri takej odchylke uz naozaj nieco nieje v poriadku. A aj tam zalezi, ci ide o PD alebo CR. Dalej, je dolezite merat hodnoty studeneho motora do max. 30 sekund po starte. Ako som dostal tak podavam dalej... PS: mg/str pripadne tiez mg/stroke je odchylka paliva, ktore sa vstrekne do valca pri jednom cykle. Sucet vsetkych hodnot by mal pri dokonalosti davat 0 resp. hodnotu velmi blizku 0. Dolezite je si uvedomit, ze ani novy motor nebude mat vsetky 4 hodnoty 0. Neviem preco to tak je, len ze to tak funguje. Urcite to tu niekto vysvetli podrobnejsie1 bod
-
1 bod
-
Po třech měsících užívání nového Superbu III (edice 05/2015-06/2016) jsem se rozhodl seskupit informace na které jsem mezitím došel při používání infotainmentu Columbus v kombinaci nejdříve Galaxy Note III. a pak i Galaxy Note IV. Předpokládám že někteří uživatelé zápasí s tématem stejně jako já, budiž jim tyto informace ku prospěchu. Nezařadil jsem toto téma k již existujícím vláknům proto, protože jde o specifický problém, který má právě tato kombinace telefonu vs. Infotainment a to se v obecné diskusi nad tématem funkce SmartGate relativně rychle ztratí. Moderátor je ale jiného názoru, proto překládám téma sem. Galaxy Note III. (N9005 Android Lolipop 5.0.1) vs. Columbus - nejhorší kombinace Tento prémiový telefon ve spojení s infotainmentem Columbus prakticky nemá smysl. Jedinou službou která plně splňuje očekávání je Blouetooth hands free ať už v kombinaci klasického handsfree, nebo Prémiový telefon. Upřímně doporučuji spíše prémiový telefon. PIN k simkartě se dá uložit do infotainmentu a vše běží podle očekávání. Možnou nevýhodou může být relativně delší párování a zřejmě interní kapacita paměti infotainmentu, která při větším objemu zpráv v paměti telefonu odmítně nadále tyto zprávy zobrazovat (limit je zřejmě kolem 100 zpráv v paměti) a nerozlišuje zda jde o zprávy staré, nebo nové což je škoda. Paměť by tak rychle nedocházela a mezi námi kdo se chce podívat na zprávy starší než poslední 3-7 dní? Problém je hlavně funkce SmartLink/SmartGate ať už v režimu AA (Android Auto), nebo ML (Miror Link). Pominu fakt, že názvy aplikací spolu nekorespondují (Smart Link je v Columbusu pro použití aplikace SmartGate v telefonu z Google Play) a působí tak značně pomateně, protože v názvosloví mají hokej obvykle i prodejci. V kombinaci s tímhle telefonem Vám to ale může být úplně šumák, protože tato funkce v tomto telefonu spustit prostě nelze. Android Auto spadne při spouštění, Miror link zase není kompatibilní s telefonem obecně. Ale těžko z toho asi vinit Škodu, protože se jedná zřejmě o problém v podpoře aktuální edice Android 5.0.1 Lolipop. Konec konců není tento typ telefonu uveden ani v seznamu podporovaných telefonů na stránkách Škoda Auto (link) kde tento telefon chybí úplně. Galaxy Note IV. (N910F Android Marshmallow 6.0.1) vs. Columbus - další vyhozené peníze a křemíkový přímotop Co se týká spojení s handsfree aplikacemi vypadá to že vše běží jako po drátkách... až na okamžik kdy začnete volat pomocí běžného handsfree (premium budu teď testovat). Katastrofa se dá popsat jako ztráta konektivity bluetooth spojení. Tady si ještě nejsem jistý závěrem co způsobuje tyto výpadky, ale příčiny mohou být dvě. 1) nová verze Android a nějaká neošetřená výjimka 2) přílišné přehřívání telefonu při zapnuté funkci SmartGate přes USB/WiFi (o tom více o něco níže) a pokusu systému teplotu snížit pomocí odpojení některých náročných funkcí telefonu (například Bluetooth radio). Teď jsem data v Columbusu resetoval a budu testovat v provozu použití pouze funkce "Premiový telefon" bez připojení SmartLink či Smart Gate abych jednoduše určil zdroj problému s přehříváním přístroje (Bluetooth nebo SmartLink/Miror Link). Každopádne stav kdy hovoříte, hovoříte a pak na Vás volající huláká do mikrofonu, protože se telefon odpojí od infotainmentu je frustrující. Stane se tak po cca 2-5 minutách hovoru což je velmi nepříjemné zvlášť když po cca minutovém znovu navázání komunikace telefon po dalších pár minutách opět spadne. Ale jak popisuji, nemusí se jednat o probém BT Handsfree, ale kombinaci s SmartLink/SmartGate aplikací. Regulerní zábava ale přichází s funkcí Smart Link. Nastavit SmartLink je legrace při které zabrečí leckerý ajťák. Popisu moc není ani v manuálu (tedy alespoň bližší specifikace jednotlivých služeb a správný postup spojení mezi telefonem a infotainmentem). Po mnoha testech s originálními/neoriginálními USB kabely, nastavením WiFi spojení, nebo třeba při hledání postupů HowTo, jsem došel k závěru že pro tento telefon je k dispozici pouze funkce MirorLink. Záhy jsem si tuto doměnku potvrdil na stránkách škoda auto (link) kde jsem se v zápětí také dozvěděl že podporovaná verze Android pro tento telefon je 5.0.1 tedy značně vousatá verze. Funkce SmartLink - Android Auto není u telefonu dostupná. Abych tomu ještě nasadil korunu jedná se zřejmě o koncernový problém VW platformy MQB protože na zahraničních diskusních fórech jsem našel příklady úspěšného používání na Infotainmentech jiných výrobců. Stejně tak i frustrující nářek uživatelů stejného telefonu u VW Golf 2016. To by nemělo být tak překvapivé, protože koncern bude využívat prakticky stejný infotainment pro více vozů z aktuální nabídky. Úplně matoucí je ale informace samotného výrobce telefonů, která situaci ještě více komplikuje "Samsung přiznává že funkce Android Auto není kompatibilní s phablety Note" (link na fórum). Paradoxně ale v jiných diskusích referují uživatelé nového phabletu Note 7 spolehlivou funkci Android Auto na koncernových vozech platformy MQB r.v. 2016 (Golf/Pasat/Superb III). Tedy zřejmě půjde o problém telefonu. Ale teď k praktickému využití. Kombinaci SmartLink - SmartGate přes MirorLink využívám jen ve spojení s USB kabelem. O využitelnosti nabízených podporovaných aplikací řeknu něco až níže v jiném tématu. Spojení přes MirorLink proběhne u telefonu bez problémů. Probém nastane až po několika vteřinách od spuštění funkce. Prakticky do deseti vteřin se telefon začne neúměrně zahřívat v oblasti cca 2cm pod kamerou. To že telefon žhne je poznat relativně snadno. Provozní teplota v takové situaci rychle dosahuje 60°C. Jako jedinou aplikaci (reálně využitelnou) považuji ŠKODA Drive, se zajímavými informacemi a reálným využitím. Jestli je za přehříváním přímo tato aplikace ale netuším, protože se zastavit dá jen velmi obtížně a vzhledem k horkému počasí se pokles teploty nedá dobře sledovat. Každopádně Galaxy Note IV. v kombinaci s MirorLink způsobí křemíkové peklo s dopadem do ostatních funkcí telefonu, které zaručeně poznáte po výstupu z vozidla a strčením telefonu do kapsy u kalhot. V letních měsících je to celkem zábava, ale i tak nevěřím že by se takto připravovala nová funkce vozidla pro zimní provoz, kdy rozpálená cihla v třeskutém mrazu uleví zkřehlým prstům. Osobně si myslím že se spíše někde utrhl vývojář aplikace a vytěžuje všechna jádra CPU telefonu na 100% počítáním nesmyslných operací. A jaké z toho plyne poučení: Pro zákazníka: Pokud zvažujete koupi Škoda Superb III. a současně nákup nového prémiového phabletu Note 7, bude to zřejmě dobrá volba. I když bez záruky, protože i tato informace je jedna paní povídala. Pokud nezvažujete s novým vozidlem opustit svůj oblíbený telefon, funkci SmartGate ignorujte v nabídce infotainmentu. Nevyužijete ji, tedy alespoň ne bez rizika výbuchu nebo požáru telefonu uvnitř vozidla a z pohledu funkcí vás bude štvát že to tam vlastně máte k ničemu. Pro vývojáře vozidla: Telefon je výpočetní technika. Bezdrátové dobíjení, doplňková anténa jsou fajn funkce, ale na zem je sráží zejména to že prostor pro telefon není ventilovaný, nebo chlazený. To přebytkové teplo se prostně musí někam odvést. Stačilo by při tom jen spodní desku s teplovodivou vrstvou nechat ofukovat ventilací. Zavřít to poklopem, jen ať si to doutná je na pikaču. Tohle určitě nebude jediný telefon který s přehříváním v doku bude mít problém. Jistě jich bude víc. A kompatibilita verzí systémů tomu prostě jen nahrává. Prostě buďte Simple Clever, zákazníci to ocení. Pro vývojáře aplikací: ŠKODA Drive: za dva mesíce a 5000km používání se aplikaci ani jednou nepodařilo detekovat tankování. Což už považuju za teoretickou chybu hraničící s jistotou. Alespoň jednou z 6ti tankování se už strefit mohla. Jinak OK. Snad už jen lépe vysvětlit, jestli musí být vždycky zároveň připojen kromě USB i přes WifiDirect najednou. Protože to že to za hoďku a půl (Rozvadov - Mnichov) zkonzumuje 60% baterie (jen v režimu WiFi bez připojeného USB) mně docela překvapilo. Ale jak říkám, tohle je praktická aplikace a má svoje reálné využití (možná by se hodil export jízd). ŠKODA MFA Pro... lol, tuhle aplikaci jsem prostě jen testnul a asi by mi i něco říkala, kdyby těch informací, které dokáže vyčíst z palubní jednotky nebylo tak žalostně málo. A i to co ke čtení nabízí alespoň fungovalo. Třeba teplota chladícího systému se mi z vozu nikdy vyčíst nepovedla. Prostě je tam ikonka a tím to hasne. A takových nefunkčních informací je tam ale víc. Škoda, škoda, škoda. Ostatní aplikace radši ani popisovat nebudu, protože to je nevyužitelný plevel. AndroidAuto nefunguje, takže google maps jsou mi k ničemu, a kupovat si spešl navigaci Sigic jen kvůli miror linku, který topí a samovolně se odpojuje i na USB kabelu je mimo realitu. Poslouchat internetová rádia je v zahraničí i u nás s mapou pokrytí 4G k ničemu a tak snad ještě využiju malého řidiče pro syna do tabletu na dlouhé cesty. Nic víc. Máte někdo podobné zkušenosti? Nebo jste na něco v kombinaci Columbus SmartLink a Galaxy Note přišli?1 bod
-
já ale nepíšu nic o tom, že máš jezdit bez navigace, nebo že je lepší žádná, než vestavěná... (Mimochodem dřív lidi jezdili podle mapy a taky dojeli) Já poukazuju na to, že dokud nemá vestavěná navigace za x desítek tisíc real-time údaje o provozu a dění na trase, tak je i obyčejný mobil za pár tisíc daleko užitečnější, protože si tam dáš takovou navigaci, která to umí. Aneb k čemu ti je, že víš kudy jet, když se tudy momentálně jet třeba vůbec nedá?1 bod
-
Nejsem pirat silnic, jezdim jako normalni clovek, jen bych rad vyzkousel v pripade potreby praxi techto firem. Konkretne parkovani v mem bydlisti je ted takove, ze zastavim prdelou na zlute care a hned je blocek. Za 3k bych mel mit klid od reseni blbosti. Parkovat auto o dva bloky dal se mi fakt nechce. V Praze bydlim chvilku, obcas clovek projede na oranzovou/cervenou ani nevi jak a taky se mi to nechce resit. Radar na kazdem kroku, jestli pojedu v deset vecer po jizni spojce o 10km/h vic tak bych to taky nemusel resit. Hlavne si tu nemyslete jak budu jezdit po chodnikach, vaclavaku, pesich zonach, parkovat na vozickarich apod. jako Majk. Navic v cene te sluzby je deset spravnich rizeni, takze to vychazi na 300 za podezreni z prestupku. Jestli to dam mestskum nebo firme za rok s tim ze nemusim nic resit, prijde mi to rozumnejsi.0 bodů
-
-1 bodů
-
Kterej z vás se chystá na sraz? Jelikož mám Dolní Chabry v podstatě 5 kiláků od baráku, možná se tam ukážu. Ale jen za předpokladu, že tam bude @Petrrr.-1 bodů