Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/13/16 ve všech sekcích
-
Užíval si lásku s Ozákem, využil toho, že Ozák měl berle a nemohl se chudák hejbat, asi se ho chystal zrovna vyčadit. Policajti si mysleli, že to auto jede bez řidiče, tak ho zastavili. [emoji23]4 body
-
Kdyby Oktávky... Ale oni si to koupí ještě v RS a myslí si, že jsou závodníci. Hlavně když k tomu maj cyklistický úbor.3 body
-
to jsou ty nabušení kluci v oktavii. Myslí si, že můžou jezdit jak hovada! Ještě že tu máme superby!3 body
-
Včera to slušná byla zvrhlost - Clint jel na nějakém kvalitním matroši a sypal ze sebe jednu vtipnou historku za druhou, načež Pancho rozjel svůj svébytný smích a já z toho cítím ještě teď břišní svaly. Ovšem kolena a kofolu tam nemají.2 body
-
Jeste sem hodim citaci z toho clanku, na ktery dal Petr.gr odkaz. Aby to nikdo nemusel hledat. Ocividne si ten clanek ani neprecetl.2 body
-
@Petr.gr: Však jsi tím odkazem na blog potvrdil co tady tvrdíme všichni celou dobu. Příčina je jasná. Řešení různá. Jen jedno řeší příčinu, ostatní pak důsledek. Jednoduché.2 body
-
Však ještě že ty berle Kozák měl, pač se policajti slitovali. Pancho jim nakecal, že veze chudáka na pohotovost a proto spěchá2 body
-
2 body
-
Teď jsem dorazil. Foukal špatný vítr, tak mě to odneslo do Mělníka. Diky za sraz, pánové!2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo Motosi ani si nedorazil na caj. Clint sice dorazil az v 18h ale dorazil [emoji3]. To se neodpousti. Prisel si o mlade samicky v kotatkovem vydani co nam nosily horkou lasku. [emoji3]1 bod
-
Tak jsem kdesi na foru slysel plakat Clinta nad kvalitou interieru sveho vozu a ze snad by priste koupil asi Japonce. Pritom jeste nedavno jak pry Japonci reznou, jak vibruje kapota u Mazdy 6 apod. [emoji3] Tears of the Skoda [emoji23]1 bod
-
Takže to nebylo za rychlost, ale zdálo se jim, že ten cyklista v tom trikotu tu oktavku někde ukrad. No a když chtěl Pancho toho policajta vyčadit místo skořice, kterou ukradl z misky na srazu, tak dostal flastr [emoji23]1 bod
-
8 u o3 nedoporucuji, pokud budou zadni dvere otevrene a zavrou se predni, auto se zamkne bez ohledu na zadni dvere ... nebo pokud budes mit veci vzadu a zavres dvere, musis odemykat znova ... chvili jsem to mel a pak jsem to vratil do puvodniho stavu ... Zalezi odkud jsi, ale to co chces umi snad vichni Send via Samsung S6 Edge1 bod
-
Pancho myslel, že s ním někdo závodí, tak jel co to dá.....ale byli to policajti1 bod
-
1 bod
-
Ona skladba lidí na lince v CZ je taky spíše složená ze Slováků, Poláků, Maďarů, Albánců atd. Kolikrát se člověk vůbec diví, jakou řečí to mluví.1 bod
-
trošku jsem tomu pomohl, že se to řidičovi opakovaně stalo:-) co je podstatný, že se to alespon 1x projevilo. Dělali to samostatný den, spolu s ostatními věcmi nestíhali, dle mě to zabereme nějaké hodiny1 bod
-
Dočkej času, jako husa klasu....to víš že se dočka. Mě taky přibejvají každým rokem. Také už nemám sílu, občas do něčeho bouchnu, něco otevřu, někde položím ruku...ale většinou to nepomůže, musel bych všechno kuchat a vypodkládat molitanem. Vůle se zvětšují a zima tomu pomůže. K tomu 18" kola, tvrdej podvozek a díry na silnici. To všechno hraje spolu s nekvalitními plasty parádní koncert, za to by se nemusel stydět ani symfonický orchestr v Praze Včera sem byl v autorizáku a ani oni nemají sílu to řešit, už to vědí, už to přiznávají, že jsou použité nekvalitní a laciné plasty a kk tomu nevhodně zvolená jejich kombinace. Dvojka oktávka bylo blaho, tichoučko a pohoda. Takže si musíme zvykat na žebřiňák....Superb je obdoba. Přiznám se a dělám to obzvláště nerad a s nechutí, pač jsem rozený zapřisáhlý škodovák, ale dneska už bych opravdu přemýšlel a asi bych šáhnul do jiné značky, možná japonce nevím.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je to asi marný ale ještě se do toho jednou vložím Petr.gr>> Ano, předpokládáš správně že je toto server kde najdeš podložené věci a uvědom si že tu děláš z lidí kteří se ti snaží vysvětlit daný problém, paka. On si to tu nikdo netahá z nosu, ty strojaři jeden Mimochodem, sem taky strojař a nikdy necituju bezprostředně poslední post a to ne kvůli pravidlům fóra, ale proto, že nejsem pako a vím že taková citace je plevel kterým se tu pak brodíme. Ostatní už ti napsali zbytek Jen ještě dodám že pokud je vše ostatní v pořádku a jedná se o závadu teplého startu díky "unavenému" startéru, tak máš několik možností, navrhnu 3: 1) výměna startéru 2) úprava startovací mapy 3) udělat z teplého startu studený čekáním až to vychladne1 bod
-
@Petr.gr Uz jsme to snad napsali nekolikrat. Ten starter netoci o otacku mene, ale treba o 111 (prvni cislo, co me napadlo). Proste ma tocit treba 300, ale uz je opotrebovany a tak toci jen 189. Ridici jednotka je nastavena tak, ze dokud teply motor netoci alespon 190, tak nevstrikuje zadne palivo. Kdyby starter tocil o 1 otacku rychleji, motor by chytnul, ale bohuzel, toci jen 189. Snad uz to i jako strojar konecne pochopis (tady je totiz rec spise o informatice). PS: Posledni prispevky bys nemel citovat, moderator ti da sadu. (Je to zakazane v pravidlech fora.)1 bod
-
Problém je aktuálně vyřešen. Jednalo se o dle Satase docela netypicky problem. Asi skocily rozvody (byt byly servisovane). Rozbite nektere vacky, vahadla, nefungovala polovina sacich ventilu ... no, dost toho bylo. Snad nebudete mit takovou smulu jako ja. Cao1 bod
-
Pojďme si ujasnit terminologii, ať se nebavíme jeden o koze a druhý o voze: Typy hlavních světlometů před faceliftem: - halogenové (velká parabola, dvouvláknová žárovka H4) - projektorové halogenové (čočka, žárovka H7 s clonkou) - projektorové halogenové s natáčením (pohyblivá čočka, žárovka H7 s clonkou) Typy mlhovek před faceliftem: - mlhovky (kulaté) - mlhovky s Corner funkcí (hranaté, video s popisem funkce zde) Projektorům s natáčením se sice někdy říká Corner, ale to je špatně. Corner je odbočovací světlo s krátkým dosahem, které bývá u různých aut realizováno buď mlhovkou, nebo dalším statickým světlem v hlavním světlometu a slouží k odhalení chodců při ostřejším zatáčení v malé rychlosti, tzn. jde o funkci pro jízdu v obci. Natáčení hlavního světlometu slouží k lepšímu osvětlení mírnější zatáčky a ke snížení oslnění protijedoucích vozidel v pravotočivé zatáčce (u levostranného řízení), tzn. jde o funkci hlavně pro jízdu mimo obec. Mohou fungovat jedna bez druhé a pokud disponuje vůz obojím, vzájemně se doplňují. Co se týká vozidel, která mají Corner funkci realizovanou mlhovkou, je popis v eshopech "světlomet pro žárovku H7, pouze pro vozidla s funkcí corner" nesmysl. To s těmi xenony v bazaru nechápu - na Fabii 2/Roomster se xenony nikdy nedělaly. Nejlepší a nejdražší, co se dělalo, jsou právě projektory s natáčením, takže je určitě řeč o nich. Dávat do natáčecích projektorů aftermarket HID sadu bez dalších úprav není dobrý nápad a navíc je to proti předpisům (když nic jiného, tak auto s tím neprojde technickou). U natáčecích projektorů může být problém aktivovaná funkce "Turistické světlo", která je určená do zemí s levostranným provozem - ta sklopí kužel dolů a vypne natáčení. (De)aktivovat se dá diagnostikou nebo pomocí poměrně krkolomného postupu, který je v návodu. Pokud se světla v zatáčkách hýbou, aktivní není a problém se špatným svícením je způsobený čistě "mléčnou" čočkou. Ondrej1234: Opačnou výměnu, tzn. místo projektorů dát projektory s natáčením, dělal sekyji a podle něj svítí natáčecí projektory znatelně líp. Projdi si jeho vlákno nebo mu rovnou napiš do vlákna nebo PM a zeptej se ho, jestli je dobrý nápad měnit to zpět. Vím přesně, co ti na to řekne. Zkus se ho zeptat, kde a za kolik světlomety sehnal. Případně jestli a jak se dá čočka vyčistit (něco o čištění psal). Ona by totiž neměla být vyloženě zakalená, myšleno v celém průřezu, ale jenom špinavá na povrchu. Koukám, že nové předface stojí přes 9t Kč, což je na 10 let staré auto opravdu poměrně dost... Ale za statické projektory bych to tedy neměnil!1 bod
-
Píšou tam nesmysly - tento motor se přece nevyrábí od roku 2006, pletou si tam konstrukční řadu EA211 s předchozí EA111. Anketa je poněkud pofidérní, nebere totiž v úvahu spolehlivost těch agregátů. Když se na to podíváte zpětně, vyhrávají a vyhrávaly tam dost často motory, kterou jsou mírně řečeno "méně" spolehlivé...1 bod
-
Dnes jsem měl možnost slabou hodinku si sám projet Superba s tímto motorem 1,4 TSI 110kW. Systém vypínání válců fungoval, člověk z ajízdy vůbec nepozná, kdy se válce odpojí nebo připojí. Funguje to perfektně, poznáte to jenom podle LCD, dvouválcový režim. Systém ale odpojuje a zapojuje velmi často, dá se říci, že pořád, i při snaze udržet konstantní plyn na okresce. Jekmil eje trochu rovinka, šup, dv aválce, maličko hnete pedálem, šup čtyři válce, uberete, šup zase na dva.... K motoru: mohu porovnávat s OIII 2,0 TDI 110kW - tedy stejný výkon, ale u 1,4 TSI znatelně menší krouťák. Ta 1,4 jede fakt pěkně, jde to i za plynem pěkně. Na normální ježdění uplně v pohodě. Prakticky to jede jako ten dvoulitr v naftě, jen při rozjezdu je to vlažnější a samozřejmě asi, když to člověk naloží, bude ten krouťák chybět a do kopce se to zadejchá.... Jinak fakt tichounkej sametovej motůrek. Spotřebu tipuji tak o litr - 1,5 litru max. větší než ten dvoulitr v naftě.1 bod
-
To, že někdo dělá v autorizáku, ještě nic nezaručuje. Fora sleduji a ničem zásadním nevím. Proto se ptám. Možná si ty motory jenom pleteš, ono EA111 a EA211 jaksi není totéž...Tys tady napsal výkřik bez konkrétních údajů, takže je to totálně o ničem. Nezapomínej, že jsi momentálně na technickém foru a ve specializovaném tématu o motorech a ne někde v hospodě, kde se motory hodnotí podobným stylem. Takže máš nějaké konkrétní informace, nebo je to stále ve fázi "jedna paní povídala"?1 bod
-
Nevedel som ze su tu len sami profesionaly. Pardon ak som sa ta dotkol. 1.4 je najlepsi motor vydrzi 1000 000km bez poruchy a mali by ho davat aj do nakladnych aut. Ja som tu napisal ken svoj nazor. A dalsi moj nazor je ze objem nicim nenahradis. Vsetko je na ukor niecoho.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Změny motorů: 1.2/77kW > 1.2/81kW 1.4/90kW > 1.4/92kW 1.8/118kW > 1.4/110kW 2.0/81kW >> (podle všeho by snad nebyl nahrazen 1.6TDI a dokonce není ani uváděný jako dostupný motor) 2.0/103kW > 2.0/110kW 2.0/125kW vyřazeno bez náhrady-1 bodů